Skoči na vsebino

Maxiscooterji


Valentin

Priporočene objave

Predvsem me moti cena tega Nexusa :) Skuter je pa drugače zelo lep. Upam, da so popravili "enostavno" ključavnico na Piaggiotih in Gilerah :)

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Fajn je fajn ;) Oblika je res italiansko lepa :yea2: Samo je pa PREDRAG! B) Če gledam, da lahko za 1.199.000 dobim Kymco Xciting 500 z ABS-om, plus 3 konje več...

post-18-1090709282.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa je strup! :) 12s od 0-400m :kva2: Je pa za moje pojme najbolj nesimpatičn 500ccm skuter :wacko: Od spredaj je lep, od strani pa čuden :hmm: art_4326_2_aprilia-01.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta je tut vredu .) Samo nizek je tak, kot da bi bil prirejen za kratkohlačnike do 8 let :unsure: O ceni bom pa raje tiho :BUA: Drugače pa ima 44 konjev, torej enega več kot Xciting, 6 manj kot SR-500 in 4 več kot Nexus. Zlato povprečje torej B)

art_496_2_T%20MAX%2001.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madona so hudi teli maxi skuterji. Sam dragi pa tut. Za ta dnar rajš kupš keri drugi motor... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kymco Xciting je bil napovedan za junij ali julij 2004, pa izgleda, da nič ne bo.

Nek slovenski prodajalec mi je rekel, da pridejo šele konec leta - s pravi spomladi 2005 (če bo sreča). Pa še to, Xcitin v osnovi nima ABSa.

Če huje pa je vrejetno z Aprilijo 500 (nevemkaj). Ta pa sploh še ne obstaja in se malo bojim, da sploh nikoli ne bo. Tistih 12s ne 400m pa so tudi samo želje ali načrti, in sem prepričan, da še ni bilo izmerjeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pol so me pa v Stupitu spet grdo nasrali :angry: No, vsekakor je s 500ccm agregatom eden cenejših maxi skuterjev ;) Je pa res, da so tudi pri Stupitu spremenili datum na jesen, to pri njih pomeni neko pozno pomlad drugo leto, tako da se bo kar izšlo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Več informacij pa je na tej strani

Kymco Xciting:

Malo ma edino (pre)veliko sprenjo luč :BUA:

Drugače pa :OK: :OK:

Kolko pa te kaj stane ta KYMCO? oz. kolko bi naj stal? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Malo ma edino (pre)veliko sprenjo luč :BUA:

Drugače pa :OK: :OK:

Kolko pa te kaj stane ta KYMCO? oz. kolko bi naj stal? :?

Cena bo po zadnjih podatkih 1.190.000 brez elektronskega paketa. To pomeni, da ni noter ABS-a vključenega in nekaterih drugih bombončkov ;) Je pa dokaj nizka v primerjavi z drugimi skuterji tega razreda... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
Dober članek, imam pa vprašanje:

A je ta Xciting sedaj v MB na ogled in za teste? Sam sem letos že vohunil okoli Majestya 400 vendar je cena tista ki me odvrača od nakupa. Ta pa je cenovno zelo ugoden.

Če se ga da kje v živo videt se pripeljem v MB. V LJ ga še niso imeli (kak mesec nazaj).

Kako leži v ovinkih?

LP

P.S sanjam o Tmax-u :worship:  vendar ni dovolj cekinčkov

Mislim, da ga imajo trenutno pri Scooter & Quad v BTC-ju v Ljubljani. Je čisto sveža pošiljka iz Austrije in mislim, da so ga dobili komaj pred dvema tednoma. Pomoje se da tam sprobat :hmm: V ovinkih leži super. Lega je tako zanesljiva, da te vbistvu ni strah nobenega ovinka. Čisto do kraja ga nisem teral, ker me je blo malo strah, pa ne zaradi sebe, ampak ker je to edini Xciting v Sloveniji. Je pa lega zelo sigurna. Po stari cesti sem se vozil med 110 in 130 km/h in zaradi dobre ciklistike se ti zdi cesta precej ravna :OK: Ima pa 44 KS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo! Tudi jaz bi zelo ras sprobal ta skuter. Tomaž, mogoče veš kakšna je poraba?

Pa še to, kje za vraga v BTCju je Scooter&quad shop? v Petek sem se vozil gor in dol, pa nisem našel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kymco xciting je na slovenski sceni prav gotovo skuter, kjer za vložen denar dobiš največ. Jaz sem sicer velik 180, a pri maxijih mi je najbolj všeč, če imajo nizek sedež in 70 cm od tal ima trenutno samo burgman 250 ali 400, zato sem ga tudi kupil. Ko stegneš noge naprej in se nasloniš na naslonjalo sedeža, je to tisti pravi čoperski filing. Pri višjih sedežih pa sediš bolj pokončno in tega občutka ni. Že pri burgmanu 650, ki ima zic samo 5 cm višji kot 400, se sedi precej drugače. Je pa res, da 650-ka zaradi moči ponuja užitke drugačne sorte. Kaj pa bodo ponudili šele literski skuterji, ki bodo prej ali slej na trgu, pa si lahko samo mislimo. Piaggo menda že pripravlja nekaj hudega. No, jaz nisem divjak in sem s svojim burgmanom 400 čisto zadovoljen. Integralne zavore so pa tudi dobra zadeva, saj npr. pri 650-ki, ki te novotarije ne premore, zadnja zavora tako prime, da je potrebno z njo delati zelo v rokavicah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!