Skoči na vsebino

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Priporočene objave

Saj menda čutiš, če maš samo pol gasa. Sicer pa samo snameš pokrovček od vplinjača pod sedežem. Ni treba vsega razdirat. Čep je prišvasan na koncu avspuha in ga vidiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem v škofji loki videl KTM SMR 525, pa motor je bil registriran, a j to sploh možno, kaj je treba narest da tak motor lahko registriraš, ker baje ni street legal, ma biv je pa tkoooo lep :wub: :wub: :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem v škofji loki videl KTM SMR 525, pa motor je bil registriran, a j to sploh možno, kaj je treba narest da tak motor lahko registriraš, ker baje ni street legal, ma biv je pa tkoooo lep  :wub:  :wub:  :wub:

A si prepričan, da je bil SMR in ne predelan EXC?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si prepričan, da je bil SMR in ne predelan EXC?

biv je SMR, na sedežu je pisalo SMR, pa tud lih tak je biv kot je na sliki originalen SMR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SMR nima ne homologacije, ne elektrike za luči, ne števca,..., tako da je verjetno ceneje narediti SMR iz EXC, kot pa SMR registrirati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem: imam KTMja l.98 z navadnim mikuni frgazerom. Pri visokih obratih mi čez cevko iz frgazerja bencin šprica v potokih. Prej se je to dogajalo samo pri neogretem motorju, (pri normalnih obratih, da ne bo pomote), ko pa se je ogrel, pa bencin ni več kapljal. Ja, takrat je še kapljal, zdaj pa že kar teče. Mogoče plovec? LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem v škofji loki videl KTM SMR 525, pa motor je bil registriran, a j to sploh možno, kaj je treba narest da tak motor lahko registriraš, ker baje ni street legal, ma biv je pa tkoooo lep  :wub:  :wub:  :wub:

Ja imaš prav, res obstaja registriran SMR v Škofji loki. Ampak tip je maksimalno mutil z avstrijsko homologacija in na koncu tudi malo "podmazal" ustrezne osebke, da je šlo skoz.

Še vedno pa sem mnenja, da to nima nobenega smisla ampak je bolje predelat EXC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Problem: imam KTMja l.98 z navadnim mikuni frgazerom. Pri visokih obratih mi čez cevko iz frgazerja bencin šprica v potokih. Prej se je to dogajalo samo pri neogretem motorju, (pri normalnih obratih, da ne bo pomote), ko pa se je ogrel, pa bencin ni več kapljal. Ja, takrat je še kapljal, zdaj pa že kar teče. Mogoče plovec? LP

to je plovec, preslabo zapira, pri visokih obratih zaradi vibracij slabo zapira

fergazer ven in ga cist razdri, razlika mora bit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

misliš, da bi rabil nov plovec? Sem že zamenjal dihtungo, iglo in vodilo igle.

problem je pri ventil (mogoce je kaj noter), ki ga zapira plovec, razdri vse pa spucaj, mogoce ne bo trebalo nic zamenjat

Popravljeno . Popravil stuhec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oprostite na uletu prije svega

ali

imate li kakve informacije iz prve ruke u vezi KTM 950 supermota

zainteresiran al malo cvikam :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
mene zanima kako je z vzdržljivostjo 660smc in 640

na kolko km se treba menjat bat? 640 ima el. vžig?

zakaj bi bilo potrebno menjat bat, saj je 4-takt maschina

640 mislim da imajo vse el. vzig

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Imama vprašanje za lastnike 650 in 625 SMC-jev. Je res serijska in homologirana moč (ki je napisana v prometni) 21kW ? kolko kw imate vi v prometni in a se stvar da odblokirat? .)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Kakšna je razlika med 625 in 660 v črevih mašine?

Razn glave in cilindra? Je kej ojačano (ojnica ležaji...)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna je razlika med 625 in 660 v črevih mašine?

Razn glave in cilindra? Je kej ojačano (ojnica ležaji...)?

vse isti šmorn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

mene pa zanima koliko se da visina sedeza znizat.....verjetno bi rabil tam okoli 840-850cm, to je okoli 6cm in a to na kakšen nacin tudi vpliva na motor?? aja 625smc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!