franc Posted May 28, 2018 Share Posted May 28, 2018 Napolni od spodaj ( 50 ccm inekcija in kos prozorne cevke (cevka od vode za brisalce pri Yugotu paše "v nulo" )) . Natakneš cev, napolniš brizgalko (0,03 l) postaviš pokonci, počakaš da se mehurčki nehajo (da se napolni cevka) , odviješ "nipelj" , pustiš pri miru par minut (mehurčki in podobno in da se olje nateče v cilinder) , vstaviš bat v brizgalko, blago pritisneš (in gledaš v posodico kdaj se začne polniti) , priviješ "nipelj" parkrat stisneš ročko (običajno je par majhnih mehurčkov) stiskaš (pumpaš) dokler se ne nehajo (če jih je preveč ponoviš postopek ampak običajno ni potrebno) . V soboto zamenjal O ring (očitno je to pri meni potrošni material) , 20 min dela in 0,5 € materiala + olje. lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted May 29, 2018 Share Posted May 29, 2018 Bremze sem preluftal brez problema, pa sem imel čist na kosih, ker sem menjal zavorne cevi, tako da postopek mi je znan in mora delovati tut po običajnem postopku iz rezervoarčka in s stiskanjem ročke. No sem probal še od spodaj navzgor, kakor si opisal, postopek je enostavnejši. Ga bom uporabljal v bodoče. Ampak mehurčki so še zmeraj. Bom se malo vozil, pa bom videl, če se bo kaj pretreslo in zrihtalo samo od sebe, ampak najbrž imam nekje problem. Zamenjal sem slave komplet cilinder, zamenjal sem master batek. Ne vem, sem morda premalo zategnil banjo na slave cilinder? Se bojim, da bom navoj utrgal, če bom še malo... Cevka od master do slave je težko, da bi kar nekje počila. Link to comment Share on other sites More sharing options...
franc Posted May 30, 2018 Share Posted May 30, 2018 pred 15 urami, Mattithyahu pravi: Ampak mehurčki so še zmeraj. Bom se malo vozil, pa bom videl, če se bo kaj pretreslo in zrihtalo samo od sebe, ampak najbrž imam nekje problem. To bo verjetno kar prava "procedura" . Če kaj ne bi dovolj privil bi mastilo- puščalo (ne bi vleklo zraka) . lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kölm Posted February 4, 2020 Share Posted February 4, 2020 Če koga zanima ugodno prodam ščitnik luči za LC4 Adventure- glede cene se lahko dogovorimo : https://www.google.com/search?q=touratech+PN-040-0382&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiNxrrOxrfnAhXIxIsKHfd4BwQQ_AUoAnoECAoQBA&biw=1384&bih=1077#imgrc=Uad8hb3xqls7iM Link to comment Share on other sites More sharing options...
dove Posted August 16, 2020 Share Posted August 16, 2020 Ima mogoče kdo magnet in navitje za lc4 640?Oz. kje dobiti rabljeno? Lp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mladen Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 Pozdravljeni. Mogoce ve kdo od vas za kaksnega ADvja da stoji v graži in bi se posledično lahko prodal? Hvala za info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobo Posted September 15, 2020 Share Posted September 15, 2020 Pozdravljeni, Kupujme KTM Adventure LC4 od letnika 2003 naprej. Če kdo pozna koga ali pa ga sma prodaja naj se mi javi. Lahko kar na 041537431 Hvala!! poggy 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted March 27 Share Posted March 27 Zdravo! Kdo ve, zakaj pušča bencin na vplinjaču? Če zaprem pipico od tanka, seveda neha puščat, drugače pa skoraj teče ven. Pušča cez to cevko in teče pri nihajki na tla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiNa Posted March 27 Share Posted March 27 (edited) Plovček ne zapre ventila. Vzok zakaj ne zapre, boš ugotovil, ko boš razstavil, če ne sam pa "mehanik". Edited March 27 by MiNa skalar36 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted March 27 Share Posted March 27 Jao bože. Samo enkrat sem vplinjač ven vlekel, pa sem upal, da ga ne bo treba več. So ga zgužvali not za pop*zdit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BRANE Posted March 28 Author Share Posted March 28 potolči z ročajem šraufcigrja po spodnjem delu. mogoče bo pomagalo in ne bo treba tazkopavat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted March 28 Share Posted March 28 Tale šrauf je nekam čudno ven. A nebi moral biti noter pa se je od vibracij losal? 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VS800 Posted March 28 Share Posted March 28 pred 2 minutami, S-trMa pravi: Tale šrauf je nekam čudno ven. A nebi moral biti noter pa se je od vibracij losal? 😀 Zašraufi ga ane, pomoje je to za ispust bencina iz šalčke....je tut lih nad unmu odduškam iz kerga prauš, da teče.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted April 9 Share Posted April 9 No, žal ni bil losan tisti šrauf za izpust iz šalčke, je blo treba še mal pošraufat. Sem pa vseeno uspel popraviti, brez da ven jemljem cel uplinjač. Sem spodaj malo cevk odklopil, da sem prišel zraven, potem pa sem lahko odšraufal šalčko. Sem najprej poskusil zamenjat o-ring tam nad plovčkom in imel srečo, da je bilo to krivo za puščanje. Je pa seveda nemogoče kupit samo oring, vreden 1 EUR, je treba kupit cel kos za 33 EUR. Sem zvohal, da suzuki za svoj DZR ta o-ring prodaja posebej in našel dimenzije 7,5 x 1,5 mm. Tesnilo sem dobil v podjetju Dihta v Črnučah. Mavti, MiNa and FrenkH 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted June 7 Share Posted June 7 Hjah. Očitno samo še jaz vztrajam na oldschool stroju, na frgazar in s kurblom. Več možnosti je. Ali so teli mopedi neuničljivi, pa nihče nima težav, ali so vam vsem motorji do konca pocrkali in je brez veze sploh kaj spraševat, ali ste se pa postarali in kupili potovalni fotelj, z radijem, vgrajeno navigacijo BT povezavo v čeladi 😁 Imam spet nekaj projektov v planu. Sem mislil, da bom to delal čez zimo, pa me tako žuli, da bom moral kar prej zagrabit zadevo. Največja hiba tega mopeda so luči. Svetijo slabše kot faracajh. Dobijo se LED projektorji (vložki) za avtomobile. Na A640 so razmaki vijakov za projektor 85 mm in na te luknje paše kar lepo število aftermarket luči. Naročil sem ene in ta vikend zmontiram zadevo. Skrbi me le homologacija. Kakšna izkušnja glede tega? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSM Posted June 7 Share Posted June 7 Če se prav spomnim ima vezano, da gori zasenčena ali dolga izmenično. Se da prevezati, da tudi pri dolgi luči gori zasenčena. S tem dobiš malo več svetlobe. Potrebuješ sam kos žice, pa spojiti na konektorjih pod armaturo. Katere kable pa se ne spomnim, načrt sem našel na netu. Sam tega je že 20 let kar sem počel, še na 620 adv. Fajn stroj, za prave moške... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mladen Posted June 7 Share Posted June 7 5 hours ago, S-trMa said: Hjah. Očitno samo še jaz vztrajam na oldschool stroju, na frgazar in s kurblom. Več možnosti je. Ali so teli mopedi neuničljivi, pa nihče nima težav, ali so vam vsem motorji do konca pocrkali in je brez veze sploh kaj spraševat, ali ste se pa postarali in kupili potovalni fotelj, z radijem, vgrajeno navigacijo BT povezavo v čeladi 😁 Imam spet nekaj projektov v planu. Sem mislil, da bom to delal čez zimo, pa me tako žuli, da bom moral kar prej zagrabit zadevo. Največja hiba tega mopeda so luči. Svetijo slabše kot faracajh. Dobijo se LED projektorji (vložki) za avtomobile. Na A640 so razmaki vijakov za projektor 85 mm in na te luknje paše kar lepo število aftermarket luči. Naročil sem ene in ta vikend zmontiram zadevo. Skrbi me le homologacija. Kakšna izkušnja glede tega? Jst ga se imam. Komplet obnovljen. Lani sel na Kreto z njim. 4800km. Shake it baby, shake. bom spremljal tvoj napredek z lucmi ker tudi mene zanimajo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted June 13 Share Posted June 13 Za luči, ki sem jih prvotno izbral, sem ugotovil, da tadolga ne bo šla pod prečni nosilec, zato sem preklical naročilo. Sem potem poiskal drugo varianto: https://www.eurotin.si/en/shop/auxiliary-lighting/headlamps-and-position-lamps/headlamps/headlamp-led-built-in-90mm-dolgi-9-32v/ https://www.eurotin.si/en/shop/auxiliary-lighting/headlamps-and-position-lamps/headlamps/headlamp-bi-led-built-in-90mm/ Tole bi po merah moral stlačiti noter. Leva je bi-led (kratka in dolga), desna pa dolga in pozicija. Bom prevezal tako, da bosta dve dolgi svetili hkrati. Luči so homologirane, tako da menda ni problem to vpisat v kartonček. Me pa zanima, če kdo ve, kje bi našel tele konektorje: https://kojaycat.co.uk/epages/950000457.sf/sec86bb78e8bd/?ObjectPath=/Shops/950000457/Products/MOL-PAN-3W-CONN https://kojaycat.co.uk/epages/950000457.sf/sec86bb78e8bd/?ObjectPath=/Shops/950000457/Products/MOL-PAN-2W-CONN Rad bi naredil plug&play brez rezanja kablov, tako da bom lahko dal original nazaj, če bo treba. Tukaj jih ni na zalogi... so pa malo čudni in jih v običajnih avtoelektro trgovinah ne dobim oz. ne pašejo. Se komu sanja, kje bi dobil kakšno kodo, da poiščem še kje drugje? Tole sem nekako po slikah našel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted June 17 Share Posted June 17 (edited) Update na žarometih. Od luči, ki sem jih naročil (glej prejšnjo objavo) je BI-LED malce prevelika. Pravzaprav preširoka. Po slikah sem narobe ocenil glede širine reber in sem se uštel, tako da se projektor zadeva v nosilec, pa še spodaj zadaj pride čisto do vilic, ko obrneš balanco v desno. Tudi višina projektorja je sicer prevelika, na kar pa sem računal in sem imel namen predelati tisti plehnati nosilček za konektorje nad lučjo. Dolga luč gre noter čisto na knap. No, ker nisem pripravljen rezati ali predelavati nosilca armature (da lahko napravim hitri roll-back, če bo treba), sem luči poslal nazaj. Drugače zgleda kvaliteten proizvod, z E oznako, luči lepo svetijo, ko sem jih priklopil na 12V za test. Dobavitelj (eurotin.si) mi je ponudil še tele luči, ki bi po velikosti zagotovo pasale, ampak mi ni preveč všeč razporeditev pozicijskih luči. Če je komu všeč, vsekako lahko priporočam. Tudi te imajo E oznako. Možak je zelo v pomoč in se trudi poiskati rešitev: Sam sem oči sem vrgel na Hella 1BL 012 488-021 in Hella 1F0 011 988-131 pa so drage za znort. Bom še malo poiskal, če najdem kakšno drugo varianto, ki mi bo všeč, če ne pa se bom vrnil k tem, ki so na zgornji sliki. Glede konektorjev, ki so na originalnih lučeh, sem ugotovil, da sta to konektorja Farnell 0.140 MATE-N-LOK, 2 pinski je šifra 1-350344-0 in 3 pinski je šifra 1-350346-0. Tako bom lahko aftermarket luči priklopil kot original luči. Edited June 17 by S-trMa Nightmare and Mavti 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now