Einherjar Posted December 10, 2003 Posted December 10, 2003 Njah, bolj kot ror me moti una crta cez tank... izgleda, k da bi bil auspuh tam cez potegnjen...
urbi Posted December 10, 2003 Posted December 10, 2003 Motor zgleda :notworthy: , samo izpušne cevi pa po fotki sodeč potekajo nevarno blizu voznikovih nog... :hmm: Aja, pa kaj tale deklič na vsaki sliki zakriva del motorja? Se mi zdi, da se fotograf ni preveč potrudil, da je ne bi bilo na fotki. :D Urbi
Tratnjak Damijan Posted December 10, 2003 Posted December 10, 2003 Najbrž ga bomo videli tudi na sejmu IMOT. :)
Kruse Posted December 10, 2003 Author Posted December 10, 2003 Upam, da bojo se kaksno vetrno zascito dal gor. Drugac bo voznja nad 120 prej muka kot uzitek. 120 bo po moje za takole zverino prava malca :OK:
Noise Posted December 11, 2003 Posted December 11, 2003 Aja, pa kaj tale deklič na vsaki sliki zakriva del motorja? Se mi zdi, da se fotograf ni preveč potrudil, da je ne bi bilo na fotki. :D :stupid:
klimbra Posted December 15, 2003 Posted December 15, 2003 A obstaja že kakšen info o CENI!!!!!????????????? Pa ne mislt,da se mi je spet snel,pa da bom spet menu!!!! Sam grozn rad se rajcam pozim!!!! :lol1: :lol1: Ja,ja sej vem,da bi se lahko tut na kak drgačn način!!! O:-)
Brrrm Posted December 15, 2003 Posted December 15, 2003 Vse lepo in prav, ampak, ko je oblikovalec prišel do lončkov za zavorno olje in za sklopkino olje, je očitno umrl, dal odpoved, ali pa so mu vzeli projekt in šli v štarcuno z rezervnimi deli za karkoli za prvim vogalom in nabili tisti nesrečni štrleči posodici tja gor. Ne da bi hotel biti kritikastrski, Moto Guzzi je bil zelo na vrhu mojih želja, ampak ti posodici zaradi neokusnosti tako padeta v oči.
kristian Posted December 16, 2003 Posted December 16, 2003 Vse lepo in prav, ampak, ko je oblikovalec prišel do lončkov za zavorno olje in za sklopkino olje, je očitno umrl, dal odpoved, ali pa so mu vzeli projekt in šli v štarcuno z rezervnimi deli za karkoli za prvim vogalom in nabili tisti nesrečni štrleči posodici tja gor. Ne da bi hotel biti kritikastrski, Moto Guzzi je bil zelo na vrhu mojih želja, ampak ti posodici zaradi neokusnosti tako padeta v oči. Ne se prehiter sekirat. Gledu si prve slikice, ki so slike prvega prototipa in ne serijskega motorja. Če pogledaš slike bolj proti koncu prve strani boš vidu, da teh lončkov na kasnejšem prototipu ni več. Pri prototipu jim je očitno mal cajta zmankal, al pa so bili neučakani kot otroci, ki bodo dobili novo igračko. Morš rezumet tu so čustva v igri. Če bi jast naredu tak lep motor in bi me za cajt basal, bi ga pkazu tut s takim lončkim! Glede cen pa še nisem nič opazu. Mislim, da so razmišljal na ceno okol 13.000-14.000 EUR.
klimbra Posted December 16, 2003 Posted December 16, 2003 Glede cen pa še nisem nič opazu. Mislim, da so razmišljal na ceno okol 13.000-14.000 EUR. :xx: :xx: :xx: :xx: Odločno preveč!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bom raj na Engleza počaku!!!!!!
kristian Posted December 16, 2003 Posted December 16, 2003 Sa če bo slovenski zastopnik držal cene tako kot za ostale modele, pol ta zadeva pri nas ne bi smela koštat več kot 2.5-2.6 miljončka! Kar spet ni malo, ni pa veliko. Če primerjaš z drugimi posebneži je cena vredu. Kakšna alternativa je pa Anglez? Sejv njihovem reprtuarju ni nič kaj takšnega, za kar bi lahko reku "tole je pa alternativa za Grisoja" Kris
Kruse Posted December 22, 2003 Author Posted December 22, 2003 Baje bo naprodaj v drugi polovici 2004.
Kruse Posted December 23, 2003 Author Posted December 23, 2003 Če pogledaš slike bolj proti koncu prve strani boš vidu, da teh lončkov na kasnejšem prototipu ni več. Se en bliznji posnetek belance :)
Freemanx Posted February 1, 2004 Posted February 1, 2004 Motorin...Lepota. Dimnik? Čudno...res se mi zdi prevelik. :(
Kruse Posted June 8, 2004 Author Posted June 8, 2004 Pocasi se tudi Griso A.K.A "The body guard" (povzeto po Ameriskem zastopniku) bliza proizvodnji. Griso: dosedaj so naredili le en prototip ki deluje in nekaj za razstave. Prav te dni se bodo odločali ali naj na njega dajo motor s štirimi ventili na valj (tak kot daytona, MGS in Centauro) ali pa dvoventilskega, od breve 1100 z dvema svečkama na valj, ki po sposobnostih le malenkost zaostaja za štiriventilskim. Če bodo sprejeli to možnost bo motor šel v proizvodnjo že letos jeseni, sicer pa šele drugo leto.
Kruse Posted October 2, 2004 Author Posted October 2, 2004 (edited) Na tovarniski strani si lahko ljubitelji tega motorja dolocijo kaksne barve bi ga radi imeli. Mogoce bo pa kaksna barvna kombinacija izbrana za proizvodnjo :OK: Taksen bi pa bil moj "Brutus": :yea2: Aha, pa se to: motor bo dvoventiljski, tak kot pri Brevi 1100 Edited October 2, 2004 by Kruse
Kruse Posted September 21, 2005 Author Posted September 21, 2005 GMG 2005 je za nami... Prvi serijski Griso je bil izzreban in predan novemu lastniku.
Kruse Posted October 26, 2005 Author Posted October 26, 2005 In kmalu bo ta motorino prisel tudi v Slovenijo. Yeeeeeeeee :worship: :OK: Cena? Sitnica ;) 2.976.000 SITnih
SiR Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 zlo hud bajk, tut verzija 850 gate trga :naughty: :naughty:
Stric Burek Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 odlično se pelje, čvrst in agresiven, cestni torpedo In kje si ga vozu?
Ice Posted May 4, 2006 Posted May 4, 2006 no shit, sherlock. sem mislil ker sele mesec dni po vprasanju odgovarjas, da ti je sele danes uspelo priti iz gozda.
Killroy Posted January 27, 2008 Posted January 27, 2008 Da malo obudimo temo......ima mogoče kdo informacije s prve roke glede Grisota 850?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now