Jump to content

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Recommended Posts

No men pa ni neumno, en je cenejsi u primeru padca...:) Resno. Pa se lazje je. Sicer pa Burek sm mislu da kupujes lih zarad optike dveh loncev!

Vprasanje tudi kolk je placa za enga velikega...Bi biu pa res unikaten ker nism se vidu predelave iz dveh na enga. Leovince je bila pr men zadnja varianta, je pa uredu, samo ne zgleda lepo, prevec polozen/vodoraven pride.

Ma gume so uredu no, niso supersport...Sej bo zadnja itak hitro sla, ti dam cajta max 2000km:). Ko se bos navadu na navor u nizkih in srednjih - pomoje bol vlece ko suza - oziroma sm preprican!!!

Kaksne zobnike imas???

Link to comment
Share on other sites

Meni se zdi zelo neumna ideja. Al daš oba gor če že moraš zaradi zvoka ali pa nič. Pa tako kot je zdaj je lepše :) Lahko pa se s tema dvema poigraš za zvok :)

Dnar, fant, dnar. Imam u igri še nov bord(200-250€) in pošten bicikl(300-400€)

No men pa ni neumno, en je cenejsi u primeru padca...:) Resno. Pa se lazje je. Sicer pa Burek sm mislu da kupujes lih zarad optike dveh loncev!

Vprasanje tudi kolk je placa za enga velikega...Bi biu pa res unikaten ker nism se vidu predelave iz dveh na enga. Leovince je bila pr men zadnja varianta, je pa uredu, samo ne zgleda lepo, prevec polozen/vodoraven pride.

Ma gume so uredu no, niso supersport...Sej bo zadnja itak hitro sla, ti dam cajta max 2000km:). Ko se bos navadu na navor u nizkih in srednjih - pomoje bol vlece ko suza - oziroma sm preprican!!!

Kaksne zobnike imas???

Tako je, ne zgleda slabo, lažje je, samo enga lohk usuješ.

Kupoval sem tanov model zaradi 21KW v prometni in nekaj več kg. Tastar model je mel preveliko razmerje zaradi 25KW izpita. In pa tudi optike(rit je fuuuul lepša, tista okrogla plastika mi je grda pri prejšnjih modelih)

Če bi že predeloval krivine bi ga naredu da pride poševno gor. Ko sem prišel gledat motor je imel enojnega karbon Termignionija(odprtega kajpak). Ti povem, zelo hud videz, zvok pa brutalen.

Zobniki so verjetno original, nisem spraševal, lahko ti pa povem da v 1. brez obotavljanja dvigne takoj. No, sej vozu sem se glih 20km, še to bolj počasi ker je ogromno peska po cesti, pa še nimam registriranga. Največ sem ga nateral 155km/h na eni ravnini, seveda bi šlo več, samo nisem imel dosti ravnine. Kolegi na UK KTM forumu pravjo o 100-105miljah, kar je skor 170km/h.

Ampak, je pa vse drugo kot suza, to vleče ko smrt od minimuma naprej. Suza se je pa "vklapljala" 8000obratov :D

Link to comment
Share on other sites

Dal sem 5000€ v ITA. Je pa bil kar daleč-Firence. Zanimivo mi je to, da nima niti krivin obarvanih, sem gledal še enega v Benetkah(samo na slikah, nisem ga šel pogledat) in je mel krivine modro-viola.

Link to comment
Share on other sites

Eno vprašanje za KTM strokovnjake,.....od katerega letnika dalje se da dobit SMR (525,...) in koliko (približno) imajo cene :?

PS: Ful jih je malo,....ZAKAJ? :hmm: :?

Lp, Gregor

Edited by gregor46
Link to comment
Share on other sites

Zanima me če ima kdo original krivine obarvane na modro-viola.

Npr. kot ta:

1455220.jpg

Kupujem rabljenga, pa me zanima če to pomeni da je bil na kakem motozboru na mestu žgan v obrate, al je to normalno

Barva je popolnoma normalna. Zaradi tankih in enostenskih izpušnih cevi izpuh postanejo le te modro-vijola barve že po pol ure delovanja. Če motor deluje na mestu v temi cevi celo rahlo žarijo. S temi ni nič narobe.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, motor je 2005, ima 14k km, zadnja guma je popolnoma nova, sprednja pa tudi ni prav stara.

A te gume niso dobre? So kokr vem res prva vgradnja, tko da nevem kaj ne pričakujem od njih... Motor je pa res strupen. S lastnikom greva na probno, on je sedel zadaj, in mi kaže naj prbijem..., menjam v 2. obrenm gas in po zadnji :whistle: Mi ni blo nč jasno...

Eno vprašanje mam. rad bi menjal lonce. Sem razmišljal o LeoVince-ker so najcenejši, in bi dal samo enega, drugega pa prodal. Kaj mislite?

Stari modeli so itak imeli samo 1lonec, tko da mislim da ni neke panike, pa še homologiral bi lahko.

Glede gum to ni prvovgradnja. Model 625 in 660 SMC sta bila v osnovi opremljena z gumami PIRELLI MT 60 RS ali CORSA izvedbi in hitrostni faktor V. To kar je na motorju sedaj so vsekakor druge - novejše gume ... manj športne a z daljšo življensko dobo or MT 60 RS.

Na sliki vidim tudi stopalke za sopotnika. V homologaciji proizvajalca je naveden le en potnik - to je šofer. Poglej kaj ti piše v homologaciji, da ne boš imel problemov z modrimi. Pri nas sta oba (625 in 660) SMC modela homologirana za eno osebo, z to razliko, da je imel 625 SMC kovinski zadnji del okvirja (kot 640 LC4) in elektrozaganjač ... teža 153 kg, model 660 SMC pa je imel aluminjasti zadek (kot 625 SXC) brez zaganjača ... teža 147 kg.

Izpuhi na motorju izgledajo popolnoma novi ... nerabljeni.

In še moje mnenje: z enim izpuhom bo res lažji a tudi grši !?

Obilo veselja in varnih kilometrov.

Link to comment
Share on other sites

Dnar, fant, dnar. Imam u igri še nov bord(200-250€) in pošten bicikl(300-400€)

Tako je, ne zgleda slabo, lažje je, samo enga lohk usuješ.

Kupoval sem tanov model zaradi 21KW v prometni in nekaj več kg. Tastar model je mel preveliko razmerje zaradi 25KW izpita. In pa tudi optike(rit je fuuuul lepša, tista okrogla plastika mi je grda pri prejšnjih modelih)

Če bi že predeloval krivine bi ga naredu da pride poševno gor. Ko sem prišel gledat motor je imel enojnega karbon Termignionija(odprtega kajpak). Ti povem, zelo hud videz, zvok pa brutalen.

Zobniki so verjetno original, nisem spraševal, lahko ti pa povem da v 1. brez obotavljanja dvigne takoj. No, sej vozu sem se glih 20km, še to bolj počasi ker je ogromno peska po cesti, pa še nimam registriranga. Največ sem ga nateral 155km/h na eni ravnini, seveda bi šlo več, samo nisem imel dosti ravnine. Kolegi na UK KTM forumu pravjo o 100-105miljah, kar je skor 170km/h.

Ampak, je pa vse drugo kot suza, to vleče ko smrt od minimuma naprej. Suza se je pa "vklapljala" 8000obratov :D

Originalno razmerje pri 625 je 16/38 (pri 660 je 17/40). Za bolj športno vožnjo - norenje daš spredaj 15 zob za kam dalje pa 17 zob. Najcenejša varijanta spremembe razmerja pa tudi verige ni potrebno krajšat ali daljšat. Le pri 17 zob spredaj je potrebno menjati še vodilo verige nad pogonskim zobnikom ... original je predebel.

Link to comment
Share on other sites

Eno vprašanje za KTM strokovnjake,.....od katerega letnika dalje se da dobit SMR (525,.. .) in koliko (približno) imajo cene :?

PS: Ful jih je malo,....ZAKAJ? :hmm: :?

Lp, Gregor

Model 525 SMR je nehomologiran tekmovalen motor ... brez luči, smerokazov in merilnih instrumentov. Modeli SMR so se začeli proizvajati leta 2004 in so jih v glavnem kupovali le tekmovalci.

Kronologija proizvodnje :

- 2004 ... 450 / 525 SMR ( + omejeno število 450 SMS )

- 2005 ... 450 / 525 SMR

- 2006 ... 450 / 560 SMR

- 2007 ... 450 / 560 SMR

- 2008 ... samo 450 SMR

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

A mi lahko kdo pomaga...

Včeraj sem menjaval olje in filtre. Tisti filter pri nogi spodaj sem menjal brez problema. Oni, ki je pod radiatorji, pa zgleda kot avto filter-črno ohišje. A je to dejansko samo ohišje in se noter zamenja filter, al se to menja celo zadevo(skupaj z ohišjem)???

10272848-M.jpg

Link to comment
Share on other sites

Oj caki malo! Ce nimas knigce ali kaksnega ki je to ze pocel, potem ne delaj sam. Ni cisto preprost postopek...Ker je ze mal casa od tvojega posta, upam da si naredil use kot se sika :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Ma imam knjigco(pdf), sam je za 2003 letnik. In čudno mi je to da smo naročili oba filtra po katalogu, ampak eden paše tam pri nogi, drugi pa je podoben prvemu(brez ohišja), tako da nevem kaj zdej. Morm nov filter kupit, in unega odšravfat. Vem da je treba mašino zakurblat da scufa vse olje ven...

Link to comment
Share on other sites

Ma imam knjigco(pdf), sam je za 2003 letnik. In čudno mi je to da smo naročili oba filtra po katalogu, ampak eden paše tam pri nogi, drugi pa je podoben prvemu(brez ohišja), tako da nevem kaj zdej. Morm nov filter kupit, in unega odšravfat. Vem da je treba mašino zakurblat da scufa vse olje ven...

Posluš oz. ber.

Če nimaš komplet filtra v ohišju, pol ni pravi.

Postopek:

-segrej motor,

-na spodjni strani mašine odviješ dva vijaka- na natični ključ, tretjega na inbus ne tikaj, ker je to ventil,

-spustiš olje,

-odvij filter v črnem ohišju-na okvirju,

-odvij vijak, ki je na tvoji sliki obktožen z rdečim, pusti naj olje isteče,

-nazaj privij ta vijak,

-privij vijaka iz spodnje strani mašine,

-v filter v črnem ohišju nalij olje in ga namesti,-

-v mašino nalij 1,3 litra olja,

-odvij vijak na zgornjem delu okvirja-pri vilicah na desni strani,

-v okvir nalij 0,6 litra olja,

-prižgi motor in ko bo olje začelo teči iz luknje na zg.delu okvirja privij vijak in končal si.

Nikakor pa ne laufaj motorja brez olja.

To je prepisan postopek iz knjige za 660 SMC letnik 2004, ki sem ga prakticiral na mojem motorju in je funkcioniral.

Link to comment
Share on other sites

Ma imam knjigco(pdf), sam je za 2003 letnik. In čudno mi je to da smo naročili oba filtra po katalogu, ampak eden paše tam pri nogi, drugi pa je podoben prvemu(brez ohišja), tako da nevem kaj zdej. Morm nov filter kupit, in unega odšravfat. Vem da je treba mašino zakurblat da scufa vse olje ven...

A je drugi filter, tist k pravis da je podoben prvemu mal vecji, bele barve pa zgleda k en wc papir navit na rolo? (ce je tak, pol so ti za SC model poslal k nima olja v okvirju ampak ma drugje en dodatn filter) ;)

Link to comment
Share on other sites

Sem gledal na hiflo filters strani in smo zajebala z naročilom. Sva očitno naročila za SXC-ja. Tko, da bom nabavu drug filter in naredu kukr si opisal. Hvala za opis!

Sem pa un spodnji imbus vijak odšravfal, ker je v knjigici od 2003 pisalo tako. Se pa ni nč zgodilo(nič olja ni šlo ven)...

Link to comment
Share on other sites

Kaj kdo ve če se sploh kje dobi fake plastike za tanov model SMC-ja?

Motorjet ampak boš čakal. Priporočam Bauschleger austrija, če rabis piši na privat pa ti kaj ceneje zrihtamo :whistle:

Link to comment
Share on other sites

da ne bo kdo res bauschleger-ja iskal...........

Baumschlager Zweirad Grazer Straße 31a

8071 Hausmannstätten (Steiermark)

Tel: 03135/47416

Fax: 03135/47416-4

:whistle:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Danes oz. jutri naročam par stvari iz KTM Parts, tako da če kdo rabi kako malenkost(predvsem po teži) naj mi pošlje PM. naj še povem da so določene stvari na pol cene kot pri nas, od nalepk do antihopping sklopk.

Več: KLIK

Stran:KTM Parts

Link to comment
Share on other sites

Nič kaj takega hudega. Par nalepk, Fatbar balanco, kako majco, batek za sklopko(hidravlična, mi je spuščal),ventilčke za spust zraka iz vilc, mogoče še kako malenkost...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ve kdo podatke o menjalniku(razmerja) za novejše modele? Rad bi si zračunal prestavno razmerje da vem približno kateri zobnik nabavit, pa ne najdem. Samo od letnika 2003...

Kaka razmerja kaj vozite? Trenutno imam 16/40 in je še malo predolgo. Original sem imel 17/40

Jutri naročim 44 ali 43 zadaj. Kolk se ketna skrajša pri 4zobih več zadaj?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!