Jump to content

KTM LC4 640 Adventure


BRANE

Recommended Posts

Razdreš in zamenjaš isto ku pri vsakem motorju :D

a bejž no? obstaja bojda varianta da potegneš ležaj ven, ne da bi razdiral komplet bloke ... 

Link to comment
Share on other sites

sej to me je zanimal, če je kdo pri nas to že delal; precej lažji je orodje narest kokr cel motor odpirat

Link to comment
Share on other sites

ekstraktor za ležaj ti je lažje naredit (ležaj moreš zagrabit tam kjer so šibre not ) ?? prešo za ležaj?? pomoje je lažje vse razdret in še vse lahko prekontroliraš ;)

Link to comment
Share on other sites

pravjo da je sam ta ležaj kritičen ker so pač kugle; ekstraktor reši problem baje; 

lažje razdret? motor dol snemat pa vse odpirat, vse dihtnge, semeringi in ostala sranja? i don´t think so ... ;)

Link to comment
Share on other sites

ekstraktor reši problem vendar ga moreš imet motor moreš pa v vsakem primeru dol snet razen če si šalabajzer in boš zabival nov ležaj z macolo nazaj not. Ali pa da ti rata dat komplet motor v prešo :D

Link to comment
Share on other sites

Ležaje ni treba nič prešat notr. To mora it vse brez sile. Drugače boš sedež 100% uničil in nisi naredil nič - samo škodo!

Motor je treba dat narazen ker če je ležaj zanič je po vsej verjetnosti potrebna menjava vseh vitalnih delov.

Ležaj se nikdar ne menja samo en ampak vsi v kompletu - se pravi v kompletnem motorju. 

Kot je Ludiluka napisal je pa tako če si šalabajzer boš ležaj ven stovku pa druzga z macolo not nabil, ampak ti garantiram da si s tem uničil sedež na bloku motorja.

 

LP

Link to comment
Share on other sites

bral sm tlele http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=73558

menjal naj bi se ležaj, zaradi katastrofalnih posledic za motor in sicer preventivno; zanimal me je če je kdo pri nas že to počel; pa ne ker unim na linku ne bi zaupal, ampak ker bi hotel info iz prve roke ;)

Link to comment
Share on other sites

Glede nato da gre za ležaj na menjalniku bi bilo tole izvedljivo kot je napisano. Prej nisem vedel o katerem ležaju je govora ampak za ležaj na glavni gredi to sigurno no-go.

Če hočeš to izvesti ti priporočam da raje dobiš tak puller kot je na sliki tisti SKF puler. Delo bo opravljeno kvalitetno in brez težav. Edina zadeva je kako boš potem nazaj noter spravil

nov ležaj, ker kot smo že napisali nekaj nabijat noter je BZ- če bi motor podr obstajajo triki da ležaj potegneš ven na roke....

Link to comment
Share on other sites

Edina zadeva je kako boš potem nazaj noter spravil nov ležaj, ker kot smo že napisali nekaj nabijat noter je BZ- če bi motor podr obstajajo triki da ležaj potegneš ven na roke....

 

Za konkreten primer ne vem, sem pa pri ležajih, ki sem jih jaz menjal, z vročim zrakom segrel "luknjo", v katero pride ležaj, da se je le ta malenkostno razširila (s prostim očesom to ni vidno). Tako je potem nov ležaj šel noter z občutno manjšo silo, kot brez gretja.

Edited by nekdo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Glede nato da gre za ležaj na menjalniku bi bilo tole izvedljivo kot je napisano. Prej nisem vedel o katerem ležaju je govora ampak za ležaj na glavni gredi to sigurno no-go.

Če hočeš to izvesti ti priporočam da raje dobiš tak puller kot je na sliki tisti SKF puler. Delo bo opravljeno kvalitetno in brez težav. Edina zadeva je kako boš potem nazaj noter spravil

nov ležaj, ker kot smo že napisali nekaj nabijat noter je BZ- če bi motor podr obstajajo triki da ležaj potegneš ven na roke....

 

okej, my bad, narobe sem napisal; kar se pa tega pullerja tiče, upam da ga bo kdo voljen posodit, če sploh koga poznam ... košta pa nekih 800 dolarčkov sicer ... 

 

Za konkreten primer ne vem, sem pa pri ležajih, ki sem jih jaz menjal, z vročim zrakom segrel "luknjo", v katero pride ležaj, da se je le ta malenkostno razširila (s prostim očesom to ni vidno). Tako je potem nov ležaj šel noter z občutno manjšo silo, kot brez gretja.

 

kul; to očitno deluje, sm tud že nekej bral o tem; piše sicer da so tud ležaj dal zamrznit, naj bi blo tud v navodilih proizvajalca to zapisano.

Link to comment
Share on other sites

Če se boš lotil izdelave orodja (enkrat nisem mogel "spuliti" ležaja pa sem "prekopal" vse možne in nemožne vire orodij) , oblika konca "izvlekačev" na forumu ADV je slaba, ker se ti lahko izmakne, veliko boljša je "kroglica" oz. v obliki črke "T", konec izvlekača postružiš (zbrusiš) na dimenzijo kroglice v ležaju, zgornji konec "kroglice" je seveda na dimenzijo zeva med "obročema" , na to dimenzijo pobrusiš tudi kroglico z dveh strani, prevrtaš "plehek" med kroglicami, vstaviš "izvlekač" ga zasukaš za 90° (da se "zatakne" v ležišče kroglic) , paziti moraš edino, da se ti pri zategovanju ne obrne in stvar deluje (SKF prodaja podobno orodje) . Koliko "izvlekačev" rabiš (2,3,4) pa je odvisno od ležaja.

lp

Link to comment
Share on other sites

V vsakem primeru mora imeti kroglico na centru osi ker drugače bo 100% uničil os na koncu - vem iz lastnih izkušenj. Sem že velikokrat kaj polomil in se zadeve zdaj če vem da ne bo šlo raje ne lotim in prepustim delo tistim ki imajo orodje.

Link to comment
Share on other sites

Naročil bom Silkolene 4T PRO Plus 10w50 za mojo bičesko. Naročal bom iz DE, pa me zanima če bi se kdo pridružil. 4 literske kantice. Če bi bili npr. štirje, bi bil liter olja 12,1 EUR s poštnino vred. Počakam do konca tedna, prijave na PM.

Link to comment
Share on other sites

Ze dolg uporablas silkolene? Dobre izkusnje?

Gledu sm neki za motorex pa ce sem prov vidu je nekiin20 eur :kva2:

Link to comment
Share on other sites

Silkolene je tut pri nas enako drag kot Motorex. Uporabil sem ga pri prejšnji menjavi olja, pa ne morem rečt, da sem opazil kakšne izboljšave ali pa poslabšave glede na Motorex. Na uradnem servisu pa celo Shell Advance not nalivajo (ki je bil itak pred Motorexom priporočen s strani KTM), vendar me moti, ker Shell nima 10W50. Verjamem, da so tudi druga olja, ki se enako dobra, vendar sem se spet odločil za Silkolene, tudi zato, ker sem ga spet našel ugodno. Sicer vem, da se na razne forume človek ne more glih zanašat, vendar sem prebrskal in prebral boga in pol, da sem se odločil. Sem pa precej picajzlast. Za Silkolene sem na splošno dobil dober vtis in verjamem, da je kvaliteta na nivoju Motorex. Uporabljam pa tudi Silkolene ketn-sprej, pa ga ne morem prehvalit! Vrhunski je, res vrhunski. Ga zdaj uporabljam že ene 3, 4 leta. Sam na ketn-spreju lažje "na uč" vidš kvaliteto :)

Anyway, če se odločiš me kontaktiraj na PM. Jazst bom zase kar 2 kantici naroču.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Se je kdo lotil zamenjave baterije v tripmasterju? Ocitno je krepnla, ker so se mi kmji resetiral.

Kar se pa voznje tice; vecina me je skor prestrasla kar se vibracij tice .... men je pa prov lustn :D vedno ves kdaj mors saltat pa kolk obratov mas, ne da bi poslusal motor al pa gledal cagarje.

Link to comment
Share on other sites

Pa se jajcka fajn zmasera zravn. Haha

Link to comment
Share on other sites

Js sem jih naročil. Čakam. Bom poročal, ko dobim.

Cevne so sicer kul, ampak rade pokajo od vibracij.

 

Mimogrede: ali vam na števcu med vožnjo kaže ura?? Nastavim jo lahko, ampak pol ko se peljem pa šaltam med prikazi pa ni ure nikjer ^^

Link to comment
Share on other sites

Le porocaj :)

Men ne kaze ure med voznjo. Kar je v bistvu super ;)

Kter letnik mas ti? Men se je zacel tripmaster resetirat, tud skupnih km mi vec ne kaze, tko da mam 14 let star motor z 0 kilometri :kva2: Je pa baterija bojda zalita na vezje, zato bi rad vedel ce se jo da zamenjat doma, ne da bi unicil napravo ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!