Skoči na vsebino

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Priporočene objave

Re malo čudno, ono cevko, ki gre iz ventila pred vplinjač pa le odstrani in lukno blindiraj.

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm hm. Iz videa se tezko razbere ampak taksnega cinglanja definitivno ni bilo. sam sem imel notri olje shell advance ultra full syntetic 15/50, tudi prejsni lastnik je 3 leta notri dajal to olje. Zakaj si nastavljal ventile?Saj sem jih nastavil že jaz=? Je nastavil razmak 0,15mm? Meni se bo zvoku bolj zdi kot nerpravilno nastavljeni ventili. Opilkov cca 2000km nazaj na vijaku ni bilo. Malce se mi zdi da imas visok prosti tek.

Prosti tek je popravlen, sem malo premikal ker sem proboval vse možno kaj bi lahko blo:)

motor mi je pregledal da se res prepričam če je vse vredo in tut je, v mašini je vse tk ko je treba, ker pri prejšnih motorjih so tut govorli da je vse vredo in da je blo vse zamenjano itd na konco je pa biv motor(rmz) tik predn da bi šov po gobe ... opilkov ni blo nobenih, bom šov do njega pa boma spet pogledla ventile.

drgač sm pa zamenjo pakne, spreda manši zobnik, zada treba žarnico spt menjat:) drgač je pa motor bomba;)

Re malo čudno, ono cevko, ki gre iz ventila pred vplinjač pa le odstrani in lukno blindiraj.

lp A

tut to je že zrihtano

Popravljeno . Popravil Noiser69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

a paše na 640 05 zadi 160 guma, al šoba po ketni?

naročo bi contiattack sm 160/60-17

attack_sm_uv,property=original.gif

al pa pilot power one

09MichelinPowerOne_120.gif

Popravljeno . Popravil Noiser69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ventil se je pa kar sam razstelal:):)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a paše na 640 05 zadi 160 guma, al šoba po ketni?

naročo bi contiattack sm 160/60-17

Koliko pa imaš v prometni? MIslim da bi 160 morala it?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko pa imaš v prometni? MIslim da bi 160 morala it?

je 160 ja, sam malo sm se pozanimo rajš, na tujih forumih sm bral da enim ne pašejo, ker je odvisno od proizvajalca kako gumo nardi, ker majo toleranco mislim da od 156mm do 164mm in potem ene brusijo po ketni;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Nedavno sem kupil 640 SM, letnik 2003. Imam problem z elektro zaganjačem. V bistvu ni problem sam zaganjač, ker sem ga razmetal in sprobal in lepo vrti. Vendar pa se zobnik, ki ga poganja vreteno zaganjača vrti v prazno. Na netu sem malo surfal po tujih forumih in pravijo, da bi lahko bilo krivo tole:

http://www.ebay.de/itm/Anlasser-Freilauf-KTM-Duke-2-640-2004-E-Start-/400209678409?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5d2e5b1049

A ima kdo podobne izkušnje ali kak nasvet. Motor sicer vžge na nožni zaganjač, samo mi ni ravno do pretirane telovadbe....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Sem totalni noob kar se motorjev tiče ampak vseeno že pridno zbiram denar za nakup SM motorja. Kaj bi mi predlagali za začetnika? Kateri SM? Gledal sem KTM EXC predelane v SM ampak ne vem kako je z vzdrževanjem tega (nimam pojma glede servisiranja, niti orodja).

Sem vozil skuterja 10 let in naredil z njim 32000 km. Sprobal (toliko, da sem se peljal) sem že skoraj vse vrste motorjev ampak SM mi najbolj leži pri srcu zaradi lahkote in manevriranja. Letos sem se končno spravil delat izpit za A, tako da je zdaj med mano in motorjem samo še finančna ovira :)

Hvala za info!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Sem totalni noob kar se motorjev tiče ampak vseeno že pridno zbiram denar za nakup SM motorja. Kaj bi mi predlagali za začetnika? Kateri SM? Gledal sem KTM EXC predelane v SM ampak ne vem kako je z vzdrževanjem tega (nimam pojma glede servisiranja, niti orodja).

Sem vozil skuterja 10 let in naredil z njim 32000 km. Sprobal (toliko, da sem se peljal) sem že skoraj vse vrste motorjev ampak SM mi najbolj leži pri srcu zaradi lahkote in manevriranja. Letos sem se končno spravil delat izpit za A, tako da je zdaj med mano in motorjem samo še finančna ovira :)

Hvala za info!

Zdravo, jz ti lahko iz svojih izkušenj povem, da kar se tiče exc-ja 450-525... so to zelo naviti motorji katerega se trenutno tud poslužujem, vendar moraš vedet da to ni motor katerega boš po ravnini šponal, njegov teren se začne tam, kjer je breg in ovinki. V zakup moraš vzet tudi to da te bo po dve urah vožnje zadnja plat že pošteno bolela tako, da če se mislš bolj potovalno vozt so za moje pojme bolš SMC tud kar se tiče vzdrževanja, jz na svojmu delam na 20ur servis ali drugač povedan na slabih tisoč km poleg rednih servisu pa vsako drugo leto ali na 120ur odpremo mašino, tko da zadeva ni glih pocen je pa res užitek pelat tak motor je tko kot bi se vozu z biciklom. Drugač sem pa jz začev z yamaho xt tko da sm se zadeve mal navadu potem sem pa exc-ja predelu v sm moram pa rečt, da je bila razlika v moči med ktm in yamaho kot noč pa dan, tako, da je bolš če začneš z motorjem, ki ni tako sunkovit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor. Mi je kar všeč ta Yamaha. Za začetek res ne rabim ne vem kako hudo mašino, bolj se mi gre, da se sploh lahko vozim. Bi pa ga uporabljal tudi za prevoz v službo, 35km v eno smer. A je velika razlika pri manevriranju med SM in npr. naked bike? Je teža motorja ključni faktor pri tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor. Mi je kar všeč ta Yamaha. Za začetek res ne rabim ne vem kako hudo mašino, bolj se mi gre, da se sploh lahko vozim. Bi pa ga uporabljal tudi za prevoz v službo, 35km v eno smer. A je velika razlika pri manevriranju med SM in npr. naked bike? Je teža motorja ključni faktor pri tem?

Odvisno kater motor bi rad imel za sm že velika razlika je med modelom smc in exc-sm, exc je lažji za 30 kg od novega smc-r. Kar se pa tiče naked motorjev pa nisem tolk seznanjen z težo motorjev sam to je spet svoj tip motorja, čist odvisno kaj ti paše jz zaenkrat ne menjam ni šanese, yamaha xt je mela okol 180 kg tko, da je z exc-jam sploh ne morem primerjat , drugač ti bojo pa še fantje, ki majo smc-je kej več lahko povedal kako se kej pelje ta motor pa kakšno težo ima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, imam smc 690 2011. motor je definitivno premočan za prvi motor. imaš sicer 3 različne režime delovanja, ki jih upravljaš s pomočjo gumba pod sedežem, ampak vseeno, je prezahteven za začetnika. Je pa res, da je super vodljiv, in okreten po mestu. tehta približno 150 kilogramov, napram exc je to veliko, ampak če primerjam z yamaho xt, ki sem si jo tudi lastil, je pa kot dan in noč. sevisi so na 7500 km, na letnikih 2012 celo na 10000 km, je pa servis dokaj drag na pooblaščenem servisu, če hočeš imeti garancijo. Vsake toliko časa je treba doliti malo olja, ker mašina zahteva sintetiko :) Je pa res funbike, lahkoten in poskčen :)

Odsvetujem ti takšne motorje za prvi motor, raje kupi kakšno xt 660 ali pa mt03 suzuki drz 400 sm, hondo fmx. ko pa nabereš malo več kilometrov z enim cilindrom, pa presedlaj na kakšnega ktma, ali pa husqvarno:)

LP, Vid

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Sumim da na to navaden lc4. Realna cena bi bila po mojem mnenju ene 2500-2700eur...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!