Jump to content

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Recommended Posts

Kolk se ketna skrajša pri 4zobih več zadaj?

Kvečjemu se jo podaljša, če daš večji zobnik. Ampak za teh par zobov ne bi smel bit problem.

Link to comment
Share on other sites

A ve kdo za kako fajno ponudbo KTM-a (600-660 LC4) tam nekje do 6000 €

:winkiss:

Link to comment
Share on other sites

a kdo mogoče ve kolko je cena novega ktm 950 :hmm: , nikjer ne zasledim bom morala kar k Habatu

Kukr vem je tanov 990 in ne več 950. BTW, angleži ga ful hvalijo...

Simonsi, skrajša se medosna razdalja in se tem "veriga". Se v bistvu ne, ampak tko za rečt. U glavnem me zanima če bom moral daljšat verigo al ne.

Link to comment
Share on other sites

Simonsi, skrajša se medosna razdalja in se tem "veriga". Se v bistvu ne, ampak tko za rečt. U glavnem me zanima če bom moral daljšat verigo al ne.

Link to comment
Share on other sites

KLIK Par novih slikc mojega...

Lahko bi se mi ki imamo te "lohk bi rekli redke" motorje enkrat nekje dobili, pa rekli besedo ali 10. :whistle:

Kaj pravte?

Link to comment
Share on other sites

23. zmenki in dogovarjanja o skupnih furah, izletih, dogajanjih, dogodovscinah et altera v za to primernih temah. v resnih temah bodo taksna obvestila brisana brez komentarja.
Link to comment
Share on other sites

mam eno vprašanje če bi znal kdo odgovorit... ko se vozim počasi(beri počasna voznja,stanje pri semaforih) mi pri kulerju meče vodo vun, ne skoz šrauf ampak skoz cevko ko je kao uberlauf :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Pa če si kej vodo dolival ti jo tud ven meče ker je ful občutljiv za to kok vode je v sistemu, že najmanjše presežke hitr ven zmeče...

Link to comment
Share on other sites

Pa če si kej vodo dolival ti jo tud ven meče ker je ful občutljiv za to kok vode je v sistemu, že najmanjše presežke hitr ven zmeče...

Ja, če nima ekspanzijske, pol je treba v hladilnik samo toliko nalit, da prekrije rebra ene 10mm, ostalo pa deluje kot ekspanzijska.

Link to comment
Share on other sites

Preveri če ti sploh dela ventilator, lahko da se ti pregreva in ne vrti.

Ima kdo izkušnje s prisilnim hlajenjem sprednjega diska?

Edited by Stric Burek
Link to comment
Share on other sites

Ima kdo izkušnje s prisilnim hlajenjem sprednjega diska?

Dokler ne rata vijolčen, se še ne pregreva dost. :D

Do takrat pa sveže dot 5.1 zavorno olje pa kvalitetne sintrane ploščice.

Link to comment
Share on other sites

Tisto kar imajo dirkaci "scoop" za zrak je bol tko no... Raje daj debelejsi disk 5mm (lucas, braking), tale ki ga mas zdaj je najbolj poceni roba... pa ploscice in TEKOCINO!, drugega ni...Aja, celjust seveda:)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Zanimam se za ktm smc 625  2005 letnik in sicer v prometni ima 21 kw. Če želim odstranit te blokade bom nekaj pridobil, kje pa so blokade ? V izpušnem sistemu ?

Link to comment
Share on other sites

Zanimam se za ktm smc 625 2005 letnik in sicer v prometni ima 21 kw. Če želim odstranit te blokade bom nekaj pridobil, kje pa so blokade ? V izpušnem sistemu ?

Saj praktično nobeneden nima teh blokad, razen če je kdo ob nakupu izrecno želel to moč, v prometni je pač ta moč da pride čez formalne zadeve. Ti samo kupi in ne boš rabil nič odstranjevat.

Če pa ima kdo slučajno res realno blokiranega na 21, pa ima to itak v oglasu tudi napisano.

Link to comment
Share on other sites

Zanimam se za ktm smc 625  2005 letnik in sicer v prometni ima 21 kw. Če želim odstranit te blokade bom nekaj pridobil, kje pa so blokade ? V izpušnem sistemu ?

Blokade nima več nobeden noter, registracija je zelo poceni, motor leti...

Je pa blokada samo v furgazerju in sicer na vrhu lopute je vijak ki se zaleti v vrhnji pokrov fergazerja ko daš poln gas. Ob blokadi imaš gasa za cca 1/3. Tisit vijak se ponavadi zamenja ali pa skrajša in je rešeno.

Nč se sekirat, samo kupit :whistle:

Mam nekaj zate :naughty:

LP

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Zanimam se za ktm smc 625 2005 letnik in sicer v prometni ima 21 kw. Če želim odstranit te blokade bom nekaj pridobil, kje pa so blokade ? V izpušnem sistemu ?

A si potem nabavil zadevo in če si, kako gre,......................???, pa kje si kupil, od koga, če si? in če ni preveč zaupno hehe

Edited by EAST
Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni

Že nekaj časa spremljam ta forum, sedaj pa bi rad nekaj tudi vprašal. Rad bi si omislil enega KTM smcja, denarnica dopušča seveda samo rabljenega, pa še tu bo treba dobro premislit kako in kaj. S samim motorjem imam že nekaj izkušenj (voženj) in je motor fantazija. Zanima me bolj kaj naj pazim pri nakupu rabljenega SMCja, da ne bom nategnjen oz. da ne bom samega sebe nategnil z lastnim neznanjem. Nisem nek mehanik, motorjev pravzaprav nisem še šraufal nikoli, ker ni bilo potrebe.

Pri čem je pri teh motorjih treba bit previden, ko se ga ogleduje in kako ga stestirat? Ve kdo za katerega konkretno, ki je dobro bil vzdrževan in dela brezhibno?

Ali pa se morda splača vzeti na ogled koga, ki se malo bolj spozna na te stvari, samo kje dobit tako osebo?

P.S.

Na koliko tisoč kilometrov se ponavadi dela generalke na teh motorjih in kaj vse zajemajo le te?

Za odgovore se vnaprej lepo zahvaljujem, LP.

Link to comment
Share on other sites

Sam sem imel SMCja ki je bil odličen. Prodal sem ga za to ker z punco nama je bil premajhen, pa čeprav je nekajkrat padla turca z 400+km :yea1:

Kar se tiče pa informacij o nakupu pa ti predlagam da se odpelješ do Mihata na Škofljico (KTM OSP - servis) in tam pogledaš. On bo veliko vedel o motorjih ki se prodajajo, če jih le prodajalci servisirajo pri njemu. Se pa lahko zgodi da ve za kakšen dober motor ki se prodaja...

Skratka pokliči ga ali pa se pri njemu oglasi in recita par besed, boš veliko več odnesel kot pa od nekoga drugega...

Lp

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni

Že nekaj časa spremljam ta forum, sedaj pa bi rad nekaj tudi vprašal. Rad bi si omislil enega KTM smcja, denarnica dopušča seveda samo rabljenega, pa še tu bo treba dobro premislit kako in kaj. S samim motorjem imam že nekaj izkušenj (voženj) in je motor fantazija. Zanima me bolj kaj naj pazim pri nakupu rabljenega SMCja, da ne bom nategnjen oz. da ne bom samega sebe nategnil z lastnim neznanjem. Nisem nek mehanik, motorjev pravzaprav nisem še šraufal nikoli, ker ni bilo potrebe.

Pri čem je pri teh motorjih treba bit previden, ko se ga ogleduje in kako ga stestirat? Ve kdo za katerega konkretno, ki je dobro bil vzdrževan in dela brezhibno?

Ali pa se morda splača vzeti na ogled koga, ki se malo bolj spozna na te stvari, samo kje dobit tako osebo?

P.S.

Na koliko tisoč kilometrov se ponavadi dela generalke na teh motorjih in kaj vse zajemajo le te?

Za odgovore se vnaprej lepo zahvaljujem, LP.

Vzemi takega, kjer ni bilo narejenih nobenih predelav. Pri takem motorju to veliko pove tudi o lastniku oz. načinu uporabe. Če je vse original, bo motor zdržal 30 - 40.000 km brez kakšnih generalk.

Link to comment
Share on other sites

Vzemi takega, kjer ni bilo narejenih nobenih predelav. Pri takem motorju to veliko pove tudi o lastniku oz. načinu uporabe. Če je vse original, bo motor zdržal 30 - 40.000 km brez kakšnih generalk.

Koliko pa so tej podatki o kilometrih sploh resnični?

Link to comment
Share on other sites

Koliko pa so tej podatki o kilometrih sploh resnični?

Saj vidiš glede na motor, določenih stvari se ne da skrit.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!