Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

ah no...realen test, bo podal normalen uporabnik, ki prevozi 50 ali več kkm, ne vidim zakaj bi realen test podal neki dirkač, ki motor prej zlorablja kot ne.

Niti ne vidim zakaj bi v 50kkm 2x servisiral vilice. 1x je dovolj, pa še to bolj preventivno kot ne. Če pogledaš service manual, je lepo napisano, kdaj se očistijo in podmažejo protiprašne zaščite in kdaj menja olje ter semeringi.

Amortizerja na GS-u so po 20.000km za obnovo tako kot razni wilbers in ohlins amortizerji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Nearrain pravi:

normalen uporabnik sploh ne ve in ne zna testirat motorja, ker v osnovi nima dovolj znanja. Normalen uporabnik, kateri se zaveda svojega neznanja gre v solo varne voznje in ne v alpe testirat zmogljivosti novega modela motorja.

Vzami v obzir kje oz. na kaksni podlagi in vremenu ti naredis 50Kkm in kje jih je Seruga.  Z razliko od tebe, on dela z mopedi kot svinja z mehom.

No saj to pravim, on ni merodajen. On motor zlorablja in uničuje, hkrati pa pričakuje zastonj kose od sponzorjev, ko ne dobi je pa moped za nič.

Čeprav na FB lahko masikaj prebereš, ampak verjetno bi lahko tudi o kaki drugi znamki bral enako

 

https://www.facebook.com/ZvoneSeruga/photos/a.831996530173595.1073741853.194450330594888/1696437423729497/?type=3&theater

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Kawl pravi:

Amortizerja na GS-u so po 20.000km za obnovo tako kot razni wilbers in ohlins amortizerji...

res, da se ne spoznam na GSa ampak ti kilometri so res mali. Lej KTM ma 30jurjev, amortizacija BP preverjeno pravkar na servisu, kawlni pred 60kkm niti ne gledamo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

res, da se ne spoznam na GSa ampak ti kilometri so res mali. Lej KTM ma 30jurjev, amortizacija BP preverjeno pravkar na servisu, kawlni pred 60kkm niti ne gledamo...

To naj bi bili kilometri pri katerih naj bi pri normalno uporabi amortizerja še delala optimalno. Naprej pa je od vsakega posameznika odvisno kako jih je zlorabljal... Ampak verjetno več kot 50.000km je vse več ali manj za obnovo primerno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, solorider pravi:

150.000km pa mi je edino ohišje bencin pumpe crknilo. :OK: Amortizerje moram imet že tako ene 100.000 fuč. :lol1:

verjetno ja.... samo veš ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kawl pravi:

verjetno ja.... samo veš ne

bom jutri na jadranki probal, če se še da z mojim mopedom peljati...

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, 3nity pravi:

Kry-o je zelo lepo narejen, enostavna montaža, nič ne vibrira, lepo izgleda, predvsem pa preprečuje svinjariji da packa po amortizerju. Btw, Pohajač ima kalup za tega.

Se mi dopade.Enostavna čista instalacija. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

¸manj je več, manj kot ma moped "pritiklin" manj se lahko zgodi. Čisto razumem in pametna odločitev @meniha, ki je južno Ameriko prevozil s CRF.

Poznam pa kar nekaj ljudi, ki so Azijo prevozili z BMW brez vseh problemov, eden od teh je @gtgs.

Manj je več? Kaj ima tisti omenjeni Bemve več in, se je pokvarilo na poti, od kakšnega drugega motorja? Vse, kar se je pokvarilo, ima čisto vsak motor. Zato se lahko pokvari na vsakem motorju. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šeruga je ta motor kupil rabljen, morda je bil že v preteklosti kašen problem z njim. Kolikor vem s prejšnjim (rumenim) ni imel nekih težav... Sigurno pa ti motorji niso ravno najbolj vzdrževani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

ah no...realen test, bo podal normalen uporabnik, ki prevozi 50 ali več kkm, ne vidim zakaj bi realen test podal neki dirkač, ki motor prej zlorablja kot ne.

Niti ne vidim zakaj bi v 50kkm 2x servisiral vilice. 1x je dovolj, pa še to bolj preventivno kot ne. Če pogledaš service manual, je lepo napisano, kdaj se očistijo in podmažejo protiprašne zaščite in kdaj menja olje ter semeringi.

Ma kaj pa normalen uporabnik ve? Pljuni istini u oci,  Motorji narjeni po 1995 so za normalne uporabnike cist usi odlicni, in hitrejsi od 99% uporabnikov. 

pred 3 urami, Nearrain pravi:

Zato si lahko svoje testke in grafke nekam zataknejo.

Edino merilo, a je ali ni,  je voznja doticnega objekta pozeljenja.

 

Nazalost revije, portali zivijo od novopecenih nadebudnezev in osebkov, kateri onanirajo ob gledanju grafov in vzamejo zdravo za gotovo vse kar preberejo. Revije, portali ipd, pa lepo na njihov racun zivijo od svojih slavospevov od enih in drugih (prodajalcev in kupcev).

Tisti mediji, kateri kupijo motorje za testirat in jih zlorabljajo na kaksnem "Long term" testu so morda se najblizje objektivnosti , s predpogojem, da jih testirajo ljudje (bivsi dirkaci ipd), kateri vedo nekaj o motorjih in motoroznanstvu, ne pa tako kot pri nas, ko to pocnejo samooklicani moto novinarji, k so se par let nazaj  z rolkami na faks podrkaval in ostali jebivetri, kateri tud dobr iz interneta prevest in prepisat ne znajo.

IMHO 

 

:lol1: joj kako lepo si povzel. 10 pik. Par dni nazaj sm tu nekje bral, da mt-10sp ni konkurencna na zlajfih. In je konc, yamaha ma slabe zlajfe. Pika. Clovek to ve. Wtf?!

 

ne maram ne zvoneta ne bmwjev, pa vseeno, morm oba mal branit. Predn je sel na dogodivscino, je objavil tudi, da je fedre preventivno uredil pri carmanu. Ce se je crpalka uscala, se je pac uscala. Nebi pa izkljucil, da se je druga pohabila med "strokovno montazo" nekje v grmovju, s kamnom in sraufcigerjem......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ste prebrali tudi komentarje uporabnikov oziroma drugih članov, ki spodaj pišejo?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Cartman pravi:

Ma kaj pa normalen uporabnik ve? Pljuni istini u oci,  Motorji narjeni po 1995 so za normalne uporabnike cist usi odlicni, in hitrejsi od 99% uporabnikov. 

 

Normalen uporabnik-kafe rejser-jadrančkar in podobni, ki dokaj normalno vozijo po dokaj normalnih poteh. Ko njim kaj crkne, je merilo, kaj crkuje. Če bereš komentarje spodaj pod objavo Šeruge ali pa temo od k1200r se ve da so menjalniki šibka točka.

Če se meni kaj pokvari na KTM je šibka točka, če se Kmetu v Rusiji je zloraba o tem pišem (pa se mu vzmetenje ni uscalo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, DAMI34 pravi:

ste prebrali tudi komentarje uporabnikov oziroma drugih članov, ki spodaj pišejo?

 

Komentarje na njegovem fb feedu? Kaj je za prebrat? Lapanje. Folk si je polepsal dan, ker je komentiral zvezdniku zvonetu. 

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

Normalen uporabnik-kafe rejser-jadrančkar in podobni, ki dokaj normalno vozijo po dokaj normalnih poteh. Ko njim kaj crkne, je merilo, kaj crkuje. Če bereš komentarje spodaj pod objavo Šeruge ali pa temo od k1200r se ve da so menjalniki šibka točka.

Če se meni kaj pokvari na KTM je šibka točka, če se Kmetu v Rusiji je zloraba o tem pišem (pa se mu vzmetenje ni uscalo)

Aha. Smiselno. Zvone svoje motorje zlorabla. Vseeno pa prevec vijaci. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Cartman pravi:

Komentarje na njegovem fb feedu? Kaj je za prebrat? Lapanje. Folk si je polepsal dan, ker je komentiral zvezdniku zvonetu. 

Aha. Smiselno. Zvone svoje motorje zlorabla. Vseeno pa prevec vijaci. 

a tukaj pa ni eno samo lapanje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, Cartman pravi:

1. Komentarje na njegovem fb feedu? Kaj je za prebrat? Lapanje. Folk si je polepsal dan, ker je komentiral zvezdniku zvonetu. 

2. Aha. Smiselno. Zvone svoje motorje zlorabla. Vseeno pa prevec vijaci. 

1. ne, komentarje nekaterih lastnikov v temi motoristi, pod njegovo objavo

https://www.facebook.com/groups/222733990679/permalink/10155771999355680/?comment_id=10155772212115680&reply_comment_id=10155772268790680&notif_t=group_comment_reply&notif_id=1505210385072407

2. vprašal si me, kaj je normalen uporabnik, Zvone to ni. Če bi pa prebral vse kar sem kako stran nazaj pisal, sem pisal tudi o popotnikih (Centralna Azija 2015 http://motosvet.com/tabla/topic/40570-centralna-azija-2015/  ), ki niso imeli prav nobenega problema na poti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, solorider pravi:

a tukaj pa ni eno samo lapanje!

99%. in z enako mero rezerve prebiram revije portale in ostale forume. 

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

1. ne, komentarje nekaterih lastnikov v temi motoristi, pod njegovo objavo

https://www.facebook.com/groups/222733990679/permalink/10155771999355680/?comment_id=10155772212115680&reply_comment_id=10155772268790680&notif_t=group_comment_reply&notif_id=1505210385072407

2. vprašal si me, kaj je normalen uporabnik, Zvone to ni. Če bi pa prebral vse kar sem kako stran nazaj pisal, sem pisal tudi o popotnikih (Centralna Azija 2015 http://motosvet.com/tabla/topic/40570-centralna-azija-2015/  ), ki niso imeli prav nobenega problema na poti

pr itistih komentarjih na fbju ki si ga linkal, vidim spet samo željo po  pozornosti. Eni so ful bol pametni ko zvone in majo japonce, drugi pa ga razumejo, ker bmf pa le ima dušo...pa "slišali so" da xr riba, pa de majo k1200 in 1300 falš menjalnike, v temi o teh motorjih so lastniki lepo razložili, de k1300 nima problemov, in da za 1200 ni delov, ampak komplet kaseta menjalnik, z odpravleno hibo....pač šank zgodbice. ..

 

R1200G/S-LC je verjetno motor k me je najbol presenetu ever. Pojava se nikakor ne sklada z lahkotnostjo in enostavnostjo vožnje. Ampak na koncu, je samo motor, kot vsi ostali. Zdej, če Šerugi crkuje, pač mu. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, Cartman pravi:

99%. in z enako mero rezerve prebiram revije portale in ostale forume. 

pr itistih komentarjih na fbju ki si ga linkal, vidim spet samo željo po  pozornosti. Eni so ful bol pametni ko zvone in majo japonce, drugi pa ga razumejo, ker bmf pa le ima dušo...pa "slišali so" da xr riba, pa de majo k1200 in 1300 falš menjalnike, v temi o teh motorjih so lastniki lepo razložili, de k1300 nima problemov, in da za 1200 ni delov, ampak komplet kaseta menjalnik, z odpravleno hibo....pač šank zgodbice. ..

 

R1200G/S-LC je verjetno motor k me je najbol presenetu ever. Pojava se nikakor ne sklada z lahkotnostjo in enostavnostjo vožnje. Ampak na koncu, je samo motor, kot vsi ostali. Zdej, če Šerugi crkuje, pač mu. 

Nč ne zastopm več - a pol je bmw vredu al ni ? :D

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!