Skoči na vsebino

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Priporočene objave

pol za tak motor ki ma naprimer 30000km in je uzdrževan ni tako hudo???

pa majo ti KTMi kako šibko točko? se rado kej zjebe?

Jaz sem imel na svojem LC4 640 (res, da ni čisto enak kot SMC pa vseeno), 34000km ko sem ga prodal pa je še vedno lepo delal tko, da če je bil redno vzdrževan se nimaš česa bat.

Čisto odvisno na kaj naletiš, jaz sem imel SC-ja in LC4 pa sem bil brez problemov, kolegu so pa na SC-ju kmalu po nakupu zaribali ležaji na glavni gredi tako, da je dost odvisno od tega kaj kupiš, drugač pa kakšnih hudih hib nimajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem svojo LC4 z čez 70 t km prodal kolegu,

sam sem redno skrbel za njega, sem menjal ležaj na odmični ko sem zvedal da je 2 crknil, olje na 5,6, 7 t, odvisno kje sem se vozil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...

zdravo mene zanima kje si nabavlal dela za ktm- ko si ga popravljal namreč potreboval bi nov rušt za ktm.625 smc 05 letnik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me kje si kupoval dele za ktm-a ko si ga rihtal kajti potrebovau bi rušt za ktm-a smc 625 letnik 05..hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bom odpiral nove teme. Na netu se prodaja 560 smr za 4.600€, z vilicami in felgnami za enduro. A je ta 560 že skoraj race mašina? Servisni intervali so najbrž na 10 ur. Ali pa še manj. Ta motor je najbrž podoben Husky 510 SMR. Kar se kg in servisov tiče. Če ima kdo kaj izkušenj, naj jih prosim deli z mano. LP,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tisti je pravi lepotec :) Te mašine so precej navite ja. Vseketoliko se pojavi tudi kak zariban oz z odlompljeno ojnico. Mislim pa da če redno menjuješ olje mu nima kaj bit. Olje pa kakor veš ni velik strošek napram poškodbam ki sledijo če ga zanemarjaš...poznam ogromno folka, ki kupi motor in potem misli da to sam kupiš, se voziš, vsaketolko bencin dotočiš...uglavnem, tukej ni oznaka SMR za brezveze ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo..

mam ktm 625 l.2002 brez el. vžiga, kluča, števca,baterije.... imam ga že dve leti nikoli nobebih problemov. teden nazaj po kratki vožnji ni hotel več vžgati. Vedno pred vožnjo segret, kontrola olja, hlad. tekočine ... Svečko sem dal ven a še vedno ne spusti kompresije,kurbla se težko premakne (tudi pri uporabi dekompresorja) oz. nekaj ni vredu pri kurblanju, če se komu kej sanja bi mi bilo v velko pomoč...

Razmišljau sm da bi bili ventili da neodpirajo ali dekompresor ne deluje.. probal sem se tudi spustit po klancu dat v tretjo in še vedno preveč kompresije(zaštopa zadnjo gumo..)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Kupujem ktm super moto. 625smc ali pa kaksen duke 3 bi tudi prisel v postev. Na a.netu jih je zelo malo oziroma so slabo ohranjeni zato me zanima

ce poznate koga, ki prodaja lepo ohranjen supermoto, sem resnen kupec. lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa vsi, ki so gor, lastniki mislijo, da imajo 2 leti star motor ne pa 10 let staro jajco. Navite cene so ful. Še posebej na motosvetovih oglasih. LC4 letnik 2003 za 5.500 :eek: . Dejte se malo skulirat pa normalno ceno dat. Ko itak nobeden ne bo kupil. Vsaj upam lahko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ravno o tem govorim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

zivjo namen imam gledat tole mopo, pa me zanima ce ga kdo mogoce pozna? vsaka informacija bo dobrodosla, viidim daj e bil menjan prednji disk, pa ketna ostalo je pa tezko iz slik....

http://www.avto0.net/_MOTO/ad.asp?ID=5604608

odstrani 0 pa bo link deloval

Hvala ze vnaprej

Popravljeno . Popravil aselak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

jaz pa imam KTM LC4 640, 2004 letnik z nehomologiranim akrapovičem. Pozna kdo koga ki bi mi prodal ali posodil homologiranega akrapoviča samo da mi ga vpišejo v homologacijski kartonček. Prosim! Vesel bom vsakršnje pomoči. Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zivjo namen imam gledat tole mopo, pa me zanima ce ga kdo mogoce pozna? vsaka informacija bo dobrodosla, viidim daj e bil menjan prednji disk, pa ketna ostalo je pa tezko iz slik....

http://www.avto0.net....asp?ID=5604608

odstrani 0 pa bo link deloval

Hvala ze vnaprej

A si šel gledat tega KTM-a? Kakšno je stanje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem sel gledat sem pa govoril z lastnikom. Glede na pogovor oz kar mi je povedal sem dobil obcutek da je motor v slabem stanju. Lahko se pa tudi motim. Ampak ponavadi zaupam obcutku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello

Na mojem ktm lc4sm moram zamenjat sprednjo gumo pa nevem katero vzet. Najraje bi kupil kaj od dunlopa pa nevem al d211 al sportsmart, qualifier... Kaksen nasvet katero izbrat. Na zx10r. Sem imel sportsmart pa je bila super, ampak supermoto je cisto drug motor hm..?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo mene zanima kje si nabavlal dela za ktm- ko si ga popravljal namreč potreboval bi nov rušt za ktm.625 smc 05 letnik

Zdravo,

doma mam en grušt za SMC 660, let 04, brez papirjev, cena ugodna,

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello

Na mojem ktm lc4sm moram zamenjat sprednjo gumo pa nevem katero vzet. Najraje bi kupil kaj od dunlopa pa nevem al d211 al sportsmart, qualifier... Kaksen nasvet katero izbrat. Na zx10r. Sem imel sportsmart pa je bila super, ampak supermoto je cisto drug motor hm..?

Na SMC 660 mam gor Michelin Pover Pure, je odlična, tut za Raceland.....,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem sel gledat sem pa govoril z lastnikom. Glede na pogovor oz kar mi je povedal sem dobil obcutek da je motor v slabem stanju. Lahko se pa tudi motim. Ampak ponavadi zaupam obcutku.

Motor zgleda ok, na SMC ma vinjeto, hahaha :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

weiila :)

mam par mogoce malo neumnih vprasanj sam noben mi za zdej ni znau lepo odgovorit.. :/

mam KTM-a 625 supercomp (komercialna oznaka 640 SC) l. 2002 nima el. vžiga, baterije, števca, ključa, tačk za sopotnika (homologiran za eno osebo) , homologirane tudi cross gume,

v prometni 23kw, 127kg, +komplet akrapovic izpuh.. .. motor je odprt (odblokiran)

-ker nimam stevca ze odkar sem kupil motor se mi ne sanja kolko gre tako ce bi kdo vedel kaksna je priblizna koncana hitrost motorja pa nekaksen priblezek 0-100 km/h ???

pa tudi realni kw ??

-zadnji del grušta je aluminjast- se lahko poskoduje ce vozim se sopotnika na motorju? tačke sem ze montiral( ne nisem delal luknje v grušt.. :) )???

-kakšna je razlika razen el. vžiga pa teh električnih dodatkov tega motorja pa 640 lc4 , 625 SMC , 660 SMC napr. v zmogljivosti??

-caka me glavni servis- ce ima kdo predloge katero olje vzet 15W40 se mi zdi oz. kje ga doibit ( pri pooblaščenem servisu 38eu za dva litra-malo mi je prevec..) kaj vse spada pod glavni servis ?? doma bi naredu kar se da oz. kaj mi priporočate mojstri :) da mi nardijo na servisu in kaj bi lahko doma ( šraufanje mi ni tuje.. :) )

btw motor je enkraten, če kdo ima v mislih ga kupiti mu nebo žal, veliko zabave že pri umirjeni vožnji, lepo se pelje tud kašna daljša pot nebo problem ( do 300 km ) malce je nerodno ker nima el. vžiga ampak enkrat ko se navadiš kako prau vžigat ni problema, imam ga dve četi niti enga problema razen en mesec nazaj ni hootel vžgat ( prevelka kompresija) pa je bila samo zajla od gasa malo odprta tako da razn tega odličen malo olja spije, super bremze enostauno zelo dober motor.

lepo prosim za kakršen koli odgovor nasvet ali mnenje

hvala :) pa srečno vožnjo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

Sam imam SMC 660 "04 in menjam olje na 25 - 30 ur (strošek 2 litra Motula 10-W50, 21 € + filtra 12 € = 33 €), nastavitev ventilov po 5000 km.... drugač pa je motor bomba, imam dvojne gume (kross + supermoto), za teren je mal pretrd in prebrutalen, ampak odvijem vzmetenje pa gre, supermoto pa bolj vozim na Racelandu v Krškem in je norooo, za po cesti glih ni, vibracije, trd sedež.....samo za čisto zabavo .....

Končna hitrost je odvisna od zobnikov, men je kazalo od 180 do 160 odvisno od razmerja....sam končna hitrost sploh ni važna....uporabljam ga bolj takole....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!