Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
bambi

BMW R 1200 GS do 2013

Recommended Posts

Špilferderber

tiste spaj fotke, ki si jih nagrmadil.. močno dvomim, da prikazuje novega GS-a, glede na nalepke na keslu mi bolj liči na sfrizirano touratechovo reklamo.. glede na to, da sedanja oblika niti ni tako prekleto stara in da so lani fliknal ven adventurja, močno dvomim, da se bodo bavarci takoj spravili na geesa... prej na kakšnega LT-ja..

Share this post


Link to post
Share on other sites
bambi

Tile napisi (TOURATECH..) so zgolj za kamuflacijo, na tržišče bi naj prišel novi GS v letu 2004.

in še ena slikica:

MCN02.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
J

Kaj manjših luči...recimo iz kakšne tanajmanjše MAG-LITE...niso našli, a

obliko koles so si kar malo od Aprilije sposodli? Všeč mi je predel tanka

in okoli, tudi nova oblika boxer cilindrov je zanimiva...!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
tiste spaj fotke, ki si jih nagrmadil.. močno dvomim, da prikazuje novega GS-a, glede na nalepke na keslu mi bolj liči na sfrizirano touratechovo reklamo.. glede na to, da sedanja oblika niti ni tako prekleto stara in da so lani fliknal ven adventurja, močno dvomim, da se bodo bavarci takoj spravili na geesa... prej na kakšnega LT-ja..

Čas bi bil, da GS-a malo "olajšajo" za kakšno kilo ali deset ali trideset...

Share this post


Link to post
Share on other sites
J

Ja kakšnih 15kg bi res lahko shujšal. Dobrodošle bi bile tudi nastavitve

tačk kot pri cestnih bratov.....pa malo bi lahko ze obdelal te klonk menjalnike ane!?....Pa recimo kakšne bolj intuitivne (čitaj Jap) komande!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
Pa recimo kakšne bolj intuitivne (čitaj Jap) komande!?

Misliš kokpit? Tole je res bedno... :splat: saj ja nismo v 60-ih letih...

08_cockpit.jpg

Čeprav motor se pa krasno vozi po cesti... smo ga lani testirali ... (:arrow: testi med članki in nasveti)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

bedno?! vsaj japonskega kiča ni nikjer, že to je nekaj vredno..

berljivo, pregledno, res pa malce dolgočasno..

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
bedno?! vsaj japonskega kiča ni nikjer, že to je nekaj vredno..  

berljivo, pregledno, res pa malce dolgočasno..

Še Zetorji imajo bolj privlačno armaturko :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
J

razporeditev cockpita se meni izkaze kot odličen v praksi, pregleden v

milisekundi! Uporabljeni materijali in izdelava so resnično prvovrstna!

Oblika je tudi meni bolj "Beam me up Scottie!" je pa totalno utalitarno

v pozitivnem smislu! Pripombe imam jaz na komande smerokazov (veliki

oranzni loparji), ki jih kar naprej iščeš in včasih pohupaš itn...Še enkrat: Materijal in izdelava resnično 1A! "Osebno" mu dam 0 točk za lepoto, enim

je pa izredno lep!?

Ta motor je bolj učinkovito "orodje" kot igrača!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Max
bedno?! vsaj japonskega kiča ni nikjer, že to je nekaj vredno..  

berljivo, pregledno, res pa malce dolgočasno..

Nemska preprosta ucinkovitost :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
Pripombe imam jaz na komande smerokazov (veliki

oranzni loparji), ki jih kar naprej iščeš in včasih pohupaš itn...

To sem tudi jaz mislil... prvih nekaj ur na motorju sem hupal kot za stavo, potem pa sem se tako zelo navadil, da sem na svojem Pegasotu, ko sem GS-a vrnil na Avto Aktiv, imel še večje probleme se navadit nazaj na "normalne" komande...

Sicer pa -- tole je tema o NOVEM GS-u, zato bi bilo mogoče bolje, da temo o starih tukaj zaključimo... (ali pa seveda nadaljujemo v temi o GS-ih)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
J

Glede usode same teme boste vi presodli! Jaz na prvi pogled primerjam

tiste "kao na skrivaj" slike in tega mojega letnik02! Mi je pa všeč ta "nova"

oblika ko primerjam z mojim! Je pa zdajšna oblika ze od leta 99 in ne bi

bil presenečen, če bi teli bavarci res kaj novega naredili! Sicer so pa meni

komande štoraste, ker ti nikoli dejansko upravljanje ne postane

"second nature" kar jaz smatram pod "nujno" pri motorjih - torej Jaz,

motor, cesta smo eno!, vsaj jaz še vedno po 7400km še vedno zavestno

upravljam s komandami - Thanks but no thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
vsaj jaz še vedno po 7400km še vedno zavestno

upravljam s komandami - Thanks but no thanks!

Hmm, čudno... jaz sem se navadil po prvem popoldnevu... in sem se, kot sem rekel, potem na svojem Pegasotu po treh dneh testiranja GS-a težje privadil nazaj na stare komande...

No ja, 100 ljudi 100 čudi....

Share this post


Link to post
Share on other sites
J

100 ljudi 100 čudi pač, jaz sem bil vedno na njemo ne v njemu, :shock: aja past tense :lol: eno uro nazaj sem ga uspel prodat! BMW maybe ko

bom starejši, seveda so pa odlični motorji! Vsaj meni "osebno" pa so komande premalo "nagonske"! GS pa sicer "špica" med podobnimi ! Lp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
V novem Motorradu 7/2003 je objavljen članek o prototipu novega GSa, ki naj ne bi bil le izboljšana 1150ka ampak popolnoma nova konstrukcija: design, motor in podvozje.

Glavne značilnosti naj bi bile (po besedah BMWja):

- dve verziji, "cestna" s 17" litimi feltnami in "off-road" s klasičnimi velikostmi felten in špicami,

- 30 kg lažji (za kar se zagotovo lahko zahvalimo KTMu!!!)

- motor povrtan na 1200 ccm

- nove glave cilindrov

- preko 90 KM

- nov, kao lepši (krajši in debelejši) izpuh.

Hja no, članek se je meni zdel napisan kot zvrhana mera ugibanja... (resda sem zelo na hitro preletel, a se mi zdi, da ni bilo govora o uradnih informacijah BMW)... Najprej kao da prihaja, potem pa da bomo še videli kaj bo... Smo pa še vedno na 230kg... :? :?

Čas bi bil, da se zmigajo... :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

Serijska proizvodnja 230 kilogramov "lahkega" 1,2 litrskega BMW-jevega GS-a, naj bi se začela že spomladi/poleti 2004. :OK:

Ostale informacije, navedene v zgornji objavi, so ostale zaenkrat nespremenjene.

Vir: Motorrad (29. avgust 2003)

No saj bi bilo res čudno, če bi čakali na Intermot 2004 in tako zamudili še eno sezono, ne? Časi "prikazovanja novosti za novo sezono na Intermotu ali EICMA" so očitno mimo... :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

bjutiful (ez olviz) :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bobokrajnc

Pa se je poslovil še zadnji klasični enduro GS 1150!!!!!!! Prihaja novi, ki ne bo imel kaj veliko skupnega s to besedo. Lita platišča, "plastik fantastik" elementi, cestna orijentiranost :BUA: :BUA: ........Zgleda da je kTM 950 ostal edini pravi enduro.

LP Bobo B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
Pa se je poslovil še zadnji klasični enduro GS 1150!!!!!!! Prihaja novi, ki ne bo imel kaj veliko skupnega s to besedo. Lita platišča, "plastik fantastik" elementi, cestna orijentiranost :BUA:  :BUA: ........Zgleda da je kTM 950 ostal edini pravi enduro.

Ah, počakajmo. Motorrad kar nekaj v javnost vrže vsake toliko -- mogoče pa se še kaj spremeni do "zaresne" predstavitve....

Share this post


Link to post
Share on other sites
marem
Pa se je poslovil še zadnji klasični enduro GS 1150!!!!!!! Prihaja novi, ki ne bo imel kaj veliko skupnega s to besedo. Lita platišča, "plastik fantastik" elementi, cestna orijentiranost :BUA: :BUA: ........Zgleda da je kTM 950 ostal edini pravi enduro.

LP Bobo B)

mr ni bilo rečeno da bo imel GS lite feltne pri tisti asfaltni vatianti GS A (adventure) pa naj bi imel standardne žičnate...

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomaž

Novi R1200GS bo predstavljen v februarju 2004. Predstavitev naj bi bila v južni afriki. Novi GS naj bi imel lita platišča serijsko, platišča z naperami pa bodo na voljo za doplačilo. GSA ostaja nespremenjen še nekaj časa. OFF THE RECORD!!!!!!!!

Za uspeh in kvaliteto se ni bati. GARANTIRANO. Cena bo 100.000,00 sit večja od GS model 2003.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Joker
      Kar se AMZS tiče: Nekoč so bili zelo vroči zagovorniki ideje o potrebi po dirkališču. Od kar pa se jim je zgodilo Vransko, od njih ni več niti glasu, nobenega članka v Moto reviji. Le zakaj?
    • skalaprava
      Vtisov še ni, ker jo noben novinar še ni peljal.....kar se bere, so zgolj prvi vtisi iz salona, kjer so lahko malo gor posedali! Drugače se pa strinjam, Yamaha je dobro zadela to nišo!
    • franc
      Verjetno nihče ni slišal za STKL (stadion tehnične kulture Ljubljana) . Samoupravni sporazum je bil podpisan leta 1981 (podpisali so ga  vsi od AMD-jev do izvršnega sveta) . Na področju (današnjega tovornega terminala ob Letališki) bi zgradili poligon, dirkališče, motel, klubske prostore... Malo bolj podrobno - steze za: karting, radio vodeni modeli, mopede, avto in motociklistična tekmovanja s tribuno, motokros, speedway, kolesarje. +kegljišče, balinišče, bazen, mini golf, športna igrišča, avtokamp, motel... Dobili smo pa terminal za kamione (zmagal je profit/kapital) . Danes pa je volje in pripravljenosti še 100x manj in kapital je še bistveno bolj pomemben. lp  
    • maus
      Če ima kdo denar, naj gradi ... če gradijo Magne, Lidle, Hoferje in ostale stvari ... naj kupi ogromno zemljišle in napravi stezo, ter jo trži ... in to je to ... jas sem za. Da bi država gradila stezo, pozabite... dokler ima AMZS Vransko poligon, ki je sredi Slovenije, drugega ne bodo naredili. Prednost imajo drugi državni projekti kot so: obvoznica Vodice, tretja, četrta in peta razvojna os, nekateri odseki tretjega voznega pasu na avtocestah itd itd   Na žalost je to tako.  
    • Nightmare
      Vrhunsko, čestitke.   Lp, Samo
  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!