Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
bambi

BMW R 1200 GS do 2013

Recommended Posts

ftp
2 hours ago, Sajo said:

Hvala za odgovore.

pri večjih hitrostih se mi zdi da je še bolj občutiti

Tudi sam sem sumil na stojala zato sem jih med vožnjo držal z nogo a se ni nič premaknilo kadar je "klocnilo"

Krdan sem gledal če je morda zarjavel, umaknil sem gumico in notri porinil kamero, kardan izgleda OK tudi ko sem premaknil kolo ni bilo videti zračnosti.

Ali se da zobnik preveriti ne da bi razdrl komplet zadnji pogon?

Katere puše bi moral pregledati?

Kolo se v prazno lepo vrti, brez kakih zvokov ali zatikanja, celo do 6 prestave sem ga pognal na stojalu do cca 80km/h po števcu.

Kolo sem rukal v vseh možnih smereh zračnosti niti v roki niti v kolesu ni zaznati.

Res je da imam prvič GS in verjetno kakih stvari nisem vajen, ampak tole "klocanje" se mi ne zdi normalno, ker imam včasih občutek, ko da bo nekaj zablokiralo, včasih  je res samo nežen pok vačih pa kar konkretno "klocne".

Jaz večkrat začutim preko pedalov, kot bi kaj koviskega udarilo (zvoka ni slišat) , je pa od gume. Pri Michelin Anakee III je bilo najbolj opazno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sajo

No saj tudi jaz samo čutim kovinski udarec, začudilo me pa je da ga je tudi sopotnica začutila...

Zakaj bi to bilo zaradi gume?

Imam contitrailattack2

Share this post


Link to post
Share on other sites
ftp

Ne vem zakaj, ampak na Michelin Anakee III dosti več kot na TKC70

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxsa
1 hour ago, Sajo said:

No saj tudi jaz samo čutim kovinski udarec, začudilo me pa je da ga je tudi sopotnica začutila...

Zakaj bi to bilo zaradi gume?

Imam contitrailattack2

Kaj pa zadnji amortizer?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cletus
3 hours ago, Wakasaki said:

Nevem s kje si, v Kranj je možakar ki jih rihta štarterje alternatorje, delam v servisu(avto)...in še vse kar je zrihtal špila v nulo....

Pa nujno preveri tisto maso,ki običajno poškoduje štarter....

Mi lahko pošlješ kak kontakt od tega možakarja, lahko na ZS? Zamenjava je sicer že naročena ampak, če starega lahko obnovi po normalni ceni ga prodam naprej.

Včeraj sem snel tank in na hitro pregledal glavno maso na bloku motorja in je videti v redu, tudi z multimetrom kaže minimalno upora na kablu samem. Bom še bolj podrobno pogledal in skrtačil vse kontakte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sajo
53 minutes ago, luxsa said:

Kaj pa zadnji amortizer?

Samo če bi bil amortizer ali ne bi potem pri večjih luknjah bilo še bolj očitno?

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred eno uro, Cletus pravi:

 

Včeraj sem snel tank in na hitro pregledal glavno maso na bloku motorja in je videti v redu, tudi z multimetrom kaže minimalno upora na kablu samem. Bom še bolj podrobno pogledal in skrtačil vse kontakte.

Včasih je problem v stiku kabel čevlja z pletenico (žico), kjer je stisnjeno in je bolje narediti nov kos kabla za maso ali dodati še enega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 uro, Sajo pravi:

Samo če bi bil amortizer ali ne bi potem pri večjih luknjah bilo še bolj očitno?

lej, ne se zajebavat, daj vozit motor kakemu frendu, ki ima iskušnje da dobiš drugo mnenje in pojdi do servisa ali kakega mehanika. Vsako klonkanje, pokanje, klocanje, kar je skregano z normalno vožnjo in občutki pri  nji pač ni zdravo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 40 minutami, vandrovec pravi:

Imaš ESA...ne vem kako deluje, jaz ga nimam in nič ne tolče, ...ker sta že dva s takim opažanjem?

https://www.bmw-motorrad.si/sl/engineering/detail/suspension/dynamic-esa.html

jaz imam semiactivno, pa neč ne kloca/plka itd...deluje na momente, tik pred ustavljanjem z mehkim bremzanjem kot da je luft v križu, to je pa vse,

"tolčenje" zabijanje in podobni agresivni zvoki, hudi lufti, zmikanje itd...so opzorilo, da nekaj ni ok.

Kup normalno iskušenih motoristov (sploh če je lastnik GSa) bo s testno vožnjo znalo ocenit, če je kaj narobe in to zelo hitro.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wakasaki
pred 9 urami, Cletus pravi:

Mi lahko pošlješ kak kontakt od tega možakarja, lahko na ZS? Zamenjava je sicer že naročena ampak, če starega lahko obnovi po normalni ceni ga prodam naprej.

Včeraj sem snel tank in na hitro pregledal glavno maso na bloku motorja in je videti v redu, tudi z multimetrom kaže minimalno upora na kablu samem. Bom še bolj podrobno pogledal in skrtačil vse kontakte.

Maš na zs.

Če ga boš dal popravit ti bo lahko tudi povedal, če je okvara posledica slabe mase oz minusa

Beri komentar od RAZA, se strinjam z njim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sajo
15 hours ago, vandrovec said:

Imaš ESA...ne vem kako deluje, jaz ga nimam in nič ne tolče, ...ker sta že dva s takim opažanjem?

https://www.bmw-motorrad.si/sl/engineering/detail/suspension/dynamic-esa.html

Nimam ESA.

15 hours ago, MiNa said:

Kaj pa, če ti tablica ropota???

OK. Resno pa takole, sicer je kar nekaj za "pregristi"....

 

Tole sem večino že predelal, no včeraj pa še nekaj ... 

Eni pišejo da ni problem če imaš zračnost v kolesu med 1-1.5mm .

Sem poskusil in sem našel zračnost v poziciji 12-6 pomeni če primem kolo zgoraj in spodaj je zračnost, sicer minimalna daaaaleč pod 1mm, ravno toliko da je zaznati če močno pomaješ, ampak je pa.

15 hours ago, DAMI34 said:

lej, ne se zajebavat, daj vozit motor kakemu frendu, ki ima iskušnje da dobiš drugo mnenje in pojdi do servisa ali kakega mehanika. Vsako klonkanje, pokanje, klocanje, kar je skregano z normalno vožnjo in občutki pri  nji pač ni zdravo.

Ja to je seveda logični korak, samo sem hotel pred tem se malo pozanimat, da ni to kaka standardna zadeva. Sicer zaenkrat še nobenega ne poznam z GS-om, ampak ni vrag da ne bo v kratkem kak pribremzal mimo ;)

15 hours ago, DAMI34 said:

jaz imam semiactivno, pa neč ne kloca/plka itd...deluje na momente, tik pred ustavljanjem z mehkim bremzanjem kot da je luft v križu, to je pa vse,

"tolčenje" zabijanje in podobni agresivni zvoki, hudi lufti, zmikanje itd...so opzorilo, da nekaj ni ok.

Kup normalno iskušenih motoristov (sploh če je lastnik GSa) bo s testno vožnjo znalo ocenit, če je kaj narobe in to zelo hitro.

 

Hvala za nasvete, ko se naredi vreme bo sigurno lažje ugotavljanje in tudi obisk kakega servisa po potrebi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Koliko kilometrov ima motor, in kdaj nazadnje je bilo vzmetenje v celoti obnovljeno?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest
pred 3 urami, Sajo pravi:

Eni pišejo da ni problem če imaš zračnost v kolesu med 1-1.5mm .

Je problem.

Če je zračnost v ležaju kotnega prenosa, zobniki ne nalegajo en na drugega pravilno. In seveda nenatančno vodenje motorja.

Če je zračnost nekje v zadnji nihajki

 Paralever-bmw.jpg.86ddda8a2c6aad795f6a2ebf3868088f.jpg 

označeno

je tudi problem. Nenatančno vodenje motorja itd.

Zračnost v zglobih amortizerja je tudi problem. Motor se po neravninah ne odziva pravilno.

Je pa res, da brez zračnosti v ležajih, zglobih ne gre, ker se potem ne bi premikali-vrteli. Pomembna je pravilna zračnost.

Daj dobremu mehaniku pregledat, ali pa nekomu, ki se na zadeve spozna. Glava je samo ena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lemut

R1200GS ABS letnik 2008; Ali je že kdo sam menjal zavorno olje in mi zna opisati pravilen postopek z aktivacijo ABS pumpe z ISTA+. Hvala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Postopek "menjave" je standarden. ABS lahko aktiviraš samo z GS911 (imam) ali servisnim računalnikom na servisu.

Sam opravim na 2 leti na vsakem motorju, ki ga imam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lemut
pred 3 urami, MiNa pravi:

Postopek "menjave" je standarden. ABS lahko aktiviraš samo z GS911 (imam) ali servisnim računalnikom na servisu.

Sam opravim na 2 leti na vsakem motorju, ki ga imam.

Ravno to me zanima; kaj je standarden postopek. V ISTA+ je opisan postopek najprej menjava olja v primarnem krogu, nato z programom zaženeš ABS črpalko (ABS motorček dela 10s, ti med tem časom trikrat stisneš ročico zavore za 2s) , nato ponovno špurgiranje, nato še enkrat zaženeš črpalko (ABS motorček dela 10s, ti med tem časom trikrat stisneš ročico zavore za 2s) in nakoncu še zadnje špurgiranje.

Vprašanje je: v štartu logično da zamenjaš olje v rezervoarju ročice kaj pa po vsakem zagonu ABS črpalke?

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Po zagonu ABS črpalke ostane nivo olja v sistemu enak kot pred zagonom. Logično kaj ne. Saj do enake situacije pride na cesti v primeru, da panično stisneš zavoro. Tako, da postopek, ki si ga opisal, lahko tudi simuliraš, v varnem okolju kakšno parkirišče sunkovito parkratš zaviraš in postopek menjave olja parkrat ponoviš. Vendar je problem, da trajanje aktivacije ABS modula v tem primeru ni več kot sekundo ali dve. 

Je pa to edini način, da vsaj delno simuliraš pravi način s servisnim orodjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lemut
pred 4 urami, MiNa pravi:

Po zagonu ABS črpalke ostane nivo olja v sistemu enak kot pred zagonom. Logično kaj ne.

Hvala MiNa. Olje menjano. ISTA+ ruski crack v navezi z kitajskim kablom za 10E dela odlično. Da opišem, kako sem menjal olje v zavorah.

Najprej sem demontiral vse tri čeljusti in potisnil batke v čeljust in jih potisnjene blokiral. Nato sem z brizgalko izčrpal olje iz rezervoačkov pustil le kak milimeter olja in dolil novo olje. Nato klasično špurgiral vse tri čeljusti. Sledil je priklop ne računalnik in zagon ABS črpalke. Med zagonom stisnil ročico zavore za 2s 3x; dolil olje in zopet špurgiral, postopek ponovil 2x kot veleva ista+. Sestavil čeljusti in ploščice ter z ročico zavore potiskal batke do končne lege in dodajal olje. Sledil test na travi. Zavore delajo odlično, olje skoraj brezbarvno.

Če se bo še kdo sam trudil upam, da sem postopek dovolj dobro opisal. Mi je pa z menjavo olja v motorju pobralo skoraj celo popoldne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest
pred 1 uro, lemut pravi:

Mi je pa z menjavo olja v motorju pobralo skoraj celo popoldne.

Skratka uživancija. Vsaj zame.t2728.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wakasaki
Ob 29. 5. 2020 ob 20:35, lemut pravi:

Hvala MiNa. Olje menjano. ISTA+ ruski crack v navezi z kitajskim kablom za 10E dela odlično. Da opišem, kako sem menjal olje v zavorah.

Najprej sem demontiral vse tri čeljusti in potisnil batke v čeljust in jih potisnjene blokiral. Nato sem z brizgalko izčrpal olje iz rezervoačkov pustil le kak milimeter olja in dolil novo olje. Nato klasično špurgiral vse tri čeljusti. Sledil je priklop ne računalnik in zagon ABS črpalke. Med zagonom stisnil ročico zavore za 2s 3x; dolil olje in zopet špurgiral, postopek ponovil 2x kot veleva ista+. Sestavil čeljusti in ploščice ter z ročico zavore potiskal batke do končne lege in dodajal olje. Sledil test na travi. Zavore delajo odlično, olje skoraj brezbarvno.

Če se bo še kdo sam trudil upam, da sem postopek dovolj dobro opisal. Mi je pa z menjavo olja v motorju pobralo skoraj celo popoldne.

ISTA ?maš kšn link oz. kje si lahko toke ogledam?

 

Hvala lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
lemut
pred 7 urami, Wakasaki pravi:

ISTA ?maš kšn link oz. kje si lahko toke ogledam?

 

Hvala lp

Na nekem forumu dobil link na Mega.nz. Imam na zunanjem disku, je pa kar velika instalacija. Poguglaj za ISTA+ ali pa Rheingold.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!