Skoči na vsebino
bambi

BMW R 1200 GS do 2013

Priporočene objave

Špilferderber    28
Špilferderber

tiste spaj fotke, ki si jih nagrmadil.. močno dvomim, da prikazuje novega GS-a, glede na nalepke na keslu mi bolj liči na sfrizirano touratechovo reklamo.. glede na to, da sedanja oblika niti ni tako prekleto stara in da so lani fliknal ven adventurja, močno dvomim, da se bodo bavarci takoj spravili na geesa... prej na kakšnega LT-ja..

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
J    1
J

Kaj manjših luči...recimo iz kakšne tanajmanjše MAG-LITE...niso našli, a

obliko koles so si kar malo od Aprilije sposodli? Všeč mi je predel tanka

in okoli, tudi nova oblika boxer cilindrov je zanimiva...!

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Noise    1
Noise
tiste spaj fotke, ki si jih nagrmadil.. močno dvomim, da prikazuje novega GS-a, glede na nalepke na keslu mi bolj liči na sfrizirano touratechovo reklamo.. glede na to, da sedanja oblika niti ni tako prekleto stara in da so lani fliknal ven adventurja, močno dvomim, da se bodo bavarci takoj spravili na geesa... prej na kakšnega LT-ja..

Čas bi bil, da GS-a malo "olajšajo" za kakšno kilo ali deset ali trideset...

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
J    1
J

Ja kakšnih 15kg bi res lahko shujšal. Dobrodošle bi bile tudi nastavitve

tačk kot pri cestnih bratov.....pa malo bi lahko ze obdelal te klonk menjalnike ane!?....Pa recimo kakšne bolj intuitivne (čitaj Jap) komande!?

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Noise    1
Noise
Pa recimo kakšne bolj intuitivne (čitaj Jap) komande!?

Misliš kokpit? Tole je res bedno... :splat: saj ja nismo v 60-ih letih...

08_cockpit.jpg

Čeprav motor se pa krasno vozi po cesti... smo ga lani testirali ... (:arrow: testi med članki in nasveti)

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Špilferderber    28
Špilferderber

bedno?! vsaj japonskega kiča ni nikjer, že to je nekaj vredno..

berljivo, pregledno, res pa malce dolgočasno..

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
SiR    12
SiR
bedno?! vsaj japonskega kiča ni nikjer, že to je nekaj vredno..  

berljivo, pregledno, res pa malce dolgočasno..

Še Zetorji imajo bolj privlačno armaturko :)

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
J    1
J

razporeditev cockpita se meni izkaze kot odličen v praksi, pregleden v

milisekundi! Uporabljeni materijali in izdelava so resnično prvovrstna!

Oblika je tudi meni bolj "Beam me up Scottie!" je pa totalno utalitarno

v pozitivnem smislu! Pripombe imam jaz na komande smerokazov (veliki

oranzni loparji), ki jih kar naprej iščeš in včasih pohupaš itn...Še enkrat: Materijal in izdelava resnično 1A! "Osebno" mu dam 0 točk za lepoto, enim

je pa izredno lep!?

Ta motor je bolj učinkovito "orodje" kot igrača!

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Noise    1
Noise
Pripombe imam jaz na komande smerokazov (veliki

oranzni loparji), ki jih kar naprej iščeš in včasih pohupaš itn...

To sem tudi jaz mislil... prvih nekaj ur na motorju sem hupal kot za stavo, potem pa sem se tako zelo navadil, da sem na svojem Pegasotu, ko sem GS-a vrnil na Avto Aktiv, imel še večje probleme se navadit nazaj na "normalne" komande...

Sicer pa -- tole je tema o NOVEM GS-u, zato bi bilo mogoče bolje, da temo o starih tukaj zaključimo... (ali pa seveda nadaljujemo v temi o GS-ih)...

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
J    1
J

Glede usode same teme boste vi presodli! Jaz na prvi pogled primerjam

tiste "kao na skrivaj" slike in tega mojega letnik02! Mi je pa všeč ta "nova"

oblika ko primerjam z mojim! Je pa zdajšna oblika ze od leta 99 in ne bi

bil presenečen, če bi teli bavarci res kaj novega naredili! Sicer so pa meni

komande štoraste, ker ti nikoli dejansko upravljanje ne postane

"second nature" kar jaz smatram pod "nujno" pri motorjih - torej Jaz,

motor, cesta smo eno!, vsaj jaz še vedno po 7400km še vedno zavestno

upravljam s komandami - Thanks but no thanks!

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Noise    1
Noise
vsaj jaz še vedno po 7400km še vedno zavestno

upravljam s komandami - Thanks but no thanks!

Hmm, čudno... jaz sem se navadil po prvem popoldnevu... in sem se, kot sem rekel, potem na svojem Pegasotu po treh dneh testiranja GS-a težje privadil nazaj na stare komande...

No ja, 100 ljudi 100 čudi....

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
J    1
J

100 ljudi 100 čudi pač, jaz sem bil vedno na njemo ne v njemu, :shock: aja past tense :lol: eno uro nazaj sem ga uspel prodat! BMW maybe ko

bom starejši, seveda so pa odlični motorji! Vsaj meni "osebno" pa so komande premalo "nagonske"! GS pa sicer "špica" med podobnimi ! Lp.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Noise    1
Noise
V novem Motorradu 7/2003 je objavljen članek o prototipu novega GSa, ki naj ne bi bil le izboljšana 1150ka ampak popolnoma nova konstrukcija: design, motor in podvozje.

Glavne značilnosti naj bi bile (po besedah BMWja):

- dve verziji, "cestna" s 17" litimi feltnami in "off-road" s klasičnimi velikostmi felten in špicami,

- 30 kg lažji (za kar se zagotovo lahko zahvalimo KTMu!!!)

- motor povrtan na 1200 ccm

- nove glave cilindrov

- preko 90 KM

- nov, kao lepši (krajši in debelejši) izpuh.

Hja no, članek se je meni zdel napisan kot zvrhana mera ugibanja... (resda sem zelo na hitro preletel, a se mi zdi, da ni bilo govora o uradnih informacijah BMW)... Najprej kao da prihaja, potem pa da bomo še videli kaj bo... Smo pa še vedno na 230kg... :? :?

Čas bi bil, da se zmigajo... :D :D

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Noise    1
Noise

Serijska proizvodnja 230 kilogramov "lahkega" 1,2 litrskega BMW-jevega GS-a, naj bi se začela že spomladi/poleti 2004. :OK:

Ostale informacije, navedene v zgornji objavi, so ostale zaenkrat nespremenjene.

Vir: Motorrad (29. avgust 2003)

No saj bi bilo res čudno, če bi čakali na Intermot 2004 in tako zamudili še eno sezono, ne? Časi "prikazovanja novosti za novo sezono na Intermotu ali EICMA" so očitno mimo... :devil:

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
bobokrajnc    1
bobokrajnc

Pa se je poslovil še zadnji klasični enduro GS 1150!!!!!!! Prihaja novi, ki ne bo imel kaj veliko skupnega s to besedo. Lita platišča, "plastik fantastik" elementi, cestna orijentiranost :BUA: :BUA: ........Zgleda da je kTM 950 ostal edini pravi enduro.

LP Bobo B)

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Noise    1
Noise
Pa se je poslovil še zadnji klasični enduro GS 1150!!!!!!! Prihaja novi, ki ne bo imel kaj veliko skupnega s to besedo. Lita platišča, "plastik fantastik" elementi, cestna orijentiranost :BUA:  :BUA: ........Zgleda da je kTM 950 ostal edini pravi enduro.

Ah, počakajmo. Motorrad kar nekaj v javnost vrže vsake toliko -- mogoče pa se še kaj spremeni do "zaresne" predstavitve....

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
marem    2
marem
Pa se je poslovil še zadnji klasični enduro GS 1150!!!!!!! Prihaja novi, ki ne bo imel kaj veliko skupnega s to besedo. Lita platišča, "plastik fantastik" elementi, cestna orijentiranost :BUA: :BUA: ........Zgleda da je kTM 950 ostal edini pravi enduro.

LP Bobo B)

mr ni bilo rečeno da bo imel GS lite feltne pri tisti asfaltni vatianti GS A (adventure) pa naj bi imel standardne žičnate...

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
tomaž    1
tomaž

Novi R1200GS bo predstavljen v februarju 2004. Predstavitev naj bi bila v južni afriki. Novi GS naj bi imel lita platišča serijsko, platišča z naperami pa bodo na voljo za doplačilo. GSA ostaja nespremenjen še nekaj časa. OFF THE RECORD!!!!!!!!

Za uspeh in kvaliteto se ni bati. GARANTIRANO. Cena bo 100.000,00 sit večja od GS model 2003.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se

  • Zadnji brskalci   0 članov

    Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



  • Podobna vsebina

    • solorider
      Avtor solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • motolover
      Avtor motolover
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih........
       
       
       
       
       
      Opozorilo velja vsem lastnikom BMWjev s kardanom!
      Torej: Nekateri servisi (v mojem primeru Cosmos) obračunavajo pri menjavi olja v kardanu (kotnem gonilu po naše) pri bokser motorjih  0,5l, namesto 0,18 kolikor ga gre notri. Ker je to izgleda dokaj stalna praksa svetujem, da se vsi, ki imate na računu več kot recimo 0,2l, kar bi bilo nekje normalno, pritožite in zahtevate razliko nazaj. Le tako, jih bomo prisilili, da obračunavajo pošteno. 
      Liter olja zaračunavajo 38€ ali celo 39€, potem plačate namesto 7,8€, kar 19€. Ne bom omenjal, da liter tega istega olja stane na netu 10,90€, to tu ni važno. Važno je, da ne obračunajo pošteno po specifikaciji koliko ga gre notri. Ker v navodilih za vzdrževanje ni podatka koliko ga gre notri, so si enostavno vzeli pravico zaračunati skoraj trikrat več.
      Preverite račune, naredite reklamacijo in zahtevajte razliko pri narobe obračunani količini olja!
      Od letnika 2006 dalje imajo v kardanu namesto 0,22l, samo 0,18l. 
      BMW s tem nima nič in niso nič krivi, da si servis jemlje dodaten zaslužek na tak način. 
      Prilagam podatek iz BMW servisne knjižice, ki je na voljo samo servisom. 

    • Zdrawc
      Avtor Zdrawc
      Da vidimo, kdo vse na Motosvetu vozi BMWja, :OK:

      sicer bi naredil seznam pa se mi ne da, tako da se sami pripiše / naslikate spodaj, potem bomo pa seznam že sproti obnavljali…. :yes:

      No, pa navalite…

    • Johnie19
      Avtor Johnie19
      Pozdravljeni,

      Že kakšen mesec prebiram forum Motosvet, kjer me navdušuje količina moto znjanja na kupu in sedaj sem se končno odločil tudi registrirati.

      in moj prvi majhen prispevek za forum je tale celada: (upam da se ni kdo postu o tem)

      http://www.kratkocasnik.com/index.php?stran=permalink&id=122

      Men se zdi prevec kulska sam skoda k stane blizu 100k sit :(

      "KTM till the end"
    • Cufa
      Avtor Cufa
      Dragi moji, en prisrčen pozdrav iz zaledja. Ker ste se v temi o BMW S1000XR tako lepo skregali, jo je bilo treba malo počistit in poslat par ljubezenskih pisemc - predvsem zato, ker tudi sami želite red v resnejšh forumskih temah.
      Ker se forum še vedno nadgrajuje in je ura veliko premalo, sem vam pomotoma pobrisala temo. Prepričana sem, da vam jo bo Codeine z velikim veseljem poiskal, ko bo dokončal nadgradnjo foruma. If not, pa ste dobili priliko, da vse objavite ponovno. 
       
      My bad. Sori.
      in
      ....
      Če si ne bi tako intenzivno merili, kdo ime daljšega, se to ne bi zgodilo



  • Forum

×

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!