Jump to content

Maxiscooterji


Recommended Posts

  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Valentin

    95

  • skuterist

    72

  • Tomozuki

    72

  • jetman

    56

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, res ni "ustrezne" teme,... smo pa zato slovenski maxiji postavili maxiscooter.si portal, kjer želimo zbrati vse, kar se nanaša na maxi skuterje in dogajanja okoli njih, predvsem z namenom, da jih

Vidim da nikjer teme v kateri bi predstavil svoj skuter podobno kot je to na motociklističnem delu tega foruma, ker se mi ta tema zdi še najbližja prej omenjeni bom kar tukaj nalepil slike če pa je kj

Hm.. za tak denar dobiš normalen avto. Ker ta stvor ima zveze z motorji/skuterji le v tem, da se nagiba.... Na motorju moraš čutiti vsaj malo vetra, sicer je boljši nakup avta. Ampak, vsakemu svoje.

Posted Images

Še malo podrobnosti:

burg650fs21.jpg

burg650fs16.jpg

Na spodnji sliki lahko vidimo detajl - krmiljenje jermenice z elektromotorčkom.

Suzukijeva pogruntavščina je tudi jermen variomata - 'Dry Hybrid Composite Belt ', ki je sestavljen iz 204-ih 'high-strength' aluminijastih 'H' delcev . Ti so preoblečeni s prevleko iz posebne gume, ki je odporna na vročino in prevlečena s plastjo, ki zmanjšuje trenje.

Posebnost je pa tudi zobniška izvedba prenosa, s katero so ločili mašino od zadnje nihalke.

Pa še ena slikca:

burg650d089.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Honda Griffon

picture.jpg

hondabsc002.jpg

Zlitje skuterja in motocikla, to je definicija Griffona, neverjetnega Hondinega prototipa na letošnjem Tokijskem Motor Show-u. Neverjetne linije, poliran aluminij ter kombinacija črne in oranžne barve nam ponujajo sliko iz Sci-Fi filmov.

Pogonski agregat, 4-valjni 750ccm bokser, smo že videli v prototipu Elysium na TMS 2001. Kot zanimivost - ventili so variabilno krmiljeni s sistemom V-TEC.

Osnova prenosa je še vedno variomat, vendar z dodatno možnostjo električnega prestavljanja, podobno kot Burgman 650.

V oči padejo velika kolesa, zadnje vzmetenje je mono, pozornost vzbuja tudi na platišče pritrjen zavorni disk prednjega kolesa. Ne manjka tudi napredni ABS.

Pokrov za sedežem lahko spremenimo v naslonjalo, če vozimo sopotnika. Namesto zadnjih ogledal sta dva LCD monitorja in navigacijski sistem GPS.

Skuter je prototip, zato so podatki bolj skopi. Sicer pa, počakajmo, pa bomo videli...

Fotogalerija

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Čeprav ste že videli tole med novicami, bom vseeno dodal še semle.

Saj je bila s tem namenom tale tema tudi odprta. Pa da vidim še kakšen vaš komentar... :hmm:

Suzuki G-strider.

G-Strider_desno.jpg

G-Strider_desno1.jpg

G-Strider_levo1.jpg

G-Strider_zadaj.jpgG-Strider_armatura.jpg

G-Strider_zadaj1.jpg

G-Strider_spredaj.jpg

G-Strider je križanec med skuterjem in motociklom. Je zanimiv in radikalen kot tudi izgleda. Vendar je ta mega-skuter v mnogih pogledih zasnovan po smernicah, ki jih je Suzuki začrtal že s svojim Burgmanom 650.

K takšnemu izgledu skuterja je pripomogel nazaj nagnjen položaj voznika in nizek sedež. Suzuki pravi, da je tak položaj za voznika najbolj udoben in sproščujoč. Poudarek pa je tudi na ostalem udobju: krmilo, nasloni za noge, naslonjala za hrbet in vetrobran so vsi električno nastavljivi.

Dvo-cilindrski pogonski agregat je vzet iz Burgmana 650, vendar je prostornina povečana na 916ccm! Tudi prenos na masivno 220 zadnje kolo je ostal enak kot pri predhodniku (SECVT - Suzuki Electronically-controlled Continuously Variable Transmission).

Suzuki je opremil skuter z naprednim 'telematic' sistemom, ki komunicira s proizvajalcem brezžično v obe smeri. Tako lahko motocikel v vsakem trenutku pošlje poročilo svojega stanja, kar olajša vzdrževanje in pripomore k njegovim izboljšavam.

Skuter se odlikuje tudi s samo-diagnostičnim sistemom in v zadnji luči vgrajenima kamerama, ki preko ekranov na armaturni plošči nadomeščata zadnji ogledali. Njegovo bogato opremo dopolnjujeta še stereo sistem in GPS. Potem so tu še inteligentni prednji LEDs žarometi, ki pripomorejo k večji varnostni pri nočni vožnji. Usmerja jih namreč mikroprocesor, glede na radius ovinka, ki ga sproti izračunava.

Tehnični podatki:

Pogon: dvo-cilindrski 916 ccm DOHC4

Mere (D/Š/V)(mm): 2.445/710/1.170

Medosna razd.(mm): 1.800

Višina sedeža(mm): 615

Kolesa: 140/60-17, 220/40-18

Moč: ~60 KW ?

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

U, tale Suza je pa ko iz kake Manga risanke (vlke oči, mala usta - japonski stil skratka). Ampak oblikvno je pa zakon! Futurizem - like it!

No, tu pa bom dodal slike tega Maxija, ki bom ga vkratkem verjetno kupo:

betwin03.jpg

Link to post
Share on other sites
U, tale Suza je pa ko iz kake Manga risanke (vlke oči, mala usta - japonski stil skratka). Ampak oblikvno je pa zakon! Futurizem - like it!

No, tu pa bom dodal slike tega Maxija, ki bom ga vkratkem verjetno kupo:

Lepo, lepo, en maksiskuteraš več. :OK:

Moram te popraviti, tole ni Suzuki, ampak

Kymco Bet&Win 250

Tehnični podatki:

Motor: 250ccm, en-cilinder, 4T, vodno hlajen

Maks moč: 15KW(20PS) / 6750

Maks. hitrost: 140km/h

Dolžina/Širina/Višina (mm): 2000/760/1140

Višina sedeža (mm): 810

Teža (kg): 158kg

Prenos: CVT

Kolesa: 120/70-12, 140/70-12

Posoda za gorivo: 11 l

Zavore : disk/disk

Cena v tujini: ~ 4000$

Ne vem pa, ali je pri nas že naprodaj.

Link to post
Share on other sites

Zgoraj omenjeni Kymco BW 250 mi zgleda OK, mogoče bi mu pasala kakšna srednje velika šipa spredaj. Je vožnja dosti bolj prijetna, pa še malo bolj resno bi zgledal.

Zdaj pa še ena stvar, ki me pri tem skuterju moti. Zakaj za vraga mora imeti 251ccm?

Ali so hoteli posnemati runnerja 180, ki tudi za 1ccm zgreši nižji razred. (joke) Kakorkoli, ta odvečni ccm (pri Kymcotu) prinese 20 čukov dražje obvezno zavarovanje. Škoda. Sigurno pa obstaja kakšna logična razlaga, ki pa je ne poznam.

Link to post
Share on other sites
Kakorkoli, ta odvečni ccm (pri Kymcotu) prinese 20 čukov dražje obvezno zavarovanje...................... Sigurno pa obstaja kakšna logična razlaga, ki pa je ne poznam.........

se mi zdi da je to kr taprava razlaga..... :xx: :BUA:

Link to post
Share on other sites

Moja hipoteza je takšna:

Recimo, da je v Koreji pri 250ccm nekakšna meja, da greš lahko na avtocesto.

Zato so pri Kymcotu dali 1ccm zraven, da motor zadosti tem kritetijem. (to je moje ugibanje)

Podobno je v Italiji (mogoče še kje), le da je meja 150ccm. Če imaš več kot 150ccm, greš lahko na avtocesto. Iz tega razloga Piaggio izdeluje nove 4T različnih velikosti, med katerimi sta si dve skoraj enaki, a vseeno različni. Govorim o 149ccm in 151ccm.

Glej prilogo z letošnjega Milana.

post-18-1071070047.jpg

Link to post
Share on other sites

Ena maxi-novica:

Ali ste vedeli, da bo yamaha v Nemčiji nehala prodajati maxi-scooter T-max 500?

Baje da ni dovolj zanimanja, kakorkoli pa je bil skuter za modelno leto 2004 nekoliko prenovljen. Več o tem pa piše na 1. strani te teme.

Link to post
Share on other sites
U, tale Suza je pa ko iz kake Manga risanke (vlke oči, mala usta - japonski stil skratka). Ampak oblikvno je pa zakon! Futurizem - like it!

No, tu pa bom dodal slike tega Maxija, ki bom ga vkratkem verjetno kupo:

betwin03.jpg

Hmmm al to mislis unga modrga iz Stupita kupt??? Dej mi sporoc za kolk so ti ga ponudil.Men so ga ponudil za 700.000 SIT (to je blo v mescu juliju), pa sem ji reku da ce dajo se 50k SIT popusta bi ga se vzel (pa ravno BigBoss v Ljubljan ni bil zato), pa sem raj dal pol zravn teh 700k se 180k pa kupil ER-5 letnik 2001. Nkol mi nau zal te odlocitve :yea2: :yea2: :yea2:

Link to post
Share on other sites

Še en prvi vtis z vožnje Honde Silverwing 600:

V Bologni je imela Honda manjši poligon, kjer se je dalo preizkusiti (mislim da) vse njene skuterje in še nekaj motorjev. (vara 125, shadow, CB 500)

Jaz sem se seveda zagrebel za največjega in naredil nekaj krogov.

Ker je bil poligon precej majhen in ovinkast, na koncu pa je bil precej oster U-turn, sem mislil, da bom imel z maksi ladjo kakšne težave. Skrebelo me je, če bom na koncu sploh lahko normalno obrnil, ali bo treba manevrirati. Milsil sem da je motor zaradi svoje velikosti in teže bolj neokretne sorte.

Previdno se zajahal fotelj in se odpeljal. Že po 20 metrih sem bil na skuterju tako domač, da nisem mogel verjeti. Z največjo lahkoto in užitkom sem ga premetaval iz ovinka v ovinek, in že skoraj dirkal po tistem poligonu. Teže motorja se sploh ne čuti, ker je tako nizko težišče - kot da bi bilo v višini osi koles. Zdalje sem pogledal na honda.de, pa spet komaj verjamem. Skuter naj bi bil z bencinom težak krepko čez 250kg (Leergewicht = 243kg, to razumem kot brez bencina, ki se ga pa lahko natanka 16l).

Motor tudi zelo dobro potegne (razumljivo, saj ima 50konjev) in moč se da zelo lepo kontrolirati, vse od začetka.

Fino bi bilo, da bi lahko motor preizkusil pdi pri večjih hitortih, da bi lahko pokomentiral vetrno zaščito in morebine turbulence, ampak za začetek sem lahko zadovoljen, da sem ga vsaj toliko peljal, kot sem ga.

Skupna ocena: Zelo pozitivno presenečen, super+.

10970silverwing_bologna1.jpg

zaradi hitrosti zamegljen objekt :)

Link to post
Share on other sites

Jason: tega pa nisem vedo, da ma 251ccm (jebemumaterprokletizakon). Zdaj si mi dal tehtnega razmisleka :hmm:

Skubaduba: Kuraz, meni ga ponujajo za 720.000sit pa se kao poznamo. V prvi priliki jih skurcam! :devil:

A kdo mogoče ve, na kakšen način bi se dalo tisti 1 kubik zbit iz homologacije?

Link to post
Share on other sites
A kdo mogoče ve, na kakšen način bi se dalo tisti 1 kubik zbit iz homologacije?

Če bi jaz to vedel, bi že pri runnerju naredil, kjer je meja 175, runner pa ima 176.

V trgovini vprašaj, če se da dobiti tako homologacijo, kjer notri piše 250ccm. Kao, da se "zmotijo".

Link to post
Share on other sites
Jason: tega pa nisem vedo, da ma 251ccm (jebemumaterprokletizakon). Zdaj si mi dal tehtnega razmisleka :hmm:

Skubaduba: Kuraz, meni ga ponujajo za 720.000sit pa se kao poznamo. V prvi priliki jih skurcam! :devil:

A kdo mogoče ve, na kakšen način bi se dalo tisti 1 kubik zbit iz homologacije?

Za 720.000 se bol "tko tko" poznate, oni v Stupitu delajo na svojo roko,SEF za ceno dolocat je v Ljubljani-raje se z njim dogovarji za ceno, ker oni v Stupitu bodo prodal za ceno ki jo bo SEF v Ljubljani dolocu (ce rabs cifro od sefa ti jo lahko priskrbim).

Vec kot 600.000 pa zdej ITAK ni vec vreden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P :P :P :P :P :P :P :P

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!