Jump to content

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Recommended Posts

Kupi, motorja se tudi jest nebi branil, mogoče enkrat prodam to 4valjno kravo in kupim prav duka...

Če te skrbi oblazinjenost sedeža se da vse rešit...

Link to comment
Share on other sites

Ma tukaj ne igra vlogo samo sedež. Namreč lc4 tako trese prou za popizdit. Jaz sem ga pelju 5km pa so me zapestja bolela nenormalno. Sem se vsedu nazaj na suziko pa sm se pelju ko gospod, nežno, romaticno

Link to comment
Share on other sites

Ma tukaj ne igra vlogo samo sedež. Namreč lc4 tako trese prou za popizdit. Jaz sem ga pelju 5km pa so me zapestja bolela nenormalno. Sem se vsedu nazaj na suziko pa sm se pelju ko gospod, nežno, romaticno

:eek:

aja saj res...

Saj so nekateri ugotovili, da so "softič" tako da je pomoje to normalno za tako "sorto" ljudi :lol1:

(malo sarkazma ne skodi)

:evilgrin:

Link to comment
Share on other sites

Ma tukaj ne igra vlogo samo sedež. Namreč lc4 tako trese prou za popizdit. Jaz sem ga pelju 5km pa so me zapestja bolela nenormalno. Sem se vsedu nazaj na suziko pa sm se pelju ko gospod, nežno, romaticno

Ko sem ti prvic rekel da si softic, je billo na pol zares, sedaj pa dvakrat potrjujem.

PS: Če te je že 5 km na LC4 ''zjebalo'' , se mal potipi med nogami, da nis mrbit deklič :devil:

PS1: Več kot očitno pretiravaš, zato mogoče malo bolj realno piši, da ne boš morda koga res zaradi teh tvojih NENORMALNIH vibracij odvrnil od nakupa. Vsak enovaljnik trese, eni bolj, drugi manj. In KTM recimo 20% bolj od ostalih. Kaj je tu nenormalnega pa res ne vem. Poleg tega, če se samo spomnim, ko si odpiral gas, ko je začelo bobnet in ko je začelo tresti...si vedel da stvar gre.... :yea1:

Dejansko mi je žal, da sem ga dal od hiše....

Edited by lightning
Link to comment
Share on other sites

Ma tukaj ne igra vlogo samo sedež. Namreč lc4 tako trese prou za popizdit. Jaz sem ga pelju 5km pa so me zapestja bolela nenormalno. Sem se vsedu nazaj na suziko pa sm se pelju ko gospod, nežno, romaticno

Ma, jest sm vozu navito Husquarno SMR450(okrog 50-55KM) in ni treslo tko ful...

Sicer se pa tukej menimo o 990ccm DVovaljniku, podobro torej RSV, Ducatijem...

Samo zgleda malo bolj streetfigter-brutalc-karkoli

Če mene: če ti je motor zelo zelo všeč, ti ne bo žal. Mene tudi roke bolijo na Gixxu-pa kaj. Pač, me in kaj, mam pa zame lep in dobr motor. Isto je blo z NSR...

In pr tem Duku me vibracije verjetno nebi tko ful motile, ker dvomim da so tko nenormalne... Sicer se pa da oblazint sedež na novo in tko naprej...

Link to comment
Share on other sites

Ma, jest sm vozu navito Husquarno SMR450(okrog 50-55KM) in ni treslo tko ful...

Sicer se pa tukej menimo o 990ccm DVovaljniku, podobro torej RSV, Ducatijem...

450ccm ni 625ccm in Husqvarna tudi ni KTM...

Sicer se pa tukaj menimo o 625ccm ENOvaljniku...

Tisto, na kar ti misliš, je super duke 990....

post-1199-1174084488_thumb.jpg

post-1199-1174084524_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sicer se pa tukej menimo o 990ccm DVovaljniku, podobro torej RSV, Ducatijem...

Samo zgleda malo bolj streetfigter-brutalc-karkoli

... In pr tem Duku me vibracije verjetno nebi tko ful motile, ker dvomim da so tko nenormalne... Sicer se pa da oblazint sedež na novo in tko naprej...

KTM Duke = 640-kubični singl...

IPB Slika

Link to comment
Share on other sites

Ko sem ti prvic rekel da si softic, je billo na pol zares, sedaj pa dvakrat potrjujem.

PS: Če te je že 5 km na LC4 ''zjebalo'' , se mal potipi med nogami, da nis mrbit deklič :devil:

PS1: Več kot očitno pretiravaš, zato mogoče malo bolj realno piši, da ne boš morda koga res zaradi teh tvojih NENORMALNIH vibracij odvrnil od nakupa. Vsak enovaljnik trese, eni bolj, drugi manj. In KTM recimo 20% bolj od ostalih. Kaj je tu nenormalnega pa res ne vem. Poleg tega, če se samo spomnim, ko si odpiral gas, ko je začelo bobnet in ko je začelo tresti...si vedel da stvar gre.... :yea1:

Dejansko mi je žal, da sem ga dal od hiše....

Potrjujem, veš po 200km nežne vožnje se usedeš na kros motor pa dobiš tak občutek..

Link to comment
Share on other sites

Saj govorim bolj na pamet kot ne...

ampak imam obcutek da na tem forumu nekateri "pametujejo" o stvareh, o katerih vejo samo teoreticno in ne govorijo iz lastnih izkuisenj....

TO mi gre zelo zelo nekam :BUA:

Ce nekdo ve iz lastnih izkeusenj bo (vsaj pomoje) tudi zargomentiral stvar....

No ja... malo sem razocaran :yawn:

Link to comment
Share on other sites

Saj govorim bolj na pamet kot ne...

Ce nekdo ve iz lastnih izkeusenj bo (vsaj pomoje) tudi zargomentiral stvar....

No ja... malo sem razocaran :yawn:

tudi ti sprašuješ za "bolj na pamet" nasvet - mislim ... ne vemo, kolk nežno ritko ima tvoja draga, kako dobre plombe imata v zobeh in kolk sta/nista softiča. ... če je volja in zagnanost, se VSE da...

Link to comment
Share on other sites

tudi ti sprašuješ za "bolj na pamet" nasvet - mislim ... ne vemo, kolk nežno ritko ima tvoja draga, kako dobre plombe imata v zobeh in kolk sta/nista softiča. ... če je volja in zagnanost, se VSE da...

Pod tole se pa podpisem....

Mene drugace zanimajo VASE izkusnje s tem motorjem in NE da mi bo nekdo povedal a je to zame al ne :P

Link to comment
Share on other sites

Hola!

Kukr so že rekel, kjer je volja tam je pot. KTM 660 SMC Ljubljana - Makarska, cca 550 km, v enem kosu in nslednji dan nazaj domov. Pa 660 SMC precej bolj trese kot pa Duke. Pod moto cunje oblečeš podložene kolesarske hlače, cigarete daš nekomu drugemu, saj drugače res ves tobak :grim vn pade in greš. Pa tudi Dolomite se da prevozit in to v dvoje.

lp g.

Link to comment
Share on other sites

Hola!

Kukr so že rekel, kjer je volja tam je pot. KTM 660 SMC Ljubljana - Makarska, cca 550 km, v enem kosu in nslednji dan nazaj domov. Pa 660 SMC precej bolj trese kot pa Duke. Pod moto cunje oblečeš podložene kolesarske hlače, cigarete daš nekomu drugemu, saj drugače res ves tobak :grim vn pade in greš. Pa tudi Dolomite se da prevozit in to v dvoje.

lp g.

No.... tole je bil pa prvi tak odgovor kot sem ga pricakoval :OK:

Link to comment
Share on other sites

Men pa ni prav nmič všeč tale tanov model...rori so prov ogabni,pa še 2 sta kar nanese pri teži sprednja maska je čist vsiljena v motor,v glavnem ni mi všeč...ampak vsake oči majo svojega malarja :)

Link to comment
Share on other sites

Men tud ni vsec..se strinjam z zgornjim....(grda maska, izpuhi) Samo se eno vprasanje BTW a ma 620-ka 2000 letnik 55 al 60KM? (vem da je brez veze in da nima pomena-> samo zanima me) .)

Link to comment
Share on other sites

60 KM sigurno ne. Uradnih podatkov ni bilo, oz so napisali toliko, da niso imeli problemov z takrat veljavnimi predpisi (mislim da so v prometni imeli 24kW). Uradno ima verjetno nekaj ''konjev'' več kot 640. V bistvu ni razlika toliko v moči, ampak kako se le ta podaja. 620 se zaradi drugačnega vplinjača bolj živčno odziva, nima gumi blažilcev v zadnjem pestu itd. Od tod torej ta občutek brutalnosti napram 640-ki, kjer je zadeva malo bolj zvezna in predvidljiva. Torej bo podatek o 55 KM kar držal, seveda ne na zadnjem kolesu...

Link to comment
Share on other sites

60 KM sigurno ne. Uradnih podatkov ni bilo, oz so napisali toliko, da niso imeli problemov z takrat veljavnimi predpisi (mislim da so v prometni imeli 24kW). Uradno ima verjetno nekaj ''konjev'' več kot 640. V bistvu ni razlika toliko v moči, ampak kako se le ta podaja. 620 se zaradi drugačnega vplinjača bolj živčno odziva, nima gumi blažilcev v zadnjem pestu itd. Od tod torej ta občutek brutalnosti napram 640-ki, kjer je zadeva malo bolj zvezna in predvidljiva. Torej bo podatek o 55 KM kar držal, seveda ne na zadnjem kolesu...

Ja se mi je zdelo 60 KM malo pretirano...samo sem vprasal ker sem nekje zasledil ta podatek...v prometni mam 20kW samo moj je kao "dodatno zaprt" ,sj jasno da ni....(p.s. moj prvi mocnejsi motor...ja kr brutalno za zacetek) :)

Edited by Fabo
Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni...

KTM 660SMC kateri izpušni sistem priporočate (recimo da seka :whistle: pa da ma potencial)

Bolt- on / Slip-on line - Open

Evolution line - Open

lp;

Jernej

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni...

KTM 660SMC kateri izpušni sistem priporočate (recimo da seka :whistle: pa da ma potencial)

Bolt- on / Slip-on line - Open

Evolution line - Open

lp;

Jernej

ne morš met slip-ona in bolt-ona :D

Slip on je lonec in cev, skupaj zašvasano, pritrditev s fedržki, bolt-on je samo lonec, pritrditev s šravfi na krivino

Link to comment
Share on other sites

Razumem, ampak mejal bi tak celotnega, katerega predlagate, opcija kje rabljeno?

Če je motor letnik 05, serijsko 2 lonca, je potem opcija enojni lonec @akrapovič?

lp;

Jernej

Link to comment
Share on other sites

Sicer o teh auspuhih ne vem nič ampak vem pa to da kupi nekaj kar se da homologirat na motorju in homologiraj,namreč...policisti menda zeloooo radi pišejo kazni motoristom z nehomologiranim izpušnim sistemom in maš lahko precej frk s takimi podvigi(poznam par primerov)!Sploh pa na SM motorju ko boš čez mesto malo po zadnji,malo po sprednji prehitu ene par avtov brez žmigovca čez polno črto pa bo to vse lepo kak polcaj vidu in te bo potem jebu še zarad vsega ostalga .)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!