Jump to content

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Recommended Posts

Pozdravljeni, žejen KTM sem zasledil ...

KTM 625 LC4 2004 (@avto...)

Je z .it uvožen in sem malo skeptičen, ker sem z Mb mi je ogled (vožnja) malo predolga,

pa me zanima, če je kdo z "obale" - kopra da bi ga vsaj okvirno pogledal,

oz.

če mi lahko kdo pokomentira slike. Ker motor bi imel za "adrenalin" sproščat...

660SMC pa mi 0 ne prodaja nad 2004 ...

Tako da vsaka pomoč, @info novega kupca 660 je dobrodošla, oz. komentar motorja?

Je vreden , ni vreden, kaj je boljše? ker imam 5700€ limita ...

Hvala vsem, se bom oddolžil ko bom imel prevoz ...

lp;

Jernej

Edited by J`Mavr0
Link to comment
Share on other sites

pozdravljeni...

Prodaja se 660SMC iz škofje loke...

Pozna kdo motor z celotnim akrapovičem ?

"

Peter

E-mail: rogelj.peter@gmail.com ?

"

Ker se zanimam, oz. informativno vprašam če se govori kaj o njem

aja... 05 letnik in ima samo 3000km...

Vsak odgovor je dobrodošel

lp;

Jernej

Link to comment
Share on other sites

Sem šel gledat 660SMC 05 in :blink: presenečen nad namotrjem...

ampak sem malo skeptične, ali (laik) da mrzel motor je malo glasen ni občutka tresljajev oz. vibracij na celindru, ampak od noter se sliši (ali more to bit tak?)...

Ker se resno zanimam za nakup, vprašam če je kdo z MB (magari mu dam za kako "dnevnico"),

če bi šel z mano v petek v Škofjo loko???

lp;

Jernej :devil:

Link to comment
Share on other sites

O Mavro se vračaš v motoristične vode!!! :OK:

Če še misliš koga od zadaj vozit ti 660smc ne pride v poštev!

Edited by KTM1
Link to comment
Share on other sites

Izkušnje z lc4 za pisto danes pridobljene neprecenljive.

Motor v brzini (vsaki!) dobesedno trže in dviguje na zadnje kolo. To je tako divji motor, jao.

Skratka motor sem prvič vozil in sem bil navajen zelo trdega vzmetenja tako da me je to zelo oviralo pri hudem zaviranju saj se dobesedno poleže sprednji konc in neveš kdaj bo šlo vse skup v remengo. Pri pospeševanju pa sili vedno na zadnje kolo. Zelo zelo bolijo roke gor, veliko bolj kot na cestaku namreč vibracije so tako hude gor (jasno 1 valj pa velika prostornina).

Če bi imel namen se vozit na kratke turce bi ga zagotovo vzel, a žal s tem ni se za peljat na daljše razdalje saj že po 10km roke tako bolijo da ne zdržiš dolgo

Link to comment
Share on other sites

Izkušnje z lc4 za pisto danes pridobljene neprecenljive.

Motor v brzini (vsaki!) dobesedno trže in dviguje na zadnje kolo. To je tako divji motor, jao.

Skratka motor sem prvič vozil in sem bil navajen zelo trdega vzmetenja tako da me je to zelo oviralo pri hudem zaviranju saj se dobesedno poleže sprednji konc in neveš kdaj bo šlo vse skup v remengo. Pri pospeševanju pa sili vedno na zadnje kolo. Zelo zelo bolijo roke gor, veliko bolj kot na cestaku namreč vibracije so tako hude gor (jasno 1 valj pa velika prostornina).

Če bi imel namen se vozit na kratke turce bi ga zagotovo vzel, a žal s tem ni se za peljat na daljše razdalje saj že po 10km roke tako bolijo da ne zdržiš dolgo

S katerim modelom si se pa vozu?

Link to comment
Share on other sites

Gre od motoristov z MB z mano v škofjo loko?

V glavnem tak sam kupujem, @informativno...

lp;

Jernej

Link to comment
Share on other sites

na KTM so mi št. šasije in motorja preverili in ugotovili da je 03 letnik in prva registacija 04...

motor pa se prodaja pod 05 letnik!

...

lp;

Jernej

Link to comment
Share on other sites

to si zračunal, ali kako si videl da gre orenk?

Vidu sem ga, ko se je vozil v družbi tovarniških dirkačev supermoto S1 in S2 ... potem sem pa še govoril s serviserji, ki so povedali, koliko več moči ima agregat.

Link to comment
Share on other sites

vprasanje...

Bil sem pri Habatu in v trgovini ima KTM Duke II.

Ko sva se malo pogovarjala s prodajalcem mi je rekel da s tem motorjem 2 do dubrovika brez problema...

Res je da imam jaz (samo?) 80kg moja punca pa niti 50kg ne.. tako da sva oba bolj vitka...

ko pa berem tukaj po forumu pa vidim da vecina pravite da vec kot 200 km v enem dnevu nebo slo :cry:

Ker se resno zanimam za nakup takega motorja bi prosil (iz lastnih izkusnej) kako repliko na tole vrpasanje :eek:

Link to comment
Share on other sites

vprasanje...

Bil sem pri Habatu in v trgovini ima KTM Duke II.

Ko sva se malo pogovarjala s prodajalcem mi je rekel da s tem motorjem 2 do dubrovika brez problema...

Res je da imam jaz (samo?) 80kg moja punca pa niti 50kg ne.. tako da sva oba bolj vitka...

ko pa berem tukaj po forumu pa vidim da vecina pravite da vec kot 200 km v enem dnevu nebo slo :cry:

Ker se resno zanimam za nakup takega motorja bi prosil (iz lastnih izkusnej) kako repliko na tole vrpasanje :eek:

Rit začne neznosno boleti predvsem zaradi vibracij. Če si sam je malo bolje, ker se presedaš pa malo vstaneš med vožnjo, v dvoje pa je zame skrajni domet kakšnih 250km, sicer z LC4, z dukom ne bo kakšne bistvene razlike, edino sedež je malo udobnejši, če se ne motim.

Link to comment
Share on other sites

en moj kolega je baje tudi neznansko "užival" ko je šel na furco čez vršič iz primorske. pa baje so se mu cigareti čisto izpraznili (tobak ven) zaradi vibracij.

Link to comment
Share on other sites

sam nikoli nisem imel problemov na lc4-ki narediti tudi več kot 300km dnevno.

težave so nastale samo s sopotnikom, ker sem moral sedeti bolj spredaj kjer se sedež začne dvigovati (na rezervoar) in pritiska direktno na prostato oz. jajca :xx:

to pa je bilo ,,rahlo" neprijetno.

duke zgleda da ima malo drugačen, bolj udoben sedež. seveda je odvisno tudi od debelosti sopotnika in tega, če je na motorju kovček...

Link to comment
Share on other sites

Se tudi jaz okvirno strinjam z zgornjimi izjavami, torej tja do 200 km bi še šlo. Malo nelagodnosti pa boš občutil že malo prej.

Po moje je pri tebi ključno nekaj drugega. In sicer, za kaj boš motor uporabljal?? Če se bosta s punco peljala do morja parkrat letno, je duke primeren. Če se bosta vozila dol ''vsak'' vikend, bo mukotrpno. Potem razmišljaj o čem drugem, razen če je v vaju malo mazohista...

Se pa vse da, če se hoče. Videl že tudi nemce na EXC-jih v Puli, otovorjene kot kamele. :kva2: :kva2:

Lp, Lightning!

Link to comment
Share on other sites

zakaj ne date starega trdega oblazinjenja dol in kupte mehkejšo(debelejšo) špužvo? Menda ja ne boš zarad sedeža ne-kupu motorja?!?

Link to comment
Share on other sites

hmmmm

V bistvu bi rad imel motor za "vsakodnevno rabo" :OK:

Se pravi vsak dan za v sluzbo, trgovino

+

ko je cas za kak izletek... recimo obala mogoce hrvaska in podobno..

Uakaj ravno Duke?

Lep mi je + vsec ker ima tak nenormalen navor... :yea1:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!