Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Prodano ;), v naslednjih dneh odrežem. Ni laser, je žična erozija imamo na firmi, lahko pa tudi laser ali vodni razrez, poznam možakarja. Pošlji mi na mail DXF pa odrežemo.

Lp Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 4. 2017 ob 14:42, vandrovec pravi:

Je že kdo poskušal skrajšat hod ročice za plin?

...lastno delo iz enega forumaAshampoo_Snap_2017_04.12_14h28m19s_001_.png.7d68706f6d0a684d3cdd376eef5c7238.pngAshampoo_Snap_2017_04.12_14h28m38s_002_.png.6228875337044cd8c50b1344250c3933.pngali nek nov adapter

Ashampoo_Snap_2017_04.12_14h29m28s_003_.png.00ebdcf1c4d28a42207af1d829611adb.png

ker original ročica za plin ima zelo dolg hod. Sem posodil motor enemu, ki drugače vozi japonca in je začel prehitevat avto pa nisem vedel, ali ga bo prehitel ali se bo peljal zraven avtomobila. Na koncu mi reče, saj ne gre nikamor...ja, ker moraš ročico za gas dvakrat okol obrnit, da prideš do konca :P

kako si zaključil, si naročil ali???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kdo kaj podobnega v uporabi, v soboto sem vozil po močno zaliti cesti in mi je z zadnje gume leela voda direkt v levo škorenj, še celo stegno mi je opralo.

Sej premočilo ni ampak , ....pa še vsako lužco k povozim mi ofrajha celo karjolo

 

https://www.louis.eu/artikel/puig-rear-hugger-black-or-carbon-fuer-bmw-r-1200-gs-adventure/10008066?filter_bike_id=1709&list=360658120

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

58 minutes ago, luxsa said:

Ga imam na RS,zgresena nalozba,glih tko je usran.

Edina zadeva katera preverjeno res deluje v praksi je Mudsling od MachineArt-a.  Ni pa lih pocen kot je skorpucalo od Puiga.

 

https://machineartmoto.com/products/mudsling/mudsling_gslc-2013-r1200gs-2014-r1200gsa/

 

Mudsling-under.jpg

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, luxsa said:

Mam tudi to,vrgel dol ker zgleda grdo k svina,privezan je z vezicam.

Od Puiga je 170eur,mudsling cca100.

Ampak deluje.

Vezice so komajda vidne...samo na noter jih obrnes. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ne paše sm naj moderator prestavi....

copy-paste od Z.Šeruge:

DESETLETJA HVALIM BMW – HJA, ZAKAJ ŽE?! Kajti nisem več povsem navdušen – pred odhodom proti Centralni Aziji sem imel na števcu 50.000 km (hudo frišen motor je še to!), a sem kljub temu in glede na prejšnje izkušnje vložil 2700 (!!) evrov v preventivna popravila: nova sklopka, kardanski ležaji, obnovljeni amortizerji, seveda gume in vraga pa pol še zraven. Ha, sponzorstvo s strani beemveja? Ha ha! In vendar mi je po dveh tednih na poti zacedila črpaka za gorivo; Romana je prinesla novo: 350 evrov. Nekje sredi Pamirja mi je olje spustil prvi blažilnik - nočem vedeti, koliko stane, ker bom nekako prišel domov tudi s takim; gre, le na luknjah se bolj trapasto obnaša. In potem je začelo ponovno in na debelo kapljati na drugi strani; Katja je prinesla novo prirodnico črpalke, kot se menda strokovno reče. Ker mi ni bilo zabavno sedeti na kanti, iz katere na vseh koncih curlja; hudo visoko leta človek, ki mu trideset litrov bencina pod ritjo raznese.

In niti dva meseca poti nista za mano, šele na dobri polovici veselice sem.

Spotoma pa na najbolj čudnih stranpoteh srečujem mladce in mladinke, pred katerimi mi je nerodno – res sem stara, razvajena, bogata gara! Dva Čeha že pol leta na dveh 125-kubičnih Japončkih. Natalia iz Čila dve leti na stari 250-kubični hondi. Nemško-danski par na poti proti Japonski, vsak na svojem 250-kubičnem koleslju. In – pazi to! – italijanski par, že tri leta na poti okoli sveta na 125-kubični vespi. Da, oba na eni!! Švasajo, šraufajo in spotoma gotovo tudi preklinjajo – a potujejo. In se verjetno ne počutijo kreteni kot občasno jaz. Vsaj dvajset tistih vesp bi dobil za mojega GS 1200 Adventure. Ali povsem uporabnega japonca za pot okoli sveta le za ceno mojih popravil … in kdo je zdaj tukaj frajer?

Proti domu zavijam in držite pesti. Jaz pa se vse bolj pobožno oziram po mopedih in biciklih. Čeprav bom baje dobil tisto kapco s šildkom od beemveja, se nekaj govori.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

41 minutes ago, RSTDRIVER said:

če ne paše sm naj moderator prestavi....

copy-paste od Z.Šeruge:

DESETLETJA HVALIM BMW – HJA, ZAKAJ ŽE?! Kajti nisem več povsem navdušen – pred odhodom proti Centralni Aziji sem imel na števcu 50.000 km (hudo frišen motor je še to!), a sem kljub temu in glede na prejšnje izkušnje vložil 2700 (!!) evrov v preventivna popravila: nova sklopka, kardanski ležaji, obnovljeni amortizerji, seveda gume in vraga pa pol še zraven. Ha, sponzorstvo s strani beemveja? Ha ha! In vendar mi je po dveh tednih na poti zacedila črpaka za gorivo; Romana je prinesla novo: 350 evrov. Nekje sredi Pamirja mi je olje spustil prvi blažilnik - nočem vedeti, koliko stane, ker bom nekako prišel domov tudi s takim; gre, le na luknjah se bolj trapasto obnaša. In potem je začelo ponovno in na debelo kapljati na drugi strani; Katja je prinesla novo prirodnico črpalke, kot se menda strokovno reče. Ker mi ni bilo zabavno sedeti na kanti, iz katere na vseh koncih curlja; hudo visoko leta človek, ki mu trideset litrov bencina pod ritjo raznese.

In niti dva meseca poti nista za mano, šele na dobri polovici veselice sem.

Spotoma pa na najbolj čudnih stranpoteh srečujem mladce in mladinke, pred katerimi mi je nerodno – res sem stara, razvajena, bogata gara! Dva Čeha že pol leta na dveh 125-kubičnih Japončkih. Natalia iz Čila dve leti na stari 250-kubični hondi. Nemško-danski par na poti proti Japonski, vsak na svojem 250-kubičnem koleslju. In – pazi to! – italijanski par, že tri leta na poti okoli sveta na 125-kubični vespi. Da, oba na eni!! Švasajo, šraufajo in spotoma gotovo tudi preklinjajo – a potujejo. In se verjetno ne počutijo kreteni kot občasno jaz. Vsaj dvajset tistih vesp bi dobil za mojega GS 1200 Adventure. Ali povsem uporabnega japonca za pot okoli sveta le za ceno mojih popravil … in kdo je zdaj tukaj frajer?

Proti domu zavijam in držite pesti. Jaz pa se vse bolj pobožno oziram po mopedih in biciklih. Čeprav bom baje dobil tisto kapco s šildkom od beemveja, se nekaj govori.

Dokler so ga sponzorirali je bil tiho in ce je ze usta odprl, so jih bila polna Hvale.

Ko se jih ze preventivnih opravil lotil pred potovanjem. V 50K kilometrih bi lahko vsaj 2x preventivno servisiral blazilnike, glede na to kje se vozi.

PS: "ko maze, taj vozi" . . . pa tud redno je treba pucat protiprasno zascito amortizerja 

 

:smoke: 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, RSTDRIVER pravi:

če ne paše sm naj moderator prestavi....

copy-paste od Z.Šeruge:

DESETLETJA HVALIM BMW – HJA, ZAKAJ ŽE?! Kajti nisem več povsem navdušen – pred odhodom proti Centralni Aziji sem imel na števcu 50.000 km (hudo frišen motor je še to!), a sem kljub temu in glede na prejšnje izkušnje vložil 2700 (!!) evrov v preventivna popravila: nova sklopka, kardanski ležaji, obnovljeni amortizerji, seveda gume in vraga pa pol še zraven. Ha, sponzorstvo s strani beemveja? Ha ha! In vendar mi je po dveh tednih na poti zacedila črpaka za gorivo; Romana je prinesla novo: 350 evrov. Nekje sredi Pamirja mi je olje spustil prvi blažilnik - nočem vedeti, koliko stane, ker bom nekako prišel domov tudi s takim; gre, le na luknjah se bolj trapasto obnaša. In potem je začelo ponovno in na debelo kapljati na drugi strani; Katja je prinesla novo prirodnico črpalke, kot se menda strokovno reče. Ker mi ni bilo zabavno sedeti na kanti, iz katere na vseh koncih curlja; hudo visoko leta človek, ki mu trideset litrov bencina pod ritjo raznese.

In niti dva meseca poti nista za mano, šele na dobri polovici veselice sem.

Spotoma pa na najbolj čudnih stranpoteh srečujem mladce in mladinke, pred katerimi mi je nerodno – res sem stara, razvajena, bogata gara! Dva Čeha že pol leta na dveh 125-kubičnih Japončkih. Natalia iz Čila dve leti na stari 250-kubični hondi. Nemško-danski par na poti proti Japonski, vsak na svojem 250-kubičnem koleslju. In – pazi to! – italijanski par, že tri leta na poti okoli sveta na 125-kubični vespi. Da, oba na eni!! Švasajo, šraufajo in spotoma gotovo tudi preklinjajo – a potujejo. In se verjetno ne počutijo kreteni kot občasno jaz. Vsaj dvajset tistih vesp bi dobil za mojega GS 1200 Adventure. Ali povsem uporabnega japonca za pot okoli sveta le za ceno mojih popravil … in kdo je zdaj tukaj frajer?

Proti domu zavijam in držite pesti. Jaz pa se vse bolj pobožno oziram po mopedih in biciklih. Čeprav bom baje dobil tisto kapco s šildkom od beemveja, se nekaj govori.

¸manj je več, manj kot ma moped "pritiklin" manj se lahko zgodi. Čisto razumem in pametna odločitev @meniha, ki je južno Ameriko prevozil s CRF.

Poznam pa kar nekaj ljudi, ki so Azijo prevozili z BMW brez vseh problemov, eden od teh je @gtgs.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Nearrain said:

Dokler so ga sponzorirali je bil tiho in ce je ze usta odprl, so jih bila polna Hvale.

PS: "ko maze, taj vozi" . . . pa tud redno je treba pucat protiprasno zascito amortizerja 

:smoke: 

Zvone zna s foto kamero, brez dvoma. Tudi voziti zna. Motorje je pa, baje, vračal v obupnem stanju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Nearrain pravi:

Edina zadeva katera preverjeno res deluje v praksi je Mudsling od MachineArt-a.  Ni pa lih pocen kot je skorpucalo od Puiga

Imam tole, ampak še nisem sprobal v dežju samo sem zmontiral.(bolniška pa to) Meni se gre predvsem da amortizer zaščitim pred svinjarijo. Vezice in ostalo pa sem namensko spregledal v dobro amortizerja. 

Pa še to nisem kupil niti Mudsling, ali pa Maier, ki je enaka zadeva samo cenejša. Kupil sem China varianto iz Aliaexpresa za dobrih 25€. Če ni bi bilo dobro sem vrgel stran samo 25€.

Tole.

https://www.aliexpress.com/item/For-BMW-R1200GS-Rear-Tire-Hugger-Mudguard-Fender-for-BMW-R-1200-GS-LC-Adv-2013/32797992292.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.Tb0f6d

Prileganje je dobro in sem zadovoljen. Pa še več kot 100€ mi je ostalo za bencin.

Amortizer bo zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, DAMI34 said:

¸manj je več, manj kot ma moped "pritiklin" manj se lahko zgodi. Čisto razumem in pametna odločitev @meniha, ki je južno Ameriko prevozil s CRF.

Poznam pa kar nekaj ljudi, ki so Azijo prevozili z BMW brez vseh problemov, eden od teh je @gtgs.

 s Hondo XR 650 R, ne CRF

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Nearrain pravi:

 s Hondo XR 650 R, ne CRF

možno, ne bom se šel stavit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, menih pravi:

Dami gres z mano stavit

ne grem, zatipkal sem se, je @Nearraintočno napisal :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, Nearrain pravi:

Dokler so ga sponzorirali je bil tiho in ce je ze usta odprl, so jih bila polna Hvale.

Ko se jih ze preventivnih opravil lotil pred potovanjem. V 50K kilometrih bi lahko vsaj 2x preventivno servisiral blazilnike, glede na to kje se vozi.

PS: "ko maze, taj vozi" . . . pa tud redno je treba pucat protiprasno zascito amortizerja 

 

:smoke: 

In tako je tudi s portali, revijami.

Bogatega sponzorja pač ne obiraš...

Ponavadi se tudi lastniki težko odločijo, da defekt objavijo, ker jim je nerodno.

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 minutes ago, Snecer said:

In tako je tudi s portali, revijami.

Bogatega sponzorja pač ne obiraš...

Ponavadi se tudi lastniki težko odločijo, da defekt objavijo, ker jim je nerodno.

Zato si lahko svoje testke in grafke nekam zataknejo.

Edino merilo, a je ali ni,  je voznja doticnega objekta pozeljenja.

 

Nazalost revije, portali zivijo od novopecenih nadebudnezev in osebkov, kateri onanirajo ob gledanju grafov in vzamejo zdravo za gotovo vse kar preberejo. Revije, portali ipd, pa lepo na njihov racun zivijo od svojih slavospevov od enih in drugih (prodajalcev in kupcev).

Tisti mediji, kateri kupijo motorje za testirat in jih zlorabljajo na kaksnem "Long term" testu so morda se najblizje objektivnosti , s predpogojem, da jih testirajo ljudje (bivsi dirkaci ipd), kateri vedo nekaj o motorjih in motoroznanstvu, ne pa tako kot pri nas, ko to pocnejo samooklicani moto novinarji, k so se par let nazaj  z rolkami na faks podrkaval in ostali jebivetri, kateri tud dobr iz interneta prevest in prepisat ne znajo.

IMHO 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Wakasaki pravi:

Ma kdo kaj podobnega v uporabi, v soboto sem vozil po močno zaliti cesti in mi je z zadnje gume leela voda direkt v levo škorenj, še celo stegno mi je opralo.

Sej premočilo ni ampak , ....pa še vsako lužco k povozim mi ofrajha celo karjolo

https://www.louis.eu/artikel/puig-rear-hugger-black-or-carbon-fuer-bmw-r-1200-gs-adventure/10008066?filter_bike_id=1709&list=360658120

 

pred 45 minutami, Quest pravi:

Imam tole, ampak še nisem sprobal v dežju samo sem zmontiral.(bolniška pa to) Meni se gre predvsem da amortizer zaščitim pred svinjarijo. Vezice in ostalo pa sem namensko spregledal v dobro amortizerja. 

Pa še to nisem kupil niti Mudsling, ali pa Maier, ki je enaka zadeva samo cenejša. Kupil sem China varianto iz Aliaexpresa za dobrih 25€. Če ni bi bilo dobro sem vrgel stran samo 25€.

Tole.

https://www.aliexpress.com/item/For-BMW-R1200GS-Rear-Tire-Hugger-Mudguard-Fender-for-BMW-R-1200-GS-LC-Adv-2013/32797992292.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.Tb0f6d

Prileganje je dobro in sem zadovoljen. Pa še več kot 100€ mi je ostalo za bencin.

Amortizer bo zadovoljen.

1. fotka aliexpress, 2. Kry-o, the same but different :P

image.png.5d5f4035fddaac1493b3326b38d5fa72.pngimage.png.5ac947ff5f5d7951deb12870652a00e0.png

Kry-o je zelo lepo narejen, enostavna montaža, nič ne vibrira, lepo izgleda, predvsem pa preprečuje svinjariji da packa po amortizerju. Btw, Pohajač ima kalup za tega.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah no...realen test, bo podal normalen uporabnik, ki prevozi 50 ali več kkm, ne vidim zakaj bi realen test podal neki dirkač, ki motor prej zlorablja kot ne.

Niti ne vidim zakaj bi v 50kkm 2x servisiral vilice. 1x je dovolj, pa še to bolj preventivno kot ne. Če pogledaš service manual, je lepo napisano, kdaj se očistijo in podmažejo protiprašne zaščite in kdaj menja olje ter semeringi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, DAMI34 said:

ah no...realen test, bo podal normalen uporabnik, ki prevozi 50 ali več kkm, ne vidim zakaj bi realen test podal neki dirkač, ki motor prej zlorablja kot ne.

Niti ne vidim zakaj bi v 50kkm 2x servisiral vilice. 1x je dovolj, pa še to bolj preventivno kot ne. Če pogledaš service manual, je lepo napisano, kdaj se očistijo in podmažejo protiprašne zaščite in kdaj menja olje ter semeringi.

normalen uporabnik sploh ne ve in ne zna testirat motorja, ker v osnovi nima dovolj znanja. Normalen uporabnik, kateri se zaveda svojega neznanja gre v solo varne voznje in ne v alpe testirat zmogljivosti novega modela motorja.

Vzami v obzir kje oz. na kaksni podlagi in vremenu ti naredis 50Kkm in kje jih je Seruga.  Z razliko od tebe, on dela z mopedi kot svinja z mehom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!