Skoči na vsebino

Maxiscooterji


Valentin

Priporočene objave

In po novem sem tut jes zj maxiskuteraš B) (Runner VXR 200)

V čast nam je, Beno :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo Beno! Te je možno pričakovati tudi na meetingu? :)

Aja, daj poročaj malo kako zadeva gre .)

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo Beno! Te je možno pričakovati tudi na meetingu? :)

Aja, daj poročaj malo kako zadeva gre .)

Če bo čas in če bom obvestio o mitingu vidu bom skor sigurno prišel! :OK:

Drgač ga pa zaenkrat še ulavfavam in še nism tko zlo tišov pa stestirov, se uglavnem lepo vozm. Pridejo pa podatki kmalu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo čas in če bom obvestio o mitingu vidu bom skor sigurno prišel! :OK:

Drgač ga pa zaenkrat še ulavfavam in še nism tko zlo tišov pa stestirov, se uglavnem lepo vozm. Pridejo pa podatki kmalu :)

Meeting je v soboto 13.5. :) Upam, da bo lepo vreme in da nas bo čimveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Če bo čas in če bom obvestio o mitingu vidu bom skor sigurno prišel! :OK:

Drgač ga pa zaenkrat še ulavfavam in še nism tko zlo tišov pa stestirov, se uglavnem lepo vozm. Pridejo pa podatki kmalu :)

OJ Beno!

Podatki? Dej prosim napiši kaj o tem motorju ( Vxr 200 ), da dobim informacije iz prve roke (pospeški, končna, stabilnost, vodljivost,..). In me pa še zanima kaj menite glede skuterjev Derbi Gp1 125 in 250, morda že ima kdo kakšne izkušnje z njima?

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OJ Beno!

Podatki? Dej prosim napiši kaj o tem motorju ( Vxr 200 ), da dobim informacije iz prve roke (pospeški, končna, stabilnost, vodljivost,..). In me pa še zanima kaj menite glede skuterjev Derbi Gp1 125 in 250, morda že ima kdo kakšne izkušnje z njima?

LP!

No midva sva se drgač že po PM pogovorila ker nism dost teme spremljov pa bom zej kopirov kva sm napisov da loh še kdo k ga zanima prebere:

Do zdej sm s skutrjm zlo zadovoln. Zej mam 2000 km prevoženh. Do zdej mi je kuru od 3,8 - 4,5. Če se večinoma sam vozm pa tko bl mešana vozna je tko najpogosteje 4,0 na 100 km. Ma mansi tank kukr tastar runer, to mi ni glih usec zto k morm tm po okrog 180 km tankat tko da kksn litr se not ustane da ni krize an. Zvok je men zlo lep pa tut zlo tih je. Pospeški, najlaži ti povem da ma neki čez 120 kg pomoje pa da se ga tko z neki truda da na zadnjo spravt. Da bi pa samo cuknu mal pa ne. Men se zdijo zlo uredu pospeški. Drgač na začetku mal pojamra po se pa odpre (tko sekunda do dve). Pele se za moje pojme zlo hudo tut lega na cest mi je zlo ušeč in se da zlo uživat po ovinkh. Pozna se tko pr višjih brzinah tko kkšn dalši ovink ga mal vajna ampk to je pč skutr mal tega morš u zakup uzet, če sta dva gor se to full izbolša in skor ni opazno tega. Pa tut gume se dajo od save izredno dobre dobit tut ko novga kupš maš te gor. Zmes je pomoje ista kot pri teh k so zej nove zunej: sporty, tko da res držijo u nulo. Gume so zadi 13 spredi pa clo 14 col tko da tut ze kr poštena guma zgleda. Zavarvane je tut kr pocen, v prometn maš glih 14 kw napisan to je pa glih meja da si še u enmu cenejšmu razredu k u podatkih je 14.5 kw to bi blo pa pol za ene 10.000 drazi zavarvane ampk to ti ni treba skrbet zato k je u prometn 14 . Z končno je pa tko: če se sklonm pa da ni glih full vetra nasprot pa po ravnem mi gre 135 drgač sm pa tut ob ugodnmu vetru po avtocest šu naveč do zej 147 kmh. Tut u lublano k se z frendm na fax vozva se po avtocest sklonva pa gre po večini čez 120.

Zlo me mot da nima pod zicm več prostora (ma ga mal mn k starejša verzija). Ampk čelada gre brez problema not.

Zj nvm če si kej podatke na motosvetu gledu, uglavnem piše da ma zadi en fedr kr pa ne drži, ma namreč dva!

Stroški: osnovn zavarvane brez raznih bonusov pa tega plus pru tehničn (nasledn je pol šele 2009) znese po amzs izračunu neki čez 44.000. Pru servis maš pr 1000 km drugga pr 5000 po pa na vsake 5000 km. Na prumu servisu samo ole menaš pa oln filtr sam za to nevem kolk pride k ma fotr pooblaščen servis in mi ni nč računov se bom pa pozanimu kolk pride. To je pa uglavnem to. Čez neki časa pridejo pol ploščice pa jermen na vrsto. Aha pa gume, te od save so zlo dobre samo se tut kr rabjo tko da tm po ene 5000 km jh bo pomoje kr treba menat.

Kr mam zej izkošen z njim je to uglavnem vse. Sm zelo zadovoln in sm vesev da sm ga kupu. Je zlo vsestranski skutr: čez tedn za u šolo pa za vsakodnevna opravila čez vikend pa za na morje al pa kkšno turco nrdit.

Pru servis bi pršu okrog 12.000

En popravk je pa še glede moje top speed :D . Dons sm šu po avtocest, skor nč vetra pa po občutku dokaj ravna cesta (ni tko da bi blo zej full očitn da je zbrega) sm se čist ulegu pa u ledru sm biv in mi je pokazu 151 kmh :kva2:

Števc je pomoje precej realn k je digitaln pa še za punco sm se pelu k ma aprilio di techa in ji je kazu mal pod 90 men pa 74 kmh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

V motoristu so napisal da se tanov runner dobr pele obenem pa objavl slikce ko en klovna špila na skuterju in skače čez ležeče policaje (nobene konkretne slikce). No in glede na slike loh samo sklepam na to da pr motoristu glatko bašejo :xx: :BUA: in sm se zato odloču da skutrju operem ime :glare: .)

Uglavnm res se supr pele :OK: :photo:

post-1103-1151009380_thumb.jpg

post-1103-1151009409_thumb.jpg

post-1103-1151009526_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kul slikice :OK: Si že nasedel kdaj na variomat?

Boh ne dej :eek: :) ... če nasedeš na deklc največkrat sledi padec ker ti ubistvu gumo przigne (razn če čist mal oplazš).

Sj si mislu deklc an? .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res kul slikce :kva2: Čist po mojem okusu :OK: Beno sem se že odloču, da bom kupu istega, samo letos na žalost ne bodo finance :grrr znesle :angry: Za drugo leto pa sem dobil tudi zeleno luč od staršev in nekaj pomoči so obljubili :)

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res kul slikce :kva2: Čist po mojem okusu :OK: Beno sem se že odloču, da bom kupu istega, samo letos na žalost ne bodo finance :grrr znesle :angry: Za drugo leto pa sem dobil tudi zeleno luč od staršev in nekaj pomoči so obljubili :)

LP!

:OK: super :OK: :photo:

Upam da ti poletje hitro mine ... pozim ga navš glih pogrešov pomoje .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kako se vozi še ne vem dobro, ker sem ga šele v sredo pripeljal iz Nemčije. Teh par krogov je premalo za kak resen test. Treba je paziti skozi ovinke, ker ga ne moreš nagibati. Prikolice izdelujejo v Švici, cene nove ne vem, rabljeno sem dobil za 2500 €. Motiv? ja trije so v bajti :kva2:

Kaj več napišem, ko bo več izkušenj :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gespann tole pa res zgleda zanimivo. Vabim te da se nam pridružiš 2.9.2006 v Vačah (geoos), kjer se bomo tretjič zbrali maxiskuteristi in tvoj bi sigurno zbujal pozornost.

Debata o vožnjah poteka tule: maxi:01, vse ostalo kar se tiče maxijev pa v rubriki :moj maxiscooter, pridruži se.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala na povabilu, ampak žal ne bo šlo. Službeno bom odsoten do cca 15.9. Prepričan sem, da bo še prilik in z veseljem se pridružim kaki vožnji.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kolikor ni skrivnost, v katerem predelu Slovenije živite in če bo prilika, da se peljemo mimo vas, bi si ž elel

videti to stvar. Tudi pri nas en član družine ostaja doma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V modelnem letu 2006 je Aprilia v Sportcity vgradila nov motor prostornine 250ccm, ki ga je dodala poleg že obstoječih 125 in 200ccm:

podatki:

TEHNIČNE SPECIFIKACIJE

Engine

Horizontal, single cylinder, 4 stroke.

Forced liquid cooling with centrifugal pump.

4 valve head with overhead camshaft.

Fuel

Unleaded petrol.

Bore and stroke

72 x 60 mm (250 ccm)

Displacement

244.29 ccm

Compression ratio

11:1 (250 ccm)

Maximum power

16.5 kW (22.5 HP) at 8,000 rpm (250 ccm)

Maximum torque

21 Nm at 6,250 rpm (250 ccm)

Fuel system

Electronic fuel injection (250 ccm) / Carburettor (125/200 ccm)

Ignition

Electronic inductive discharge ignition with variable advance (250 cc).

Electronic CDI with automatic advance (125/200 ccm).

Starting

Electric.

Alternator

300 W (250 ccm)

Lubrication

Wet sump. Forced circulation with mechanical pump.

Gearbox

Automatic torque converter.

Clutch

Automatic centrifugal dry clutch.

Primary drive

V belt.

Final drive

Gearbox.

Frame

Double tube single cradle frame in high tensile strength steel.

Front suspension

Hydraulic telescopic fork with 35 mm stanchions. Wheel travel 100 mm.

Rear suspension

Engine unit acting as swinging arm. Double hydraulic shock absorber with 4 preload settings. Wheel travel 80 mm.

Brakes

Front: Twin Æ 260 mm stainless steel discs with twin piston floating calipers (250 ccm).

Rear: Æ 220 mm stainless steel disc with twin opposed piston caliper.

Wheels

Light alloy.

Front: 2.75 x 15”.

Rear: 3.00 x 15”.

Tyres

Tubeless.

Front: 120 / 70 x 15”.

Rear: 130 / 80 x 15".

Dimensions

Overall length: 1,985 mm

Overall width: 880 mm (with mirrors); 660 mm (without mirrors)

Wheelbase: 1,360 mm

Seat height: 780 mm

Dry weight

148 kg (250 ccm)

Tank capacity

9 litres (reserve 1.5 litres).

Colours

Excalibur grey, Shot grey, Couture blue, Moka black.

Accessories

35 litre removable top box with matching painted lid

32 litre New Concept removable top box in textured black finish with optional backrest

28 litre fixed Ovetto top box in painted black finish with backrest

Large windshield

Sports windshield

Leg cover

več informacij in slik na: http://www.aprilia.com/modelli/scooter/modello.asp?id=119#

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če smo že pri novostih, nihče še ni omenil nove piaggio 400 ccm mašine (predvidevam, da je izpeljana iz '500' - saj je samo 60 ccm razlike - zadnja guma je tudi 16"), ki se trenutno vgrajuje v X8, beverly in scarabeo.

Motor bi bil lahko zanimiv za tiste, ki imajo omejen izpit oz. želijo loviti nižji razred zavarovanja (ima 25 kW).

BTW Hornet: ni treba pastat cele strani

Popravljeno . Popravil Jason
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo malo italijanske statistike. Prvi stolpec kaže prodajo v juliju, drugi pa od jan-jul.

Mimogrede, Honda Silverwing 400 je prišla ven, ima 2 cilindra in 28kW (ital. spec.)

post-137-1156433844_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Jason
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam, da je to Quarsar agregat od Piaggia.

Tole se nanaša na post @horneta v zvezi z Aprilio Sportcity 250 .)

Če smo že pri novostih, nihče še ni omenil nove piaggio 400 ccm mašine (predvidevam, da je izpeljana iz '500' - saj je samo 60 ccm razlike - zadnja guma je tudi 16"), ki se trenutno vgrajuje v X8, beverly in scarabeo.

Motor bi bil lahko zanimiv za tiste, ki imajo omejen izpit oz. želijo loviti nižji razred zavarovanja (ima 25 kW).

BTW Hornet: ni treba pastat cele strani

Tudi ta agregat se imenuje Master, tako kot tisti 500cc. Torej je verjetno res le pomanjšana verzija tavelikega Masterja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Takole nam pa na SLO-BYTE kradejo novice.

Naša novica.

Hmmm...

Pa še zverina v živo...

Nekje sem tudi prebral, da ima variomat tri načine delovanja in 7 sekvenčnih prestav...

Všeč.

Popravljeno . Popravil Valentin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!