Jump to content
  • Sign Up
bambi

BMW R 1200 GS do 2013

Recommended Posts

solorider
pred 54 minutami, ZdravkoK pravi:

Alarm vedno vleče nek določen tok. Preizkušeno in sem alarm snel in namontiral aftermarket zadevo. Ni več problema.

Voziš BMW pa neveš da nima varovalk...ajajaj!!

Pa bi bil zmozen nov acu. v enem tednu spraviti na 5V?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 1 uro, solorider pravi:

Pa bi bil zmozen nov acu. v enem tednu spraviti na 5V?

Pri meni zaradi istega sranja motor po 14 dneh več ne kresne ......

Share this post


Link to post
Share on other sites
ufo plast

Končno dobil konektorje za zadnjo luč, da ni bilo potrebno preščipnit original kablov, sicer sem moram 1 konentor rahlo predelati ampak deluje.

Video delovanja

IMG_4983.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ufo plast
On 1/25/2019 at 3:54 PM, MiNa said:

...da si nisi s to predelavo mogoče nakopal težave na tehničnem pregledu?

@RSaima enako predelavo in mu niso težili prav tako ima to predelavo še en kolega in ni omenil da bi bilo kaj, bomo videli :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSM
Ob ‎25‎.‎1‎.‎2019 ob 15:00, ufo plast pravi:

Ti si boš nakopal težave, če imaš še vedno tako napravljeno kot je na videu.

Pozicijo si vezal na blic....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 21 minutami, solorider pravi:

Kje bi lahko dobil ceneje gumici med menjalniku in kardanu?

17-05102012189.jpg

Ebay.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Ampak res so nekatere stvari nelogično drage... Ena posrana gumica 60€ ali nekaj takega, medtem ko sem dal za LED žmiguc 35€...

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Število izdelanih komadov ne gre v 100tisoče, zato pa je cena tako visoka.

Pri njih so žal tudi povsem standardni rezervni deli precej po zlatarsko precenjeni (vijaki, semeringi, ležaji...).

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZdravkoK
Ob 29. 1. 2019 ob 6:54, RSa pravi:

Ti si boš nakopal težave, če imaš še vedno tako napravljeno kot je na videu.

Pozicijo si vezal na blic....

Točno tako, upam da je tip popravil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 21 minutami, Wakasaki pravi:

Baje so na voljo drsniki za kufre za goske

 

Ko se mi je prvič zgodilo, da je kovček zagrabil v asfalt, sem šel v upgrade vzmetenja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
adventure only

Pozdravljeni.

Sem nov na forumu. Pregledal sem večino tem pa nisem videl take teme, katera obravnava tak problem kot ga mam jaz. In sicer gre za motor BMW r1200gsa l.2009. Problem pa je tak, da na prednjem vzmetenju pri preklapljanju ESA ne vidim dejanskega premika prednapetosti vzmeti kot na zadnjem vzmetenju. Na displeju je vse ok. Ima kdo mogoče podobne izkušnje z tem?

Lp Igor

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, adventure only pravi:

Pozdravljeni.

Sem nov na forumu. Pregledal sem večino tem pa nisem videl take teme, katera obravnava tak problem kot ga mam jaz. In sicer gre za motor BMW r1200gsa l.2009. Problem pa je tak, da na prednjem vzmetenju pri preklapljanju ESA ne vidim dejanskega premika prednapetosti vzmeti kot na zadnjem vzmetenju. Na displeju je vse ok. Ima kdo mogoče podobne izkušnje z tem?

Lp Igor

tule ti bodo prej povedali.

pred 30 minutami, b-sprint pravi:

Še to.. je kdo menjal original ESA vzmetenje s katerim aftermarket.. Ohlins, Wilbers, Touratech.. z ESA in katero se obnese?

če se ne motim @krucymucy, pa še kdo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest
pred eno uro, adventure only pravi:

preklapljanju ESA ne vidim dejanskega premika prednapetosti vzmeti kot na zadnjem vzmetenju.

Prednapetost se spreminja preko ESA samo zadaj. Prednji amortizer nima motorčka za prednapetost. Ne potrebuješ, ker se ob dodatnem tovoru beri kufrih in sopotnikom težišče najbolj spremeni zadaj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSM
pred eno uro, adventure only pravi:

Pozdravljeni.

Sem nov na forumu. Pregledal sem večino tem pa nisem videl take teme, katera obravnava tak problem kot ga mam jaz. In sicer gre za motor BMW r1200gsa l.2009. Problem pa je tak, da na prednjem vzmetenju pri preklapljanju ESA ne vidim dejanskega premika prednapetosti vzmeti kot na zadnjem vzmetenju. Na displeju je vse ok. Ima kdo mogoče podobne izkušnje z tem?

Lp Igor

Preglej v navodilih, če se prav spomnim je tam opisano, kaj se dogaja z vzmetenjem spredaj, zadaj, med menjavo stopenj.

Na voljo imaš pet nastavitev za prednapetost, če se ne motim se šele pri zadnji poveča prednapetost tudi prednjega dela.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
25 minutes ago, Quest said:

Prednapetost se spreminja preko ESA samo zadaj. Prednji amortizer nima motorčka za prednapetost. Ne potrebuješ, ker se ob dodatnem tovoru beri kufrih in sopotnikom težišče najbolj spremeni zadaj. 

Ima tudi spredaj.

Samo zadaj se preload nastavlja v "cestnih" programih. Celada, celada s kufri, dve celadi.

Spredaj pa samo v dveh enduro programih ko dvigne cel motor.

Wilbers se obnese odlicno, ohlins najbrz se bolje.

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
adventure only
pred 20 urami, krucymucy pravi:

Ima tudi spredaj.

Samo zadaj se preload nastavlja v "cestnih" programih. Celada, celada s kufri, dve celadi.

Spredaj pa samo v dveh enduro programih ko dvigne cel motor.

Wilbers se obnese odlicno, ohlins najbrz se bolje.

Je tako. Preverjeno.?

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Naj izkoristim priloznost.

Doma se mi se vedno valja originalno showa ESA vzmetenje od 1200GS letnik 2010. 

Kasneje v letu so menjali iz showa na wp, a ESA je ostala enaka. 

Ce kdo potrebuje za predelavo na wilbers, da mu originalno vzmetenje ostane. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomash

Evo nove gume. Tokrat Continental Trail Attack3.

Pirelli scorpion trail2 so zdržale 11000 km. Vsaj polovico v dvoje z obremenjenim motorjem. Ko je sprednja ene trikrat zdrsnila sem zamenjal. Lahko bi naredil še kakšnih 1000. Se zna zgodit, da bo letos še ena menjava. Kdo ve!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mato295

Danes sem šel na ogled tega:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14405918&display=BMW R 1200 GS ABS ZELO lepo ohranjen

 

Nikoli še nisem imel GS-sa, zato težko dejansko ocenim stanje. Sama vožnja mi je OK. Gori pa oranžen trikotnik na armaturi. Prodajalec pravi, da je zato, ker je prazen tank? Poleg tega se pri zagonu izpiše EWS. Kaj bi to lahko bilo?

Občasno se je zaslišalo piskanje iz motorja. Mogoče je normalno, ne vem. Nisem imel občutka, da bi bilo kaj hudo narobe.

Vožnja se mi je zelo dopadla, zato nimam ravno trezne glave. Kaj pravite, ali je za kupit? Mogoče kak drug predlog, vendar ne kaj dosti dražje. Se mi ta model kar dopade. 

 

 

 

Edited by mato295

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
pred 25 minutami, mato295 pravi:

Danes sem šel na ogled tega:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14405918&display=BMW R 1200 GS ABS ZELO lepo ohranjen

 

Nikoli še nisem imel GS-sa, zato težko dejansko ocenim stanje. Sama vožnja mi je OK. Gori pa oranžen trikotnik na armaturi. Prodajalec pravi, da je zato, ker je prazen tank? Poleg tega se pri zagonu izpiše EWS. Kaj bi to lahko bilo?

Občasno se je zaslišalo piskanje iz motorja. Mogoče je normalno, ne vem. Nisem imel občutka, da bi bilo kaj hudo narobe.

Vožnja se mi je zelo dopadla, zato nimam ravno trezne glave. Kaj pravite, ali je za kupit? Mogoče kak drug predlog, vendar ne kaj dosti dražje. Se mi ta model kar dopade. 

 

 

 

Tista oznaka se mi zdi, da je prazna baterija za alarm, ce ga ima. Pa km mi ne gredo v glavo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Snečer
    • DAMI34
      pr teh letih se še vse da. Sam vozit, da dobiš kondicijo.
    • DAMI34
      edin kar lahko narediš zase kot kolesar in pešec je: da paziš nase, čeprav imaš prednost, da ne bitneš brezglavo na prehod, da vseeno prej pogledaš, ker kaj vse vidim, je bolj da ne pišem v Smeri proti tebi (predn zaviješ) zelena, kontra pa rdeča. Sicer pa so, kar si izpostavil (mrtvi kot, slaba vidnost) problem v glavnem hitri kolesarji, skiroji, e skiroji in vse kar gre dokaj hitro. Pešci običajno ne, ker jih opaziš pri semaforju in si pozoren nanje preden zaviješ.
    • Vin
      Mogoče je potem težava, da s tem ustvariš dodatne nevarne situacije, da veljajo različna pravila ob različnih pogojih. Če je enosmerna kolesarska steza ob cesti, vozi tako, če je ločena od ceste, vozi tako, če je dvosmerna ob cesti, vozi tako, če je ni, vozi tako. Potem pravila glede obnašanja, ko se kolesarska steza konča itn. Preveč pravil, preveč posebnosti.
    • motozajebant
      No to sem pa prej vprašal. Zrihtat? Kako to misliš? V kaki smeri? Nisem razumel tega...  Se strinjam, težko je biti pameten. To stvar sem izpostavil samo zato, ker sem ravno zadnjič o temu mrtvemu kotu razmišljal.... 
  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!