Skoči na vsebino

KTM LC4 640 Adventure


BRANE

Priporočene objave

Zelo poenostavljeno, ko so popolnoma odprti sesalni ventili nastavljaš izpušne, ko so odprti izpušni pa sesalne. Nekje 0,12 z zelo rahlim občutkom trenja bo OK. Dajanje v fazo ni nujno potrebno. Priporočljivo je pri zategovanju kontra matic uporabit moment ključ, ker so kar precej zategnjene (20Nm). Če jih preveč pa vemo kaj rata. Po nastavitvi obvezno prevrtet motor par obratov in ponovno prevert.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne zastopm, praviš, da ti meriš takoj po zaprtju izpušnih ventilov ne sesalnih?? Matr, ne vem zdej kva je narobe.

 

Ležaji klikalic: če s prstom malo podrkam klikalice, se mejčkeno (kak milimeter morda) premikajo levo-desno. Je to normalno?

 

Aja lističe imam ene iz lojza, ampak sem 0,15 nalimal med dva debejelša pleha, tako da imam tut jazst trd ročaj =)

sesalnih ja, moja napaka. normalno je da majo osovine luft levo/desno. kolk lufta morjo met piše v manualu. če ga maš preveč jih je treba podložit.

če si zihr da si na pravi zmt, pol jih pa našteli na 0,12 in 0,15 po manualu al kako že (jst mam 0.15 vse 4, ti maš pa dva drugače, mislm da zato ker sta večja na high flow glavah)

lahko ppa probaš @fabo-tovo tehniko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem uštimal. Ne vem točn, kaj je blo prej narobe, u glavnm pol ure sm narobe delal. Pol sm šu na južno, ko sem nazaj pršu je šlo pa brez problema =)

Izpušni ventili so bli tesni 0,15, pr sesalnih pa je 0,15 kr preveč plesal. Sem samo sesalne nastavil na tesne 0,15. 0,12 lističa pa nimam... bo treba nabavt še tega.

Za mojga je tut za vse 4 ventile enako. 0,12 do 0,15. Kontramatice pa na 16Nm. Vijaki pokrovčkov pa 8Nm :) ampak tle pa z momentom ne pridm zravn, tko da je blo na pamet...

Hvala vsem za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam da si uštimal. Prava atmosfera mora bit, ja. Jst ponavad enga odprem in stvari same od sebe špilat začnejo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo me z novim vprašanjem!

 

Zgornji križ bi rad pobarval. Odšraufat moram ključavnico. Teli vijaki na sliki zgledajo, da se bodo odlomili že ko jih bom grdo pogledal! Pa zareza je čist majčkena. Je to nalašč? Češ, da ključavnice ni tako enostavno odšraufat na motorju?

 

Kako se torej lotit ločevanja ključavnice in križa?

 

post-13206-0-63352400-1419880815_thumb.jpg

 

Cunjca mora bit tut oranžna! :)

 

post-13206-0-83047100-1419880872_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm....sicer je bolj slabo videt, ampak...mogoče se da še malenkost bolj zarezat z ročno žago?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mnja. Baje je tole samoodlomni (?) vijak. Z njim šraufaš ključavnico, dokler se ne odlomi. Kao da ne moreš odšraufat na simpl. Tiste zareze za šraufenciger je očitno že prejšnji lastnik nekaj drkal. U glavnm, js sem rešil s svedri za odlomljene glave...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo me z novimi vprašanji. Odstranil sem vilice, odlil olje, zdaj pa bi rad odšraufal tale šrauf spodaj na vilicah:

 

post-13206-0-74337300-1420215093_thumb.jpg

 

Ali je slučajno tale šrauf levosučni? Preverjam. Ne premakne se vrag, pa ne upam preveč, da ne bom spet kaj odlomil... nebi blo prvič (špegu).

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

misliš vijak na sredini "dela" ki si ga odvil iz kraka vilic? ta vijak je za nastavljanje kompresije ali rebounda, nevem točno, ker moji so na vrhu krakov. zakaj bi ga pa rad odvil? priporočam ti da si zlowdaš manual za tvoje vilice, da vidiš kako je stvar sestavljena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, tale slika ni moja =)

Mislim komplet tole, kar je že tukaj odšraufano. Tole bi rad odšraufal. Imam manual in nikjer ni omenjeno, da bi bil vijak levi. Pol najbrž ni, ne? Najbrž je sam zarustan al pa prezategnjen. Se bom malo bolj pomatral jutri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

navoj je po moje normalen, desni. je pa stvar po vsej verjetnosti zalapljena z lepilom za vijake, tko tud naj bi bla po manualu. mal pogrej pa odvij.

PS: se mi je zdel da nimaš tko svinjskih vilc :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: se mi je zdel da nimaš tko svinjskih vilc :D

 

Nop. :blush: Motor je spoliran u piko. Tut zobno krtačko sem uporabil! Curaprox, ker je bl mehka! :lol1:Fu*king cleanest LC4 u have ever seen!

 

post-13206-0-57141900-1420226649_thumb.jpg

 

Pred čiščenjem je bil pa mejčkn usran...

 

post-13206-0-54875300-1420226817_thumb.jpg

 

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, pa mam, pi*zu mater. Sem tolk cajt drkal, da sem utrgal. Prekleti idiot, kdor je ta šrauf zategnil. Naj mu ku*ac odpade zdaj takoj. :bum:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pogreval, ampak ne preveč, ker je aluminij. Lepila ni sploh bilo. Tut zarustano ni. Zategnjen je blo. Pol sem pa mal potolkel s kladvom po matici (ampak potinkljal, ne nabijal), je pa obroček počil. Pol sem pa lahk ven dobil in odšraufal iz "cartige" (ne vem kako se po naše reče).

 

Anyway, nov šrauf bom moral nabavt, pa bo ene 40 eur... hvala bogu da vsaj navoja al pa matice nisem utrgal, pol bi pa mel pizd*rijo. Matica je bla že čist zjeb*na, sem samo čakal, da bom v prazno obrnil...

 

post-13206-0-71539900-1420293136_thumb.jpg

 

Pfej idiot! Da bi ga vsake pol ure srat tiščalo do konca življenja. Že kr vidm, po moje kak kvazi uradni serviser, k je zategno to s pištolo na polno.

 

Js sam doma delam, pa se še učim sproti, pa sem prepričan, da je vse 1000x bolš narjeno ko pri kakem serviserju, k ga boli ku*ac za vse.

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Js sam doma delam, pa se še učim sproti, pa sem prepričan, da je vse 1000x bolš narjeno ko pri kakem serviserju, k ga boli ku*ac za vse.

 

Takih je nažalost vedno več. Imeli podoben problem pri odstranjevanju vztrajnika na kolegovem SMC-ju. Drugače pa če rabiš manual za vilice mi pošlji tvoj mail na ZS 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, manual imam. Sam ni mi blo jasn zakaj vraga ne gre, pa sm pomisli na levi vijak.

 

Tole pa je razlog, zakaj moramo olje v vilicah menjat bolj pogosto in s kvalitetnim oljem:

 

post-13206-0-55200900-1420309077_thumb.jpg

 

Na sliki je rebound igla, če ne prepoznate zarad umazanije. In neko črno, lepljivo čudno olje. Kr zapaljeno gor. Sm pucal ko bumbar z vsemi možnimi preparati. Brake cleaner je še najbolš.

 

Tole so pa moji novi stroški. Razpoka na objemki osovine prvega kolesa:

 

post-13206-0-90716700-1420309586_thumb.jpg

 

post-13206-0-28308000-1420309488_thumb.jpg

 

Razpoka je iz obeh strani objemke, tako da je po moje čez in čez. Sklepam, da je prejšnji lastnik, serviser ali pa vulkanizer zaegnu vijaka za objemko na milu mater, pa je počilo. Tut navoji so mejčken zdrkani na tej strani, in glave vijakov načete, zato tako mislim. Mater, majmuni.

 

Sej sem se tako vozu 3 sezone, ker nisem prej opazil, tako da najbrž ni nič, sam zdaj ko vem, bom mel pa skos čuden občutek, kdaj mi bo kolo odpadel... Najboljse da zamenjam kos, ne?

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej eni menjamo olje v vilcah dvakrat na let ;)

Za spodnji del vilc bi pa jst najprej vprašal dobrga varilca kaj se da narest.

Je pa zanimivo kaj vse lep izgled motorja lahko prikriva ...

Ležaje nihajke un linka boš tud menjal, ne? Glede na stanje olja v vilcah bi blo po moje kr treba.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za spodnji del vilc bi pa jst najprej vprašal dobrga varilca kaj se da narest.

 

Poznam sam enga, k vari aluminij, pa je bl šalabajzar. Tovornjake švasa večinoma. Takle kos je zanj kot bi mu mehanizem od ročne ure prinesel za pošvasat... Veš za kakšnega natančnega?

 

Je pa zanimivo kaj vse lep izgled motorja lahko prikriva ...

 

Tele napake nebi mogel noben videt, ko kupuje. Riziko rabljenega motorja... in neobčutek lastnika/serviserja/vulkanizerja.

 

Ležaje nihajke un linka boš tud menjal, ne? Glede na stanje olja v vilcah bi blo po moje kr treba.

 

Ležaje nihajke bom pregledal, bom videl kakšno bo stanje, ko bom razdrl. Na kolk se ponavad menjajo ležaji na nihajki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej pravm, ne morš vedt ...

Odvisn na kolk jih mažeš ... jst jih na par mesecev (2 do 3) nafilam z mastjo. Če so namazani so praktično za zmeri.

V lublani je en tip k mi je švasal že marsikej pa je do zdej vse zdržal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po XX letih odprem Motosvet in zagledam temo KTM Adventure aktivno. Sej ne morem verjet! Meni se tudi en valja nekje po garazi. Kdaj gremo na teren?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po XX letih odprem Motosvet in zagledam temo KTM Adventure aktivno. Sej ne morem verjet! Meni se tudi en valja nekje po garazi. Kdaj gremo na teren?

Kr povej kje pa kdaj ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!