Skoči na vsebino

Jermen, Napenjalec, Vodna Pumpa


pero

Priporočene objave

Na Cliotu mam 105.000 km in star je 5 let!!!

Zamenjava jermena je predpisana na 100.000km ali 4 leta!!!

Sedaj mislim zamenjat zobati jermen (in napenjalec) pa nekateri pravijo da bo preventivno (ja preventivno my ass - pol loh kar preventivno nov avto kupm) treba zamenjat tudi vodno pumpo!!!A je res treba tud jermen za alternator zamenat?

Katere znamke jermen mi priporočate (morda cene) in kaj se res splača zamenjat, ter predvsem kam mi svetujete naj peljem avto na zamenjavo jermenov??? :?

Kake izkušnje mate vi z temi zadevami!!!

Res dam dons raj 30.000sit kt pa 300.000sit čez pol leta k se ventili pa bati srečajo!!! :o

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

menjaj!! Če sta jermena tako stara kot praviš, vsekakor zamenjaj OBA. Klinasti jermen (za alternator) je tako ali tako minimalni strošek, pa še dela je za cca. 5 min :)

Obenem moraš seveda menjat tudi napenjalec.

Vodno pumpo pa tako... preventivno se naj bi jo menjal. Ampak če do zdaj deluje vse v redu in nič nikjer ne pušča, jest pri 5 let starem avtu ne bi menjal.

Jest je na svojem takrat 11 let starem nisem menjal :) Vse deluje brez problema (res pa, da je tehnika made in Japan :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pero, jaz imam tako izkušnjo: ko pride Clio do 100.000 začne it vse samo še v maloro.

Na tvojem mestu ne bi zamenjal jermena, napenjalca, pumpe..., ampak kar cel avto. (No, to sem tudi naredil v mojem primeru letos spomladi... a mi je žal prepozno potegnilo, in sem za "servise" ki niso ničesar izboljšali zmetal kakšnih 100-150 jurjev)... :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ti da spremljati vodno pumpo in ko se začne oglašat potem je ne menjaj, če pa ne pa ...

Na pooblaščenem servisu gotovo vedo kaj je treba menjati, so pa malo dražji. Je pa res da tak poseg daš težko komu drugemu kot na kak pooblaščen servis kjer ti odgovarjajo za opravljeno delo (sej veš da se zna zgodit da se ventili in bati srečajo :) ).

Ni pa slaba varianta menjava ravno zdaj ko je drag servis. Taki avti se hitro prodajo (ker slovenci največ kupujemo avte tega ranga) za dobro ceno, doplačaš nekaj tolarjev in imaš novega Cliota :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj mehanik priproča zamenjavo vodne pumpe in napenjalcev (seveda, če jih avto ima). Predvsem za Fiate pravi, da je menjava pumpe obvezna (sicer pa ni neki denar, 2 do 3k SIT, odvisno od tvojega serviserja, oz, kje del kupuješ). Če te zanimajo poceni neoriginalni, pa vendar kvalitetni deli, (Jaz imam recimo na mojem Mondeu kao neoriginalne Brembo diske in Lucas ploščice) mi pa pošlji PM, ti javim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pero, jaz imam tako izkušnjo: ko pride Clio do 100.000 začne it vse samo še v maloro.

Na tvojem mestu ne bi zamenjal jermena, napenjalca, pumpe..., ampak kar cel avto. (No, to sem tudi naredil v mojem primeru letos spomladi... a mi je žal prepozno potegnilo, in sem za "servise" ki niso ničesar izboljšali zmetal kakšnih 100-150 jurjev)... :cry:

No najin Clio je star 8 let in ima 130.000 pa mu nč ne crkuje, je pa res da ga redno servisirava ... in ja pri 100.000 sva menjala tudi jermen ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jermen pa napenjalec le menjaj pa ne nujno pri uradnem serviserju ker oni za KU... odgovarjajo za svoje delo (ti povem za žensko na soči ki je je clio pri 70kkm zabil ventile kljub temu da so ji na servisu "preventivno"menjali jermene na 60 kkm kao zaradi starosti.

O kakšni reklamaciji ali delitvi škode nočejo nič slišat. :BUA:

Vodno pumpo pa ne menjaj dokler ne crkne. Itak ti ne more crknit v momentu. Mogoče malo večkrat kontroliraj nivo vode pa je.

Sicer pa jemeni šla vodna pumpa po 11 letih in prevoženih 90 kkm na Astri pa se mi je vseeno zdelo malo prezgodaj. no ne vem moral sem jo pač menjati. Kot je lojzi napisal 3 jurje za vodno pumpo KJE? malo pod deset pa res

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri večini novejših (mlajših od deset let) je vodna pumpa gnana z zobatim jermenom, torej tistim s katerim je gnana odmična gred (ventili). Različni modeli avtomobilov imajo predpisano menjavo zobatega jermena na 60.000 pa do 120.000 km. V tem času je velika verjetnost, da so izrabljeni ležaji na napenjalcih in vodni pumpi. Ker je z odstranitvijo jermena že narejenega pol dela, je pametno zamenjati tudi napenjalce in pumpo (menjava samo napenjalcev je nesmiselna, saj je enaka ali še večja verjetnost, da zariba pumpa; posledice so v obeh primerih enake - uničenje jermena). Tudi klinasti oziroma pasasti jermen je potrebno sneti pred menjavo zobatega - tako sta pač postavljena. Cene jermenov so 2.000 do 5.000 SIT, vodnih pump in napenjalcev (to so v bistvu ležaji v ohišjih) pa od 5.000 do 15.000 SIT. Ne kupuj originalnih delov, ker avtomobilske firme ne delajo same teh delov. Zelo kvalitetni so npr. jermeni firme Gates in pumpe in napenjalci firme SKF. Dobiš jih v večini trgovin z avto deli.

Pri starejših avtomobilih je vodna pumpa gnana s klinastim jermenom, ko ležaj na pumpi zariba, jermen začne cviliti, tudi če se strga ni dodatne škode.

Če se strga oziroma preskoči zobati jermen se ponavadi srečajo ventili in bati, strošek je velik. Pri nekaterih avtomobilih se ventili in bati ne srečajo in ni škode, ob okvari avto ugasne in ga moraš pač odšlepati do mehanika. Taki avtomobili so npr. lada samara 1500 (ampak ne 1200), nekatere starejše opel vectre … Pozanimaj se, če tudi tvoj clio spada v to skupino.

Možno je, da so pri tvojem cliotu jermeni in ležaji še odlični in bodo še dolgo opravljali svojo funkcijo. Toda predhodnega opozorila pred okvaro v obliki ropotanja in cviljenja ni, ko zaropota pripravi $.

Menjava jermenov & stuff ni težavna, zahteva le natančnost, zamenjam ti lahko drugi teden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa jemeni šla vodna pumpa po 11 letih in prevoženih 90 kkm na Astri pa se mi je vseeno zdelo malo prezgodaj. no ne vem moral sem jo pač menjati. Kot je lojzi napisal 3 jurje za vodno pumpo KJE? malo pod deset pa res

Tud moja Astra je glih en tolk stara, ma nekaj čez 110 Mm (kkm) in nimam pojma kdaj je prejšnji lastnik menjal jermen, zato sem ga mislil preventivno zamenjat in šel v petek mal preverjat cene. Original jermen 7500 SIT - svašta.

Zanima me, a si menjal tud jermen? Kašnega? Se obnese?

Mal še razmišljam, če se mi sploh splača kupit original jermen? Za pumpo in napenjalec vem da bo neoriginal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mal hodiš od servisa do servisa zveš veliko informacij o isti zadev :P (to ni vedno nujno tudi cool saj te zadeva sam zmede)!!! :(

Na originalnem servisu (Renault) mi zamenjajo jermen- original in napelnalec za 32.000sit! :notworthy:

Pri Svetku mi zamenjajo vse skupi (jermen, napenjalec in vodno pumpo) za neverjetnih 25.000sit!Kako jim to rata nimam pojma sej povsod pravijo da je jermen in napenjalec tam mal čez 10.000sit 8recmo 11.000) in pumpa je tam nekje 9.000 sit. A delo je pa kao sam 5.000!?Ne tja ne grem k so mi že bremze zaje........Če mi jermen 'zdrsne' :D pa nau dobr.

Po štacunah z avtodeli pa ni neke razlkike v ceni delov.

- Rad bi mel enga serviserja k mu loh res zaupam.............. :OK:

- Serviserji 'pravijo' da original jermen istega proizvajalca (za isti tip avta) ni enak kot neoriginal??? :? :hmm: Torej gates ni enako gates by Renault??????????????

- Ko bodo menjal jermen sem razumu kao da morjo stran uzet tudi desno sprednjo nosilno roko kolesa (sem prav razumu :? - al gre stran sam kolo) a je pol treba še enkrat centrerat kolesa??

- Ker servis vi priporočate za to delo??

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na kolk je treba pa jermene pri Volvotovi 2.5 5cyl masini od Renault Safrane-a (165/170 HP) menjat??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če nimaš pojma o prejšnjem servisiranju bi jaz preventivno menjal vse troje: ceneokvirne so naslednje; vodna pumpa SKF ~10 ksit, jermen (Gates) + napenjalec(??) ~12 ksit. seveda tukaj ni zraven dela, in kupljeno v trgovini Euroton Megamobil, Potokar, Gama center, Simax in njim podobni.

Glede razmerja kakovost/cena originalnih delov pa moje mnenje: Dokler se bodo dobili nadomestni deli od istega proizvajalca (kot za original) za 1/4 cene mene že ne bodo gledali na uradnem servisu razen če bom kdaj tako bogat da bom imel avto v garanciji (nov avto).

O kvaliteti originalnih delov (neorginalni pa kao šrot) pa naslednji moj trenutni problem. Astra mi je že 4 v zadnjem času crknila na vsem lepem dvakrat na AC. Obnaša se kot bi kable s svečko dol v momentu pobral in konec veselja. ko to povem kolegu ki dela na pooblaščenem Opel servisu me nejpraj vpraša sledeče: Imaš še original razdelilno kapo od Lucasa gor? Ja. 95% je da je kapa kaput, ker to je še pri vseh šlo do sedaj. Koliko to stane. Ko mi pove ceno 60ksit se mi naredi kar cmok v grlu. Seveda toliko stane od boscha ki ni original in zdrži precej več kot pa 100kkm. Pa ne grajam Lucasa da ne bo pomote (ker nekateri njegovi deli so zakon) samo če bi se tomenjal na uradnem servisu bi mi skoraj zagotovo dali spet od Lucasa gor saj jo opel plača Lucasu recimo med 10 in 20 ksit meni pa jo proda za 60 ksit, s figo v žepu češ pa bo čez kae 3 leta spet nazaj prišel po original nadomestni del. Malo morgen. Samo enkrat so me žejnega peljali preko vode pri VW in upam dame ne bodo kmalu.

Čim manj stroškov (predvsem nepredvidenih) s servisiranjem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, tud men je pred kakšnima dvema mesecema eneparkrat kar umrl. Pol sem pa v končni fazi prišel do okvare računalnika!! In to en teden po izteku grancije (za rabljenga). Nov rač. 180kSIT, obnovljen pa 95kSIT. Svašta! No pol sem pa po enem mesecu našel rabljenega za 45kSIT.

@Pero

Renaulta vozim h Realu na Vrhniko. Ful zadovoljen. Vmes sem ga peljal še v Real v Lj in h Carju v Mengeš in daleč od tega gar smo se pred servisom zmenil. Poleg vsega so mi recimo pri Realu kar malo za hec zamenjali še nosilce tablice iz takih brez oznak na njihove Realov, Car se je pa šel za 700 SIT blamirat. Tolk mi je namreč računal "Vitrex", ki sem ga 5min pred servisom dolil do vrha.... No ampak to so malenkosti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej gates ni enako gates by Renault??????????????

- Ko bodo menjal jermen sem razumu kao da morjo stran uzet tudi desno sprednjo nosilno roko kolesa (sem prav razumu :? - al gre stran sam kolo) a je pol treba še enkrat centrerat kolesa??

- Ker servis vi priporočate za to delo??

Gates je preverjeno kvaliteten in popolnoma enak če gor piše še renault, fiat, vw...

Možno, da je tako malo prostora, da je potrebno sneti del podvozja (cliota še nisem popravljal, šraufam za hobi). Gotovo ni potrebno nič štelat (verjetno si s centriranjem mislil optično nastavitev podvozja - stekanje, nagib koles... )

Servis je težko priporočat, odvisno na katerega mehanika naletiš, kakšen dan ima...

Menjava jermena je osnovna zadeva in jo mora pravilno izvesti vsak vajenec, če ne je škoda vsakega dneva njegovega izobraževanja.

Popravljeno . Popravil elektronik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Astra mi je že 4 v zadnjem času crknila na vsem lepem dvakrat na AC. Obnaša se kot bi kable s svečko dol v momentu pobral in konec veselja....

Hanzi dej ne zajebavej se. Sedi v avto, najdi en odpad, na katerem je še kej druzga kot pa samo gnile katre, dej unmu 5-10.000 sit in vzemi komplet razdelilec.

P.S. Pa še zamenja naj ti ga za ta dnar, sej na astri faze ne moreš falit( se da ma moreš bit že poseben talent).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pero pero :D

ko mi je crknila vodna pumpa (200.000 km), se je avto uscal, zato sem spet nalil vodo do vrha in pičil do mehankarja

vodna pumpa (italijanska roba) 6.400 sit

zobati jermen 10.000 sit

delo 2 uri 4.000 - 8.000 sit

hladilna tekočina ???sit

jermen je imel narejenih 60.000 km, zato bi komot še pustil starega

avto pa veš ker mam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ratal je..................

Moj Clio ma nov jermenček........

Sem na original servisu dal samo 35.000 sit za material in delo z računom!! :blink: :blink: :blink:

Sem se že tako zmenu!!! :D :) Niso mi računal norm in not sem ugradu :

- Zobati jermen Gates cca 6.000sit

- Jermen alternatorja cca cca 1.500 sit

- Napenjalec jermena SKF cca 6.000 sit

- Vodna pumpa neoriginal cca 7.000 sit

- Delo pa 10.000 sit :blink: :blink: :blink: :blink: :D :D :D :D

-------------------------------------------------------------------------

Meni se zdi ugodno...........pa mam zdej za ene 4 leta mir (upam :cry: :? )

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dalec od ugodnega...

ce si iz lj dele nabavljas pri potokarju na parmovi, ali v a netu..se ksn bi se najdu... za serviserja pa posljite PM, pa vam odgovorim takoj ko bo mogoce..ce bi jest tok placval bi se mi zmesal..

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej ste vsi pametni kje ste bli pa prej??????????? :( :angry: :( :angry: :D :P :) <_< O:-) :blink: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm:

Je kar je!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ciao,by Pero

PS:Jest sem ful okol sprašval (cca 10 trgovin z deli in servisov) in sem še vedno prepričan da sem opravil ugoden nakup. Računite da mam za ta dnar račun in.........garancijo!!! :P :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej ste vsi pametni kje ste bli pa prej??????????? :( :angry: :( :angry: :D :P :) <_< O:-) :blink: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm:

Je kar je!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ciao,by Pero

PS:Jest sem ful okol sprašval (cca 10 trgovin z deli in servisov) in sem še vedno prepričan da sem opravil ugoden nakup. Računite da mam za ta dnar račun in.........garancijo!!! :P :OK:

ni kaj, važno da si zadovoljen!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
Ratal je..................

Moj Clio ma nov jermenček........

Sem na original servisu dal samo 35.000 sit za material in delo z računom!! :blink:  :blink:  :blink:

Sem se že tako zmenu!!! :D  :) Niso mi računal norm in not sem ugradu :

- Zobati jermen Gates cca 6.000sit

- Jermen alternatorja cca cca 1.500 sit

- Napenjalec jermena SKF cca 6.000 sit

- Vodna pumpa neoriginal cca 7.000 sit

- Delo pa 10.000 sit :blink:  :blink:  :blink:  :blink:  :D  :D  :D  :D

-------------------------------------------------------------------------

Meni se zdi ugodno...........pa mam zdej za ene 4 leta mir (upam :cry:  :? )

Ciao,by Pero

...pero a to je blo na cliu 1 al 2 ? Jest mam l.2000 in sm dubu malgajev predračun za pumpo jermen in napenjalc =88.000sitnih :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!