Jump to content

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Recommended Posts

to sem zasledil da ima 625 tist hladni pa topli čok. In kakšna je fora med depresijskim (mikumi) in Keihin fcr-jem?

No vozil sem bratrančevega LC4 620 je čisto neka druga pesem kot SXC 625. Mogoče sem jaz dobil takšen občutek.

Vseeno da so ogulili tale 660 model, so prišparali, kolko? 4-5kg? Se to tako pozna na takšnem motorju, glede na to da ni Race varianta?

Link to comment
Share on other sites

to sem zasledil da ima 625 tist hladni pa topli čok. In kakšna je fora med depresijskim (mikumi) in Keihin fcr-jem?

No vozil sem bratrančevega LC4 620 je čisto neka druga pesem kot SXC 625. Mogoče sem jaz dobil takšen občutek.

Vseeno da so ogulili tale 660 model, so prišparali, kolko? 4-5kg? Se to tako pozna na takšnem motorju, glede na to da ni Race varianta?

Depresijski je tak da odpiraš loputo za zrak, kateri ustvarja podtlak in preko membrane odpira drsnik, kateri daje "gas"....Keihin je pa navaden vplinjač pri katerem drsnik odpiraš neposredno z zajlo oz. gas ročko. Drsnik je ploščat in ni valjast kot npr. Dellorto na Ktm 620 SC zato tudi črka v oznaki F - flat. Keihin ima tudi pospeševalno črpalko, ki pri bolj odprtem ali na hitro odprtem plinu dodatno špricne bencin v cilinder. Razlika predvsem je v odzivnosti in porabi, Keihin se malo bolj ostro odzove na odpirnje plina in bolj "cukne". Z depresijskim je pa bolj "mlačen" zato nekateri pravijo, da 640 LC4 nikamor ne gre :)

660 ima približno 131kg, 625 pa 146kg....to so podatki z interneta tako, da je v realnosti najbrž malo drugače....ampak se to vseeno občuti.

Edited by benny0104
Link to comment
Share on other sites

640sm (05) gre z mikunijam popolnoma ok, ko ga nastavis tako kot je treba, sam mam odprt filter box in dodal sportni izpuh, ter nastavil uplinjac, menjal dize (precej delaj...) in sedaj motor res vlece kot je treba, naj bi pa bili boljsi uplinjaci od 625smc ampak ko pogledam prednjo kvadratno, luc ki izgleda kot iz leta 92 si recem raj 0,5s do 100km manj pa da smo lepi heheh

Link to comment
Share on other sites

drugace pa prodam svojega 640sm letnik 05 (11mes) (v prometni 24kw)17000km modre barve, sportni izpuh (homoligiran), ktm open air box....itd itd itd ravnokar servisiran, olje sveca, ventili nastavljeni itd...ce bi koga slucajno zanimalo (ni ga na anetu ker ga ne prodajm ce pa dobim pravo ceno ga pa dam).

vec na PM

Edited by aselak
Link to comment
Share on other sites

640sm (05) gre z mikunijam popolnoma ok, ko ga nastavis tako kot je treba, sam mam odprt filter box in dodal sportni izpuh, ter nastavil uplinjac, menjal dize (precej delaj.. .) in sedaj motor res vlece kot je treba, naj bi pa bili boljsi uplinjaci od 625smc ampak ko pogledam prednjo kvadratno, luc ki izgleda kot iz leta 92 si recem raj 0,5s do 100km manj pa da smo lepi heheh

To sem napisal za original, da ni tako strupen....seveda je ok samo enim tudi to ni dosti....tudi jaz sem svojega malo odprl in razlika je bila občutna, sploh ko odstraniš airbox lid, ampak to potem za sabo potegne še nekaj stvari :)

Link to comment
Share on other sites

sem dal na a.net

Link to comment
Share on other sites

To z ljučjo je res. Kot da je iz '92 leta :D hehehe, drugače so pa zame osebno vsi KTM-i nekam vesoljsko speljani, sploh na lučeh...

Drugače pa se dobi WP prednja maska z lučjo in motor zgleda prav fajn :)

Jst osebno še naprej iščem 625 :) Po možnosti z supermoto in enduro kolesi.

Lep pozdrav

Link to comment
Share on other sites

Daleč najgrša maska je 03,04 640 lc4, bljak! Najlepše pa so meni od 08 letnika exc in maska od 690 smcja.Tud tele maske zadnjih 640tk niso glih lepotice. Samo moje osebno mnenje ; )

Link to comment
Share on other sites

@aselak, bi ga kupo takoj če bi mel 500 € več:)

kupujem motor do 3100€, kupim ga dans če da kdo kako fajn ponudbo! ;)

vprašo bi kk je kaj z kilometri, na a-neto sta dva smcja 03 (21000) in 04 letnik (17000), kolk so kaj realni kilometri?

Link to comment
Share on other sites

@aselak, bi ga kupo takoj če bi mel 500 € več :)

kupujem motor do 3100€, kupim ga dans če da kdo kako fajn ponudbo! ;)

vprašo bi kk je kaj z kilometri, na a-neto sta dva smcja 03 (21000) in 04 letnik (17000), kolk so kaj realni kilometri?

vecinoma os nerealni...so pa tudi izjeme. najdes tudi letnik 98 z 19000...my ass...

Link to comment
Share on other sites

vecinoma os nerealni...so pa tudi izjeme. najdes tudi letnik 98 z 19000...my ass...

kake stevce pa majo 2003/04 letnik, digitalne al analogne?

Link to comment
Share on other sites

digitalne (starejsi model)

05-06 imajo ze novejse taksne kot jih ima tudi 950sm in superduke do letnik 07

Link to comment
Share on other sites

To z ljučjo je res. Kot da je iz '92 leta :D hehehe, drugače so pa zame osebno vsi KTM-i nekam vesoljsko speljani, sploh na lučeh...

Drugače pa se dobi WP prednja maska z lučjo in motor zgleda prav fajn :)

Jst osebno še naprej iščem 625 :) Po možnosti z supermoto in enduro kolesi.

Lep pozdrav

js mam smca-ja doma 06 letnik bom prodaju vsak čas če se bo najdu kupec za pametn denar..;)

Link to comment
Share on other sites

@aselak, bi ga kupo takoj če bi mel 500 € več :)

kupujem motor do 3100€, kupim ga dans če da kdo kako fajn ponudbo! ;)

vprašo bi kk je kaj z kilometri, na a-neto sta dva smcja 03 (21000) in 04 letnik (17000), kolk so kaj realni kilometri?

js ti dam mojga smc-ja 06 letnik za tak denar takoj...biu je na tleh zdle tak da potreben manjšega popravila tak da klikni pa se zmenima..;)

Link to comment
Share on other sites

Lep pozdrav vsem skupaj. Imam en problem in mislim da je ta tema prava za to :) Moj motor KTM SMC 625 (2006) ima problem pri vžigu na e-starter. In sicer ko pritisnem gumb za vžig sploh ne zaluafa motorja ampak se samo zavrti vse v prazno. Sliši se tak čuden zvok kot da bi nekaj zaružil ali kaj podobnega. Po nekaj poizkusih pa mi motor vžge normalno. Včasih vžge takoj, včasih v drugo včasih, pa se lahko zafrkavam par minut da zalaufa. Zvok ko se vse zvrti v prazno je res zelo zelo nehvaležen :/ Je že kdo imel tak problem oz. mogoče kdaj ve kaj bi bilo narobej? Hvala

Aleš

drgač je pa sklopka zaganjača šla 70 evrov te pride zdej če je to drgč so pa lahka uni zobnički pobran v užigu. sam verjetn je sklopka tk je blo pr men čeprav kolega je meu isti problem pa je še meu zobnike hin tak da to boš mogu razstavit dat edin če maš kluč za magnet doma..pa dihtnge kupiš seveda..;)

Link to comment
Share on other sites

Depresijski je tak da odpiraš loputo za zrak, kateri ustvarja podtlak in preko membrane odpira drsnik, kateri daje "gas"....Keihin je pa navaden vplinjač pri katerem drsnik odpiraš neposredno z zajlo oz. gas ročko. Drsnik je ploščat in ni valjast kot npr. Dellorto na Ktm 620 SC zato tudi črka v oznaki F - flat. Keihin ima tudi pospeševalno črpalko, ki pri bolj odprtem ali na hitro odprtem plinu dodatno špricne bencin v cilinder. Razlika predvsem je v odzivnosti in porabi, Keihin se malo bolj ostro odzove na odpirnje plina in bolj "cukne". Z depresijskim je pa bolj "mlačen" zato nekateri pravijo, da 640 LC4 nikamor ne gre :)

660 ima približno 131kg, 625 pa 146kg....to so podatki z interneta tako, da je v realnosti najbrž malo drugače....ampak se to vseeno občuti.

moj smc 625 ma 138kg in je prava svijarija..:D letnik 06

Link to comment
Share on other sites

imam nekaj zate za OKOLI 3k:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!