Skoči na vsebino

Honda CBR 125


Vojč

Priporočene objave

Baje na trg prihaja nova honda CBR 125 R!???

Motor enovaljni, tekočinsko hlajeni, štiritaktni, 124,7 ccm

Moč 9,7 kW (13 KM) pri 10,000 vrt./min.

Navor 10,1 Nm pri 8000 vrt./min.

Medosna razdalja 1294 mm

Višina sedeža 776 mm

Teža 115 kg

Gorivo 10l

Zavore 276 mm / 220 mm koluta

Pnevmatike 80/90 17 100/80 17

Cena še ni znana (AS Domžale d.o.o.)

Popravljeno . Popravil Ventil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CBR 125R vs. NSR 125R

-116kg -> NSR 127kg

-13,6KM (9,7kW) @ 10000 rpm -> NSR 35,7KM @ 11500rpm

-10,1Nm @8000rpm -> NSR 21,7Nm @ 10500rpm

-sprednji diski 276mm -> NSR 316mm

-zadnji diski 220mm -> NSR 220mm

-premer sprednje vilice 31mm -> NSR 35mm

-uplinjač 28mm -> NSR 28mm

Blokirana NSR pa ima 15KM in 7ali 8 Nm navora.

Preozke gume, premajhen kolut, 4T in špegli na balanci.

NSR je bila lepša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume tanke kt na kolesu.

Spredna šipca premejhna in pod previsokim kotom.

Diski premejhni.

Honda je udarla čist mim.Če bi naredl vsaj čisto kopijo CBR600 in ji dal not 125cc motor bi se pa ful prodajala.Ne vrjamem da bo velik ljudi kupl ta motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume tanke kt na kolesu.

Spredna šipca premejhna in pod previsokim kotom.

Diski premejhni.

Honda je udarla čist mim.Če bi naredl vsaj čisto kopijo CBR600 in ji dal not 125cc motor bi se pa ful prodajala.Ne vrjamem da bo velik ljudi kupl ta motor.

Teoreticno sicer se kar v redu ideja, ampak mislim, da ljudje tudi take honde CBR v resnici ne bi kupovali - cena bi bila se vedno vsaj 1.800.000. Razmisljaj realisticno - kaksen delez prinese masina in na cem vse v resnici se sparajo ko naredijo manjse kubature - verjetno bi bile pri cisti kopiji bremze predimenzionirane, zadnja guma 180 cist nepotrebna. Aluminijast gestel mnogo prekvaliteten za relativno manjso moc in nenazadnje prevelik, fedri predobri itd, itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mišljeno 125 ccm v istem geštelu in oklepu, ampak da bi bila vsaj oblika shujšana kot je naprimer NSR kopija nedozorele NR 750.

index.jpg

index.jpg

Popravljeno . Popravil Grilzz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem no-grdo je ku satan :devil: 4T motor pej še poslabša situacijo :BUA: kšna bo pa končna hitrost 90km/h :wacko:

Kaj pa gume, se bo dobilo sploh take dimenzije, al bo u prodaji kar od save za avtomatik :lol1:

NSR-ka vsaj zgleda ku cestni motor, to pa je prou pokvarlo ime CBR :hmm:

Bomo vidli kako se bo obnesla na tržišču, če se sploh bo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja saj vidiš že od zunaj!!!da ma prednost nsr-ka!!potem pa še tehnične last. pa itak da nsr-ka RULA!!! :yea2: :notworthy: :OK:

drgač pa sploh nevem kaj je z tem naredla honda!???Pomoje je tu preveč mim vdarla!!!pa 4t motor!!!!!mislim HALO!!! :? <_< <_< <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No preden obsojate motor kako je grd in kako je švoh, počakajte da ga vidite v živo, ker slika včasih tudi laže in v živo motocikel zgleda lepše.

Npr. Yamaha bt bulldog na sliki tud ni bog ve kaj sam v živo je pa super.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem no, sam tole je pa podn od podna od motorja.... :blink: :doze:

... vsaj na prvi pogled....

Teli špegli, kako so namontirani :o ,kr na balanco <_< tako se montira na naked mašine ne pa na kvazi sport :BUA: oblika mi je od nsr velik lepša, pa ker je kao športni 125 bi morala biti pod nujno 2-taktna, ker tole bo čisto prešvoh :wacko:

LP by gebre

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S to teorijo o kritiziranju slike se strinjam, sam vseeno ne more bit velik boljša v resnici. Edino, kar je na njej lepega je njeno ime CBR.

Dobra ideja, ka pa če bi na mojo NSR-ko dal nalepke CBR gor. :hmm: A mislte da bi šla pol kej bolj? :D :P :lol: B)

Ajt LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

jah folk a ne vidite da gre vse pocasi na 4T. Js sem učeri vidu v mestu motor ko se je en vozu z njim, pa pise gor CBR pa nism vedu ka je to zdj neki cudnega, pol sem pa se vidu da je 125, pa je blo se bolj cudno :). Men je motor fuul vsec. Tud zarad tega ker mogoce ni cist sportiva,kot naprimer aprilia 125 tuono, ki mi je tud boljsa od rs-ke. pomoje so tud naredli mal bols kot je varadero, res da ne gre nevem kk sam vsejen dober motor. Js ce bi kupoval 125-ko bi uzel varaderota al pa tole...

Pac vsak ima svoje mnenje :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ze to, da CBRo (ki naj bi bil kao supersportnik) primerjas z varaderotom (ki je potovalnik), pove dost o sportnosti tega supersportnika... :D sicer stroski so res dost majhni proti cvajtaktarjem, a za kaj vec ko mestne voznje je motorcek le presvoh (13 konjev na odprti cesti ni ravno luksuz)... ...drugace pa 125 2T motorjem naj bi bili konkurencni sele 250 cc 4T motorji, 250 2T motorjem 450 4-taktniki, tako da tole ni glih najboljsi nadomestek NSRke... :unsure: ...sploh za tiste, ki imajo motor za to da jim mal nabije adrenalin... :huh: ...ce se ti gre za sportne uzitke, mora bit pod 400 kubikov OBVEZNO dvotaktnik!! :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm superšportnik res da ni, sam baje pa da se v Angliji prodaja kt nor. Baje da je po R1-ki in CBR 600 RR najbolj prodajan motor. :hmm: :hmm: :hmm: Zgleda da sta jih je cena pa stroški vzdrževanja le pritegnla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!