625SMC2002 Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Živjo, hvala za odgovor... danes sem si montiral malo boljši števec od kolesa in kaže zelo lepo tako da sem ta problem sem rešu. kakšna pa je kej razlika med olji 10W40 in 10W50?? Na raceland še nisem imel možnost, ker so me zafrknili z novim zakonom glede izpitov pa tudi akrapoviča nimam homologiranega pa me ne spustijo čez tehnični. Izpit je zdj zrihtan samo še izpuh uredim in šibam u krško sej tudi js nism kupu tega motorja da bi vozu 180 po AC sam tako me je zanimalo zdj po števcu mi kaže končna dobrih 180. btw lep motor tudi sam sem gledal da bi ga kupu sam sem dobu dobro ponudbo za tega ki imam pa mi ni žal.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj75 Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Živjo, hvala za odgovor... danes sem si montiral malo boljši števec od kolesa in kaže zelo lepo tako da sem ta problem sem rešu. kakšna pa je kej razlika med olji 10W40 in 10W50?? Na raceland še nisem imel možnost, ker so me zafrknili z novim zakonom glede izpitov pa tudi akrapoviča nimam homologiranega pa me ne spustijo čez tehnični. Izpit je zdj zrihtan samo še izpuh uredim in šibam u krško sej tudi js nism kupu tega motorja da bi vozu 180 po AC sam tako me je zanimalo zdj po števcu mi kaže končna dobrih 180. btw lep motor tudi sam sem gledal da bi ga kupu sam sem dobu dobro ponudbo za tega ki imam pa mi ni žal.. ...10W50 naj bi bil boljši zaradi sklopke.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aselak Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Mene pa zanima katera olja dajete v vase lc4 masine? Prejsni lastnik je v mojega dajal shell advance (katerega je precej tezko dobit). Ali pride v postev tudi kaksno olje od motula? 5100, 300v, 7100? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj75 Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Mene pa zanima katera olja dajete v vase lc4 masine? Prejsni lastnik je v mojega dajal shell advance (katerega je precej tezko dobit). Ali pride v postev tudi kaksno olje od motula? 5100, 300v, 7100? Motul 5100 4T 10W50 Ester Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lamb of God Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Motul 5100 4T 10W50 Ester kok pa stane to? Ker jaz devam kar priporočenega motorex 10W 60 po ceni 13 eur za liter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aselak Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 A ni motul 5100 mal svoh za ta agregat? 5100 sem dajal v ninjo 10 in 636 vse delalo super. Za ktm si pa 5100 kar ne upam uporabit..do sedaj je prejsni kastnik dajal notr shell advance ultra 4t 15w 50 fully syntetic. Ampak se ta olje zelo tezko dobi oz ne vem kje bi ga lahko kupil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TakeALookAround Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Kako mislis svoh? Motul se dobi za dobirh 11 evrov na litr. Drgac pa je mehanik reku da je najbols od Repsola, sam se ga tud tezje dobi. Vsak pa tist hval, kar ma na polici i guess. Na konc so itak evri vazni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
žiga 92 Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 ma kdo slovenski priročnik za ktm-a 625smc,05-06? lp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
žiga 92 Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 hvala vseeno že mam nov motor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
žiga 92 Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Zdravo, doma mam en grušt za SMC 660, let 04, brez papirjev, cena ugodna, LP hvala vseeno.. sem ža nebavil drugega...lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
625SMC2002 Posted April 7, 2012 Share Posted April 7, 2012 zdravo, mene pa zanima če se prvo menja olje ali naštela ventile če bi kdo vedu? lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj75 Posted April 8, 2012 Share Posted April 8, 2012 zdravo, mene pa zanima če se prvo menja olje ali naštela ventile če bi kdo vedu? lp Mislim, da ni nekega pravila....jst štelam ventile na dve menjavi olja (olje menjam na 2500).... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TBoxer Posted April 8, 2012 Share Posted April 8, 2012 zdravo, mene pa zanima če se prvo menja olje ali naštela ventile če bi kdo vedu? lp Ponavadi se štela ventile pri hladnem motorju, zato se najprej naštela ventile, nato se ogreje motor in še olje menja. lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
aselak Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Zivjo zanima me ali se je ze kdo igral z nastavitvi original vplinjaca? Sam imam dize 147,5 original so 145, odprt imam fiter box avspuhi so Link to comment Share on other sites More sharing options...
aselak Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Zivjo zanima me ali se je ze kdo igral z nastavitvami original vplinjaca? Sam imam dize 147,5 original so 145 igla je nastavljena na drugo tocko od zgoraj dol, odprt imam fiter box avspuhi so original. Taksne nastavitve je naredil ze prejsni lastnik. Gre za ktm 640SM 2005. Zanima me kaj pridobim oz izgubim s tem da premaknem nivo igle. Pa se to motor gre z enim zobom sprEdaj manj 155 je to normalno? Lep pozdrav Link to comment Share on other sites More sharing options...
benny0104 Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 (edited) Zivjo zanima me ali se je ze kdo igral z nastavitvami original vplinjaca? Sam imam dize 147,5 original so 145 igla je nastavljena na drugo tocko od zgoraj dol, odprt imam fiter box avspuhi so original. Taksne nastavitve je naredil ze prejsni lastnik. Gre za ktm 640SM 2005. Zanima me kaj pridobim oz izgubim s tem da premaknem nivo igle. Pa se to motor gre z enim zobom sprEdaj manj 155 je to normalno? Lep pozdrav Če boš premaknil nivo igle se bo spemenilo razmerje mešanice goriva in zraka...če je svečka take barve kot mora bit in dobi zadostno količino goriva ti je ni treba premikat. Jaz sem imel na svojem prenose 14/38 pa mi je šel po števcu okrog 165, letnik je bil sicer 1999 ampak mislim, da niso naredili bistvene razlike v menjalnikih. Edited May 10, 2012 by benny0104 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aselak Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 se pravi kaj sedaj ce dam clip na igli za eno stopnjo gor bi ga zalivalo, ker bi bilo prevec bencina? ce pa dol pa bi trokiral ker bi ga dobil premalo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
benny0104 Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 se pravi kaj sedaj ce dam clip na igli za eno stopnjo gor bi ga zalivalo, ker bi bilo prevec bencina? ce pa dol pa bi trokiral ker bi ga dobil premalo? Mogoče ne bi bilo takih simptomov ampak bi se poznalo na svečki, ker ne bi bilo pravilnega izgorevanja. Če je črna je bencina preveč, če pa je bela ga je premalo...pravilna barva naj bi bila peščene barve (svetlo rjava). Nepravilna mešanica se pozna pri hitrem dodajanju plina, motor ne steče tako kot bi moral. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateej1 Posted May 19, 2012 Share Posted May 19, 2012 LP Mene zanima kakšni so kaj stroški vzdrževanja pri ktm lc4 640 sm ? Koliko približno zdrži bat pri teh mašinah in ali je 40000km za takšno mašino dosti? HVALA LP matej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aselak Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 Hoj mene pa zanima laj tankate v svoje lc4 motorje?95 ali 100 oktanca? Zanima me se nekaj danes sem pogledal svečko inje bila svetlosive barve? Kaj to pomeni, je ok ali da je "lean"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonsi Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 kje svetlosiva? če je samo po elektrodi je to še v redu, čeprav imam rajši bolj rjave barve. Če je pa še navoj svečke siv ali celo bel, je pa čist prerevno, idealno je črno, pa ko s prstom potegneš da ni preveč saj gor Link to comment Share on other sites More sharing options...
stuhec Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 lahk pa vleče za odtenek bolj proti črni barvi (svečka), drgač pa je benny0104 dober povedal Link to comment Share on other sites More sharing options...
aselak Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 (edited) Ok razumem kaj moram sedaj naredit. Obrnt mixture sravf ali samo dvignit iglo?mogoce kdo ve koliko obratov ven ima stock mikuni bst40 sravf za mesanico? Motor sem kupil pred krakim pa je vplinjac rahlo razštelan (so se fantje malo igrali...)sedaj ga hočem čim bolj optimizirati. Trenutne nastavitve mikuni bst40 Diza- 47,5 Diza 175 Pozicija igle na drugi stopnji od petih gledano od špice nazaj Sravf za mesanico odprt za 1,75 obrata. Gre za motor ktm640 Sm 2005 Original izpuh, odprt pokrov filtra Ima kdo kak nasvet kaj moral na vplinjacu spremenit?ob zapiranju plina se mi dogaja da malo poka? Je to zaradi prerevne mesanice?imam tudi original dize ima kaksen smisel devat original nazaj?!lp Edited May 24, 2012 by aselak Link to comment Share on other sites More sharing options...
aselak Posted May 26, 2012 Share Posted May 26, 2012 a se ni se nihce igral z nastavitvami uplinjaca? Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonsi Posted May 26, 2012 Share Posted May 26, 2012 jaz sem se na veliko motorjih dosti prejebal s fergiji Pa na koncu je vedno vse delalo tip top Ker ne poznam konkretno tega motorja ti ne morem nudit konkretnih številk. Če bi bil jaz lastnik, bi se pa pozanimal na tujih forumih in pa iz lastnih izkušenj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now