Skoči na vsebino

Moto Guzzi MGS-01


ceco

Priporočene objave

Tole si lahko kupite od februarja 2004 dalje:

2.jpg

10.jpg

32.jpg

Potenza massima 122 CV a 8.000 giri/minuto

Coppia massima 11,5 Kg-m a 6.400 giri/minuto

Distribuzione 4 valvole con albero a camme laterale

in testa comandato da cinghie dentate

Valvole in nymonic Ø 36 mm aspirazione

Ø 31 mm scarico

Pistoni Cosworth Racing a 3 fasce

Alimentazione iniezione elettronica Marelli IAW 15M

Corpi farfallati Marelli Ø 50 mm

Airbox 15 litri

Accensione elettronica digitale

Od oktobra 2004 pa tudi cestno verzijo.

Popravljeno . Popravil ceco
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kardan je na desni stani zadnjega kolesa, skrit za trikotno oblikovanim krakom vilice.

Nad njim vidiš okroglo stabilizatorsko palico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kardan je na desni stani zadnjega kolesa, skrit za trikotno oblikovanim krakom vilice.

Nad njim vidiš okroglo stabilizatorsko palico.

Ghezijevo dan/noč delo kakšno leto. Pa še ni čisto dokončano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti, ki ste bili letos na Imotu v Munchnu, ste si ga lahko ogledali na guzzijevem štandu. Motorji pa grejo najprej poskusno na stezo in to prvih nekaj neholomogacijskih motorjev, v serijsko proizvodnjo pa kako leto kasneje, če sploh bodo. Meni osebno ni nekaj posebnega, veliko bolj všeč mi je bil model 1100 sport corsa ali pa daytona 1000. Pustimo času čas. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bellisima!

Čeprav prisegam na KAWO se mi kar milo stori ko vidim kaj takega. To so motorji za perfekcioniste, ki jim niso važni le konji in končna hitrost. Pa še gretje kolen je gratis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Minimalizem v najbolj čisti obliki... Čeprav, če se s tem pelješ, je videti, kot da na samem agregatu okoli jahaš, pa da je nekdo pozabil en kos plastične embalaže odstranit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guzzi power! Verjetno ne bo Guzzi tresel hlače konkurenci kot je to počel v zgodovini. Je pa res, da je tale stroj vrhunski izdelek. Stvar je že precej dobro preizkušena, saj bazira na dirkalniku, ki je v ZDA v Big Twin seriji zmagoval zadnjih nekaj let. Gre samo za nadalnji razvoj in poizkus povezave Guzzija z dirkam. BTW včasih je guzzi pomenil dirkališče, saj je na tekmovanjih zmagal vsa kar se je dalo zmagati! S svojimi GP mašinami so že v drugi polovici 50 let dosegali na dirkah tudi do 285-290 km/h. Skoraj dvajset let po zadnji dirki njihovega slavnega Ottocilindi pa je Honda plačala mastne denarje, da ga je dobila iz muzeja na ogled in s tem dobila vitalne podatke za konstrukcijo svojih dirkalnikov. Tako napreden je bil njiov motor!

Pa se nekaj malega o MGS - prelep stroj - sem ga videl tudi v živo na sejmu in so se mi kar sline cedile. Upam da bo kmalu na voljo v verziji "omologato" !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp :D :D :D :D :D :D :D

Nor filing, še posebi ker ga spremlja tak nor zvok :notworthy: :notworthy:

Guzisti a na telih v2 mašinah se tud čut sunek v stran ob hitrem dodajanju plina kot pr bmwjevem boxerju
Popravljeno . Popravil kristian
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale motorček, je pa kr stroj. Je tipičen Moto Guzzi in je futuristične oblike, mogoče mu to daje čar. Pol pa še mašino vidš tipično, pa vse veš. Sam mene bolj zanima, kolk kej pohaca tale strojček. Najbrž ne tko mal, kaj?

Lp bLaZkO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

I do not like! :blink: Nekak mi ne sede hiper-sport plastika s staro V-mašino, mogoče če bi še mal pokril metal? :?

Je pa fajn, da stare italiano-fabrike producirajo na veliko! A zdej še kakšna manjka u zbirki Il grande ? B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!