Jump to content
  • Sign Up
bambi

BMW R 1200 GS do 2013

Recommended Posts

MiNa
pred 2 urami, mato295 pravi:

Poleg tega se pri zagonu izpiše EWS.

Tole je nekaj okrog "čitanja" kode ključa pomeni pa "Elektronische Wegfahr Sperre " ponavadi okvarje na antena pri ključavnici (The Ring antenna).

V primeru prazne (slabe) baterije v alarmu se izpiše koda DWA "Diebstahl Warn Anlage".

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
pred 41 minutami, ALEŠ M pravi:

Ja na telih letnikih res ob rezervi gori tudi rumen trikotnik. Enako je imel moj RT tudi letnik 2006.

Rumen trikotnik v vsakem primeru pomeni napaka, samo pol moras ugotoviti kaj je, luč, stikalo, bencin...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ftp
On 8/4/2019 at 3:30 PM, tomash said:

Sem presedlal na Motul 5100 15w50 in se mi zdi da se je poraba olja povečala. Ima kdo podobna opažanja?

Ne, pri meno obratno, se je poraba zmanjšala

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
Ob 4. 8. 2019 ob 15:30, tomash pravi:

Sem presedlal na Motul 5100 15w50 in se mi zdi da se je poraba olja povečala. Ima kdo podobna opažanja?

Ne beležim in niti ne vem, uporabljam omenjeno olje pa mi na nad 4 kkm tripu ni bilo potrebno doliti olja. Pri meni ni panike...:smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Jaz sem v začetku uporabljal BMW-jevo mineralno olje, nakar so ga sami zamenjali s pregrešno dragim Motorexom BOXER, ki sem ga vlil samo enkrat (en liter se mi še valja, če kdo rabi).

Zadnjih 60kkm pa sem uporabljal Motul 5100. Težko bi rekel, da se je poraba olja bistveno spreminjala v odvisnosti od znamke. Mi ga pa je na menjavo spil vsaj pol litra...

Share this post


Link to post
Share on other sites
matete

Oprostite mogoče je že kdo opiral to temo pa je na žalost ne najdem tako se pač  vrinem z  vprašanjem  zanimam se za kardan gsa 2006 letnik , kje se ga da nabavit in sicer po dobri ceni?

HVALA IN POZDRAV VSEM.

kardan 1.jpg

kardan 2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rdeči
Ob 8. 8. 2019 ob 22:05, matete pravi:

Oprostite mogoče je že kdo opiral to temo pa je na žalost ne najdem tako se pač  vrinem z  vprašanjem  zanimam se za kardan gsa 2006 letnik , kje se ga da nabavit in sicer po dobri ceni?

HVALA IN POZDRAV VSEM.

kardan 1.jpg

kardan 2.jpg

Vprašaj motoSpirit ima nekaj motorjev

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12254037&display=BMW R 1200 GS

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
pred 1 minuto, DinDiin pravi:

Kdaj gres fedre stestirat? :)

Še nimam zmontirano pa temperatura se mora malo dvigniti 😇

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
Ob 8. 8. 2019 ob 22:05, matete pravi:

Oprostite mogoče je že kdo opiral to temo pa je na žalost ne najdem tako se pač  vrinem z  vprašanjem  zanimam se za kardan gsa 2006 letnik , kje se ga da nabavit in sicer po dobri ceni?

HVALA IN POZDRAV VSEM.

kardan 1.jpg

kardan 2.jpg

Sicer verjetno ni več aktualno, mogoče pa za koga drugega. To ti obnovijo v kakšni traktorski trgovini...

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
pred 9 urami, Quest pravi:

https://www.adventuremoto.com.au/denali-auxiliary-light-mounting-bracket-for-bmw-r1   enako kot tale.

 

Manjkajo ti bolcni-podaljški iz zgornjih lukenj do nosilca,. Nosilec se privije v tiste ušesa ki štrlijo. Luknje so levo desno od luči.

Nisem našel kam bi lahko privijačil...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest

Ja za vodnega.

Oprost. Šele sedaj pogledal da je tema do 13 letnika.

Poglej pri swmotech imajo nosilce za aux light in nekje zraven download manual za tvoj motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomash
Ob 12. 2. 2020 ob 19:09, solorider pravi:

Nosilec za meglenke...

Imam nekaj podobnega. Na skici se vidi kam sem privijačil. Če hočeš prid pogledat.

20171224_141755.jpg

20171224_141631.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Snečer
      Vožnja z motorjem ni noben bav bav, nenazadnje na dvokolesih je praktično cel svet. Noben tečaj ni potreben, da bi vozil enosledno vozilo, ni to raketna znanost, občutke pa moraš sam pridobiti. Vožnja 3x med stožci daje lažen občutek, da po 5minutah vožnje zadevo obvaladaš. Bolj pomembna je izbira pravega motorja, da ne kupiš nevodljivega težkega tanka ali projektila, pri prvem so težave že na mestu brez gibanja. to je pa realnost, ne pomaga noben tečaj...
    • RobiRoberto
      Če se pravilno spomnim, se čez mejni prehod (?) Robič nisem še nikoli z ničemer peljal in to sem imel ta vikend namen narediti z MMV, vendar tega ne bom mogel izpeljati iz dveh razlogov, od katerih je prvi razlog vremenska napoved, drugi razlog pa ta, ker moja sestra zopet ne bo prišla čez vikend skrbeti za svojo mamo, ker "ji je nekje menda spodrsnilo in je padla" in si pri tem poškodovala (udarec ?) eno nogo in eno roko. Take imam ...        
    • dr.looney
      Jaz na tvojem mestu bi šla k dohtarju za koleno. Priporočam dr.Sajovica. S koleni imam težave že od otrostva , pri tridesetih sem imela precej hudo obrabo pogacic. Po 15 letih se je hrustanec na pogacicah delno obnovil sam od sebe, brez glukozamina. Imela sem protibolečinske fizioterapije z ultrazvokom, ki so mi pomagale. Seveda nisem cisto brez bolecin a je veliko bolje kot je bilo.  Telovadim pa ne . 🙃   Glede bolecine v roki lahko je tako kot ti je doktor rekel lahko pa bolecina izvira iz hrbtenice. Če mene vprašaš bi poskušala priti zadevi do dna. Trpela sem hude bolecine v desnem kolku po letu dni je minilo, vzrok neznan. Prav tako so se mi vneli mali sklepi na obeh nogah isto ,vzrok neznan. Bolecin ni več.  Zdej pa mal za hec, pravijo da zemlja vse ven potegne, prporocam da se vležeš v blatno jamo 😁😁😁😁
    • Darko3g
      Razlika med vožnjo avta in motorja je kar velika. Če se v ovinku pojavi pesek, če za ovinkom stoji traktor, ali je kamen, če ti od nekod prileti nekdo na cesto, pač pokneš po zavori ali zasučeš volan in ostaneš na kolesih. Pri motorju (vsaj pri meni) pa moram pri pesku ali oviri najprej stisnit rit, da mi kaj ne pobegne, potem zravnat in zavirat, ali pospešit in nagnit - odvisno od količine peska in položaja. pri tem z lahkoto zdrsne guma in če zdrsne preveč, sledi padec. Tudi zaviranje s sprednjo in zadnjo gumo je popolnoma različno kot pri avtu, posledice pa katastrofalno različne. Zato se mi zdi pomembno vadit vožnjo motorja in poslušat inštruktorje, tudi pri vožnji po predpisih, pri avtu pa to ni tako pomembno.
    • RobiRoberto
      Od septembra 2009:  še vedno lažje s kolesom kakor peš ...   Najprej urgenca UKC in nekaj let pozneje še Valdoltra in dokončna rešitev bi bila zamenjava stegnjenice od kolka do kolena, kar bi prišlo v poštev le, če bi me morali v Valdoltro od rešilca do bolnišnice pripeljati na invalidskem vozičku ...  
  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!