Skoči na vsebino

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Priporočene objave

tudi tuji forumi ne vejo kaj dosti ravno to je problem. Sam vem, da mi bo uspelo najti prave nastavitve samo bi znalo trajat:) Dobro je imeti neko osnovo iz kje izhajat:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Imam se eno vprasanje. Original diza je sedaj 165 motor je stock, vseckar je dodatno je odprt air box. Sedaj me zanima kaksno dizo je bolj smiselno kupit? Ali 167,5 ali 170?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam se eno vprasanje. Original diza je sedaj 165 motor je stock, vseckar je dodatno je odprt air box. Sedaj me zanima kaksno dizo je bolj smiselno kupit? Ali 167,5 ali 170?

Če niso drage kupi obe in stestiraj.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

naj se jaz napisem tezavo mal prevec seka iz izpuha ko spustis gas, ker nikakor nemorem najti prave mesanice. lahko kdo pomaga?

glavna diza 160

mal diza original 47,5??? (nevem tocno je pa oridinal)

pozicija igle na 4. rinčku od vrha

svečka ša je zelo svetle barve oz belkaste.kar vem da ni pravilno

sedaj kaj naj naredim da dobim malo bol bogato mesanico; spremenim nivo igle (spustim/dvignem), ali naj se ogram z vijakoma za dovod kolicine zrak/gorivo (ce to spreminjam potem morem stalno popravljati stangas)in vijakom za stangas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem skupaj. Imam en problem in mislim da je ta tema prava za to :) Moj motor KTM SMC 625 (2006) ima problem pri vžigu na e-starter. In sicer ko pritisnem gumb za vžig sploh ne zaluafa motorja ampak se samo zavrti vse v prazno. Sliši se tak čuden zvok kot da bi nekaj zaružil ali kaj podobnega. Po nekaj poizkusih pa mi motor vžge normalno. Včasih vžge takoj, včasih v drugo včasih, pa se lahko zafrkavam par minut da zalaufa. Zvok ko se vse zvrti v prazno je res zelo zelo nehvaležen :/ Je že kdo imel tak problem oz. mogoče kdaj ve kaj bi bilo narobej? Hvala

Aleš

Popravljeno . Popravil alees
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm da sm odkriv napako za tole...

post-16450-0-72760900-1340209807_thumb.jpg

Mogoče kdo ve kako je lahko prišlo do tega da je takole pobralo zobnik pri starterju? Zdej pa najbolš da v labi naročim nov zobnik pa je to to. Mogoče kdo ve kolko časa traja da pride nek del, ki ga naročim preko labe pa ga nimajo na zalogi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno kdaj narocajo, kateri interval bos ujel, sam sem zracni filter ki ni bil na zalogi cakal 2 tedna. poglej se na ebay.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm da sm odkriv napako za tole...

post-16450-0-72760900-1340209807_thumb.jpg

Mogoče kdo ve kako je lahko prišlo do tega da je takole pobralo zobnik pri starterju? Zdej pa najbolš da v labi naročim nov zobnik pa je to to. Mogoče kdo ve kolko časa traja da pride nek del, ki ga naročim preko labe pa ga nimajo na zalogi?

Jaz v Labi ponavadi nisem čakal dlje kot 1 teden pa del ni bil na zalogi...odvisno je tudi od tega kdaj naročiš tako kot je aselak napisal...vprašaj še Seles moto, ki ima po novem tudi zastopstvo za KTM.

Popravljeno . Popravil benny0104
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

motor spusca nek cuden zvok, kot da bi ga neki mlelo v mašini, peljau sem ga na servis(motomax izola) da malo pogledajo.. pravijo da se je razletel ležaj menjalnika. cena pooparavila pa okoli 700eu - če ni nič drugega narobe... kr zavrtelo se mi je ko sm slišau 700eu, zanima pa me če ta cena zna bit realna al me hočejo nategnit?? kolko bi prišu nov ležaj da bi ga kr sam montirau?? prosim za kakrsen koli odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja meni se zdi 700e itak prevec...lezaj ni drag...verjetno je kar nekaj dela da to zamenjajo. Dobi si service manual za tvoj motor, in ce nimas dveh levih rok podri da prides do lezaja in bos videl kako in kaj....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja meni se zdi 700e itak prevec...lezaj ni drag...verjetno je kar nekaj dela da to zamenjajo. Dobi si service manual za tvoj motor, in ce nimas dveh levih rok podri da prides do lezaja in bos videl kako in kaj....

Ja! Potem ko bo mašina v "emparu" in je ne boš znal nazaj sestavit pa nesi na servis. Boš videl kako te bodo veseli!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hello

motor je doma, šel je ležaj menjalnika na osovini, gred je v redu, edino se bojim da je šel blok motorja :glare: .. 700eu naj bi bilo z testnili (200eu komplet vseh tesnil za ta motorr - baje da se jih pri takih popravilih menja??) motor sem vzel dol iz grusta, nardim plac in gremo šraufat.. Kakršni koli nasveti na kaj pazit ko to razstavljam -sestavljam, pomoožnosti če ma kdo samo mašino od istega motorja, kje bi lahko dobu service manual?

Pa ce bi se komu kej sanjalo zakaj se je sploh lezaj razletel?? z motorjom sem padu enkra-t pri 15 km/h na levo stran - mogoce da sm padu na ročico menjalnika pa zvil osovino??

hvala uza odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nasvet???

Pazi, kaj boš delal, čim več slik sproti delaj.

Ko se ti bo menjalnik razsul, si pa v pizdi :)

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse si slikaj in si sploh če to delaš prvič spravljaj vijake po vrečkah in napiši na vrečko kam sodijo (alpa po škatlicah)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo vsem skupaj. Mene pa zanima ali so bile mašine motorjev črne in sive identične in je šlo le za barvni kontrast, ali so kaj spreminjali?

Nekje sem slišal da so sive "boljše". Nameravam kupiti KTM-a pa da ne bom narobe mislil :D

Lep pozdrav in hvala za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Črni cilindri naj i imeli napako v materialu in so pokali. Menda... Poleg tega imajo LC4 640 še eno gred za dušenje vibracij. Pa 625ccm namesto 609. Ampak, men je vseen če trese, sam da poka iz avspuha in ne cilinder, hehe :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Črni cilindri naj i imeli napako v materialu in so pokali. Menda... Poleg tega imajo LC4 640 še eno gred za dušenje vibracij. Pa 625ccm namesto 609. Ampak, men je vseen če trese, sam da poka iz avspuha in ne cilinder, hehe :)

To se pa strinjam :) En celinder je en celinder :) Sej Hornetka gre super in je fajn motor, ampak hočem nazaj en celinder, pa če bodo kose padale :)

Tole z črnim motorjem in celindrom sem pa slišal ampak pač sem želel preverit situacijo, da se ne zaletim z glavo v zid prehitro.

Nekak mi je 625 bolj pri srcu kot 640. Če ima tisto gred dodatno al pa ne :) Tudi sam gištel (SXC), s tem sem se imel priložnost malo peljat, je bolj fajn od 640. Govorimo o kratkih relacijah... Za daljše pa definitivno 640.

Eden se je prodajal blizu mene in sem ga zamudil, imel tudi kolesa za enduro. Šment. 660 pa ne pride v poštev zaradi elektro štarterja... Kaj so sploh dosegli s tem da ga na tem modelu ni bilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj so sploh dosegli s tem da ga na tem modelu ni bilo?

Brez štartrerja je bil predvsem zaradi manjše teže (brez akomulatorja, štarterja in vseh ostalih zadev, ki še pašejo zdraven)....ta model ima tudi manj olja kot npr. 640 in 625, ker ga ima samo v motorju in ne v okvirju tako kot prej omenjena. Drugače pa med 640 in 625 ni tako velike razlike, prostornina je pri obeh enaka 625ccm, različni so vplinjači 640 ima depresijskega (mikuni), 625 ima Keihin fcr, 625 ima alu subframe, medtem ko ima 640 jeklenega. Mogoče je še kaj ampak to je tako na hitro....glede samih agregatov sem tudi jaz zasledil, da naj bi bili sivi boljši, problemi naj bi bili tudi z ležaji na glavni gredi...več o tem si preberi na kakšnem tujem forumu, kjer je glede tega več napisanega.

Popravljeno . Popravil benny0104
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez štartrerja je bil predvsem zaradi manjše teže (brez akomulatorja, štarterja in vseh ostalih zadev, ki še pašejo zdraven)....ta model ima tudi manj olja kot npr. 640 in 625, ker ga ima samo v motorju in ne v okvirju tako kot prej omenjena. Drugače pa med 640 in 625 ni tako velike razlike, prostornina je pri obeh enaka 625ccm, različni so vplinjači 640 ima depresijskega (mikuni), 625 ima Keihin fcr, 625 ima alu subframe, medtem ko ima 640 jeklenega. Mogoče je še kaj ampak to je tako na hitro....glede samih agregatov sem tudi jaz zasledil, da naj bi bili sivi boljši, problemi naj bi bili tudi z ležaji na glavni gredi...več o tem si preberi na kakšnem tujem forumu, kjer je glede tega več napisanega.

660- ka ima tudi olje v okvirju.

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!