Jump to content

Kros motor za začetnika


OrlyTM

Recommended Posts

Pozdravljeni....

nekje do spomladi si kanim omislit eno krosko ... zanima me samo in zgolj kros motor (nc enduro pa to) niti ne rabim luci in podobnega, motor kanim imeti zgolj za offroad zdivjanje po okoliskih hribih in dolinah, k jih je pr nas dost.

Zanima me slednje, ker motor bi bil najbolj primeren za zacetnika (razn neki mopedov, se nism bil lastnik motorja), z cim manj vzdrzevanja.

Tezak sem 95kg zato trenutno ogledujem 250ccm modele, bi moral poseci visje?

Za motor nimam izpita (se) niti ga za krosko ne nameravam it delat, lahko pricakujem kake vecje probleme z milicarji?

Kolk priblizno pride komplet kros oprema (obleka, cevlji, celada) in na kaj morm bit pri tem pozoren?

hvala

lp

OrlyTM

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • D.J.

    6

  • BlazS

    7

  • Zok

    5

  • gas gas

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

ne rabiš izpita

če te zanima trenutno en znanec prodaja cr125 l.2001 za 500.000sit

oprema pa te bo stala vsaj 100.000 taka da bo dobra

Link to comment
Share on other sites

Jah za opremo boš dal gladko čez 100K! ker to je res važn!

Js mislm da za začetek je že 125 dost če še nikol nis mel krosle, ker se boš velik hitrej navadu na 125 kot pa na 250!! :)

Link to comment
Share on other sites

če boš dal malo več €€ si lahko kaniš kako enduro, k te z boljšimi zmogljivostmi od kroske tut ponoči varno pripelje damu

kros oprema je lahko tut 200.000, brez da imaš rezervne nogavice, rokavice, hlače...nekaj vzameš novo, nekaj rabljeno, če bi rad pršparu

Link to comment
Share on other sites

Jah za opremo boš dal gladko čez 100K! ker to je res važn!

Js mislm da za začetek je že 125 dost če še nikol nis mel krosle, ker se boš velik hitrej navadu na 125 kot pa na 250!!  :)

Meni so tudi vsi govorili, da naj za začetek nabavim 125-ko, ma trmast kot sem, sem nabavil 250-ko in mi ni žal še danes.

Res je sicer, da je treba na začetku(cca 20-30 ur) malo pazit kaj delaš z gasom, samo se navadiš.

Kolega je spomladi vzel 125-ko, po kakšnih dveh mesecih pa je že začel tečnarit, da to ni to. Zdaj zbira denar za 250-ko.

Dobra oprema te bo res stala čez 100k sit, ma se pa da dobit rabljeno za pol manj.

P.S. Pazi ko kupuješ, ker tle se na veliko laže. Najboljše da vzameš s sabo kakšnega motokrosista, ker sam boš gotovo kupil kak krš, da boš imel samo stroške z njim.

BTW kaj pa kupuješ?

Link to comment
Share on other sites

Tnx Bojc ... neki tacga sm tut jst razmisljal ... pod 250 dvomim, da bom su, vec pa tut najbrz ne ...

P.S. Pazi ko kupuješ, ker tle se na veliko laže. Najboljše da vzameš s sabo kakšnega motokrosista, ker sam boš gotovo kupil kak krš, da boš imel samo stroške z njim.

hvala za opozorilo ... motorji znajo bit precej zguncani najbrz ... jst pa res cist zacetnik in ne poznam zadev spljoh.

BTW kaj pa kupuješ?

to tut mene se zanima :)

nism se se odlocu ... po tem kar poznam firme in po pripovedovanju "poznavalcev" nej bi ble najbl hvalezne se kake husquarne alpa KTM-i ... drugac pa nism neki na firmo mahnjen in me v koncni fazi niti ne zanima kaj gor pise, vazn, da bo mene motor mal zdivjal, pa da ne bo predrago vzdrzevanje.

lp

OrlyTM

Link to comment
Share on other sites

Kawasaki KX 125 :) :)

Res da si začetnik ti res ne priporočam 250-ko.....

Link to comment
Share on other sites

Po mojem ne boš zgrešu če kupiš kako hondo al pa kawasakita! Za yamahe sm slišu že dosti grdih stvari, Suzuki pa je problem z dobavo delov.

BTW:

@Morpheus: A poznaš koga k prodaja kawasakija 125 ???

Link to comment
Share on other sites

Jaz sem bil pred letom in pol pred isto situacijo, sam de sem tocn vedu da si bom kupil Hondo CR 250. Prej sem imel ATX-a. Hitr se navadis. Za v gmajno ni nc premocno edin na krosprog je ne morm ponucat, pa se presitr se zmatram.

Prvo kar je, mors vzet enga s sabo, ki ma s krosi izkusnje pa ve kaj vse je treba pogledat. En k ma navadn motor za na cesto ne vem ce bo velik znal povedat, k je krosla cist nekej druzga.

Oprema je mene stala cca 150-180 kSIT. Pri opremi ne varcuj!!! Ne kupuj si krosle, ce se ne mislis ze prvi dan voziti z opremo.

Najboljs da ti da en 250-ko za eno furo pa bos vidu ce ti je premocno. Tista logika mi gre na zivce, ko ti en rece, da je bol ce mocnej nabavs, pa ne bos tko tisal, pa bo manj treba bate menjat pa take stvari. Kros motor je tekmovalno motorno kolo in je namenjeno visokim obratom in pika.

Mors vedet da je vzdrzevanje takega motorja drago.

Men osebno uzitka ne bi mogla nadomestiti nobena R1.

Link to comment
Share on other sites

če gledaš starejše letnike (do 94) se najbolj obnesejo honde in kawe.....to sem napisal iz mojih in kolegovih izkušenj...

svetujem ti, da se raje ozreš za hard enduro, ker boš zelo težko dobil nezgonjenega krosa za pameten denar. Ko je en kolega iskal rabljenega DOBREGA krosa je skoraj dobil živčni zlom....na koncu nabavil hard endurca

Link to comment
Share on other sites

tomos tori cross 50cc

tcat

enka je kljub šaljenju povedal svoj point

80cc kroska je za mlajše, lahke in nizke fante

a če bi se ti zdaj učil s kolesom peljat, bi začel s triciklom, kjer bi se ti prednje kolo pri zavijanju zadevalo v podplate, s koleni pa bi se suval v brado?

svetujem 250, ker že za 125 cc je nekje max še uporabna teža voznika okoli 75 kg pa tudi več obratov rabi, da kam zleze

če prvi mesec na 250 preživiš, se ti % možnosti za obstoj nenadoma podeseteri

pa cest se s krosko izogibat, ker zaradi svoje brutalnosti in prevodljivosti tja ne spada-vsaj dokler nimaš nekaj izkušenj

najbolje narediš, če greš preko oglasov pogledat & probat različne kubature in se sam odločiš

Edited by D.J.
Link to comment
Share on other sites

Matr z tole 250-tko bi imel pa še Akrapovič probleme z rorom, mu tud tanova hidroforma nebi napihnla takega rora...

Link to comment
Share on other sites

oz. tistle na sliki je cvajtakter biggrin.gif

ta bo pa taprav, samo svetovat ga fantu, ki je odprl temo???

082103middle2.jpg

Edited by D.J.
Link to comment
Share on other sites

a zate je bedarija da mulc ki še ni vidu krosa kupi 250 ccm...ok pol svetuj v ostalih temah naj motoristi stari 18 let takoj po narejenem izpitu kupijo ninjo.....

kdo pa bo imel 80 ccm kros če ne krosist začetnik....

hja ... zakaj predpostavljas, da sm mulc??? Pri svojih 26 letih in 95 kilogramih se zagotov ne kanim okrog vozakat z 80ccm "mopedom" ....

tolk ze vem, da bo od zacetka najprej treba spoznat motor in nacin voznje, ni vrag, da se nebi kmal tok navadu, da bom znal pelat.

Alpa ce po tvoje kupm kr kakega CTX-a pa se grem goridoli en dva tri do mehanika, ane???

-------------------------------------------

D.J. tnx ... velik si mi pomagu .. zej vem v kero smer razmisljat ...

mal sm clo zacel razmisljat, ce nebi bil zame mogoc res bolj primern kak hard enduro.

bomo vidli, casa je se dost, da si lahk ogledam neki modelov. Pred pomladjo ga itq ne mislim kupovat.

lp

OrlyTM

Link to comment
Share on other sites

Za 95 kg bo pa 250 ccm lih prav za zacetnika. Jaz sem pred 250-ko mel atx-a pa mi je blo po enmu tednu navadn. Kva bos kupval 80 ccm prdulco. Sej ne recem, ce bi tekmoval. Ce mas pa velik dnarja si pa nabav Hondo CRF 450 :OK: Glej ce misles skakat pa ga tisat po gmajn pa kros progah je po mojem boljs da kupis kroslo. Ce se pa misls jt bl hard enduro pa raj hard enduro ane, kaksen KTM 520/525 exc al pa 450 exc.

Link to comment
Share on other sites

jah sj pravm ... gmajna it iz!! ;) pla mal offroad kolovozi, pa smucisce kobla, pa soriska planina pa taki heci :)

bom su mal pogledat modele, pol bom pa vidu ...

dnara pa itq nikol dost :) pac rabm neki za adrenalin kurt :D :D :D

lp

OrlyTM

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni....

nekje do spomladi si kanim omislit eno krosko ... zanima me samo in zgolj kros motor (nc enduro pa to) niti ne rabim luci in podobnega, motor kanim imeti zgolj za offroad zdivjanje po okoliskih hribih in dolinah, k jih je pr nas dost.

Zanima me slednje, ker motor bi bil najbolj primeren za zacetnika (razn neki mopedov, se nism bil lastnik motorja), z cim manj vzdrzevanja.

Tezak sem 95kg zato trenutno ogledujem 250ccm modele, bi moral poseci visje?

Za motor nimam izpita (se) niti ga za krosko ne nameravam it delat, lahko pricakujem kake vecje probleme z milicarji?

Kolk priblizno pride komplet kros oprema (obleka, cevlji, celada) in na kaj morm bit pri tem pozoren?

hvala

lp

OrlyTM

Pravilno si se odločil za krosa 250.Tukaj ti govorijo neumnosti.125ka pa tvoje kile ne gredo skupaj ker si pretežek.Drugo je pa to da moraš na 125ki znat dosti več.,glede na to da si napisal da nimaš izkušenj.Tudi sam sem imel kar nekaj krosarov .Pri nakupu je pa tako malo denarja malo muzike dosti denarja dosti mozike.Pazi jaz ti to govorim samo za tekmovalnike.

Link to comment
Share on other sites

Kakšna pa je razlika v teži med 125, pa 250 pa kolk koju majo modeli tam okoli letnika 98, 99.

Lp

Saj med njima ni neke velike razlike v teži.Je pa razlika v načinu vožnje. 250ka ima bolj tisto konstantno moč zato na njej ne rabiš toliko delat in ti tudi odpusti storjene napake. Na 125ki pa moraš već znat in zmeraj stat na menjalniku.Vsaka najmanjša napaka z menjalnikom pomeni izgubo obratov in padec hitrosti.Moram pa rečt da je 125ka bol šarf. Kakšne pa so sedaj cene teh motorjev pa ne bi vedel.Vem pa tudi to da vsak ki ga prodaja reče da motor ni bil nikoli na dirkah kar seveda ni res.Večina teh motorjev je pa brez papirjev.

Link to comment
Share on other sites

pa kolk koju majo modeli tam okoli letnika 98, 99.

Lp

Mislm da ma 125ka tm do 42km

250ka pa tm okol 50-55km! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Za mojo hondico pise da jih je 58(sam to ne na kolesu seveda). Se strinjam, da vsak, ki rece da krosla se ni bla tekmovana, se laze.

Ti sam glej da bos vzel s sabo enga takga k ve kaj pogledat pa kaj prasat pa bo vse kul. Drgac pa, ce hoces se kar vredu kroslo, pa najboljs da kupis od letnika 98 naprej od 450 000 naprej. Vedi pa da so hard endure drazje kot krosle, se posebej zarad tega k so v glavnem 4T(no vsaj 4T se bolj splaca kupit).

Pa se enkrat poudarjam, da ne sparat pri zascitni opremi!!!

Link to comment
Share on other sites

mislim da to tud slučajno ni res!

250-ka je ful bol zahtevna za vozit,skoz ti vziguje sprednji konec in pol zgubiš stik s podlago,več je zdrsavanja zadej...tud bral sm da so 250 prezahtevne za začetnike.

pa tud o kšni konstantni moči se ne da govort :hmm: ...no res da se jo da lepo čist počas vozit,ampak še zmer je to navit zweitaktar! :P

če se pa motim me pa popravite! ;)

Kar tko ti ga pa tud ne dvigne no. Ce se prides iz ovinka z drugo na kaksen klanec, pa ga stisnes do konca poj ti ga kar dvigne drgac pa na makadamu ne. Ti velik prej zavrti zadnje kolo kot pa da gres na zadnjega. Sploh ni problama. Sam da leti :OK:

Link to comment
Share on other sites

...mene pa zanima ce mas lahk kake probleme ce se furas z neregistrirano croslo po šumah, smušiščih alpa nek k ni ne asfalta kajšele kakega prometnga znaka :hmm:

082103side2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!