Jump to content

KTM LC4 640 Adventure


BRANE

Recommended Posts

Napolni od spodaj ( 50 ccm inekcija in kos prozorne cevke (cevka od vode za brisalce pri Yugotu paše "v nulo" )) . Natakneš cev, napolniš brizgalko (0,03 l) postaviš pokonci, počakaš da se mehurčki nehajo (da se napolni cevka) , odviješ "nipelj" , pustiš pri miru par minut (mehurčki in podobno in da se olje nateče v cilinder) , vstaviš bat v brizgalko, blago pritisneš (in gledaš v posodico kdaj se začne polniti) , priviješ "nipelj" parkrat stisneš ročko (običajno je par majhnih mehurčkov) stiskaš (pumpaš) dokler se ne nehajo (če jih je preveč ponoviš postopek ampak običajno ni potrebno) .

V soboto zamenjal O ring (očitno je to pri meni potrošni material) , 20 min dela in 0,5 € materiala + olje.

lp

Link to comment
Share on other sites

Bremze sem preluftal brez problema, pa sem imel čist na kosih, ker sem menjal zavorne cevi, tako da postopek mi je znan in mora delovati tut po običajnem postopku iz rezervoarčka in s stiskanjem ročke.

 

No sem probal še od spodaj navzgor, kakor si opisal, postopek je enostavnejši. Ga bom uporabljal v bodoče.

 

Ampak mehurčki so še zmeraj. Bom se malo vozil, pa bom videl, če se bo kaj pretreslo in zrihtalo samo od sebe, ampak najbrž imam nekje problem.

 

Zamenjal sem slave komplet cilinder, zamenjal sem master batek. Ne vem, sem morda premalo zategnil banjo na slave cilinder? Se bojim, da bom navoj utrgal, če bom še malo...

 

Cevka od master do slave je težko, da bi kar nekje počila.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 15 urami, Mattithyahu pravi:

Ampak mehurčki so še zmeraj. Bom se malo vozil, pa bom videl, če se bo kaj pretreslo in zrihtalo samo od sebe, ampak najbrž imam nekje problem.

 

 

To bo verjetno kar prava "procedura" .

Če kaj ne bi dovolj privil bi mastilo- puščalo (ne bi vleklo zraka) .

lp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 6 months later...

Pozdravljeni.

 

Mogoce ve kdo od vas za kaksnega ADvja da stoji v graži in bi se posledično lahko prodal?

 

Hvala za info.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pozdravljeni,

Kupujme KTM Adventure LC4 od letnika 2003 naprej. Če kdo pozna koga ali pa ga sma prodaja naj se mi javi. Lahko kar na 041537431

 

Hvala!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Zdravo!

Kdo ve, zakaj pušča bencin na vplinjaču?

Če zaprem pipico od tanka, seveda neha puščat, drugače pa skoraj teče ven.

Pušča cez to cevko in teče pri nihajki na tla.

 

Capture.JPG

Link to comment
Share on other sites

Plovček ne zapre ventila.

 Vzok zakaj ne zapre, boš ugotovil, ko boš razstavil, če ne sam pa "mehanik".

Edited by MiNa
Link to comment
Share on other sites

Jao bože. Samo enkrat sem vplinjač ven vlekel, pa sem upal, da ga ne bo treba več. So ga zgužvali not za pop*zdit.

Link to comment
Share on other sites

potolči z ročajem šraufcigrja po spodnjem delu. mogoče bo pomagalo in ne bo treba tazkopavat... 

Link to comment
Share on other sites

Tale šrauf je nekam čudno ven. A nebi moral biti noter pa se je od vibracij losal? 😀

 

Capture.JPG

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, S-trMa pravi:

Tale šrauf je nekam čudno ven. A nebi moral biti noter pa se je od vibracij losal? 😀

 

Capture.JPG

Zašraufi ga ane, pomoje je to za ispust bencina iz šalčke....je tut lih nad unmu odduškam iz kerga prauš, da teče....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

No, žal ni bil losan tisti šrauf za izpust iz šalčke, je blo treba še mal pošraufat.

Sem pa vseeno uspel popraviti, brez da ven jemljem cel uplinjač. Sem spodaj malo cevk odklopil, da sem prišel zraven, potem pa sem lahko odšraufal šalčko. Sem najprej poskusil zamenjat o-ring tam nad plovčkom in imel srečo, da je bilo to krivo za puščanje.

Je pa seveda nemogoče kupit samo oring, vreden 1 EUR, je treba kupit cel kos za 33 EUR. Sem zvohal, da suzuki za svoj DZR ta o-ring prodaja posebej in našel dimenzije 7,5 x 1,5 mm. Tesnilo sem dobil v podjetju Dihta v Črnučah.

 

 

Capture.JPG

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hjah. Očitno samo še jaz vztrajam na oldschool stroju, na frgazar in s kurblom. Več možnosti je. Ali so teli mopedi neuničljivi, pa nihče nima težav, ali so vam vsem motorji do konca pocrkali in je brez veze sploh kaj spraševat, ali ste se pa postarali in kupili potovalni fotelj, z radijem, vgrajeno navigacijo BT povezavo v čeladi 😁

 

Imam spet nekaj projektov v planu. Sem mislil, da bom to delal čez zimo, pa me tako žuli, da bom moral kar prej zagrabit zadevo. Največja hiba tega mopeda so luči. Svetijo slabše kot faracajh. Dobijo se LED projektorji (vložki) za avtomobile. Na A640 so razmaki vijakov za projektor 85 mm in na te luknje paše kar lepo število aftermarket luči. Naročil sem ene in ta vikend zmontiram zadevo. Skrbi me le homologacija. Kakšna izkušnja glede tega?

 

Capture.JPG.fe6d90e8c5d41adcbbd24879472e3a07.JPG

Link to comment
Share on other sites

Če se prav spomnim ima vezano, da gori zasenčena ali dolga izmenično.

Se da prevezati, da tudi pri dolgi luči gori zasenčena. S tem dobiš malo več svetlobe.

Potrebuješ sam kos žice, pa spojiti na konektorjih pod armaturo. 

Katere kable pa se ne spomnim, načrt sem našel na netu.

Sam tega je že 20 let kar sem počel, še na 620 adv.

Fajn stroj, za prave moške...

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, S-trMa said:

Hjah. Očitno samo še jaz vztrajam na oldschool stroju, na frgazar in s kurblom. Več možnosti je. Ali so teli mopedi neuničljivi, pa nihče nima težav, ali so vam vsem motorji do konca pocrkali in je brez veze sploh kaj spraševat, ali ste se pa postarali in kupili potovalni fotelj, z radijem, vgrajeno navigacijo BT povezavo v čeladi 😁

 

Imam spet nekaj projektov v planu. Sem mislil, da bom to delal čez zimo, pa me tako žuli, da bom moral kar prej zagrabit zadevo. Največja hiba tega mopeda so luči. Svetijo slabše kot faracajh. Dobijo se LED projektorji (vložki) za avtomobile. Na A640 so razmaki vijakov za projektor 85 mm in na te luknje paše kar lepo število aftermarket luči. Naročil sem ene in ta vikend zmontiram zadevo. Skrbi me le homologacija. Kakšna izkušnja glede tega?

 

Capture.JPG.fe6d90e8c5d41adcbbd24879472e3a07.JPG

Jst ga se imam. Komplet obnovljen. Lani sel na Kreto z njim. 4800km. 
Shake it baby, shake.

 

bom spremljal tvoj napredek z lucmi ker tudi mene zanimajo. 

Link to comment
Share on other sites

Za luči, ki sem jih prvotno izbral, sem ugotovil, da tadolga ne bo šla pod prečni nosilec, zato sem preklical naročilo.

 

Sem potem poiskal drugo varianto:

https://www.eurotin.si/en/shop/auxiliary-lighting/headlamps-and-position-lamps/headlamps/headlamp-led-built-in-90mm-dolgi-9-32v/

https://www.eurotin.si/en/shop/auxiliary-lighting/headlamps-and-position-lamps/headlamps/headlamp-bi-led-built-in-90mm/

 

Tole bi po merah moral stlačiti noter. Leva je bi-led (kratka in dolga), desna pa dolga in pozicija. Bom prevezal tako, da bosta dve dolgi svetili hkrati.

 

Luči so homologirane, tako da menda ni problem to vpisat v kartonček.

 

Me pa zanima, če kdo ve, kje bi našel tele konektorje:

https://kojaycat.co.uk/epages/950000457.sf/sec86bb78e8bd/?ObjectPath=/Shops/950000457/Products/MOL-PAN-3W-CONN

https://kojaycat.co.uk/epages/950000457.sf/sec86bb78e8bd/?ObjectPath=/Shops/950000457/Products/MOL-PAN-2W-CONN

 

Rad bi naredil plug&play brez rezanja kablov, tako da bom lahko dal original nazaj, če bo treba. Tukaj jih ni na zalogi... so pa malo čudni in jih v običajnih avtoelektro trgovinah ne dobim oz. ne pašejo. Se komu sanja, kje bi dobil kakšno kodo, da poiščem še kje drugje? Tole sem nekako po slikah našel...

Link to comment
Share on other sites

Update na žarometih.

 

Od luči, ki sem jih naročil (glej prejšnjo objavo) je BI-LED malce prevelika. Pravzaprav preširoka. Po slikah sem narobe ocenil glede širine reber in sem se uštel, tako da se projektor zadeva v nosilec, pa še spodaj zadaj pride čisto do vilic, ko obrneš balanco v desno. Tudi višina projektorja je sicer prevelika, na kar pa sem računal in sem imel namen predelati tisti plehnati nosilček za konektorje nad lučjo.

Dolga luč gre noter čisto na knap.

No, ker nisem pripravljen rezati ali predelavati nosilca armature (da lahko napravim hitri roll-back, če bo treba), sem luči poslal nazaj. Drugače zgleda kvaliteten proizvod, z E oznako, luči lepo svetijo, ko sem jih priklopil na 12V za test.

 

Dobavitelj (eurotin.si) mi je ponudil še tele luči, ki bi po velikosti zagotovo pasale, ampak mi ni preveč všeč razporeditev pozicijskih luči. Če je komu všeč, vsekako lahko priporočam. Tudi te imajo E oznako. Možak je zelo v pomoč in se trudi poiskati rešitev:

 

Capture.thumb.JPG.4ad804ee6ceb13eb2bbb702e1c55daec.JPG

 

Sam sem oči sem vrgel na Hella 1BL 012 488-021 in Hella 1F0 011 988-131 pa so drage za znort. Bom še malo poiskal, če najdem kakšno drugo varianto, ki mi bo všeč, če ne pa se bom vrnil k tem, ki so na zgornji sliki.

 

Glede konektorjev, ki so na originalnih lučeh, sem ugotovil, da sta to konektorja Farnell 0.140 MATE-N-LOK, 2 pinski je šifra 1-350344-0 in 3 pinski je šifra 1-350346-0. Tako bom lahko aftermarket luči priklopil kot original luči.

 

 

 

Edited by S-trMa
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!