Jump to content

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Recommended Posts

Airbox je mal bol odprt, Wingsa mam gor, diza je tut druga sam je še zmeram dost slabš kot pa 620SC ki sem ga mel prej.620ka je v drugi skoz na tazadnga vlekla in tkoj je butnla ko si gas odpru, ta pa bol easy potegne,sej pol dobr vleče sam tolk da bi pa na zadnga dvigval pa ne, razen v 1.

Lp  Zulf

A maš zdej supermoto prej si pa imel enduro? Na enduro imaš občutek da gre bolj, pa prej gre na tazadnjega, pa bolj je nestabilen. Sva probala s kolegom ki ima SXC v resnici pa sta šla motorja čisto isto.

Link to comment
Share on other sites

A maš zdej supermoto prej si pa imel enduro?  Na enduro imaš občutek da gre bolj, pa prej gre na tazadnjega, pa bolj je nestabilen. Sva probala s kolegom ki ima SXC v resnici pa sta šla motorja čisto isto.

Oba sta SM.

Link to comment
Share on other sites

Živjo.

Imam eno vpršanje, glede modela 525SMR.

ALi se da ta motor opremit za registracijo?

Ker zdej imam 520SX in malo razmišljam da bi se podal na cesto.

Link to comment
Share on other sites

Živjo.

Imam eno vpršanje, glede modela 525SMR.

ALi se da ta motor opremit za registracijo?

Ker zdej imam 520SX in malo razmišljam da bi se podal na cesto.

SMR je narejen na osnovi SX, torej brez vse opreme za cesto, drugačna elektrika, homologacija.. Teoretično je predelava torej možna, samo se ti verjetno ne splača. Kupi EXC in predelaj v SM.

Link to comment
Share on other sites

Ja, sej to sem tut že razmišlu, pa pride ful drago, obe feltni, spredaj drug (večji) zavorni disk, verjetno potem tut druge čeljusti, kr nej bi pršlo tm čez 300k :angry:

Zato sem mislu če bi na SMR-ja ruknu gor luč pa ostalo šaro. Aja, samo sem se zdele spomnu da ma SMR verjtno tko kot SX samo 4 prestave, napram EXC k jih ma 6, tko da to sploh ne bi blo vredu. No,...razen če bi dal zadej res majhen verižnik? Mogoče bi blo vseen dobr, ker to seveda ne bi bil potovalni motor in bi se še zmeri lahk uredu pelu tm do 130-140km/h?

Link to comment
Share on other sites

SMR ima 6 prestav. Če hočeš predelat moraš menjat komplet elektriko, ker SMR nima elektrike za luči + nove luči, stikala, napeljava. Na koncu pa te čaka še homologacija.

Kaj pa 625SMC ali 660SMC?

Link to comment
Share on other sites

SMR ima 6 prestav. Če hočeš predelat moraš menjat komplet elektriko, ker SMR nima elektrike za luči + nove luči, stikala, napeljava. Na koncu pa te čaka še homologacija.

Kaj pa 625SMC ali 660SMC?

Kaj je pa sploh razlika med 625 in 660? ...razen tistih ušivih 30ccm in 6k sit v ceni?

Ali se eden drugače pelje kot drugi?

Drugače je pa to res še najcenejša in najbolj preprosta varianta :)

Zavedel me je superioren videz SMR-ja, na katerega sem navajen pri SX-u .)

Koliko pa ima tak motor končno in koliko potovalno hitrost, SMC namreč?

Link to comment
Share on other sites

Aja, opa, sej razlika med 660 in 625 je že napisana. :slap: :slap: :slap:

Bom mogu it v motorjet v LJ, da mal počekiram kakšen je občutek za balanco 660-tke :D :D :D .

Link to comment
Share on other sites

Airbox je mal bol odprt, Wingsa mam gor, diza je tut druga sam je še zmeram dost slabš kot pa 620SC ki sem ga mel prej.620ka je v drugi skoz na tazadnga vlekla in tkoj je butnla ko si gas odpru, ta pa bol easy potegne,sej pol dobr vleče sam tolk da bi pa na zadnga dvigval pa ne, razen v 1.

Lp  Zulf

sam je zelo odvisno kaksne zobnike imas gor ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

LP!Mene pa zanima,če ma kdo original lonc pa S krivino od SC ali SXC za prodat,oz. če zamenja lonc pa S krivino za akrapoviča.. :( :hmm:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Mene pa zanima kak se ta stvar vozi po ovinkih al pa nasploh???

Po ovinkih se je treba nagibat, po ravnem pa nasploh ni nujno!

Link to comment
Share on other sites

No js sem oz. vžigam na nogo(660 SMC) pa ni ne duha in sluha o fitnesu. Dvakrat ga brcnem pa vžge, kar sem tudi sam mal presenečen. Priznam pa da me je bilo na začetku mal strah da bo vse skupaj težje, bom pa vidu kk bo vžgal ko bo enkrat na tleh. Je pa e-start bol komot

moj je veckrat na tleh pa vseeno vzge, ce ne pa mal dekompr. potegnes da se mal maschina obrne pa gre

Link to comment
Share on other sites

baje je KTM SMC omejen na 21 KW, to se pravi da bi ga lahko vozil tudi z A2 izpitom, ali pač ne?

pa še to me zanima koliko konjev doseže odblokiran 625 in odblokiran 660 SMC

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zdravo!

Zanima me, če kdo ve, ali se na smc 660 lahko vozita 2 hkrati? Ne mislim akrobatsko, ampak tako "normalno".

Ali pa če se da predelati oziroma dodati tačke za drugega (če jih ni)?

Link to comment
Share on other sites

Najprej moraš povedat kakšen zadek ima.Če ima jeklenega tako kot LC4 640, ni problema, ker pa v to dvomim in ima skoraj sigurno aluminijastega, postane lahko problem z noslilnostjo.Saj veš, da tisti nosilec sedeža oz komplet zadka ni ravno nevem kako debel oz močan, če temu dodaš še aluminij ,eno persono z 80 kg + po možnosti še kakšen kovček ali malo bolj nabasan ruzak in kakšno luknjo na cestišču......se pa lahko že res kaj zgodi.

Just my opinion :)

Link to comment
Share on other sites

V osnovi je registriran za 1 osebo. Predelava je seveda možna je pa odvisno ali je zadnji del okvirja aluminij ali železo. Odvisno je od letnika kaj je gor. Če je železo ima že pripravljene luknje za dodatne tačke. Če je alu lukenj nima in jih ne priporočam vrtat, ker se stvar rada lomi. Če hočeš imeti vse uradno je seveda treba stvar še vpisati v homologacijski kartonček.

Link to comment
Share on other sites

Še nekaj bi dodal (nisem namreč še zasledil v forumu) - preden se lotiš vožnje s SMC-em si zrihtaj plombe in v jakni organiziraj lahko dostopen žep za kreditno kartico/keš, ker z 9 litrskim tankom vibriraš :kva2: od pumpe do pumpe...

Link to comment
Share on other sites

Mene pa zanima kje vse ima KTM 620 SC l.99 blokade,ker serijsko bi naj bil blokiran na okol 30 KM. :(

Vijak v vplinjaču, ki dovoli samo pol gasa, diza, igla, čep na koncu avspuha.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!