Skoči na vsebino

KTM 990 Super Duke


Noise

Priporočene objave

Sam Super Duka nisem vozil - poznavalci, odlični motoristi, pa trdijo, da je motor preveč brutalen - celo do te mere, da je neprijeten in kot kaže tudi nevaren za vožnjo. 'Kultivirati' ga je baje mogoče z Akrapovičevim izpušnim sistemom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam Super Duka nisem vozil - poznavalci, odlični motoristi, pa trdijo, da je motor preveč brutalen - celo do te mere, da je neprijeten in kot kaže tudi nevaren za vožnjo. 'Kultivirati' ga je baje mogoče z Akrapovičevim izpušnim sistemom?

jah, zaresn motor, ki mogoče mal nasprotuje sodobni "modernizaciji motorizma", ko ima že vsak bumbar (kot sem bil jaz recimo) na začetku apetite po 1000-kubikih itd ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je do dile hud motor.lih zato,ker 'suva buta kakor ris' :D :devil:

ampak s tem motorjem se res sploh ne morš počas peljat. napadalni položaj za kros balanco te kar sili v priganjanje... ma zakon,ni kej. in ni motor kriv,da se jih tolk razsuje... je treba mal merkat :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah, zaresn motor, ki mogoče mal nasprotuje sodobni "modernizaciji motorizma", ko ima že vsak bumbar (kot sem bil jaz recimo) na začetku apetite po 1000-kubikih itd ... ;)

Zato pa je toliko nesreč na naših cestah!

Letošnji kupci KTM Duka, po mojih informacijah niso začetniki, kar (ob tako visokem odstotku razbitih) dokazuje brutalnost tega motocikla. Lastnik KTM Duka, zelo izkušen voznik, mi je povedal, da je potreboval okoli 5000 km, da se ga je navadil!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja brutalen je definitivno KTM najbolj,ker bolj kot je ta motor brutalen ne more bit noben drug,...to ni varjante da počas voziš,motor te sili v hitro vožnjo :kva2:

sej na papirju niti ni tolk konj,sam v vožnji jih čutiš vseh 125 :grim

pa kt sem reku,obvezno rab ta motor stabilizator krmila,ker se na cestah kot so v SLO ne morš normalen vozit,balanco ti kr premetava :D :D ...

bi pa še Triumpha rad probal,...Aprilia me ni prepričala :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš, da je bolj vroč od Triumph Speed Tripla, Aprilie Tuono (Factory), Kawasakija Z1000, Benellija TNT?

ja,jst tko mislm :yes: aprilia,k bi glede na V2 motor edina lahko konkurirala superdukovi brutalnosti,je precej bolj vozna in 'predvidljiva'. duke je žvau,res :devil:

(oba sem vozu čist serijska,nevem pa kako je z odprto tuono,more tud trenat)

kađiva,ne mi v besedo skakat :glare: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm, da mal pretiravate, polovica od vas ga sploh še ni vidla v živo. Jest ga sicer nism peljal, pelu sm pa SM950 in lohka povem, da me je razučaru. Od 950 ccm sm pričakoval mal več potiska, duke ma pa samo 50 ccm več, tko, da...

:closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

superduke letošnji letnik,testni od motorjeta gre sigurno bolj od tuona,ki ga imajo pri avtocomercu.

SM 950 je kar precej manj brutalen ja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm, da mal pretiravate, polovica od vas ga sploh še ni vidla v živo. Jest ga sicer nism peljal, pelu sm pa SM950 in lohka povem, da me je razučaru. Od 950 ccm sm pričakoval mal več potiska, duke ma pa samo 50 ccm več, tko, da...

:closedeyes:

pel po pa govor (tapkej)... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Včeraj pelu jest zamujam mal več kot leto dni za vašimi občutki, in ga mal probu motor je zakon, ful je vodljiv, nimam slabih kritik za Superco, tko da mislm da vseen mal pošlihtite podstrešje pa pa gasa na cesto!

:OK:

P.S. cvenk me j..e če ne bi bil že pr bajt, drgač mam pa itak neki druzga namen nabavit :BUA: bo treba še delat

.

.

.

črn hmmmmm :wub:

post-5113-1164705255.jpg

post-5113-1164705336_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil nofrus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Sam tole je pa kruto...75% SuperDuke-ov razbitih :BUA:

Očitno je nekaj narobe z našimi podstrešji oz. povezavami med podstrešji in desnim zapestjem, ali pa je Super Duke preveč brutalen za civilno uporabo.

Bi znal kdo, ki ima izkušnje tudi z drugimi motorji komentirati tako velik procent razbitih Super Dukov?

ja brutalen je definitivno KTM najbolj,ker bolj kot je ta motor brutalen ne more bit noben drug,...to ni varjante da počas voziš,motor te sili v hitro vožnjo :kva2:

sej na papirju niti ni tolk konj,sam v vožnji jih čutiš vseh 125 :grim

pa kt sem reku,obvezno rab ta motor stabilizator krmila,ker se na cestah kot so v SLO ne morš normalen vozit,balanco ti kr premetava :D :D ...

bi pa še Triumpha rad probal,...Aprilia me ni prepričala :grrr

ja,jst tko mislm :yes: aprilia,k bi glede na V2 motor edina lahko konkurirala superdukovi brutalnosti,je precej bolj vozna in 'predvidljiva'. duke je žvau,res :devil:

(oba sem vozu čist serijska,nevem pa kako je z odprto tuono,more tud trenat)

kađiva,ne mi v besedo skakat :glare: :D

Ker se še odločam za nakup novega motorja in ne vem, če bom lahko dobil kakšnega testnega za pošteno probo, vaju oba (batzajlo in cagivo) prosim za mnenje, kateri motor bi po vajinem mnenju bolj ustrezal nekomu, ki zelo rad uziva v dinamicni vožnji (tudi po dirkališču). Tuono ali Super Duke?

Za odgovor se vama najlepše zahvaljujem!

LP :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja izkušnja je taka.Vozil sem Tuono R,Tuono Factory(05) in SuperDuke(06)

Med seboj bi lahko primerjal Tuono Factroy in SuperDuke.

Zavore imata oba odlične,vendar se mi je duke bolj dopadel,zlasti na zlo zavitih cestah in majših brzinah.

Pri večjih brzinah sem zlo pogrešal kakšno sprednjo šipo(veterna zaščita), stabilizatorja krmila se pa tudi nebi branil.

Oba motorja sta mi zelo dobra,in če se bi moral odločiti bi se odločil za Duka,vendar bi mu dodal stabilizator krmila(pri tuonotu je pač serijsko,vendar je cena motorja mnogo višja-govorim za Factory)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ker se še odločam za nakup novega motorja in ne vem, če bom lahko dobil kakšnega testnega za pošteno probo, vaju oba (batzajlo in cagivo) prosim za mnenje, kateri motor bi po vajinem mnenju bolj ustrezal nekomu, ki zelo rad uziva v dinamicni vožnji (tudi po dirkališču). Tuono ali Super Duke?

Za odgovor se vama najlepše zahvaljujem!

LP :)

najbolje bo, če jih probaš. KTM je bolj igračkast, agresiven... tuono mogoče malenkost prijaznejši, ampak še zmer 100% fighter:) jst bi se težko odločil, priznam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

zdravo

eno vprašanje... koliko visok ima sedež tale KTM? potem pa me še zanima, če si ga je dal kdo ponižat (zaradi majhnosti).

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

eno vprašanje... koliko visok ima sedež tale KTM? potem pa me še zanima, če si ga je dal kdo ponižat (zaradi majhnosti).

hvala

Sicer ti piše na njihovi strani, ampak bom vseeno napisal (850 mm). Za to zvrst motorja kar precej visoko. Za primerjavo GS ima v osnovni varianti (840 mm).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

eno vprašanje... koliko visok ima sedež tale KTM? potem pa me še zanima, če si ga je dal kdo ponižat (zaradi majhnosti).

hvala

[/qu

Super Duke ima sedež visok 850mm. Da se ponižati vse.

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok. se opravičujem, ker sem kar tako vprašala.

sama imam trenutno sv650s, ki ima višino sedeža 800 mm, vozila sem tzr50, ki je imel višino sedeža 815 mm.

fant ima yamaho xt660r, ki ima višino sedeža 865 mm in tega ne morem voziti.

sedaj se odločam za drug motor v naslednji sezoni in malo sprašujem, kaj je sploh primerno za mene.

zato tudi sprašujem, če mogoče kdo ima ali pa ve, če se da ta motor ponižat.

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super Duke ima sedež visok 850mm. Da se ponižati vse.

L.p.

aha... ravno vmes, ko sem pisala, sem dobila odgovor.

a je ta motor širok pri sedežu? recimo tzr je bila ozka in se je dalo sedet (pri moji majhnosti), pri sv-ju stojim na prstih (samo ne na konicah ampak lepo).

ker če je širok, potem verjetno se ne bi dal ponižat 5 cm. ali pač?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha... ravno vmes, ko sem pisala, sem dobila odgovor.

a je ta motor širok pri sedežu? recimo tzr je bila ozka in se je dalo sedet (pri moji majhnosti), pri sv-ju stojim na prstih (samo ne na konicah ampak lepo).

ker če je širok, potem verjetno se ne bi dal ponižat 5 cm. ali pač?

Pojdi v HMC pa probaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom. bom počakala, če ga bodo slučajno razstavljali na moto boom-u v celju, drugače bom šla do njih.

hvala vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom. bom počakala, če ga bodo slučajno razstavljali na moto boom-u v celju, drugače bom šla do njih.

hvala vsem

Probaj se zmenit za testno vožnjo. Je namreč izjemno agresiven motocikel, ga moraš kar spoštovat.

Meni je sedež, ko sem ga sprobal, bil okay. Me preveč širok. Sem pa 180 cm visok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!