Jump to content
  • Sign Up
bambi

BMW R 1200 GS do 2013

Recommended Posts

tomash
Quest

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomash

Si se pa res potrudil. Hvala. Vendarle iščem točno takšne kot so na sliki. Tiste od Alojza že imam. Še enkrat hvala za trud. Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Če bi kdo imel GSA, ki mu ne bo nikoli crknil ABS modul... :lol1:

Razlog prodaje: Downsizing...

MS klub kupon za 100€ vnovčite ob nakupu:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
krisko

Vem da je bilo okrog "meglenk" že veliko napisanega, samo dodajam link do povezave za napeljavo, ki sem jo nabavil prek E baya in super deluje. Ima že varovalko, rele in puščeno žico za povezavo na pozicijo ali AUX.  Ta je bolj trotlzihr za nas ki nismo štromarji po duši :).

https://www.ebay.com/itm/LED-Fog-Head-Lights-Wiring-Harness-Switch-On-Off-12V-For-BMW-R1200GS-F800GS-ADV/273099167641?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

s-l64.jpg.c86eb548bd51fe929b7059eb1dc08e36.jpg

Edited by krisko

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomash

Kolega ima letnik 2004. Bi za vezavo meglenk bilo to kar je narisano spodaj ok? Verjetno AUX konektorj nima. Ali pač?

 

 

meglenke_vezava.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wakasaki
Ob 28. 10. 2018 ob 15:56, tomash pravi:

Kolega ima letnik 2004. Bi za vezavo meglenk bilo to kar je narisano spodaj ok? Verjetno AUX konektorj nima. Ali pač?

 

 

meglenke_vezava.jpg

to je to super, aja pa sem 100 posto da ma aux, nekje okoli vpetja vilic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomash
Ob 29. 10. 2018 ob 19:44, Wakasaki pravi:

to je to super, aja pa sem 100 posto da ma aux, nekje okoli vpetja vilic.

In potem isti konektor in isti sistem kot za letnik 2012? Oziroma primeren konektor za letnik motorja? 

Edited by tomash
Dopolnitev

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wakasaki
pred 12 urami, tomash pravi:

In potem isti konektor in isti sistem kot za letnik 2012? Oziroma primeren konektor za letnik motorja? 

res je

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 59 minutami, tomash pravi:

Daj napiši na kratko postopek...

Je najbrž že blo ogjavljeno...

Pri natikanju novih ročk si pomagaj s kompresorjem. Na pištolo za izpihovanje natakni čep in potem potisni s pomočjo pištole in zraka novo gumo na grelni element.

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
krisko
pred 6 minutami, MiNa pravi:

Je najbrž že blo ogjavljeno...

Sem šel kr nekak po tem videu ja...morš bit pa kr potrpežljiv pa oster olfa...najbolj me je ob notranjem robu hecalo..Za nove gor pa malo žajfe pa je :)  Kontakte oziroma žičke lahko poškoduješ kjer so spajkane na ročko ob strani ob stikalih, majo pa tud neko zaščitno plastiko gor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 2 minutami, krisko pravi:

žajfe pa je :)

Žajfa bo zaradi vlage drsela in boš imel hude probleme posebej pri ročici za plin.

Nekateri uporabljajo lak za lase, ali lak za zaščito elektronskih elementov. Jaz uporabim varianto s kompresorjem in popolnona suho in očiščeno površino. Original je zalepljen z neke vrste sekundnim lepilom in to zato, da se guma na grelnem elementu ne vrti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nemo

Meni se obnese, da ročki obvijem s trakom za teniški grip. Ročka lepše sede v roko, prsti so manj skrčeni, kar je manj utrudljivo, gretje deluje...

Enkrat letno menjam trak, ročka ostaja "kot nova"

Dvanajst letna, dobra izkušnja

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
nemo
10 hours ago, Quest said:

Odlična ideja. Kako pa zaključiš da se ne odvije?

Kupim tak trak, ki ima priložen elastični obroč.

Navijam od zunaj proti noter. 

59XESL.jpg

QsQ5gp.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
boych
pred 12 urami, nemo pravi:

Meni se obnese, da ročki obvijem s trakom za teniški grip. Ročka lepše sede v roko, prsti so manj skrčeni, kar je manj utrudljivo, gretje deluje...

Enkrat letno menjam trak, ročka ostaja "kot nova"

Dvanajst letna, dobra izkušnja

 

Jaz pa uporabim teniški ''nadgrip'', se pravi tisto zadevo, ki se navije čez originalni grip na teniških loparjih. Ko ga naviješ, ga na koncu prilepiš z lepljivim trakom, ki ga dobiš v kompletu. Letos mi je en zdržal celih 10kkm ... pa še na otip je bolj prijeten kot gumijasta ročka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nemo
2 hours ago, boych said:

Jaz pa uporabim teniški ''nadgrip'', se pravi tisto zadevo, ki se navije čez originalni grip na teniških loparjih. Ko ga naviješ, ga na koncu prilepiš z lepljivim trakom, ki ga dobiš v kompletu. Letos mi je en zdržal celih 10kkm ... pa še na otip je bolj prijeten kot gumijasta ročka.

V mojem postu sem imel v mislih prav to, morda nisem bil dovolj jasen. Gre za trak, ki je na spodnji strani, po sredini, samolepljiv kar zagotavlja, da se ne premika po podlagi. Če pa je zraven priložen še elastični obroč za zaključek navijanja, je pa sploh OK. Dober je tudi že tisti lepilni trak, ki je priložen pri vseh trakovih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
boych
pred 21 minutami, nemo pravi:

V mojem postu sem imel v mislih prav to, morda nisem bil dovolj jasen. Gre za trak, ki je na spodnji strani, po sredini, samolepljiv kar zagotavlja, da se ne premika po podlagi. Če pa je zraven priložen še elastični obroč za zaključek navijanja, je pa sploh OK. Dober je tudi že tisti lepilni trak, ki je priložen pri vseh trakovih.

Ker nisem ravno neki tenisač :) , mi je grip na tvojih slikah izgledal kot normalni grip, ki je v originalu navit na na teniški lopar ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krisko
pred 23 urami, MiNa pravi:

Žajfa bo zaradi vlage drsela in boš imel hude probleme posebej pri ročici za plin.

Nekateri uporabljajo lak za lase, ali lak za zaščito elektronskih elementov. Jaz uporabim varianto s kompresorjem in popolnona suho in očiščeno površino. Original je zalepljen z neke vrste sekundnim lepilom in to zato, da se guma na grelnem elementu ne vrti.

Res še nisem sprobal, če bo  res drselo bo treba pa drgač zrihtat, sem pa res minimalno namazal, bom videl kako bo..Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
Ob 8. 11. 2018 ob 20:55, nemo pravi:

Kupim tak trak, ki ima priložen elastični obroč.

Navijam od zunaj proti noter. 

59XESL.jpg

QsQ5gp.jpg

Takole :OK:

20181111_125940.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!