Jump to content

KTM 990 Super Duke


Noise

Recommended Posts

Cena, težko pod 3 mio.SIT, saj stane že Adventure 2,7mio.

Hmnja, pa meni se zdi adventure morda nekoliko bolj hi-tech zadeva od takele cestne krave, in zato Duke verjetno naj ne bi bil dražji. .. no, bomo vidli kmalu itak

Link to comment
Share on other sites

funbike, naked, streetfighter, cafe-racer, musclebike

Vse razen funbike ne pride v poštev(previsoko težišče), funbike - mogoče, ampak to ni razred.

Mislim da je vseeno v "žlahti" z Multistrado in TDM.

Bo pa dražji od Adventure( informacija na njihovem štantu letos na Intermotu)!

No ja bomo morda v Milanu zvedeli kaj več!

LP Bobo B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tale Duke bo pa strup od strupa :naughty: Res si želim, da bi kdaj imel možnost preizkusiti to zverino :yea2: Ampak z dizajnerjem se pa ne bi razumela :BUA: Agresiven vsekaor je, lep, pa prav gotovo ne :fight2: Če bi se po čudežu našlo pri roki 3miljone, pa še kakšen drobiž zraven, namenjen izključno nakupu motorja, tale sigurno nebi prišel v finale :P :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ampak z dizajnerjem se pa ne bi razumela :BUA: Agresiven vsekaor je, lep, pa prav gotovo ne :fight2:

100 ljudi, 100...

Meni je pa ravno ta design popolna norišnica - res zelo fajn... A to so že zelo osebna mnenja...

Link to comment
Share on other sites

Meni deluje ta motor še vedno kot kak prototip!! :hmm:

Cena je "tuuuu-mač" :BUA: :BUA: Za tako oz. manjšo ceno dobiš motorje z veliko boljšimi karakteristikami IN NAREDIŠ VELIKO VARNEJŠI NAKUP!!!

LP Bobo B)

Link to comment
Share on other sites

Pa sploh ne vem zakaj govorite o ceni, če sploh še ni znana in motor pride ven v drugi polovici prihodnjega leta.

Kar se tiče "varnega" nakupa --- motocikel = luksuz in "varnega" nakupa pač ni... listen to your heart so prepevali že Roxette. Če si pa nekdo kupi nek motor samo zato, da ga bo lahko čez nekaj let prodal, se mi pa zdi -- milo rečeno -- idiot.

Link to comment
Share on other sites

So stvari zaradi katerih, bom morda v naslednjih mesecih celo napisal diplomo. :)

DUKE 990 je ena od njih,..

Vem, da cena še ni znana ampak KTM se kr visoko nosi... ampak, nad 2,6M bi bla cena nerazumna.

:yea2: :OK:

Zgleda NORO. Ma kdo kako frontalno sliko ? Ker duke 1 mi je nor od strani, od zadaj,.. sam spredaj pa nekaj manjka.. upm da tukaj temu ni tako.

Link to comment
Share on other sites

Malo si pobliže oglejte ta motor, tako je špartanski(oskubljen) da nima niti enega haklca, kamoli prtljažnika.....,držala za sovoznika........, punce bi te tud preklele :devil: :devil: , skratka motor za gume kurit in ovinke rezat :yea2: .......ampak rabiš še zraven enega v garaži-bolj humanega, za "izvenmestno" furo.

LP Bobo B)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

KTM SuperDuke 990

Končno je tukaj!

Pognali so serijsko proizvodnjo.

intermot2004_002.jpg

Tehnični podatki:

990 Superduke

ENGINE 2-Cylinder, 4-stroke, V 75°

DISPLACEMENT 999 cc

BORE / STROKE 101 / 62,4 mm

POWER OUTPUT 88 kW / 9000 rpm

MAX. TORQUE 100 Nm / 7000 rpm

COMPRESSION RATIO 11.5:1

STARTER Electric starter

TRANSMISSION 6 gears, dog clutch engagement

MIXTURE PREPERATION Electronic fuel injection

VALVE TIMING DOHC

ENGINE LUBRICATION Pressure circulation lubrication

ENGINE OIL Motorex Power Synt 4T 10W-50

PRIMARY DRIVE 67:35

SECONDARY DRIVE X-Ring chain 5/8 x 1/4 "

COOLING SYSTEM Liquid cooled

CLUTCH Multi-disc wet clutch, hydraulically operated

IGNITION Denso battery ignition

CHASSIS

FRAME Chrome-moly-steel frame, powder-coated

SUBFRAME Aluminium

HANDLEBAR Renthal Aluminium, tapered

FRONT SUSPENSION WP-USD Ø 48 mm

REAR SUSPENSION WP- Monoshock

SUSPENSION TRAVEL FRONT / REAR 135 / 160 mm

FRONT BRAKE 2 x Brembo 4-piston, fixed caliper, 2 x brake disc Ø 320mm

REAR BRAKE Brembo single-piston, floating caliper, brake disc Ø 220 mm

RIMS FRONT / REAR 3.5 x 17" / 5.5 x 17"

TYRES FRONT / REAR 120/70 ZR 17" - 180/55 ZR 17"

GEAR RATIO 17:38

BATTERY 12V / 11,2 Ah

SILENCER Refined steel with control catalytic converter

STEERING HEAD ANGLE 66.5°

TRAIL 103 mm

WHEEL BASE 1438 mm

GROUND CLEARANCE (UNLOADED) 165 mm

SEAT HEIGHT 855 mm

FUEL TANK CAPACITY approx. 15 litres

WEIGHT (READY-TO-RIDE WITHOUT FUEL) approx. 184 kg

Link to comment
Share on other sites

Po besedah zastopnika naj bi bil v najboljšem primeru na voljo spomladi. Cena pa naj bi bila nižja od predvidenih 3,3+/- mio. Bila naj bi celo pod 3 mio. (Avstrija 3,3).

Prava barva:

post-4-1095864434.jpg

Edited by Anubis
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Pogledu in najdu:

Am 19.03.2005 findet bei BAUMSCHLAGER ZWEIRAD der inzwischen schon traditionelle Orange Day statt.

Beim Orange Day 2005 lohnt es sich gleich doppelt bei seinem KTM Händler vorbei zu schauen, denn es gibt diesmal zwei absolute Highlights.

Zum einen wird bei allen KTM 990 Super Duke Händlern ebendieses Motorrad zu bestaunen und auch testzufahren sein, und zum anderen gibt es KTM 950 Adventure zu gewinnen!

Jeder, der am Orange Day eine KTM 950 Adventure probefährt kann eine ebensolche gewinnen, und zwar wird jeder 500ste Testfahrer in allen teilnehmenden Ländern ein glücklicher Gewinner sein.

Also hinschauen, testfahren und möglicherweise gratis Adventure fahren.

Auf euer Kommen freut sich das

Ne znam đrmn šprahe. A sem prav razbrav da imajo 19.3 dan odprtih vrat in da se bo dal sprobat tut KTM 990 Super Duke?!?!?

A kdo dejansko zna bistvo prevest!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!