Skoči na vsebino

Yamaha YZF R6


robberrt

Priporočene objave

A bi lahko malo povedali kakšna je kaj mašina pri tem motorju? Naslednjo sezono bom pomojem rabljeno kakšno dve ali tri leta kupu, pa me malo zanima koliko je vzdržljiva ta mašina? Baje neki olje kurjo, pa da je full visoka poraba? Oblika mi je res všeč,moč je tud glih taprava, za mašino pa ne vem, tko da bom vesel kakešnega koli nasveta...

Hvala

Lp Robi

Uredil - Ice on 25/12/2001 13:09:33

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R6 je kr nora zadeva.

Ce si zacetnik, ti ga ne priporacam. Prenevaren oz. se bos peljal

kot choperist.

Ga je pa treba skoz vrtet v visoke vrtljaje. Je pa sigurno med najboljsimi ce ne celo najboljsi 600 ccm motor.

Olje pa kur, ker ga je treba navijat. To pa seveda povzroci tudi vecjo zejo po bencinu.

------------------------

Ducati je zakon pa pika.

Twin grmi in drvi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

..dejstvo pr Yamahah je da olje papajo....

yep....FJ 1200,do 1,0 l/1000 km je normalno in v tolerancah!

------

Been There Done That

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ga je pa treba skoz vrtet v visoke vrtljaje. Je pa sigurno med najboljsimi ce ne celo najboljsi 600 ccm motor.

--------------------------------------

Rolly....kaj pa na Triumph 600 TT si pa pozabil????????

Triumph....za vaše telo in vašo dušo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce si zacetnik, potem so vsi ti sportaki malce (pre)hudi. Kar naenkrat te presenitijo (v moci) in potem naravnost v ...Za bolj izkusene voznike pa so kar malce presvoh (ne gledat koncne moci).

Za zacetnika je potem bolje SV 650 (mal reklame za Zarjo ), kaksen Monster 600 - 620i ...

------------------------

Ducati je zakon pa pika.

Twin grmi in drvi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zarja:

Ducati Monster 620 i je nov model monstra z elektronskim vbrizgavanjem goriva. Ima samo 4 KM manj kot M 750 ter dva diska spredaj (M 600 samo enega). Samo cena je pa nekoliko vecja kot za M600 (cca 2000 DEM vec).

Drugace pa je M 900 zakon za naked bike (boljsi le se M S4 - 916 masina, dobrih 100KM..., vendar pa je cena tudi zasoljena).

------------------------

Ducati je zakon pa pika.

Twin grmi in drvi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Drugace pa je M 900 zakon za naked bike (boljsi le se M S4 - 916 masina, dobrih 100KM..., vendar pa je cena tudi zasoljena).

M900 tudi ni prav poceni, mogoče je cena za Dark še sprejemljiva. Drugače je pa tistih 3-4K DEM več kolikor je dražji S4 kar upravičenih. Že 101KM v primerjavi z 78 je dovolj velika razlika, s tem da pri 900-tki z vsemi predelavami težko dosežeš 85KM (razen mogoče z 940ccm cilindri). Sploh pa vodno hlajenje, boljše vzmetenje, zavore od 996, petkrake feltne, dosti karbona že serijsko... Skratka motor, ki ga ne prerasteš prav hitro. Kar se pa mene tiče je pa verzija S4 s temno sivo metalik barvo in rdečimi feltnami THE BEST, če bi le še tisti štrleči hladilnik malo zmanjšali .

Bye

Desmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Po SV pridejo pa v postev samo:

na prvem mestu Monster 900 (620i),

sledi mu Cagiva V-Raptor 1000,

zelo lep mi je, a premalo znan in zaenkrat se brez uvoznika

Voxan Roadstar,

pa se malo za sanje...... No, to so moje zelje, ene bolj druge manj uresnicljive...

Ne bo pa nobene panike, ce se bo treba z SV 650 vozit se eno sezono.....pravzaprav komaj cakam.... kdaj bo spet pomlad?

Zarja

Hmmmm....monster....ja, se mi je zdel, da ma ta punca okus na pravem mestu , nisem pa vedu, da je tko zasanjana dusa(MV Avgusta F4 Brutale (sploh ni treba, da je oro).

LP Twix

READ MY FACE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Stari macki pravijo, ko si enkrat na tleh, dobis strah in se vse spremeni.... mogoce je to to, ker jaz tega strahu nimam.

ajde da ti en stari tomcat eno "shapne".... eni se vstrasijo in je konec,drugi se poberejo,premislijo kaj/zakaj/kako se je zgodilo in se iz svojih napak ucijo; stepajo kilometre in potem nekako probajo podmladku povedati,da PUUUUUUN GAAAAAS v ovinku pri 7500/min v tretji NI priporocljivo,ce precka pred teboj avto poln kifelcev krizisce (pa tut ce imajo rdeco luc)

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

eni se vstrasijo in je konec,drugi se poberejo,premislijo kaj/zakaj/kako se je zgodilo in se iz svojih napak ucijo; stepajo kilometre in potem ...

Ja vazn je da se poberes in razmislis kaj hudica se je zgodl. To je od macke, ki sicer nima dost v kilometrih ampak ma ze izkusnje s padanjem

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, na ovinkih, sploh pa pri zaviranju je SV zakon.Letos v začetku avgusta sem se peljal z svojim "ganz" novim zx6r v Reko in pri Uncu (jasnoo po stari cesti) prešpricam turistično premikajočega se, rumenega SV-ja z Lj tablicami. Pol v špeglu vidim, da tip ali tipica "sodeluje". Do Ilirske, ko sem moral it tankat, je šlo ko hudič ,tu in tam (na ravnem in v gužvi)sem ga sicer moral malo počakati, ampak za tak motorček-super! Če je bla to Zarja, takoj kapo-pardon, čelado dol!

P.S.

Kar se R6 tiče, super špica, ampak žal samo za 100% vrtenje med ovinki. Ti da filing, a je žal preveč ozko naravnan in je za kaj drugega totalno neuporaben. Brezkompromisen športnik. Za Yamahe pa se ve, kovinski zvok motorja in menjalnika, pa garniture gedor ti tudi ne dajo zraven zaradi lepšega.

See ya na štajerskem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Ja lep motor ni kej, sam kaj naj si mi mislimo o njih ce pa vsi govorijo da kurijo olje, mecejo iz prestave itd....sami problemi nasploh z R1 R6, sam mi je pa vse pri tej da ima prednje luci se bolj potegnene navzgor :D ,

Lp, ROK

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!