Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

pred 54 minutami, ZdravkoK pravi:

Alarm vedno vleče nek določen tok. Preizkušeno in sem alarm snel in namontiral aftermarket zadevo. Ni več problema.

Voziš BMW pa neveš da nima varovalk...ajajaj!!

Pa bi bil zmozen nov acu. v enem tednu spraviti na 5V?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, solorider pravi:

Pa bi bil zmozen nov acu. v enem tednu spraviti na 5V?

Pri meni zaradi istega sranja motor po 14 dneh več ne kresne ......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
On 1/25/2019 at 3:54 PM, MiNa said:

...da si nisi s to predelavo mogoče nakopal težave na tehničnem pregledu?

@RSaima enako predelavo in mu niso težili prav tako ima to predelavo še en kolega in ni omenil da bi bilo kaj, bomo videli :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
pred 21 minutami, solorider pravi:

Kje bi lahko dobil ceneje gumici med menjalniku in kardanu?

17-05102012189.jpg

Ebay.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak res so nekatere stvari nelogično drage... Ena posrana gumica 60€ ali nekaj takega, medtem ko sem dal za LED žmiguc 35€...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Število izdelanih komadov ne gre v 100tisoče, zato pa je cena tako visoka.

Pri njih so žal tudi povsem standardni rezervni deli precej po zlatarsko precenjeni (vijaki, semeringi, ležaji...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Ob 29. 1. 2019 ob 6:54, RSa pravi:

Ti si boš nakopal težave, če imaš še vedno tako napravljeno kot je na videu.

Pozicijo si vezal na blic....

Točno tako, upam da je tip popravil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Wakasaki pravi:

Baje so na voljo drsniki za kufre za goske

 

Ko se mi je prvič zgodilo, da je kovček zagrabil v asfalt, sem šel v upgrade vzmetenja...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Sem nov na forumu. Pregledal sem večino tem pa nisem videl take teme, katera obravnava tak problem kot ga mam jaz. In sicer gre za motor BMW r1200gsa l.2009. Problem pa je tak, da na prednjem vzmetenju pri preklapljanju ESA ne vidim dejanskega premika prednapetosti vzmeti kot na zadnjem vzmetenju. Na displeju je vse ok. Ima kdo mogoče podobne izkušnje z tem?

Lp Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, adventure only pravi:

Pozdravljeni.

Sem nov na forumu. Pregledal sem večino tem pa nisem videl take teme, katera obravnava tak problem kot ga mam jaz. In sicer gre za motor BMW r1200gsa l.2009. Problem pa je tak, da na prednjem vzmetenju pri preklapljanju ESA ne vidim dejanskega premika prednapetosti vzmeti kot na zadnjem vzmetenju. Na displeju je vse ok. Ima kdo mogoče podobne izkušnje z tem?

Lp Igor

tule ti bodo prej povedali.

pred 30 minutami, b-sprint pravi:

Še to.. je kdo menjal original ESA vzmetenje s katerim aftermarket.. Ohlins, Wilbers, Touratech.. z ESA in katero se obnese?

če se ne motim @krucymucy, pa še kdo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, adventure only pravi:

preklapljanju ESA ne vidim dejanskega premika prednapetosti vzmeti kot na zadnjem vzmetenju.

Prednapetost se spreminja preko ESA samo zadaj. Prednji amortizer nima motorčka za prednapetost. Ne potrebuješ, ker se ob dodatnem tovoru beri kufrih in sopotnikom težišče najbolj spremeni zadaj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, adventure only pravi:

Pozdravljeni.

Sem nov na forumu. Pregledal sem večino tem pa nisem videl take teme, katera obravnava tak problem kot ga mam jaz. In sicer gre za motor BMW r1200gsa l.2009. Problem pa je tak, da na prednjem vzmetenju pri preklapljanju ESA ne vidim dejanskega premika prednapetosti vzmeti kot na zadnjem vzmetenju. Na displeju je vse ok. Ima kdo mogoče podobne izkušnje z tem?

Lp Igor

Preglej v navodilih, če se prav spomnim je tam opisano, kaj se dogaja z vzmetenjem spredaj, zadaj, med menjavo stopenj.

Na voljo imaš pet nastavitev za prednapetost, če se ne motim se šele pri zadnji poveča prednapetost tudi prednjega dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25 minutes ago, Quest said:

Prednapetost se spreminja preko ESA samo zadaj. Prednji amortizer nima motorčka za prednapetost. Ne potrebuješ, ker se ob dodatnem tovoru beri kufrih in sopotnikom težišče najbolj spremeni zadaj. 

Ima tudi spredaj.

Samo zadaj se preload nastavlja v "cestnih" programih. Celada, celada s kufri, dve celadi.

Spredaj pa samo v dveh enduro programih ko dvigne cel motor.

Wilbers se obnese odlicno, ohlins najbrz se bolje.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, krucymucy pravi:

Ima tudi spredaj.

Samo zadaj se preload nastavlja v "cestnih" programih. Celada, celada s kufri, dve celadi.

Spredaj pa samo v dveh enduro programih ko dvigne cel motor.

Wilbers se obnese odlicno, ohlins najbrz se bolje.

Je tako. Preverjeno.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj izkoristim priloznost.

Doma se mi se vedno valja originalno showa ESA vzmetenje od 1200GS letnik 2010. 

Kasneje v letu so menjali iz showa na wp, a ESA je ostala enaka. 

Ce kdo potrebuje za predelavo na wilbers, da mu originalno vzmetenje ostane. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Evo nove gume. Tokrat Continental Trail Attack3.

Pirelli scorpion trail2 so zdržale 11000 km. Vsaj polovico v dvoje z obremenjenim motorjem. Ko je sprednja ene trikrat zdrsnila sem zamenjal. Lahko bi naredil še kakšnih 1000. Se zna zgodit, da bo letos še ena menjava. Kdo ve!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Danes sem šel na ogled tega:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14405918&display=BMW R 1200 GS ABS ZELO lepo ohranjen

 

Nikoli še nisem imel GS-sa, zato težko dejansko ocenim stanje. Sama vožnja mi je OK. Gori pa oranžen trikotnik na armaturi. Prodajalec pravi, da je zato, ker je prazen tank? Poleg tega se pri zagonu izpiše EWS. Kaj bi to lahko bilo?

Občasno se je zaslišalo piskanje iz motorja. Mogoče je normalno, ne vem. Nisem imel občutka, da bi bilo kaj hudo narobe.

Vožnja se mi je zelo dopadla, zato nimam ravno trezne glave. Kaj pravite, ali je za kupit? Mogoče kak drug predlog, vendar ne kaj dosti dražje. Se mi ta model kar dopade. 

 

 

 

Popravljeno . Popravil mato295
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, mato295 pravi:

Danes sem šel na ogled tega:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14405918&display=BMW R 1200 GS ABS ZELO lepo ohranjen

 

Nikoli še nisem imel GS-sa, zato težko dejansko ocenim stanje. Sama vožnja mi je OK. Gori pa oranžen trikotnik na armaturi. Prodajalec pravi, da je zato, ker je prazen tank? Poleg tega se pri zagonu izpiše EWS. Kaj bi to lahko bilo?

Občasno se je zaslišalo piskanje iz motorja. Mogoče je normalno, ne vem. Nisem imel občutka, da bi bilo kaj hudo narobe.

Vožnja se mi je zelo dopadla, zato nimam ravno trezne glave. Kaj pravite, ali je za kupit? Mogoče kak drug predlog, vendar ne kaj dosti dražje. Se mi ta model kar dopade. 

 

 

 

Tista oznaka se mi zdi, da je prazna baterija za alarm, ce ga ima. Pa km mi ne gredo v glavo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!