Skoči na vsebino

KTM 990 Super Duke


Noise

Priporočene objave

Bodo kakšne testne vožnje, se že ve kakšna bo cena??

cena: 2.898.000

o popustu ni hotel nic slisat ... je sam naprej pravil da jih zdaj samo sedem pride v Slovenijo itd...

Testno voznjo si lahko obrises pod nosom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

uff to pa je stroj :devil: položaj za široko in visoko postavljeno balanco mi je čist mega.prva prestava je mal dolga,po zabasani celovški je treba kr mal s sklopko pomagat. mašina pa kolje asfalt :kva2: prve mi itak ni ratal cele izkoristit,je šlo prvo kolo v luft al pa zadnje na počez :blush: tam nekje 170 km/h imaš not v parih sekundah,kej dost več pa s cross čelado nism šel... no,mejhn že :D vodljivost pa :worship: cikcak vožnja k da bi mel moped v roki :yea2: pri pospeševanju iz ovinka je sicr mal nemirn,ga je treba kr fest držat,ja. vetrne zaščite praktično ni,zato je vožnja kr naporna,seveda bi blo kuj bolš s kombenizonom namesto cordure in integralko namest cross čelade. pohvalu bi še zavore,sprednja grabi k pr norcih!

nor motor!morm še tuono probat,pomoje edina konkurenca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uff to pa je stroj :devil:  položaj za široko in visoko postavljeno balanco mi je čist mega.prva prestava je mal dolga,po zabasani celovški je treba kr mal s sklopko pomagat. mašina pa kolje asfalt :kva2: prve mi itak ni ratal cele izkoristit,je šlo prvo kolo v luft al pa zadnje na počez :blush: tam nekje 170 km/h imaš not v parih sekundah,kej dost več pa s cross čelado nism šel... no,mejhn že :D  vodljivost pa  :worship: cikcak vožnja k da bi mel moped v roki :yea2: pri pospeševanju iz ovinka je sicr mal nemirn,ga je treba kr fest držat,ja. vetrne zaščite praktično ni,zato je vožnja kr naporna,seveda bi blo kuj bolš s kombenizonom namesto cordure in integralko namest cross čelade. pohvalu bi še zavore,sprednja grabi k pr norcih!

nor motor!morm še tuono probat,pomoje edina konkurenca

...hehe...kot da bi moje vtise poslušal :) ...ane da je stroj :yea2:

...sej pravm men je res vse kul na temu motorju,edin želu bi si pa mal večjo mirnost v ovinkih,...sploh kjer je mal slabša cesta....drgač pa KTM :worship: :worship: :worship: ...aja pa obvezno auspuhe odpret :devil:

lp cagiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

tudi jaz sem si ogledal video superduke990, pa mi je ful všeč, cena je res mal visoka sam bmk, tko pač je, KTM je KTM. dobra roba, sicer se pa strinjam tko kt je že en prej napisov, da KTM najprej razvije odlično mašino, nato pa šele videz, še dva akrapoviča daš gor pa je to to, sj kolk bi se pa sploh puznal č4e bi jih dav gor, jst mislem d bi se za okol 20 KM, pa za auspuha bi dav ukol 300 jurjov, zvok bi biv pa tud tak d mame dol padejo :OK:

razmišlam, pr 21ih letih, delat izpit za neomejen, pa kupt tegale superduka rablenga za kšn mio pa pol, pa bi blo vse ql :OK: :OK:

spredna zavora more bit huda, 2K 320mm :OK:

sam teža se mi mal visoka zdi (184kg)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razmišlam, pr 21ih letih, delat izpit za neomejen, pa kupt tegale superduka rablenga za kšn mio pa pol, pa bi blo vse ql  :OK:  :OK:

Ej, mislim ti pa si optimist za mio in pol starga eno leto, halo, a si pogledal kolk sploh stane nov motor = slabih 3mio in v enem letu naj bi zgubil pol cene, pa ti si :eek: , mislim kaj je pa s težo narobe, a bi mel raj en žakl cementa pod jajci, dej ne govor neumnosti! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..... jst mislem ...

ti kar misli.

RR (reitwagen racing) superduke ima z akrapoti in EBR-CDI ca. 140 KM. zaradi kompletne karbonske fasade in pomankanja luci in z minimalno elektriko so stisnili tezo na ca. (ce se se prav spominjam) 170 kg.

vir: predzadnji in zadnji reitwagen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

peljal včeraj testnega cirka 10km. noro. brutalno. okretno.

škoda le, da je bil že položen in je ob pospeševanju vlekel rahlo v levo. :yea2: :yea1: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

sem ga danes videl & slisal ko se je mimo peljal - ne vem no. v primerjavi s tistim na golici pred tedni je bil ta danes pravo razocaranja - neko visoko piskajoce ropotanje vijakov v piksni. peljal se je pa cisto normalno.

v bistvu cisto atipicen zvok V2 masine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole so moji vtisi, ko sem ga zanč testiral!

Sem dau kr copy/paste maila, ki sem ga poslau kolegom...

Ola fantje!

Danes sem pa vozil tole zverino..SUPER DUKE!!!

Tole je pa adijo pamet. Motr ma 999ccm in 122KM, ko prišteješ zraven še navor dvo valjnika lahko rečeš sam...adijo pamet!!!

Ta motor pa tko vleče, da se je moja fazerka skrila. Prva gre mal čez 100km/h, takoj ko das gas te postavi na zadnjega, pa kakorkoli sedis, če mal cuknes s telesom se pa tud v drugi začne dvigovat...200km/h je pa tko hitr da ti nič ni jasno, sam 1, 2, 3-ja in ko pogledaš na števc si že tam!!! (kdor pozna moje konce od Table Pijava Gorica, pa dol po klancu, do uvoza Gorenje blato je blo čez dvesto ko keks, s tem da sem se do omenjenega izvoza se komot ustavu)

Na slikci lahko tud vidte brembove diske, ki jih dejansko ne moreš kontrolerat drugač kot z enim prstom, ker cukne takoj na polno, sam da za 5mm premakneš ročko...za ponazoritev, fazerka je mela od R1 bremze, pa so po občutku res prjele zihr za 50% bol umerjeno.

Če povzamem, to je pa res motor, s katerim bi bil slej kot prej na tleh....s kakršnimi koli posledicami, velik možnosti da z ultimativnimi!!!

Jes ga nebi kupu nikol zaradi lastne varnost... ;)

Lp, Mare.

P.S. Kdor pa tole zver obvlada se pa najbrs pele po prvem po zadnjem kakorkoli in kadarkoli mu zapaše...pri bog ve kasnih hitrostih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole so moji vtisi, ko sem ga zanč testiral!

Sem dau kr copy/paste maila, ki sem ga poslau kolegom...

Ola fantje!

Danes sem pa vozil tole zverino..SUPER DUKE!!!

Tole je pa adijo pamet. Motr ma 999ccm in  122KM, ko prišteješ zraven še navor dvo valjnika lahko rečeš sam...adijo pamet!!!

Ta motor pa tko vleče,  da se je moja fazerka skrila. Prva gre mal čez 100km/h, takoj ko das gas te postavi na zadnjega, pa kakorkoli sedis, če mal cuknes s telesom se pa tud v drugi začne dvigovat...200km/h je pa tko hitr da ti nič ni jasno,  sam 1, 2, 3-ja in ko pogledaš na števc si že tam!!! (kdor pozna moje konce od Table Pijava Gorica, pa dol po klancu, do uvoza Gorenje blato je blo čez dvesto ko keks, s tem da sem se do omenjenega izvoza se komot ustavu)

Na slikci lahko tud vidte brembove diske, ki jih dejansko ne moreš kontrolerat drugač kot z enim prstom, ker cukne takoj na polno, sam da za 5mm premakneš ročko...za ponazoritev, fazerka je mela od R1 bremze, pa so po občutku res prjele zihr za 50% bol umerjeno.

Če povzamem, to je pa res motor, s katerim bi bil slej kot prej na tleh....s kakršnimi koli posledicami, velik možnosti da z ultimativnimi!!!

Jes ga nebi kupu nikol zaradi lastne varnost... ;)

Lp, Mare.

P.S. Kdor pa tole zver obvlada se pa najbrs pele po prvem po zadnjem kakorkoli in kadarkoli mu zapaše...pri bog ve kasnih hitrostih.

če te prov zastopm, gre z drugo prestvo 200 km/h, zih te narobi zastopm, ker ima končno hitrost baje 220 km/h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pospešek pa 4,7 s do 180 km/h :OK: :OK: to zih trga gate, btw, a je kdo mev plenice oblečene k je to vozu :OK: .)

kolk ste kj urina zgubil med vožno :OK: .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

druga....200...ta bi bla mal huda, tiso je tko mal prispodobično napisano, je pa najbrš v tretji 200, u bistvu je kr tesko sledit, ko ga tkole mal testeraš in se ne poglobiš orenk v zadevo....se je treba sam držat, da dol ne pades ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidm, da vas je že kar ene par peljal duka. A lohka napišete kateri motor imate/ste imeli, da lohka mal ocenim vaše komentarje. Trenutno mam desetko, razmišljam o menjavi, sam me mal skrbi, da je prešvoh in ne bo tolk adrenalina kot z ninjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidm, da vas je že kar ene par peljal duka. A lohka napišete kateri motor imate/ste imeli, da lohka mal ocenim vaše komentarje. Trenutno mam desetko, razmišljam o menjavi, sam me mal skrbi, da je prešvoh in ne bo tolk adrenalina kot z ninjo.

...hehe to se pa ni za bati,da ne bi blo dost adrenalina z njim :devil: ...

...jaz imam drugače cbr900....in me je ta KTM dobesedno obsedel,ko sem ga vozil :kva2: :kva2: ...men je bil ful všeč,edin to kar večina opaža da je zlo nemiren v ovinku .) ...to me je motilo...vem pa da se s temu KTM-jem lahko peljem hitrejš kt s svojo hondo,vsaj tko se mi je zdelo ko sem ga vozil...lahkoten,leti dobr,bremze so ubijalske,...skratka stroj!!! :yea1: ...zdej moram še Aprilio tuono probat,da vidm kaj to dela :)

lp cagiva B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst mam pa drgač LC4 .) na papirju je verjetno ninja hitrejša,sam filling je pa men hujši na streetfighterju...pejt probat,pa boš vidu ane

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

lih dons sem ga slišov na cesti, blo je oblačno vreme, z bratrancom se peljeva po glavni cest šk.loka-kranj, nakar naja prehiti motor, sem že mislil da je zagrmelo, v resnici pa je zapredel akrapovič na superduku, sem skor skup padu - res lep zvok, sam do 21. leta mam še daleč :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
Zanimajo me vtisi lastnikov KTM 990 Superduka po prevoženi prvi sezoni!

Kot kaže - lastniki KTM-a Superduka - ne sodelujejo na Motosvetu.

Izvedel sem - da so od letošnjih osmih prodanih v Sloveniji - žal razbiti že štirje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

->www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)

se je prodajal en oranžen na gorenjskem koncu,ne vem če je še...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kot kaže - lastniki KTM-a Superduka - ne sodelujejo na Motosvetu.

Izvedel sem - da so od letošnjih osmih prodanih v Sloveniji - žal razbiti že štirje.

Trenutna bilanca: od osmih prodanih, sta na cesti še dva-ostali......žal..... :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!