Skoči na vsebino

Maxiscooterji


Valentin

Priporočene objave

Še malo podrobnosti:

burg650fs21.jpg

burg650fs16.jpg

Na spodnji sliki lahko vidimo detajl - krmiljenje jermenice z elektromotorčkom.

Suzukijeva pogruntavščina je tudi jermen variomata - 'Dry Hybrid Composite Belt ', ki je sestavljen iz 204-ih 'high-strength' aluminijastih 'H' delcev . Ti so preoblečeni s prevleko iz posebne gume, ki je odporna na vročino in prevlečena s plastjo, ki zmanjšuje trenje.

Posebnost je pa tudi zobniška izvedba prenosa, s katero so ločili mašino od zadnje nihalke.

Pa še ena slikca:

burg650d089.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

T-max dirke za intermezzo...

tmaxfest03tmaxclub.jpg

tmaxfest03verapelle.jpg

Za takole polaganje moraš pa imeti dobre gume ! :D

Popravljeno . Popravil Valentin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo zelo lepo ... hvala vsem.

Dobre gume - za polozit punco al Burgmana :)

Mi pa full Huuuuudo zleda skuter k u iber zalaga :) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Honda Griffon

picture.jpg

hondabsc002.jpg

Zlitje skuterja in motocikla, to je definicija Griffona, neverjetnega Hondinega prototipa na letošnjem Tokijskem Motor Show-u. Neverjetne linije, poliran aluminij ter kombinacija črne in oranžne barve nam ponujajo sliko iz Sci-Fi filmov.

Pogonski agregat, 4-valjni 750ccm bokser, smo že videli v prototipu Elysium na TMS 2001. Kot zanimivost - ventili so variabilno krmiljeni s sistemom V-TEC.

Osnova prenosa je še vedno variomat, vendar z dodatno možnostjo električnega prestavljanja, podobno kot Burgman 650.

V oči padejo velika kolesa, zadnje vzmetenje je mono, pozornost vzbuja tudi na platišče pritrjen zavorni disk prednjega kolesa. Ne manjka tudi napredni ABS.

Pokrov za sedežem lahko spremenimo v naslonjalo, če vozimo sopotnika. Namesto zadnjih ogledal sta dva LCD monitorja in navigacijski sistem GPS.

Skuter je prototip, zato so podatki bolj skopi. Sicer pa, počakajmo, pa bomo videli...

Fotogalerija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Čeprav ste že videli tole med novicami, bom vseeno dodal še semle.

Saj je bila s tem namenom tale tema tudi odprta. Pa da vidim še kakšen vaš komentar... :hmm:

Suzuki G-strider.

G-Strider_desno.jpg

G-Strider_desno1.jpg

G-Strider_levo1.jpg

G-Strider_zadaj.jpgG-Strider_armatura.jpg

G-Strider_zadaj1.jpg

G-Strider_spredaj.jpg

G-Strider je križanec med skuterjem in motociklom. Je zanimiv in radikalen kot tudi izgleda. Vendar je ta mega-skuter v mnogih pogledih zasnovan po smernicah, ki jih je Suzuki začrtal že s svojim Burgmanom 650.

K takšnemu izgledu skuterja je pripomogel nazaj nagnjen položaj voznika in nizek sedež. Suzuki pravi, da je tak položaj za voznika najbolj udoben in sproščujoč. Poudarek pa je tudi na ostalem udobju: krmilo, nasloni za noge, naslonjala za hrbet in vetrobran so vsi električno nastavljivi.

Dvo-cilindrski pogonski agregat je vzet iz Burgmana 650, vendar je prostornina povečana na 916ccm! Tudi prenos na masivno 220 zadnje kolo je ostal enak kot pri predhodniku (SECVT - Suzuki Electronically-controlled Continuously Variable Transmission).

Suzuki je opremil skuter z naprednim 'telematic' sistemom, ki komunicira s proizvajalcem brezžično v obe smeri. Tako lahko motocikel v vsakem trenutku pošlje poročilo svojega stanja, kar olajša vzdrževanje in pripomore k njegovim izboljšavam.

Skuter se odlikuje tudi s samo-diagnostičnim sistemom in v zadnji luči vgrajenima kamerama, ki preko ekranov na armaturni plošči nadomeščata zadnji ogledali. Njegovo bogato opremo dopolnjujeta še stereo sistem in GPS. Potem so tu še inteligentni prednji LEDs žarometi, ki pripomorejo k večji varnostni pri nočni vožnji. Usmerja jih namreč mikroprocesor, glede na radius ovinka, ki ga sproti izračunava.

Tehnični podatki:

Pogon: dvo-cilindrski 916 ccm DOHC4

Mere (D/Š/V)(mm): 2.445/710/1.170

Medosna razd.(mm): 1.800

Višina sedeža(mm): 615

Kolesa: 140/60-17, 220/40-18

Moč: ~60 KW ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

U, tale Suza je pa ko iz kake Manga risanke (vlke oči, mala usta - japonski stil skratka). Ampak oblikvno je pa zakon! Futurizem - like it!

No, tu pa bom dodal slike tega Maxija, ki bom ga vkratkem verjetno kupo:

betwin03.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U, tale Suza je pa ko iz kake Manga risanke (vlke oči, mala usta - japonski stil skratka). Ampak oblikvno je pa zakon! Futurizem - like it!

No, tu pa bom dodal slike tega Maxija, ki bom ga vkratkem verjetno kupo:

Lepo, lepo, en maksiskuteraš več. :OK:

Moram te popraviti, tole ni Suzuki, ampak

Kymco Bet&Win 250

Tehnični podatki:

Motor: 250ccm, en-cilinder, 4T, vodno hlajen

Maks moč: 15KW(20PS) / 6750

Maks. hitrost: 140km/h

Dolžina/Širina/Višina (mm): 2000/760/1140

Višina sedeža (mm): 810

Teža (kg): 158kg

Prenos: CVT

Kolesa: 120/70-12, 140/70-12

Posoda za gorivo: 11 l

Zavore : disk/disk

Cena v tujini: ~ 4000$

Ne vem pa, ali je pri nas že naprodaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pinjas to je tista runnerca ko si jo skupaj sestavljal zdaj pa ko si mi 1x slike poslal ko se je bla cela v kosih?

Drugace pa je lepa ni kaj :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgoraj omenjeni Kymco BW 250 mi zgleda OK, mogoče bi mu pasala kakšna srednje velika šipa spredaj. Je vožnja dosti bolj prijetna, pa še malo bolj resno bi zgledal.

Zdaj pa še ena stvar, ki me pri tem skuterju moti. Zakaj za vraga mora imeti 251ccm?

Ali so hoteli posnemati runnerja 180, ki tudi za 1ccm zgreši nižji razred. (joke) Kakorkoli, ta odvečni ccm (pri Kymcotu) prinese 20 čukov dražje obvezno zavarovanje. Škoda. Sigurno pa obstaja kakšna logična razlaga, ki pa je ne poznam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakorkoli, ta odvečni ccm (pri Kymcotu) prinese 20 čukov dražje obvezno zavarovanje...................... Sigurno pa obstaja kakšna logična razlaga, ki pa je ne poznam.........

se mi zdi da je to kr taprava razlaga..... :xx: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja hipoteza je takšna:

Recimo, da je v Koreji pri 250ccm nekakšna meja, da greš lahko na avtocesto.

Zato so pri Kymcotu dali 1ccm zraven, da motor zadosti tem kritetijem. (to je moje ugibanje)

Podobno je v Italiji (mogoče še kje), le da je meja 150ccm. Če imaš več kot 150ccm, greš lahko na avtocesto. Iz tega razloga Piaggio izdeluje nove 4T različnih velikosti, med katerimi sta si dve skoraj enaki, a vseeno različni. Govorim o 149ccm in 151ccm.

Glej prilogo z letošnjega Milana.

post-18-1071070047.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena maxi-novica:

Ali ste vedeli, da bo yamaha v Nemčiji nehala prodajati maxi-scooter T-max 500?

Baje da ni dovolj zanimanja, kakorkoli pa je bil skuter za modelno leto 2004 nekoliko prenovljen. Več o tem pa piše na 1. strani te teme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U, tale Suza je pa ko iz kake Manga risanke (vlke oči, mala usta - japonski stil skratka). Ampak oblikvno je pa zakon! Futurizem - like it!

No, tu pa bom dodal slike tega Maxija, ki bom ga vkratkem verjetno kupo:

betwin03.jpg

Hmmm al to mislis unga modrga iz Stupita kupt??? Dej mi sporoc za kolk so ti ga ponudil.Men so ga ponudil za 700.000 SIT (to je blo v mescu juliju), pa sem ji reku da ce dajo se 50k SIT popusta bi ga se vzel (pa ravno BigBoss v Ljubljan ni bil zato), pa sem raj dal pol zravn teh 700k se 180k pa kupil ER-5 letnik 2001. Nkol mi nau zal te odlocitve :yea2: :yea2: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en prvi vtis z vožnje Honde Silverwing 600:

V Bologni je imela Honda manjši poligon, kjer se je dalo preizkusiti (mislim da) vse njene skuterje in še nekaj motorjev. (vara 125, shadow, CB 500)

Jaz sem se seveda zagrebel za največjega in naredil nekaj krogov.

Ker je bil poligon precej majhen in ovinkast, na koncu pa je bil precej oster U-turn, sem mislil, da bom imel z maksi ladjo kakšne težave. Skrebelo me je, če bom na koncu sploh lahko normalno obrnil, ali bo treba manevrirati. Milsil sem da je motor zaradi svoje velikosti in teže bolj neokretne sorte.

Previdno se zajahal fotelj in se odpeljal. Že po 20 metrih sem bil na skuterju tako domač, da nisem mogel verjeti. Z največjo lahkoto in užitkom sem ga premetaval iz ovinka v ovinek, in že skoraj dirkal po tistem poligonu. Teže motorja se sploh ne čuti, ker je tako nizko težišče - kot da bi bilo v višini osi koles. Zdalje sem pogledal na honda.de, pa spet komaj verjamem. Skuter naj bi bil z bencinom težak krepko čez 250kg (Leergewicht = 243kg, to razumem kot brez bencina, ki se ga pa lahko natanka 16l).

Motor tudi zelo dobro potegne (razumljivo, saj ima 50konjev) in moč se da zelo lepo kontrolirati, vse od začetka.

Fino bi bilo, da bi lahko motor preizkusil pdi pri večjih hitortih, da bi lahko pokomentiral vetrno zaščito in morebine turbulence, ampak za začetek sem lahko zadovoljen, da sem ga vsaj toliko peljal, kot sem ga.

Skupna ocena: Zelo pozitivno presenečen, super+.

10970silverwing_bologna1.jpg

zaradi hitrosti zamegljen objekt :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jason: tega pa nisem vedo, da ma 251ccm (jebemumaterprokletizakon). Zdaj si mi dal tehtnega razmisleka :hmm:

Skubaduba: Kuraz, meni ga ponujajo za 720.000sit pa se kao poznamo. V prvi priliki jih skurcam! :devil:

A kdo mogoče ve, na kakšen način bi se dalo tisti 1 kubik zbit iz homologacije?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo mogoče ve, na kakšen način bi se dalo tisti 1 kubik zbit iz homologacije?

Če bi jaz to vedel, bi že pri runnerju naredil, kjer je meja 175, runner pa ima 176.

V trgovini vprašaj, če se da dobiti tako homologacijo, kjer notri piše 250ccm. Kao, da se "zmotijo".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jason: tega pa nisem vedo, da ma 251ccm (jebemumaterprokletizakon). Zdaj si mi dal tehtnega razmisleka :hmm:

Skubaduba: Kuraz, meni ga ponujajo za 720.000sit pa se kao poznamo. V prvi priliki jih skurcam! :devil:

A kdo mogoče ve, na kakšen način bi se dalo tisti 1 kubik zbit iz homologacije?

Za 720.000 se bol "tko tko" poznate, oni v Stupitu delajo na svojo roko,SEF za ceno dolocat je v Ljubljani-raje se z njim dogovarji za ceno, ker oni v Stupitu bodo prodal za ceno ki jo bo SEF v Ljubljani dolocu (ce rabs cifro od sefa ti jo lahko priskrbim).

Vec kot 600.000 pa zdej ITAK ni vec vreden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P :P :P :P :P :P :P :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!