GUMY Objavljeno Julij 6, 2005 Deli Objavljeno Julij 6, 2005 Saj menda čutiš, če maš samo pol gasa. Sicer pa samo snameš pokrovček od vplinjača pod sedežem. Ni treba vsega razdirat. Čep je prišvasan na koncu avspuha in ga vidiš. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
puta Objavljeno Julij 11, 2005 Deli Objavljeno Julij 11, 2005 Uglavnem moj LC4 SM je odbrenkal svojih 1000km... Kje v LJ se da kupit olje (kaj priporočate)pa filtre? Hvala Primož Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Julij 11, 2005 Deli Objavljeno Julij 11, 2005 danes sem v škofji loki videl KTM SMR 525, pa motor je bil registriran, a j to sploh možno, kaj je treba narest da tak motor lahko registriraš, ker baje ni street legal, ma biv je pa tkoooo lep :wub: :wub: :wub: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GUMY Objavljeno Julij 11, 2005 Deli Objavljeno Julij 11, 2005 danes sem v škofji loki videl KTM SMR 525, pa motor je bil registriran, a j to sploh možno, kaj je treba narest da tak motor lahko registriraš, ker baje ni street legal, ma biv je pa tkoooo lep :wub: :wub: :wub: ← A si prepričan, da je bil SMR in ne predelan EXC? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Julij 11, 2005 Deli Objavljeno Julij 11, 2005 A si prepričan, da je bil SMR in ne predelan EXC? ← biv je SMR, na sedežu je pisalo SMR, pa tud lih tak je biv kot je na sliki originalen SMR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GUMY Objavljeno Julij 12, 2005 Deli Objavljeno Julij 12, 2005 SMR nima ne homologacije, ne elektrike za luči, ne števca,..., tako da je verjetno ceneje narediti SMR iz EXC, kot pa SMR registrirati. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smrobi Objavljeno Julij 13, 2005 Deli Objavljeno Julij 13, 2005 Problem: imam KTMja l.98 z navadnim mikuni frgazerom. Pri visokih obratih mi čez cevko iz frgazerja bencin šprica v potokih. Prej se je to dogajalo samo pri neogretem motorju, (pri normalnih obratih, da ne bo pomote), ko pa se je ogrel, pa bencin ni več kapljal. Ja, takrat je še kapljal, zdaj pa že kar teče. Mogoče plovec? LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GUMY Objavljeno Julij 21, 2005 Deli Objavljeno Julij 21, 2005 danes sem v škofji loki videl KTM SMR 525, pa motor je bil registriran, a j to sploh možno, kaj je treba narest da tak motor lahko registriraš, ker baje ni street legal, ma biv je pa tkoooo lep :wub: :wub: :wub: ← Ja imaš prav, res obstaja registriran SMR v Škofji loki. Ampak tip je maksimalno mutil z avstrijsko homologacija in na koncu tudi malo "podmazal" ustrezne osebke, da je šlo skoz. Še vedno pa sem mnenja, da to nima nobenega smisla ampak je bolje predelat EXC. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno Julij 29, 2005 Deli Objavljeno Julij 29, 2005 Problem: imam KTMja l.98 z navadnim mikuni frgazerom. Pri visokih obratih mi čez cevko iz frgazerja bencin šprica v potokih. Prej se je to dogajalo samo pri neogretem motorju, (pri normalnih obratih, da ne bo pomote), ko pa se je ogrel, pa bencin ni več kapljal. Ja, takrat je še kapljal, zdaj pa že kar teče. Mogoče plovec? LP ← to je plovec, preslabo zapira, pri visokih obratih zaradi vibracij slabo zapira fergazer ven in ga cist razdri, razlika mora bit Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smrobi Objavljeno Julij 29, 2005 Deli Objavljeno Julij 29, 2005 misliš, da bi rabil nov plovec? Sem že zamenjal dihtungo, iglo in vodilo igle. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Julij 29, 2005 Deli Objavljeno Julij 29, 2005 Mogoče pa plovec ne "plava" več? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno Julij 30, 2005 Deli Objavljeno Julij 30, 2005 (popravljeno) misliš, da bi rabil nov plovec? Sem že zamenjal dihtungo, iglo in vodilo igle. ← problem je pri ventil (mogoce je kaj noter), ki ga zapira plovec, razdri vse pa spucaj, mogoce ne bo trebalo nic zamenjat Popravljeno Julij 30, 2005. Popravil stuhec Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tomee Objavljeno Julij 31, 2005 Deli Objavljeno Julij 31, 2005 oprostite na uletu prije svega ali imate li kakve informacije iz prve ruke u vezi KTM 950 supermota zainteresiran al malo cvikam :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
frankie Objavljeno Julij 31, 2005 Deli Objavljeno Julij 31, 2005 So info iz prve roke, v temi od 950 sm. Kupi in povej še ti :afro1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denZ Objavljeno September 18, 2005 Deli Objavljeno September 18, 2005 mene zanima kako je z vzdržljivostjo 660smc in 640 na kolko km se treba menjat bat? 640 ima el. vžig? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno September 20, 2005 Deli Objavljeno September 20, 2005 mene zanima kako je z vzdržljivostjo 660smc in 640 na kolko km se treba menjat bat? 640 ima el. vžig? ← zakaj bi bilo potrebno menjat bat, saj je 4-takt maschina 640 mislim da imajo vse el. vzig Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pogi Objavljeno Oktober 31, 2005 Deli Objavljeno Oktober 31, 2005 Imama vprašanje za lastnike 650 in 625 SMC-jev. Je res serijska in homologirana moč (ki je napisana v prometni) 21kW ? kolko kw imate vi v prometni in a se stvar da odblokirat? .) LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
batzajla Objavljeno Oktober 31, 2005 Deli Objavljeno Oktober 31, 2005 ja :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Butnglavc Objavljeno Oktober 31, 2005 Deli Objavljeno Oktober 31, 2005 1. 24 kW 2. Jp :eek: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_fmx_ Objavljeno November 1, 2005 Deli Objavljeno November 1, 2005 zanima me od katerega letnika motorjev se je začelo v homologacijo in prometno zapisovati da ima motor 24kw?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
frankie Objavljeno Marec 23, 2006 Deli Objavljeno Marec 23, 2006 Kakšna je razlika med 625 in 660 v črevih mašine? Razn glave in cilindra? Je kej ojačano (ojnica ležaji...)? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Butnglavc Objavljeno Marec 23, 2006 Deli Objavljeno Marec 23, 2006 Kakšna je razlika med 625 in 660 v črevih mašine? Razn glave in cilindra? Je kej ojačano (ojnica ležaji...)? vse isti šmorn Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vision Objavljeno Junij 29, 2006 Deli Objavljeno Junij 29, 2006 mene pa zanima koliko se da visina sedeza znizat.....verjetno bi rabil tam okoli 840-850cm, to je okoli 6cm in a to na kakšen nacin tudi vpliva na motor?? aja 625smc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kalanček Objavljeno Junij 29, 2006 Deli Objavljeno Junij 29, 2006 http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/foto/860531/1.jpg reku bi da ga je tale kr lepo poštimo0v za moje pojme sam kaj k to preveč žre drgač me pa zanima kok pa takle motorji popijejo mislm tut 450,660 in 625 al pa endurce :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Unikat Objavljeno Junij 29, 2006 Deli Objavljeno Junij 29, 2006 Jst mam 450, sicer Husqvarno pa mi žre 5l Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se