Jump to content

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Recommended Posts

pred 2 urami, togo pravi:

Stikala se ne dobi vec originalnega, zato pa iscem ce je kaksen v delih ali pa vsak podobnega temu.. ker na temu smcju je cist minimalisticno stikalo in ni tako glomazno kot na drugih modelih..  rabim pa samo stikalo, s katerim se upravljajo luci, smerniki, hupa.. ne pa dejansko smernike hupo itd :)

me pa zanima ali smcji niso imeli tacke za sopotnika nobeni ali ?

aha tisto si bom pa pogledal shemo malo ja, hvala.!(:

Mogoče je stikalo podobno kot na EXC modelih? Za tačke ne vem al so ble al ne.

Link to comment
Share on other sites

To je ta cevka...

Nevem, mogoce bi bilo najbol primerno stikalo od exc-ja da.. bom malo se pobrskal po temah ce je kaksna odprta..

IMG_20200312_173032.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ok, potem jo bom, pustil tako kot je..
imam pa še eno vprašanje.. Ko motor bolj ''odpiraš'' ali ženeš, kakorkoli že.. mi postane sklopka čisto mehka, skoraj da kot da je ni.. Olje v motorju sem zamenjal 2x ker je motor zelo dolgo stal in da je vse ''spralo''... Olje je motul 5100 10w40.. samo dvomim da bi bilo olje krivo, ker takoj ko motor malo popustiš, jo parkrat pritisnes in se spet nazaj ''napumpa''... Imam namen menjati tudi olje v sklopki in jo prezračiti, bo to potem rešilo zadevo ali je je drugje problem ? 

Link to comment
Share on other sites

Prvo odzraci, ce nebo za dolgo zaleglo preveri/obnovi master in slave cilinder. POZOR! Na tvojem motorju je Magura sistem ki uporablja mineralno olje.

Link to comment
Share on other sites

Bom poiskusil, hvala.
magura sistem ? kot zavore magura ? lahko malo bolj obrazložiš prosim ? ima to veze s sklopko in oljem  v sklopki (dot 5.1) ali?..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, togo said:

Bom poiskusil, hvala.
magura sistem ? kot zavore magura ? lahko malo bolj obrazložiš prosim ? ima to veze s sklopko in oljem  v sklopki (dot 5.1) ali?..

 Kot ti je povedal Marinc, olje za sklopko NI 5.1 ampak je mineralno olje. Se ne mesa z 5.1 ali 4.0 itd... V zavorah pa imas 5.1. (sklopka je magura, zavore so brembo)

Edited by jvalant
Link to comment
Share on other sites

aha.. niti nisem gledal še kaj bi bilo za eno olje, sem predvideval da bo isto kot v zavorah.. nisem pa niti vedel da so magura tudi sklopke. 
v čem se pa ta magura sistem sklopker razlikuje od navadnih/ostalih ? boljši, slabši, bolj ali manj kvarljiv ?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, togo said:

aha.. niti nisem gledal še kaj bi bilo za eno olje, sem predvideval da bo isto kot v zavorah.. nisem pa niti vedel da so magura tudi sklopke. 
v čem se pa ta magura sistem sklopker razlikuje od navadnih/ostalih ? boljši, slabši, bolj ali manj kvarljiv ?

Ne bi ti motorja odpeljal k nekomu, ki ve kaj počne? Brez zamere ampak iz tvojih zapisov je razbrat, da si boš sam naredil še več stroškov kot je potrebno.

 

 

Lp, Samo

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, togo said:

aha.. niti nisem gledal še kaj bi bilo za eno olje, sem predvideval da bo isto kot v zavorah.. nisem pa niti vedel da so magura tudi sklopke. 
v čem se pa ta magura sistem sklopker razlikuje od navadnih/ostalih ? boljši, slabši, bolj ali manj kvarljiv ?

 Mislim da predvsem to,  da je lahek in majhen... Ready to Race slogan je odlican za pisto, za dolgozivost na cesti pa verjetno ne ;). Dobis komplete za obnovo cilindrov, ipd... Se pa strinjam z Nightmare-om. Se posebej sklopka zna zelo zezati pri odzracevanju...

Edited by jvalant
Link to comment
Share on other sites

hmm hmm, naceloma se preden bi se lotil zadeve malo še pozanimam o stvari, tako da za olje bi najbrš zvedel hh.
probam lahko sam, tako ali tako bom v kratkem dal delati generalno na motorju oz. pregled kar bi bilo potrebno za zamenjat.. nisem pa mislil da bi bilo *ajnliftat*  sklopko tak problem ? ce prav razumem pol ni jsto kot prezračit zavore ?

Link to comment
Share on other sites

Dovol, da fališ olje, kar ne bi bil ne prvi ne zadnji, pa moraš zamenjat komplet tesnil. Če so ta že sedaj zanič potem neke blazne škode ni v kolikor pa jih uničiš z nepravim oljem.... Pa imaš neprijetno situacijo kateri bi se lahko izognil.

 

Menjava ni popolnoma enaka je pa dovol podobna, da lahko rešiš sam. S tem, da tu ne dolivaš olja na MAX kot pri bremzah ampak na MIN saj se nivo olja tu z obrabo lamel viša.

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

pred 15 minutami, togo pravi:

hmm hmm, naceloma se preden bi se lotil zadeve malo še pozanimam o stvari, tako da za olje bi najbrš zvedel hh.
probam lahko sam, tako ali tako bom v kratkem dal delati generalno na motorju oz. pregled kar bi bilo potrebno za zamenjat.. nisem pa mislil da bi bilo *ajnliftat*  sklopko tak problem ? ce prav razumem pol ni jsto kot prezračit zavore ?

ja je, vse ostalo kar se tiče hidravlićnih sklopk pri KTM je pa EU kvaliteta. Zato Magura in Oberon izdelujeta boljše cilindre za sklopko. Mam pa tudi jaz pri 1290 SDGT prav tako problem, ko jo moram občasno odzračit.

Zamenjava olja v hidravliki sklopke ni noben problem, poglej na yutube.

Katero olje imaš pa poglej v servisna navodila, pri starejših modelih je bilo mineralno, pri večini novejših kjer je kubikaža nad jurja pa je zavorno.

Link to comment
Share on other sites

poizkusim lahko ;) 
Je pa nujno da je zanič cilinder ali kakšno tesnilo ? ali je možno da je samo olje ''zastaralo'' ali pa da je prišel bilo kako zrak vmes (motor je moral biti paden, saj je rezervarček pobrušen/podrajdsan.. ni videti veliko bi pa mogoče  tudi obstajala možnost da bi tam prišel zrak vmes), ker sklopka prime nomalno pri mrzlem, pri toplem, pri vgasnjenem, samo če ga zelo priganjaš se zmehča a načeloma nakoncu vseeno prime..

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, togo said:

poizkusim lahko ;) 
Je pa nujno da je zanič cilinder ali kakšno tesnilo ? ali je možno da je samo olje ''zastaralo'' ali pa da je prišel bilo kako zrak vmes (motor je moral biti paden, saj je rezervarček pobrušen/podrajdsan.. ni videti veliko bi pa mogoče  tudi obstajala možnost da bi tam prišel zrak vmes), ker sklopka prime nomalno pri mrzlem, pri toplem, pri vgasnjenem, samo če ga zelo priganjaš se zmehča a načeloma nakoncu vseeno prime..

 Si ze vsaj odprl pokrovcek in pogledal koliko je olja? In kaksno je olje? Za informacijo, original Magura olje (Magura blood) je rdece barve in precej prozorno. Ce imas notri sivkasto corbo, to ni v redu! Taista corba tudi rahlo obrablja master cilinder, ki je aluminijast. Imas kako kapjico olja ali umazanijo na rocki tam kjer batek strli ven? ( je spodaj vlazno od olja, ali vsaj zelo packasto? ) To kaze, da so tesnila v master cilindru slaba.  Napamet bomo tezko karkoli resili....

Edited by jvalant
Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, DAMI34 said:

ja je, vse ostalo kar se tiče hidravlićnih sklopk pri KTM je pa EU kvaliteta. Zato Magura in Oberon izdelujeta boljše cilindre za sklopko. Mam pa tudi jaz pri 1290 SDGT prav tako problem, ko jo moram občasno odzračit.

Zamenjava olja v hidravliki sklopke ni noben problem, poglej na yutube.

Katero olje imaš pa poglej v servisna navodila, pri starejših modelih je bilo mineralno, pri večini novejših kjer je kubikaža nad jurja pa je zavorno.

  Samo odzracevanje ni problem, ce se pojavi zrak, najveckrat je  problem ce malce pusca slave cilinder, se nikjer ne opazi, zmanjka pa olja  prej ali slej... Zelo pocasi, zato ni receno da bo sklopka hitro odpovedala, samo pocasi zeza... Menjava tudi naceloma ne, nekateri tudi priporocajo da polnis spodaj, pri slave cilindru...  Ce pa dobis zrak v slave cilinder, se ga je pa vcasih tezko znebiti. Sem sam imel precej problemov s tem in po adv forumu ipd sodec , se dogaja... Sem zamenjal batek in tesnila v master cilindru pri 40k km, pa je se malo zezalo in sem menjal slave cilinder (Oberon) pri nekih 60k km. Od takrat pa do 105 nimam problema z sklopko. To je bilo na Duku, ki ima vec ali manj isto tehniko.

Edited by jvalant
Link to comment
Share on other sites

pri ročki ni nič mastno oz videti da pušča kaj.. pokrovčka pa žal še nisem odpiral,  bo zdaj čas ko je tako vreme ;)
bom pa malo pobrskal po yt za kakšen pameten posnetek da bom pravilno zamenjal olje in prezračil... Kje bi pa dobil to originalno olje ? ali je kateri nadomestek tudi ok ?

Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami, jvalant pravi:

  Samo odzracevanje ni problem, Menjava tudi naceloma ne, nekateri tudi priporocajo da polnis spodaj, pri slave cilindru...  Ce pa dobis zrak v slave cilinder, se ga je pa vcasih tezko znebiti. Sem sam imel precej problemov s tem in po adv forumu ipd sodec , se dogaja...

menjava olja poteka običajno od spodaj navzgor pod pritiskom (tako imam v servisnih navodilih prikazano). 660 konkretno ne poznam, ampak zna biti podobno. Včasih (to je bil tudi pri meni problem) lahko aftermarket ali celo original ročica čist mal pritiska na batek (tudi nekateri drugi modeli so imeli ta problem), ker še dodatno otežuje odzračevanje oziroma povlek olja v sistem, ko odzračuješ. Splača se preveriti da ima malo "free playa"

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, togo said:

pri ročki ni nič mastno oz videti da pušča kaj.. pokrovčka pa žal še nisem odpiral,  bo zdaj čas ko je tako vreme ;)
bom pa malo pobrskal po yt za kakšen pameten posnetek da bom pravilno zamenjal olje in prezračil... Kje bi pa dobil to originalno olje ? ali je kateri nadomestek tudi ok ?

Se dobijo nadomestki, ima pa tudi Louis Maguro... Ni poceni, samo ne rabis veliko...

2 minutes ago, togo said:

pri ročki ni nič mastno oz videti da pušča kaj.. pokrovčka pa žal še nisem odpiral,  bo zdaj čas ko je tako vreme ;)
bom pa malo pobrskal po yt za kakšen pameten posnetek da bom pravilno zamenjal olje in prezračil... Kje bi pa dobil to originalno olje ? ali je kateri nadomestek tudi ok ?

 Se nekaj: ker sem bil malo malomaren, je bilo olje staro in umazano. In je pocasi mal zjebalo slave cilnder... Takoj po menjavi olja, so se zaceli problemi. Serviser je takoj ko sem mu omenil problem, vprasal: a imas novo olje, ane?  Dobri vedo, zakaj se gre ;)   Novo olje je takoj naslo pot skozi mikro reze, staro, packasto pac ne ;)

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, jvalant said:

Se dobijo nadomestki, ima pa tudi Louis Maguro... Ni poceni, samo ne rabis veliko...

 Se nekaj: ker sem bil malo malomaren, je bilo olje staro in umazano. In je pocasi mal zjebalo slave cilnder... Takoj po menjavi olja, so se zaceli problemi. Serviser je takoj ko sem mu omenil problem, vprasal: a imas novo olje, ane?  Dobri vedo, zakaj se gre ;)   Novo olje je takoj naslo pot skozi mikro reze, staro, packasto pac ne ;)

se pravi da... bolje da počakam še malo in samo prezračim, ko bo pa čas za menjavo, se pa temeljito pregleda in zamenja vse potrebno (:

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, togo said:

pri ročki ni nič mastno oz videti da pušča kaj.. pokrovčka pa žal še nisem odpiral,  bo zdaj čas ko je tako vreme ;)
bom pa malo pobrskal po yt za kakšen pameten posnetek da bom pravilno zamenjal olje in prezračil... Kje bi pa dobil to originalno olje ? ali je kateri nadomestek tudi ok ?

Odmakni se tisto gumijasto tesnilo... Razderi rocko, bo najbolje. PAZI na vrhu rocke je majhen fedrcek... (zadrzi rocko kjer je, ko odtsranis sornik/vijak, in potem pocasi, potegni rocko ven in ujami  fedrcek) zelo rad odskoci neznano kam ;)

4 minutes ago, togo said:

se pravi da... bolje da počakam še malo in samo prezračim, ko bo pa čas za menjavo, se pa temeljito pregleda in zamenja vse potrebno 🙂

Ne. Takoj odpri pokrovcek, preveri olje. In ga zamenjaj. Cas za menjavo je sigurno ze minil, veckrat...  Razen ce je bil redno menjan. In bos notri nasel cisto, prozorno olje... Ker ti sklopka pesa, imas sigurno nekaksen problem. Resi zdajle, da ne bo sredi nicesar sklopka sla v maloro.... Obrnes balanco desno, da je pokrovcek skoraj vodoravno in odvijes dva vijaka. Mislim, minutka dela, no!

Edited by jvalant
Link to comment
Share on other sites

vem da ni dela veliko vem, bom pregledal.
zanima me pa še glede airbox.. Na motorju na airbox-u nimam pokrova.. nekaj sem bral da so to namensko delali (odpirali airboxe) za večji dotok zraka, in menjali dize.. Zanima pa me če je to v redu da je airbox odprt ? motor sicer deluje normalno...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!