Jump to content

KTM LC4 640 Adventure


BRANE

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Ima kdo namen med zimskim servisiranjem menjati olje v vilicah? Bi prišel "pomagat". Lahko kaj pridržim, pobrišem olje po tleh, prinesem liter cvička...

 

Medtem bom pa gledal, kako se to naredi. Sem prebral ene par tem na advrider, navodila tudi, tako da približno vem, ampak bi pa vseeno videl v živo preden se lotim. Slikce in tekst je eno, naredit pa drugo.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Če je kaj slabega na tem motorju, so to luči. En qrc svetijo. Res, qrc.

 

Na advrider pravijo, da na tem mopedu snop dobro pada tudi z HID žarnico. Je pa slabost ta, da nuca 2 ali več sekund, da prešalta iz kratke na dolgo.

Sem pa opazil tut to temo, kjer so se eni resno lotili testiranj in razvoja ter naredili LED žarnico, ki, kot pravijo uporabniki, ustvarja skoraj identični snop, s tem da ima še manjšo porabo kot HID, se prižgejo brez ogrevanja, so popolnoma vodoodporne in brez balasta (in brez visokih napetosti).

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=948701

http://www.cyclopsadventuresports.com/dual-sport-bike-lights-led.html

 

Zdaj v kratkem so razvili tudi H1, tako da resno razmišljam o "nadgradnji".

 

Kaj mislite?

Link to comment
Share on other sites

zgledajo fajn, tele led lučke. edin problem sm zasledil, da se precej grejejo in mal deformirajo ohišje luči lahko.

pr teh nadgradnjah se je itak smiselno vprašat kolk to nucaš. jst se recimo sploh ne vozim ponoči, razen v skrajni sili, za takrat mi pa tud original luč zadošča.

za menjat olje v vilcah ti lahko javim, če še ne boš rešil, pa prletiš do mene pogledat. sicer mam jst mal drgačne vilce k ti, ampak postopek je v bistvu skoraj enak.

Link to comment
Share on other sites

zgledajo fajn, tele led lučke. edin problem sm zasledil, da se precej grejejo in mal deformirajo ohišje luči lahko.

pr teh nadgradnjah se je itak smiselno vprašat kolk to nucaš. jst se recimo sploh ne vozim ponoči, razen v skrajni sili, za takrat mi pa tud original luč zadošča.

 

Ja. Pa tist ventilatorček zadaj je mal hecn. Ne vem pa kako je s temperaturo. Mogoče imajo te LED luči majnšo toleranco za višje temperature, pa je zarad tega ventilator, sama temperatura pa je vseeno manjša kot pri halogenkah? Ne vem, bom še malo povprašal. Ne predstavljam si, da bi se LED grel tolk kot halogenka.

 

Sej tut jaz se izogibam vožnji ponoči, pa vendar me je ene 3x ujela tema letos. Problem je, k vidm en qrc, zato vozim počasi in me dohitijo avtomobili ali motoristi, ki mi s svojimi normalnimi lučmi mečejo mojo senco na cesto in vidim še manj. Komaj sm čakal, da pridem domov, obupno je.

 

za menjat olje v vilcah ti lahko javim, če še ne boš rešil, pa prletiš do mene pogledat. sicer mam jst mal drgačne vilce k ti, ampak postopek je v bistvu skoraj enak.

 

Ja, prosim! Zaenkrat sem še v fazi nabave materiala. Verjetno bom naročal iz http://www.wemoto.com/

Nabavil bom pa Rock Oil SVI 5, ki ima index viskoznosti 200 (Motorex pa 207), vendar je motorex mineralno olje, Rock Oil pa sintetično. Sintetično naj bi dlje časa ohranilo svoje lastnosti. Pa še cenej je.

 

Naj nabavim tudi nova tesnila za olje in za prah? Glede na to, da so najbrž še originalna, je smiselno, ne?

Link to comment
Share on other sites

mislm da je @gunner... na advforumu pisal da mu je stopil pokrovček žarnice alneki in da je dajal večji ventilator ker se stvar res greje. se strinjam z boljšimi lučmi, jst sm razmišlja sicer o dodatnih led, ki bi jih nekam obesil.

tesnila vilic je vsekakor fajn zamenjat, če so stara 10 let pa sploh. kar se olja tiče, jst dajem ATF olje, ki naj bi imelo viskoznost ca. 7,5 W, menjam ga enkrat letno in stvar špila bp. mal še eksperimentiram z višino olja v vilicah, trenutno sem na 135 mm do vrha, čeprav to je podatek za wp50 vilce, tko da tebi nč ne pomeni.

Link to comment
Share on other sites

tesnila vilic je vsekakor fajn zamenjat, če so stara 10 let pa sploh. kar se olja tiče, jst dajem ATF olje, ki naj bi imelo viskoznost ca. 7,5 W

 

Zgolj kot podatek, če te mogoče zanima in pa če morda še nisi zasledil oz. bo mogoče komu drugemu prišlo prav... če sploh še kdo razen nas treh, štirih, bere tole...

 

SAE 7,5 W je le eden od podatkov, ki so pomembni za olje v vilicah. Je še kup drugih parametrov, ampak kolkr sem ugotovil je zelo pomemben tudi indeks viskoznosti, ki se giblje nekje od 100 do 450. Pomeni pa zmožnost zagotavljanja nespremenjenih lastnosti olja v temperaturnem nihanju. Če bi imel olje VI (Viscosity Index) samo 100, bi pri daljših ali velikih obremenitvah, ko se olje v vilicah segreje, olje imelo manjšo viskoznost, kot na začetku vožnje (ali pa zjutraj pri 10°C in popoldne pri 40°C). Zato imajo tekmovalna olja VI 400-450. Na normalne ljudi je menda spodnja meja nekje vsaj od 150 dalje.

 

Js kadar se česa lotevam, zadevo mal preveč naštudiram. Vsak zakaj mora imeti svoj zato, drgač nism srečn :blush:

Link to comment
Share on other sites

Js kadar se česa lotevam, zadevo mal preveč naštudiram. Vsak zakaj mora imeti svoj zato, drgač nism srečn :blush:

to včas sploh ni slabo ... jst ponavad prej nardim pa pol mislm :D

sm pa dejansko opazil da kadar je bolj mrzlo so tud vilce manj odzivne; ampak sm bl krampaste sorte, tko me ni motil preveč :D

a najcenejše olje si najdu na wemoto la kje?

Link to comment
Share on other sites

to včas sploh ni slabo ... jst ponavad prej nardim pa pol mislm

a najcenejše olje si najdu na wemoto la kje?

 

Hja, pa, pol je pa včas :headbang:  :whistle:

 

Tam je 10,8 eur. Morda je kje kaj ceneje, bolj sem se za to olje odločil, ker je sintetično. Motorex ima mineralno za 13,5 eur. Razlike sicer itak ne bom občutil, ampak zakaj pa nebi vzel sintetiko za manj dnarja. Motul npr. je cenejši, ampak sploh ne dosega tistih VI 150. Silkolene PRO RSF 5w zgleda odličen, na ebay je 13,5 eur, sam je pol še poštnine nekaj, za isto ceno bi se za tega odločil.

 

Ziher se še kaj kje ceneje najde, ampak ne dobim podatka o VI (ker ga eni raje ne prikažejo), pa se pol kr izognem. Pa itak imam namen iz wemoto naročit še neke druge reči, tko da se bo poštnina razdelila.

 

Tabela (nekaterih) olj:

 

https://transmoto.com.au/comparative-oil-weights-table/

 

Kolk pa ta ATF košta? Kje ga nabavlaš?

Edited by Mattithyahu
Link to comment
Share on other sites

ta k ga mam zdej not je od wolf-a; pa VI ma 167, sm prehitr bral. flash point ma 205.

koštal me je pa cirka 5 eur/liter

Link to comment
Share on other sites

OK, moj optimum na mojih WP50 Extreme:

- olje 5W

- Air Chamber 150mm

 

Probal sem enkrat olje 10W in mi amortizacija sploh ni delala normalno. Rebound se je zatikal.

Link to comment
Share on other sites

OK, moj optimum na mojih WP50 Extreme:

- olje 5W

- Air Chamber 150mm

 

Probal sem enkrat olje 10W in mi amortizacija sploh ni delala normalno. Rebound se je zatikal.

zlo dobr podatek, hvala.

Link to comment
Share on other sites

Probal sem enkrat olje 10W in mi amortizacija sploh ni delala normalno.

 

Off-topic, js še zmer mislm, da je najboljše olje viskoznosti, kot ga je predpisal proizvajalec. Cela četa inženirjev in razvijalcev, ki so "izumili" in izdelali tiste vilice, verjamem da vedo bolje, kot mi. Pa na bo to motorno olje al pa za vilce.

 

ta k ga mam zdej not je od wolf-a; pa VI ma 167, sm prehitr bral. flash point ma 205.

koštal me je pa cirka 5 eur/liter

 

Poceni! Še enkrat ceneje... boš probal drugega, al boš še uprabljal tega?

Link to comment
Share on other sites

Poceni! Še enkrat ceneje... boš probal drugega, al boš še uprabljal tega?

 

 

povečal bom "zračni žep" in še enkrat uporabil enako olje.

Link to comment
Share on other sites

Bom kar tukaj vprašal kakšnega lastnika, kakšna je recimo vzdržljivost mašine LC4 640. Malo se odločam med yamaho XT660R ter LC4 640. 

yamaha ne potrebuje kakšnih večjih posegov v agregat do cca 100K KM tud če je bila gonjena. Kako je s tem pri KTM-u. Vem, da je KTM precej boljši (teža, vzmetenje, zavore, moč)  od yamahe. Kako pa je z vzdrževanjem? Bi ga pa imel tko za soft enduro, mal po blatu, snegu...za čez zimo...

Edited by skalar36
Link to comment
Share on other sites

Vzdrževanje LC4 je dražje. XTR ima servise na 10.000km, LC4 na 5.000km. Plastike za LC4 so dražje, deli so dražji, vse je dražje (original). Crknilo mi zaenkrat ni še nič, vse kar sem menjal, sem menjal potrošni material, ko je bil čas za menjavo. Imam pa 36.000km.

Edited by Mattithyahu
Link to comment
Share on other sites

 Bi ga pa imel tko za soft enduro, mal po blatu, snegu...za čez zimo...

 

če ga boš imel sam za mal po blatu, snegu, tko mal ... kup krosko. če nisi nkol vozil še po terenu, kup 80 kubično kroso. LC4 v bilokeri izvedbi je čist pretežek za neko brezvezno igranje, še posebej za nekoga k nima prov dosti izkušenj, pa tud če jih ma, je to prvenstveno moped za neki druzga.

kar se pa vzdrževanja tiče je pa tkole že večkrat blo napisano: več komponent (ktm) napram manj komponent (yami), večja možnost da kej crkne in predvsem več rednega vzdrževanja. jst sm pristranski, ampak ga ne bi zamenjal za 2 xtjki.

Edited by hajoktejn
Link to comment
Share on other sites

.... hudooooooooo ....

... moped mi še zmer dela ... :) :) :)

ps.

.... edin kar pa je ...

... deli mi hitrejš odpadajo, kokr jih jest lahko spravlam nazaj v vrečko ... :) :) :)

... sicer pa ... lep pozdrav iz Zadra ...

... tišu sem ga pa skoz na sedem jurjov ... :) :) :)

Edited by pik1
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

.... hudooooooooo ....

... moped mi še zmer dela ... :) :) :)

ps.

.... edin kar pa je ...

... deli mi hitrejš odpadajo, kokr jih jest lahko spravlam nazaj v vrečko ... :) :) :)

ker car :OK::D

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 Bi ga pa imel tko za soft enduro, mal po blatu, snegu...za čez zimo...

 

če ga boš imel sam za mal po blatu, snegu, tko mal ... kup krosko. če nisi nkol vozil še po terenu, kup 80 kubično kroso. LC4 v bilokeri izvedbi je čist pretežek za neko brezvezno igranje, še posebej za nekoga k nima prov dosti izkušenj, pa tud če jih ma, je to prvenstveno moped za neki druzga.

kar se pa vzdrževanja tiče je pa tkole že večkrat blo napisano: več komponent (ktm) napram manj komponent (yami), večja možnost da kej crkne in predvsem več rednega vzdrževanja. jst sm pristranski, ampak ga ne bi zamenjal za 2 xtjki.

Imel bi ga za "zimsko" motoriranje. imel sem že krosko hondo 250 ccm, pa preveč "ropota" vznemirja sosede. Gre se mi zato, da je motor registriran, da se lahko zapeljem tudi na izlet, ali v gozd. imel sem že Yamaho xt660r, super hvaležen motor ampak čist pretežak za teren zato si ogledujem tudi LC640, ker je lahek proti XT, pa tudi rabljenih je precej po ugodnih cenah, poznam ga pa ne. "soft" enduro = lažje gozdne poti, makedam, nobenih prog ali skakanja. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!