Jump to content

KTM LC4 640 Adventure


BRANE

Recommended Posts

pred 22 urami, sandised pravi:

Cilinder je 101

Za to meritev si uporabil navaden meter ali imaš dostop do ustreznega mikrometra? Ker močno dvomim da je cilinder točno 101mm.

Drugače pa če pogledaš po svetovnem spletu:

piston size LC4.JPG

Pa še KTM podatki o dovoljenih toleranca:

1997 400/620 manual:

tolerance 1997.JPG

Novejše LC4, slika iz 2003 manuala:

assembly tolerance.JPG

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Zdravo!

Kako gre? Vse dela b.p.? Saj imamo vendar KTM! Kdo bo pa šraufal, če ne mi?

Kdo mi lahko razloži tole:

advrider.com/index.php?threads/640-adv-cockpit-project.94226/#post-2980457

Kakšen je to rele? Kje bi ga kupil? Mora bit ena žica direkt na baterijo? Al sam da je +? Lahko npr iz vtičnice? Noob.

Link to comment
Share on other sites

Če že daješ napajanje na luč zaradi obstoječe slabe inštalacije ali če bi rad da svetita obe, je smiselno da daš vsaj 0.75mm2 žico direkt z aku. 

Navaden 4 kontaktni rele, na ibeju jih maš tud z varovalko.

Link to comment
Share on other sites

Eni celo takole naredijo.Takole se sam sicer ne bom igral.

KTM-Worksplavakuca.jpg.0e377796de469db40c2e0d9665a1bb7a.jpg

 

Kako pa bi prešibek stator izražal svojo nejevoljo? Če bi uporabil rele in lastno napajanje?

Kaj pa tisti nezasedeni GPS konektorji pod armaturo? Misliš, da je prešvoh žica, da bi jo uporabil za napajanje ene luči?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
pred 15 minutami, Kawl pravi:

Kje naročate dele za KTM ... online ali kje pri slovenskih dobaviteljih ?

jaz pri Axlu.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Kawl said:

Kje naročate dele za KTM ... online ali kje pri slovenskih dobaviteljih ?

KTM Seleš, Grosuplje ima tole supr rešeno preko neta.

 

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Zdravo. Kam izginja moje hidravlično olje? Spodaj pri niplnu za odzračenje je čisto malček mastno, ampak se mi zdi premalo, da bi cela posodica tam ven stekla. Pri ročki ni nič mastno. Je še kakšna druga možnost, aj je pač to pri niplnu to? Lahko to izteka kam v motor oz. kam drugam? Kako preveriti? Hvala.

 

Drgač je pa kurac brez kuplnge vozt. Pa se ustaviš v kakšnem hribčku pol pa spelji brez kuplnge navbreg. Moj ride day je danes ratal nightmare na Gorjancih.

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, Mattithyahu pravi:

Zdravo. Kam izginja moje hidravlično olje? Spodaj pri niplnu za odzračenje je čisto malček mastno, ampak se mi zdi premalo, da bi cela posodica tam ven stekla. Pri ročki ni nič mastno. Je še kakšna druga možnost, aj je pač to pri niplnu to? Lahko to izteka kam v motor oz. kam drugam? Kako preveriti? Hvala.

 

Drgač je pa kurac brez kuplnge vozt. Pa se ustaviš v kakšnem hribčku pol pa spelji brez kuplnge navbreg. Moj ride day je danes ratal nightmare na Gorjancih.

 

Poglej še O-Ring na batku v spodnjem cilindru. Dimenzije za LC4 pa nevem. Pri LC8 sem imel tak problem, izrabljen o-ring in umazanija v cilindru:
IMG_20170602_150248.thumb.jpg.8ca8f5937c9a5398fe153bcc2268c5a9.jpg
IMG_20170602_150314.thumb.jpg.f06a6362fd12100ea14a038cb8194c8e.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Express. Hvala!
Je to ta 69 zadeva? Kaj bom pa videl, če razdrem? Uničeno gumico najbrž? Al je tut od zunaj kaj mastno videt?

Še to, če to snamem, bo kakšno olje ven steklo? Bi moral motorno olje najprej ven iz mašine morda?

Screenshot_2017-11-27_14-45-47.png

Link to comment
Share on other sites

Če je to enako kot 690 (verjetno je). Ni potrebno razdirati motorja (spuščati olja... ) . Edino rabiš novo tesnilo, ker se bo staro zelo verjetno strgalo. Zamenjaš O ring sestaviš in voziš (če seveda cilinder ni obrabljen) .

Na tej povezavi imaš "vse" z dimenzijami O ringa vred.

https://thumpertalk.com/forums/topic/681191-clutch-fluid-leak/

p.s. Razdri v prozorno vrečko(taka za zamrzovalnik bo kar prava) , da ne boš lovil fedrčka in kuglice po garaži (pa še ostanek olja prestrežeš) .

lp

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, Mattithyahu pravi:

Express. Hvala!
Je to ta 69 zadeva? Kaj bom pa videl, če razdrem? Uničeno gumico najbrž? Al je tut od zunaj kaj mastno videt?

Še to, če to snamem, bo kakšno olje ven steklo? Bi moral motorno olje najprej ven iz mašine morda?

Screenshot_2017-11-27_14-45-47.png

Ne rabiš 69. Tam sta komplet batek in o-ring, ti rabiš samo o-ring. Če pa je cilinder obrabljen, pa rabis itak celi cilinder nov. Imas pa moznost original ali Oberon. 

Link to comment
Share on other sites

O ring se da dobiti tudi kot KTM del (mislim, da je namenjen tesnenju pokrovčka oljnega filtra, samo je x krat dražji kot v "navadni trgovini" ) .

lp

Link to comment
Share on other sites

Hm, si predstavljam, da je oring naliman na batek, sicer bi se ga dalo tudi uradno dobiti posebej, kajne? Tako da je verjetno treba batek zamenjat. No, saj bom videl, ko razdrem, čeprav ponavadi že v naprej naročim dele, da potem takoj tudi sestavim...

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, Mattithyahu pravi:

Hm, si predstavljam, da je oring naliman na batek, sicer bi se ga dalo tudi uradno dobiti posebej, kajne? Tako da je verjetno treba batek zamenjat. No, saj bom videl, ko razdrem, čeprav ponavadi že v naprej naročim dele, da potem takoj tudi sestavim...

Ne tako na glas govorit ;-) o-ring ni nikamor naliman, to je samo marketinška poteza, da te bolj olupijo. Za primer poglej kosovnico za prednje vilice od 2004 950ADV in 2010 990ADV/R. Kosovnica iz 2004 je na 3 straneh, od 2010 pa samo na eni strani. Več delov skompletirajo in te lahko bolj olupijo kot če ti prodajo sam en o-ring ali tesnilo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Zivjo!

 

Ce koga zanima prodajam 2003 letnik, 26500 km. Vse original, nobenih predelav razen avspuha ki je športni homologiran. Zraven dam originalnega. Imam tudi touratech nosilce za kovčke ki niso bili še montirani. Mašina je obnovljena komplet na novo. Zamenjano vse možno v vrednosti 1700€. Za ostale informacije na zs.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Sem zamenjal oring na batku na kuplngi ter ostala tesnila. Še zmeraj pušča. Očitno je cilinder zdrajsan in pušča. Najbrž...

U glavnem, zamenjal bom vse skp.

Sem pa glih kar naredil servis in tisto mineralno olje je steklo v mašinsko olje. Mislite, da bi moral spet mašinsko olje zamenjat zarad tega?

Link to comment
Share on other sites

Na Thumper Talk-u, je cilinder "spoliral" (pobrusil "zareze" z biaksom) in naj bi potem držalo. Verjetno ni druge kot menjati.

Jaz se zaradi 0,03 l olja (kolikor ga gre v sklopko) ne bi sekiral.

lp

ps. jaz sem O ring namazal z mastjo za zavorne gumice (nasvet z THEF foruma) . Kakor sem potem "preverjal" je to tko-tko (lahko je dobro lahko pa tudi ne) , ampak meni deluje brez problemov.

Edited by franc
Link to comment
Share on other sites

Hm, namazanja se bom najbrž ognil. Bom namazal kar z magura blood. Mam pa itak oberon naročen, upam da bo to rešlo zadevo...

Link to comment
Share on other sites

Oberon zmontiran. Na uč je videt zelo lepo narejen kos, batka nisem ven vlekel, menda ima tesnilo namesto oringa.

 

Nafilam z oljem in glej ga zlomka... na rezervoarju pri ročki vsakič ko stisnem ročko pride ven par malih mehurčkov. Sem samo slabo prezračil? Sem še pol 2 deci olja pretočil čez, da bi kak mehurček ven stisnil, pa je enako.

 

Al  pa master cilinder zrak vleče od kod? Kakšna izkušnja?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!