Jump to content

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Recommended Posts

Na SMC 625 od 5l (v dvoje na izletu) do 10l (dirka), sicer pa normalna poraba dobrih 6 litrov. Modeli s FCR uplinjačem kurijo malo več od tistih z mikunijem. Predvsem se to pozna pri priganjanju.

Link to comment
Share on other sites

no ja sej to je kr zadovoljivo za to kar od sebe dajo v primerjavi s huso 510 k pa kao žre neki čez 8 :)

tista husa je precej bolj dirkalna zadeva,primerljiva z EXC. LC4 motor je malenkost bolj umirjen,pa tud ne preveč :) :devil:

Link to comment
Share on other sites

pr 18 letih avtomatsko dobiš ispit za 250če maš prej že ispit za 125 ane. Pa mal razmišlam de bi si pol kupu neki močnejžga pa za tehničnga zamoru mal. eni so mi rekl de bi to loh naredu z elektronsko blokado pa pol naj bi z stikalam to mal regulirov pa me zanima še vaše mnenje o nakupu. kva se po vaših iskošnah najbl splača razmišlam pa v smeri suprmoto al pa nejbi hardindurco sej mo vidl. gutov ktm al pa husa. jst se itak bl mal spoznam me pa ful zanima ta smer :?

Link to comment
Share on other sites

pr 18 letih avtomatsko dobiš ispit za 250če maš prej že ispit za 125 ane. Pa mal razmišlam de bi si pol kupu neki močnejžga pa za tehničnga zamoru mal. eni so mi rekl de bi to loh naredu z elektronsko blokado pa pol naj bi z stikalam to mal regulirov pa me zanima še vaše mnenje o nakupu. kva se po vaših iskošnah najbl splača razmišlam pa v smeri suprmoto al pa nejbi hardindurco sej mo vidl. gutov ktm al pa husa. jst se itak bl mal spoznam me pa ful zanima ta smer :?

ja js isto studiram, sm vido da imajo ktm 660smc pa 625smc, ze ob nakupu vsi blokado 21kw.....tako da ga lahko kamot voziš, verjetno ga pa potem odpres, v prometni pa lepo ostane 21kw

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav vsem!

Potreboval bi pomoč glede elektrike pr novih LC4 vs. stari LC4. Namreč zanima me zakaj majo nove mašine iz magneta potegnjene 3 žice, stara mašina pa samo dve? Je fora v tem da je napetost pri novih zdrobljena na 2x6v, pri starih pa 1x 12v? Kakšna je razlika v usmernikih in ali je že kdo probal prirediti nov usmernik z novim?

Hvala za vse informacije!

LP Martin

Link to comment
Share on other sites

Res da ima 660 največ konjev in je najlažji med smcji samo mašina je enaka in sliši na ime lc4. Razlika med 625 in 640 je v uplinjaču. 640-ka ima uplinjač mikuni 40, 625 pa Keihin MX FCR 41 oba imata 625 ccm. Kar se tiče 660 pa sigurno je močnejši saj ima tudi več prostornine natanko 654ccm. Drugače pri vseh smcjih so servisni intervali na 5000 km s tem mislim menjava olja in filtra, čiščenje zrančnega filtra in štelanje ventilov. Za info skoraj vseh supermoto modelov pa dobiš tukaj pa tukaj ti tudi piše servisni intervali za smcje če ne verjameš meni

http://www.ultramotard.com/bb/ftopic58737-0.php

Edited by boris22
Link to comment
Share on other sites

Res da ima 660 največ konjev in je najlažji med smcji samo mašina je enaka in sliši na ime lc4. Razlika med 625 in 640 je v uplinjaču. 640-ka ima uplinjač mikuni 40, 625 pa Keihin MX FCR 41 oba imata 625 ccm. Kar se tiče 660 pa sigurno je močnejši saj ima tudi več prostornine natanko 654ccm. Drugače pri vseh smcjih so servisni intervali na 5000 km s tem mislim menjava olja in filtra, čiščenje zrančnega filtra in štelanje ventilov. Za info skoraj vseh supermoto modelov pa dobiš tukaj pa tukaj ti tudi piše servisni intervali za smcje če ne verjameš meni

http://www.ultramotard.com/bb/ftopic58737-0.php

Fenk ju veri mač :OK:

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav vsem!

Potreboval bi pomoč glede elektrike pr novih LC4 vs. stari LC4. Namreč zanima me zakaj majo nove mašine iz magneta potegnjene 3 žice, stara mašina pa samo dve? Je fora v tem da je napetost pri novih zdrobljena na 2x6v, pri starih pa 1x 12v? Kakšna je razlika v usmernikih in ali je že kdo probal prirediti nov usmernik z novim?

Hvala za vse informacije!

LP Martin

OK sm že skužu. Hvala vseeno.

Link to comment
Share on other sites

Servisni interval na 5000km je pri tistih LC4 mašinah, ki imajo olje tudi v okvirju in kovinski (kot pri avtomobilu) filter olja, ostali imajo na 2500km. Kolikor vem so to SC in SXC do '03.

Link to comment
Share on other sites

lc4 660 smc 2004 menjava olja in filtrov na 25h ali 2500km.

660 2004 ima tudi dva oljna filtra in olje v cevi pa je vseeno tak servisni interval.

ventili na 5k km

Ja zanimivo. SMC 625 l. 2004 ima pa na 5000 km.

Link to comment
Share on other sites

Ja zanimivo. SMC 625 l. 2004 ima pa na 5000 km.

Moja 660 ima servise predvidena na 5000, vsaj tako piše

Edited by Butnglavc
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Pozdravljeni vsi po dolgem času odsotnosti...

Ker sem prodal mojega KTM mi je v tem daljšem obdobju nekaj manjkalo :blush:

Ter se sedaj javljam, da mi POMAGATE.

Rad bi: KTM

V prometni (naletel na začetek starega-novega zakona) in imam samo do 24kw, kr dobro leto mi še manjka...

Vozil bi se večinoma po cesti, beri (SMC) tu pa tam kaki teren, rahli makadam ... (vem kak gre po vzpenjači 525exc po na SM :evilgrin:

Kaj predlagate? imam namreč 1.5milj... toliko sem pripravljen dat +/- ...

1. Razlika 640 lc4 oz. 660 SMC?

2. Razlika uplinjač, teža, višina, ali ime e-štarter?

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1171905

Pozna kdo tega?

Je vredno to?

Hvala Vsem, in vesele praznike

lp;

Jernej

Link to comment
Share on other sites

par postov višje je opisana razlika med temi motorji

Drugač če hočeš met to zadevo zablokirano, jo kupi, sam vedi da kej več kot 100km/h boš težko šel... Sicer nimam izkušenj in ne vem, ampak se mi tko dozdeva... če se 600ccm 4valjnik ki gre odprt 250km/h zavrti tam do 160km/h pol nevem kako bo s SM... lahko pa da bo šlo tud kej več..

Link to comment
Share on other sites

Prodajalec mi je povedal da je odblokiran 660SMC iz 24kw na 34kw in je ŽAL brez akrapoviča (je prodal)

"z Akrapovičem je šel še bolj" ... mi je zatrdil

Cena je 1.380 SIT? se splača kljub temu da je na KIK start?

lp;

Jernej

Ali naj počakam pa si potem kupim 640 na SM

Edited by J`MavrO
Link to comment
Share on other sites

Prodajalec mi je povedal da je odblokiran 660SMC iz 24kw na 34kw in je ŽAL brez akrapoviča (je prodal)

"z Akrapovičem je šel še bolj" ... mi je zatrdil

Cena je 1.380 SIT? se splača kljub temu da je na KIK start?

lp;

Jernej

Ali naj počakam pa si potem kupim 640 na SM

Hja, odvisno u kakem stanju je motor... Če je odblokiran boš spet imel probleme z blokiranjem nazaj...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!