Skoči na vsebino

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Priporočene objave

Js sm lih prodav svojga:)

Drgač pa, 2 se peleta čist kamot, js sm svojo učas zravn pelo, tut po 200 km brez problema, samo ni to to, je narjen za enga :P

oglas od spodnega maš tukaj: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10357318&show=1

ta 2 sta oba SMC, bol racing varjanta lc4-ke al kk bi se izrazo, mislim da nimata električnega štarterja, samo motor pa gre vlk bol ko pa navadna lc4ka ... če bi še 1x kupoval lc4 bi uzel smc-ja...
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No do spomladi se bo našlo nekaj :P Pol ni problema bo mal potrpela :D lažje se bo vozit, kot na cestaku. spodnjega sem na enem drugem forumu videl. 

Je kaj posebnega kar je treba pazit pri teh motorjih? Kako je pa z vzdrževanjem? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, hotko90 said:

No do spomladi se bo našlo nekaj :P Pol ni problema bo mal potrpela :D lažje se bo vozit, kot na cestaku. spodnjega sem na enem drugem forumu videl. 

Je kaj posebnega kar je treba pazit pri teh motorjih? Kako je pa z vzdrževanjem? 

vzdrževanja, če primerjam z racing motorji (krosle, hard enduro), skor ni ... 5000 km olje+ filtri, vsako drugo menjavo pa še ventile - tk piše v knjigi, js sm oboje delo konc sezone na prblizno 3, 4000 km.
Mašine grejo, so vzdržljive, sam te pa lahk zajbavajo kake malenkosti, mene je recimo štrom, mi ni hotlo polnit akumulatorja, pa take brzvezne finte:) lahk da bo šov brz problema 40 000, lahk pa da bo jutr neki crknalo, ko pr vsakmo motorjo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pa yamaha WR, čist drug segment, kros motor z lučmi, okvir ni narejen za to da se vozita 2!
tule so servisi na 10-15 ur/600km ... racing zadeva, za kratke relacije

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Noiser69 pravi:

To je pa yamaha WR, čist drug segment, kros motor z lučmi, okvir ni narejen za to da se vozita 2!
tule so servisi na 10-15 ur/600km ... racing zadeva, za kratke relacije

Aha to potem ni to kar iščem. Kaj pa http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10269930&show=1 

Oz kaj se še splača pa da je za dva. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse 450 so več al manj narjene za dirke; TM še posebi; majhna količina olja, menjave batov, ležajev ojnic, itd. na tolk in tolk ur ... 

Sploh pa tema je o KTM 6** supermoto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z DinDiin imam ga tudi  jaz - lahko rečem, da se tudi z dvema odlično obnese.

+ zvok  napram singlu = puresex (vsaj meni...)

KTM_950_Supermoto_2005_20_1024x768.jpg

Popravljeno . Popravil KilleRBee
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 hours ago, hotko90 said:

Kako je pa z vzdrževanjem tega? Na koliko se delajo servisi? Isto kot za smc 660,wr450sm... 

ne (edino z smc 660 podobno)! js ti predlagam da si še kak tuj forum (al pa prejšne strani tega) prebereš da boš sploh zastopo kaka je razlika med 660, 640 in pa med ostalimi motokros motorji predelanimi v SM!

Pri tem določenem se menja olje+filtre na 5000 km, ventile na vsako drugo menjavo, pr raznih wr450, exc, crf, ..... pa, tk ko smo že zgora in pa na forumo 100x napisali, na 10-15 ur (600km)! ti je kaj jasno? Prvo sploh pr sbi razčisti ka hočeš, pa beri, še enkrat beri - forume, članke itd, da boš vsaj malo mev razčiščene pojme ;)

Popravljeno . Popravil Noiser69
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Žiu, razmišjam o nakupu SM-a, in se mi nekako najboljša izbira zame zdi LC4 625 ali 640. Rabil bi ga predvsem za vikend ture, poleti do šihta in parkrat letno za na pisto. Gledam predvsem letnike med 2004 in 07. Zanima me, imajo ti motorji kakšne značilne napake, če imajo vsi motorji v prometni 23kW ali imajo kateri več, in pa kdaj se dela generalni servis (menjava bata, ventilov..., zasledil sem da nekje na 40 kkm?)

 

Popravljeno . Popravil Tadi14
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...
  • 7 mesecev pozneje...

Pozdravljeni..!
Glede na to da je tema malo ze zastarela a vseeno vprasam, mogoče se ima kaksen tak motor ;);)
zanima me ce ima kdo kaksne dele za 660 smc ? potreboval bi stikalo za luci,  smernike, hupo... zadnjo torbo na blatniku, tacke za sopotnika (ce jih je sploh mozno montirati na 660 smc l.04 ??),  in se kaksna malenkost.. mel bi pa tudi kaksno vprasanje, seveda ce se bo kdo javil sploh tukaj :) lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/6/2020 at 3:39 PM, marincspeedshop said:

Kar uprasaj, mogoce se nisem vsega pozabil ? Na sliki generalka smc625.

11154781_10153055816509678_7601320118893727337_o.jpg

Supr, se je nekdo, ki ima oz kaj ve o teh motorjih ?

Vidim, da si ti bolj mehanik kot pa lastnik ce se ne motim an ?  Se pravi kaksnih rezervnih delov najbrs nimas, ali pac ?

Kot mehanika, bi te pa vprasal, dobavljivost in pa ceno delov za glavni servis (to kar mu pripada po teh letih in pa kilometrih).. 

Zanima mer tudi ce bi vedel kaj je to za ena cevka na desni strani cilindra, ker jo imam jaz "blindirano" po vsej vrjetnosti domace izdelave plomba ker je noter navaden vijak.. cev pa zgleda kot neki vakum mogoce ? Ali oddusek ?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 4. 3. 2020 ob 17:41, togo pravi:

zanima me ce ima kdo kaksne dele za 660 smc ? potreboval bi stikalo za luci,  smernike, hupo... zadnjo torbo na blatniku, tacke za sopotnika (ce jih je sploh mozno montirati na 660 smc l.04 ??), 

Stikalo za luči nabavi original KTM. Žmigavce lahko nabaviš al original al pa daš kake podobne gor. Al pa LED. Hupa bo od kateregakoli mopeda OK. Zadnja torba za blatnik... se lahko da gor marsikaj. Dele se še vedno dobi originalne, sam ne več vsega iz zaloge (backorder), česa pa sploh ne (recimo spodnji ležaj zadnjega amortizerja). Za cene in dobavljivost (original deli) je najboljše pogledat na https://ktm-oprema.si/index.php?route=product/category&path=124 ,sheme in kode pa najdeš na https://sparepartsfinder.ktm.com/

Sam imam sicer 640 Adventure 2003, sam LC4 stroji podobnih letnikov so precej podobni.

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

47 minutes ago, jskrablin said:

Stikalo za luči nabavi original KTM. Žmigavce lahko nabaviš al original al pa daš kake podobne gor. Al pa LED. Hupa bo od kateregakoli mopeda OK. Zadnja torba za blatnik... se lahko da gor marsikaj. Dele se še vedno dobi originalne, sam ne več vsega iz zaloge (backorder), česa pa sploh ne (recimo spodnji ležaj zadnjega amortizerja). Za cene in dobavljivost (original deli) je najboljše pogledat na https://ktm-oprema.si/index.php?route=product/category&path=124 ,sheme in kode pa najdeš na https://sparepartsfinder.ktm.com/

Sam imam sicer 640 Adventure 2003, sam LC4 stroji podobnih letnikov so precej podobni.

 

Stikala se ne dobi vec originalnega, zato pa iscem ce je kaksen v delih ali pa vsak podobnega temu.. ker na temu smcju je cist minimalisticno stikalo in ni tako glomazno kot na drugih modelih..  rabim pa samo stikalo, s katerim se upravljajo luci, smerniki, hupa.. ne pa dejansko smernike hupo itd :)

me pa zanima ali smcji niso imeli tacke za sopotnika nobeni ali ?

aha tisto si bom pa pogledal shemo malo ja, hvala.!(:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!