Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

2 hours ago, Sajo said:

Hvala za odgovore.

pri večjih hitrostih se mi zdi da je še bolj občutiti

Tudi sam sem sumil na stojala zato sem jih med vožnjo držal z nogo a se ni nič premaknilo kadar je "klocnilo"

Krdan sem gledal če je morda zarjavel, umaknil sem gumico in notri porinil kamero, kardan izgleda OK tudi ko sem premaknil kolo ni bilo videti zračnosti.

Ali se da zobnik preveriti ne da bi razdrl komplet zadnji pogon?

Katere puše bi moral pregledati?

Kolo se v prazno lepo vrti, brez kakih zvokov ali zatikanja, celo do 6 prestave sem ga pognal na stojalu do cca 80km/h po števcu.

Kolo sem rukal v vseh možnih smereh zračnosti niti v roki niti v kolesu ni zaznati.

Res je da imam prvič GS in verjetno kakih stvari nisem vajen, ampak tole "klocanje" se mi ne zdi normalno, ker imam včasih občutek, ko da bo nekaj zablokiralo, včasih  je res samo nežen pok vačih pa kar konkretno "klocne".

Jaz večkrat začutim preko pedalov, kot bi kaj koviskega udarilo (zvoka ni slišat) , je pa od gume. Pri Michelin Anakee III je bilo najbolj opazno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No saj tudi jaz samo čutim kovinski udarec, začudilo me pa je da ga je tudi sopotnica začutila...

Zakaj bi to bilo zaradi gume?

Imam contitrailattack2

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Sajo said:

No saj tudi jaz samo čutim kovinski udarec, začudilo me pa je da ga je tudi sopotnica začutila...

Zakaj bi to bilo zaradi gume?

Imam contitrailattack2

Kaj pa zadnji amortizer?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Wakasaki said:

Nevem s kje si, v Kranj je možakar ki jih rihta štarterje alternatorje, delam v servisu(avto)...in še vse kar je zrihtal špila v nulo....

Pa nujno preveri tisto maso,ki običajno poškoduje štarter....

Mi lahko pošlješ kak kontakt od tega možakarja, lahko na ZS? Zamenjava je sicer že naročena ampak, če starega lahko obnovi po normalni ceni ga prodam naprej.

Včeraj sem snel tank in na hitro pregledal glavno maso na bloku motorja in je videti v redu, tudi z multimetrom kaže minimalno upora na kablu samem. Bom še bolj podrobno pogledal in skrtačil vse kontakte.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

53 minutes ago, luxsa said:

Kaj pa zadnji amortizer?

Samo če bi bil amortizer ali ne bi potem pri večjih luknjah bilo še bolj očitno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Cletus pravi:

 

Včeraj sem snel tank in na hitro pregledal glavno maso na bloku motorja in je videti v redu, tudi z multimetrom kaže minimalno upora na kablu samem. Bom še bolj podrobno pogledal in skrtačil vse kontakte.

Včasih je problem v stiku kabel čevlja z pletenico (žico), kjer je stisnjeno in je bolje narediti nov kos kabla za maso ali dodati še enega.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Sajo pravi:

Samo če bi bil amortizer ali ne bi potem pri večjih luknjah bilo še bolj očitno?

Imaš ESA...ne vem kako deluje, jaz ga nimam in nič ne tolče, ...ker sta že dva s takim opažanjem?

https://www.bmw-motorrad.si/sl/engineering/detail/suspension/dynamic-esa.html

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Sajo pravi:

Samo če bi bil amortizer ali ne bi potem pri večjih luknjah bilo še bolj očitno?

lej, ne se zajebavat, daj vozit motor kakemu frendu, ki ima iskušnje da dobiš drugo mnenje in pojdi do servisa ali kakega mehanika. Vsako klonkanje, pokanje, klocanje, kar je skregano z normalno vožnjo in občutki pri  nji pač ni zdravo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, vandrovec pravi:

Imaš ESA...ne vem kako deluje, jaz ga nimam in nič ne tolče, ...ker sta že dva s takim opažanjem?

https://www.bmw-motorrad.si/sl/engineering/detail/suspension/dynamic-esa.html

jaz imam semiactivno, pa neč ne kloca/plka itd...deluje na momente, tik pred ustavljanjem z mehkim bremzanjem kot da je luft v križu, to je pa vse,

"tolčenje" zabijanje in podobni agresivni zvoki, hudi lufti, zmikanje itd...so opzorilo, da nekaj ni ok.

Kup normalno iskušenih motoristov (sploh če je lastnik GSa) bo s testno vožnjo znalo ocenit, če je kaj narobe in to zelo hitro.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Cletus pravi:

Mi lahko pošlješ kak kontakt od tega možakarja, lahko na ZS? Zamenjava je sicer že naročena ampak, če starega lahko obnovi po normalni ceni ga prodam naprej.

Včeraj sem snel tank in na hitro pregledal glavno maso na bloku motorja in je videti v redu, tudi z multimetrom kaže minimalno upora na kablu samem. Bom še bolj podrobno pogledal in skrtačil vse kontakte.

Maš na zs.

Če ga boš dal popravit ti bo lahko tudi povedal, če je okvara posledica slabe mase oz minusa

Beri komentar od RAZA, se strinjam z njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 hours ago, vandrovec said:

Imaš ESA...ne vem kako deluje, jaz ga nimam in nič ne tolče, ...ker sta že dva s takim opažanjem?

https://www.bmw-motorrad.si/sl/engineering/detail/suspension/dynamic-esa.html

Nimam ESA.

15 hours ago, MiNa said:

Kaj pa, če ti tablica ropota???

OK. Resno pa takole, sicer je kar nekaj za "pregristi"....

 

Tole sem večino že predelal, no včeraj pa še nekaj ... 

Eni pišejo da ni problem če imaš zračnost v kolesu med 1-1.5mm .

Sem poskusil in sem našel zračnost v poziciji 12-6 pomeni če primem kolo zgoraj in spodaj je zračnost, sicer minimalna daaaaleč pod 1mm, ravno toliko da je zaznati če močno pomaješ, ampak je pa.

15 hours ago, DAMI34 said:

lej, ne se zajebavat, daj vozit motor kakemu frendu, ki ima iskušnje da dobiš drugo mnenje in pojdi do servisa ali kakega mehanika. Vsako klonkanje, pokanje, klocanje, kar je skregano z normalno vožnjo in občutki pri  nji pač ni zdravo.

Ja to je seveda logični korak, samo sem hotel pred tem se malo pozanimat, da ni to kaka standardna zadeva. Sicer zaenkrat še nobenega ne poznam z GS-om, ampak ni vrag da ne bo v kratkem kak pribremzal mimo ;)

15 hours ago, DAMI34 said:

jaz imam semiactivno, pa neč ne kloca/plka itd...deluje na momente, tik pred ustavljanjem z mehkim bremzanjem kot da je luft v križu, to je pa vse,

"tolčenje" zabijanje in podobni agresivni zvoki, hudi lufti, zmikanje itd...so opzorilo, da nekaj ni ok.

Kup normalno iskušenih motoristov (sploh če je lastnik GSa) bo s testno vožnjo znalo ocenit, če je kaj narobe in to zelo hitro.

 

Hvala za nasvete, ko se naredi vreme bo sigurno lažje ugotavljanje in tudi obisk kakega servisa po potrebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko kilometrov ima motor, in kdaj nazadnje je bilo vzmetenje v celoti obnovljeno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Sajo pravi:

Eni pišejo da ni problem če imaš zračnost v kolesu med 1-1.5mm .

Je problem.

Če je zračnost v ležaju kotnega prenosa, zobniki ne nalegajo en na drugega pravilno. In seveda nenatančno vodenje motorja.

Če je zračnost nekje v zadnji nihajki

 Paralever-bmw.jpg.86ddda8a2c6aad795f6a2ebf3868088f.jpg 

označeno

je tudi problem. Nenatančno vodenje motorja itd.

Zračnost v zglobih amortizerja je tudi problem. Motor se po neravninah ne odziva pravilno.

Je pa res, da brez zračnosti v ležajih, zglobih ne gre, ker se potem ne bi premikali-vrteli. Pomembna je pravilna zračnost.

Daj dobremu mehaniku pregledat, ali pa nekomu, ki se na zadeve spozna. Glava je samo ena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

R1200GS ABS letnik 2008; Ali je že kdo sam menjal zavorno olje in mi zna opisati pravilen postopek z aktivacijo ABS pumpe z ISTA+. Hvala. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Postopek "menjave" je standarden. ABS lahko aktiviraš samo z GS911 (imam) ali servisnim računalnikom na servisu.

Sam opravim na 2 leti na vsakem motorju, ki ga imam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, MiNa pravi:

Postopek "menjave" je standarden. ABS lahko aktiviraš samo z GS911 (imam) ali servisnim računalnikom na servisu.

Sam opravim na 2 leti na vsakem motorju, ki ga imam.

Ravno to me zanima; kaj je standarden postopek. V ISTA+ je opisan postopek najprej menjava olja v primarnem krogu, nato z programom zaženeš ABS črpalko (ABS motorček dela 10s, ti med tem časom trikrat stisneš ročico zavore za 2s) , nato ponovno špurgiranje, nato še enkrat zaženeš črpalko (ABS motorček dela 10s, ti med tem časom trikrat stisneš ročico zavore za 2s) in nakoncu še zadnje špurgiranje.

Vprašanje je: v štartu logično da zamenjaš olje v rezervoarju ročice kaj pa po vsakem zagonu ABS črpalke?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po zagonu ABS črpalke ostane nivo olja v sistemu enak kot pred zagonom. Logično kaj ne. Saj do enake situacije pride na cesti v primeru, da panično stisneš zavoro. Tako, da postopek, ki si ga opisal, lahko tudi simuliraš, v varnem okolju kakšno parkirišče sunkovito parkratš zaviraš in postopek menjave olja parkrat ponoviš. Vendar je problem, da trajanje aktivacije ABS modula v tem primeru ni več kot sekundo ali dve. 

Je pa to edini način, da vsaj delno simuliraš pravi način s servisnim orodjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, MiNa pravi:

Po zagonu ABS črpalke ostane nivo olja v sistemu enak kot pred zagonom. Logično kaj ne.

Hvala MiNa. Olje menjano. ISTA+ ruski crack v navezi z kitajskim kablom za 10E dela odlično. Da opišem, kako sem menjal olje v zavorah.

Najprej sem demontiral vse tri čeljusti in potisnil batke v čeljust in jih potisnjene blokiral. Nato sem z brizgalko izčrpal olje iz rezervoačkov pustil le kak milimeter olja in dolil novo olje. Nato klasično špurgiral vse tri čeljusti. Sledil je priklop ne računalnik in zagon ABS črpalke. Med zagonom stisnil ročico zavore za 2s 3x; dolil olje in zopet špurgiral, postopek ponovil 2x kot veleva ista+. Sestavil čeljusti in ploščice ter z ročico zavore potiskal batke do končne lege in dodajal olje. Sledil test na travi. Zavore delajo odlično, olje skoraj brezbarvno.

Če se bo še kdo sam trudil upam, da sem postopek dovolj dobro opisal. Mi je pa z menjavo olja v motorju pobralo skoraj celo popoldne.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, lemut pravi:

Mi je pa z menjavo olja v motorju pobralo skoraj celo popoldne.

Skratka uživancija. Vsaj zame.t2728.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 5. 2020 ob 20:35, lemut pravi:

Hvala MiNa. Olje menjano. ISTA+ ruski crack v navezi z kitajskim kablom za 10E dela odlično. Da opišem, kako sem menjal olje v zavorah.

Najprej sem demontiral vse tri čeljusti in potisnil batke v čeljust in jih potisnjene blokiral. Nato sem z brizgalko izčrpal olje iz rezervoačkov pustil le kak milimeter olja in dolil novo olje. Nato klasično špurgiral vse tri čeljusti. Sledil je priklop ne računalnik in zagon ABS črpalke. Med zagonom stisnil ročico zavore za 2s 3x; dolil olje in zopet špurgiral, postopek ponovil 2x kot veleva ista+. Sestavil čeljusti in ploščice ter z ročico zavore potiskal batke do končne lege in dodajal olje. Sledil test na travi. Zavore delajo odlično, olje skoraj brezbarvno.

Če se bo še kdo sam trudil upam, da sem postopek dovolj dobro opisal. Mi je pa z menjavo olja v motorju pobralo skoraj celo popoldne.

ISTA ?maš kšn link oz. kje si lahko toke ogledam?

 

Hvala lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Wakasaki pravi:

ISTA ?maš kšn link oz. kje si lahko toke ogledam?

 

Hvala lp

Na nekem forumu dobil link na Mega.nz. Imam na zunanjem disku, je pa kar velika instalacija. Poguglaj za ISTA+ ali pa Rheingold.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!