Jump to content
  • Sign Up
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • la profich
      Lani se mi je zlomil ključ od motorja, pa sem mislil bom že enkrat ob priliki to popravil, saj mam rezervo. No, danes mi je pa tamala vrgla kovcek po nesreči po stopnicah, ravno v tistem, ko je bil ključ v kovčku in je še drugega zvilo. Prilagam slikice od obeh. Kaj je za narest? Ključ bi nujno rabil do sobote, ker imamo vožnjo z društvom. Koliko ponavadi ključavničarji rabijo, da izdelajo novega in kak strošek je to? Ali naj reskiram in tega sam poskušam naravnat ali to ni pametno, da na koncu ne ostane v ključavnici? Prosim za odgovore.    
    • flight69
      Nekaj našel v zvezi s tem... Ocitno je fora v tehničnem, ne sme biti starejši od 6 mesecev, ne velja pa to za mlajše motorje od 4 let( tehnični se ni zahtevan). Pa tu piše, da lahko tudi začasne tablice dobiš .????? Upam, da prav razumem ( Google translate :)): http://www.aci.it/i-servizi/guide-utili/guida-pratiche-auto/esportazione.html  
    • tomash
      Groza, zdaj pa še Jerry Springer show pa smo. Kar ne morem verjet in res, Albert Einstein je imel prav /Samo dve stvari sta neskončni: vesolje in človeška neumnost, ampak za vesolje nisem povsem prepričan./
    • sergini
      Kolikor vidim iz fotk se je ta nesreča zgodila vzdolž hale A2, ko se zavije k kristalni palači, oziroma najbrž je šleper zavijal proti IKEI. Tukaj ni semaforjev in je najbrž kamion predtem prehitel kolesarko (ugibam), ampak ker je večji.....lahko zavije pred vsemi. Verjamem pa, da se včasih kakšnega kolesarja ne vidi, ker je hiter kot strela. Tudi mene je včeraj skoraj ena mična naložila na havbo (isto v btc), ker je mogla lubiju poslat sms, da prihaja iz službe (spet ugibam). Ampak pred krožnim+prehod za pešce+prehod za kolesarje=ne brskaj po telefonu, sploh s pogledom v naročje. Kot je že rekel kolega, vozit se je treba tko, kot da te ne vidijo in pazit nase, brez zanašanja na druge. Srečno!
    • tomash
      Konec meseca malo na Jadran. Pozna kdo kakšno dobro lokacijo, kje v Dalmaciji? Da je kakšna bolj majhna hiška po možnosti kamnita, s pogledom na morje in da je blizu kakšna fajn gostilna. Ene tri dni se bi potikala tam doli in iščem kaj fino fajnega. Drugače bova pa sproti že kaj našla, bi bilo pa fajn če bi kdo priporočal kako pravo dalmatinsko lokacijo. Hvala.
  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!