Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Kroker

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.

Recommended Posts

batzajla

LC4 (enduro al pa SM,sej je prbližn glih) od slabih 5 pa tja do 6.8 mislm da sm največ nameril (2002)

Share this post


Link to post
Share on other sites
GUMY

Na SMC 625 od 5l (v dvoje na izletu) do 10l (dirka), sicer pa normalna poraba dobrih 6 litrov. Modeli s FCR uplinjačem kurijo malo več od tistih z mikunijem. Predvsem se to pozna pri priganjanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vision

a mi lahko ker pove, kako se da znizati( ce je sploh mogoce), pa a se to pol kaj pozna pri voznji.....ce bi bil znizan za okoli 7cm

Share this post


Link to post
Share on other sites
batzajla

no ja sej to je kr zadovoljivo za to kar od sebe dajo v primerjavi s huso 510 k pa kao žre neki čez 8 :)

tista husa je precej bolj dirkalna zadeva,primerljiva z EXC. LC4 motor je malenkost bolj umirjen,pa tud ne preveč :) :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kalanček

pr 18 letih avtomatsko dobiš ispit za 250če maš prej že ispit za 125 ane. Pa mal razmišlam de bi si pol kupu neki močnejžga pa za tehničnga zamoru mal. eni so mi rekl de bi to loh naredu z elektronsko blokado pa pol naj bi z stikalam to mal regulirov pa me zanima še vaše mnenje o nakupu. kva se po vaših iskošnah najbl splača razmišlam pa v smeri suprmoto al pa nejbi hardindurco sej mo vidl. gutov ktm al pa husa. jst se itak bl mal spoznam me pa ful zanima ta smer :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
vision

pr 18 letih avtomatsko dobiš ispit za 250če maš prej že ispit za 125 ane. Pa mal razmišlam de bi si pol kupu neki močnejžga pa za tehničnga zamoru mal. eni so mi rekl de bi to loh naredu z elektronsko blokado pa pol naj bi z stikalam to mal regulirov pa me zanima še vaše mnenje o nakupu. kva se po vaših iskošnah najbl splača razmišlam pa v smeri suprmoto al pa nejbi hardindurco sej mo vidl. gutov ktm al pa husa. jst se itak bl mal spoznam me pa ful zanima ta smer :?

ja js isto studiram, sm vido da imajo ktm 660smc pa 625smc, ze ob nakupu vsi blokado 21kw.....tako da ga lahko kamot voziš, verjetno ga pa potem odpres, v prometni pa lepo ostane 21kw

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomazsk1

Živijo!

A mi lahko kdo pove na koliko km imata servisne intervale 625 in 660 smc, za razliko od 640lc4, ki jih ima na 600 km, če se ne motim.

LP!

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Martin_

Pozdrav vsem!

Potreboval bi pomoč glede elektrike pr novih LC4 vs. stari LC4. Namreč zanima me zakaj majo nove mašine iz magneta potegnjene 3 žice, stara mašina pa samo dve? Je fora v tem da je napetost pri novih zdrobljena na 2x6v, pri starih pa 1x 12v? Kakšna je razlika v usmernikih in ali je že kdo probal prirediti nov usmernik z novim?

Hvala za vse informacije!

LP Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites
boris22

Kje si pa to pobral da ima smc 640 intervale na 600 km. Vsi lc4 motorji imajo servisne intervale na 5000 km.

Edited by boris22

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomazsk1

Živijo!

Mislil sem na 6000 km, samo pomojem ima 660smc bolj pogosto servise, kot pa navaden lc4, saj je bolj navita mašina. Naj nekdo napiše, če je v tem poslu!

LP!

Share this post


Link to post
Share on other sites
boris22

Res da ima 660 največ konjev in je najlažji med smcji samo mašina je enaka in sliši na ime lc4. Razlika med 625 in 640 je v uplinjaču. 640-ka ima uplinjač mikuni 40, 625 pa Keihin MX FCR 41 oba imata 625 ccm. Kar se tiče 660 pa sigurno je močnejši saj ima tudi več prostornine natanko 654ccm. Drugače pri vseh smcjih so servisni intervali na 5000 km s tem mislim menjava olja in filtra, čiščenje zrančnega filtra in štelanje ventilov. Za info skoraj vseh supermoto modelov pa dobiš tukaj pa tukaj ti tudi piše servisni intervali za smcje če ne verjameš meni

http://www.ultramotard.com/bb/ftopic58737-0.php

Edited by boris22

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomazsk1

Res da ima 660 največ konjev in je najlažji med smcji samo mašina je enaka in sliši na ime lc4. Razlika med 625 in 640 je v uplinjaču. 640-ka ima uplinjač mikuni 40, 625 pa Keihin MX FCR 41 oba imata 625 ccm. Kar se tiče 660 pa sigurno je močnejši saj ima tudi več prostornine natanko 654ccm. Drugače pri vseh smcjih so servisni intervali na 5000 km s tem mislim menjava olja in filtra, čiščenje zrančnega filtra in štelanje ventilov. Za info skoraj vseh supermoto modelov pa dobiš tukaj pa tukaj ti tudi piše servisni intervali za smcje če ne verjameš meni

http://www.ultramotard.com/bb/ftopic58737-0.php

Fenk ju veri mač :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Martin_

Pozdrav vsem!

Potreboval bi pomoč glede elektrike pr novih LC4 vs. stari LC4. Namreč zanima me zakaj majo nove mašine iz magneta potegnjene 3 žice, stara mašina pa samo dve? Je fora v tem da je napetost pri novih zdrobljena na 2x6v, pri starih pa 1x 12v? Kakšna je razlika v usmernikih in ali je že kdo probal prirediti nov usmernik z novim?

Hvala za vse informacije!

LP Martin

OK sm že skužu. Hvala vseeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GUMY

Servisni interval na 5000km je pri tistih LC4 mašinah, ki imajo olje tudi v okvirju in kovinski (kot pri avtomobilu) filter olja, ostali imajo na 2500km. Kolikor vem so to SC in SXC do '03.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TadejP

lc4 660 smc 2004 menjava olja in filtrov na 25h ali 2500km.

660 2004 ima tudi dva oljna filtra in olje v cevi pa je vseeno tak servisni interval.

ventili na 5k km

Share this post


Link to post
Share on other sites
GUMY

lc4 660 smc 2004 menjava olja in filtrov na 25h ali 2500km.

660 2004 ima tudi dva oljna filtra in olje v cevi pa je vseeno tak servisni interval.

ventili na 5k km

Ja zanimivo. SMC 625 l. 2004 ima pa na 5000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Butnglavc

Ja zanimivo. SMC 625 l. 2004 ima pa na 5000 km.

Moja 660 ima servise predvidena na 5000, vsaj tako piše

Edited by Butnglavc

Share this post


Link to post
Share on other sites
J`MavrO

Pozdravljeni vsi po dolgem času odsotnosti...

Ker sem prodal mojega KTM mi je v tem daljšem obdobju nekaj manjkalo :blush:

Ter se sedaj javljam, da mi POMAGATE.

Rad bi: KTM

V prometni (naletel na začetek starega-novega zakona) in imam samo do 24kw, kr dobro leto mi še manjka...

Vozil bi se večinoma po cesti, beri (SMC) tu pa tam kaki teren, rahli makadam ... (vem kak gre po vzpenjači 525exc po na SM :evilgrin:

Kaj predlagate? imam namreč 1.5milj... toliko sem pripravljen dat +/- ...

1. Razlika 640 lc4 oz. 660 SMC?

2. Razlika uplinjač, teža, višina, ali ime e-štarter?

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1171905

Pozna kdo tega?

Je vredno to?

Hvala Vsem, in vesele praznike

lp;

Jernej

Share this post


Link to post
Share on other sites
J`Mavr0

...res nobeden ne pozna tega motocikla? oz. specifikacije ter razlika v vožnji in v teži, višini, uplinjaču...

lp;

Jernej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

par postov višje je opisana razlika med temi motorji

Drugač če hočeš met to zadevo zablokirano, jo kupi, sam vedi da kej več kot 100km/h boš težko šel... Sicer nimam izkušenj in ne vem, ampak se mi tko dozdeva... če se 600ccm 4valjnik ki gre odprt 250km/h zavrti tam do 160km/h pol nevem kako bo s SM... lahko pa da bo šlo tud kej več..

Share this post


Link to post
Share on other sites
J`MavrO

Prodajalec mi je povedal da je odblokiran 660SMC iz 24kw na 34kw in je ŽAL brez akrapoviča (je prodal)

"z Akrapovičem je šel še bolj" ... mi je zatrdil

Cena je 1.380 SIT? se splača kljub temu da je na KIK start?

lp;

Jernej

Ali naj počakam pa si potem kupim 640 na SM

Edited by J`MavrO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

Prodajalec mi je povedal da je odblokiran 660SMC iz 24kw na 34kw in je ŽAL brez akrapoviča (je prodal)

"z Akrapovičem je šel še bolj" ... mi je zatrdil

Cena je 1.380 SIT? se splača kljub temu da je na KIK start?

lp;

Jernej

Ali naj počakam pa si potem kupim 640 na SM

Hja, odvisno u kakem stanju je motor... Če je odblokiran boš spet imel probleme z blokiranjem nazaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites
KiiKii

Ne vem kaj ti bo Akrapovič, če hočeš met blokiran motor. Pol se tut ne splača met takega motorja za vožnjo s 24 KW.

No, sam moje skromno mnenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      ne ne, je točna (ampak bizarno smešna) za 20 kek sem prekleto premišljeval kter avto, pa kok me stane, za moped sem kot sem zapisal mal poškilil na en uč in pritisnil "plačaj"  sam tistih 10% ko je zginilo s trrja sem pa že opazil  (ne verjemi vsega nabijam) Enako velja za ostalo, ti za flex razmišljaš, jaz a naj dam nov pomivalc v bajto al bomo še starega gulili, a je res nujno potrebno prebeliti...itd itd.. Prioritete, kaj nam je nujno in kaj ne, kje si lahko privoščim zapravljati in kje ne, se spremenijo, če si moto odvisnik. Pa da se ne bom samo hvalil, s polno ritjo je lahko srat, oziroma če skasiraš dobro odškodnino. Verjetno pa tudi v nasprotnem (torej cel in brez odškodnine) ne bi opustil motorizma, le bolj star moped bi vozil, ampak še vedno bi, do zadnjega, do zadnjega diha, do zadnje kaplje krvi.  
    • Kugelschreiber
    • Kugelschreiber
      Ta mi je všeč, ker je resnična.   Opposite of Microsoft Office is Macrohard Onfire 
    • Fadil
    • Fadil
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!