Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
OrlyTM

Kros motor za začetnika

Recommended Posts

OrlyTM

Pozdravljeni....

nekje do spomladi si kanim omislit eno krosko ... zanima me samo in zgolj kros motor (nc enduro pa to) niti ne rabim luci in podobnega, motor kanim imeti zgolj za offroad zdivjanje po okoliskih hribih in dolinah, k jih je pr nas dost.

Zanima me slednje, ker motor bi bil najbolj primeren za zacetnika (razn neki mopedov, se nism bil lastnik motorja), z cim manj vzdrzevanja.

Tezak sem 95kg zato trenutno ogledujem 250ccm modele, bi moral poseci visje?

Za motor nimam izpita (se) niti ga za krosko ne nameravam it delat, lahko pricakujem kake vecje probleme z milicarji?

Kolk priblizno pride komplet kros oprema (obleka, cevlji, celada) in na kaj morm bit pri tem pozoren?

hvala

lp

OrlyTM

Share this post


Link to post
Share on other sites
rebel

ne rabiš izpita

če te zanima trenutno en znanec prodaja cr125 l.2001 za 500.000sit

oprema pa te bo stala vsaj 100.000 taka da bo dobra

Share this post


Link to post
Share on other sites
gas gas

Jah za opremo boš dal gladko čez 100K! ker to je res važn!

Js mislm da za začetek je že 125 dost če še nikol nis mel krosle, ker se boš velik hitrej navadu na 125 kot pa na 250!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

če boš dal malo več €€ si lahko kaniš kako enduro, k te z boljšimi zmogljivostmi od kroske tut ponoči varno pripelje damu

kros oprema je lahko tut 200.000, brez da imaš rezervne nogavice, rokavice, hlače...nekaj vzameš novo, nekaj rabljeno, če bi rad pršparu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bojč
Jah za opremo boš dal gladko čez 100K! ker to je res važn!

Js mislm da za začetek je že 125 dost če še nikol nis mel krosle, ker se boš velik hitrej navadu na 125 kot pa na 250!!  :)

Meni so tudi vsi govorili, da naj za začetek nabavim 125-ko, ma trmast kot sem, sem nabavil 250-ko in mi ni žal še danes.

Res je sicer, da je treba na začetku(cca 20-30 ur) malo pazit kaj delaš z gasom, samo se navadiš.

Kolega je spomladi vzel 125-ko, po kakšnih dveh mesecih pa je že začel tečnarit, da to ni to. Zdaj zbira denar za 250-ko.

Dobra oprema te bo res stala čez 100k sit, ma se pa da dobit rabljeno za pol manj.

P.S. Pazi ko kupuješ, ker tle se na veliko laže. Najboljše da vzameš s sabo kakšnega motokrosista, ker sam boš gotovo kupil kak krš, da boš imel samo stroške z njim.

BTW kaj pa kupuješ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
OrlyTM

Tnx Bojc ... neki tacga sm tut jst razmisljal ... pod 250 dvomim, da bom su, vec pa tut najbrz ne ...

P.S. Pazi ko kupuješ, ker tle se na veliko laže. Najboljše da vzameš s sabo kakšnega motokrosista, ker sam boš gotovo kupil kak krš, da boš imel samo stroške z njim.

hvala za opozorilo ... motorji znajo bit precej zguncani najbrz ... jst pa res cist zacetnik in ne poznam zadev spljoh.

BTW kaj pa kupuješ?

to tut mene se zanima :)

nism se se odlocu ... po tem kar poznam firme in po pripovedovanju "poznavalcev" nej bi ble najbl hvalezne se kake husquarne alpa KTM-i ... drugac pa nism neki na firmo mahnjen in me v koncni fazi niti ne zanima kaj gor pise, vazn, da bo mene motor mal zdivjal, pa da ne bo predrago vzdrzevanje.

lp

OrlyTM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Morpheus

Kawasaki KX 125 :) :)

Res da si začetnik ti res ne priporočam 250-ko.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Filip111

Po mojem ne boš zgrešu če kupiš kako hondo al pa kawasakita! Za yamahe sm slišu že dosti grdih stvari, Suzuki pa je problem z dobavo delov.

BTW:

@Morpheus: A poznaš koga k prodaja kawasakija 125 ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
BlazS

Jaz sem bil pred letom in pol pred isto situacijo, sam de sem tocn vedu da si bom kupil Hondo CR 250. Prej sem imel ATX-a. Hitr se navadis. Za v gmajno ni nc premocno edin na krosprog je ne morm ponucat, pa se presitr se zmatram.

Prvo kar je, mors vzet enga s sabo, ki ma s krosi izkusnje pa ve kaj vse je treba pogledat. En k ma navadn motor za na cesto ne vem ce bo velik znal povedat, k je krosla cist nekej druzga.

Oprema je mene stala cca 150-180 kSIT. Pri opremi ne varcuj!!! Ne kupuj si krosle, ce se ne mislis ze prvi dan voziti z opremo.

Najboljs da ti da en 250-ko za eno furo pa bos vidu ce ti je premocno. Tista logika mi gre na zivce, ko ti en rece, da je bol ce mocnej nabavs, pa ne bos tko tisal, pa bo manj treba bate menjat pa take stvari. Kros motor je tekmovalno motorno kolo in je namenjeno visokim obratom in pika.

Mors vedet da je vzdrzevanje takega motorja drago.

Men osebno uzitka ne bi mogla nadomestiti nobena R1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denny

če gledaš starejše letnike (do 94) se najbolj obnesejo honde in kawe.....to sem napisal iz mojih in kolegovih izkušenj...

svetujem ti, da se raje ozreš za hard enduro, ker boš zelo težko dobil nezgonjenega krosa za pameten denar. Ko je en kolega iskal rabljenega DOBREGA krosa je skoraj dobil živčni zlom....na koncu nabavil hard endurca

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

tomos tori cross 50cc

tcat

enka je kljub šaljenju povedal svoj point

80cc kroska je za mlajše, lahke in nizke fante

a če bi se ti zdaj učil s kolesom peljat, bi začel s triciklom, kjer bi se ti prednje kolo pri zavijanju zadevalo v podplate, s koleni pa bi se suval v brado?

svetujem 250, ker že za 125 cc je nekje max še uporabna teža voznika okoli 75 kg pa tudi več obratov rabi, da kam zleze

če prvi mesec na 250 preživiš, se ti % možnosti za obstoj nenadoma podeseteri

pa cest se s krosko izogibat, ker zaradi svoje brutalnosti in prevodljivosti tja ne spada-vsaj dokler nimaš nekaj izkušenj

najbolje narediš, če greš preko oglasov pogledat & probat različne kubature in se sam odločiš

Edited by D.J.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gidl

Matr z tole 250-tko bi imel pa še Akrapovič probleme z rorom, mu tud tanova hidroforma nebi napihnla takega rora...

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

oz. tistle na sliki je cvajtakter biggrin.gif

ta bo pa taprav, samo svetovat ga fantu, ki je odprl temo???

082103middle2.jpg

Edited by D.J.

Share this post


Link to post
Share on other sites
OrlyTM
a zate je bedarija da mulc ki še ni vidu krosa kupi 250 ccm...ok pol svetuj v ostalih temah naj motoristi stari 18 let takoj po narejenem izpitu kupijo ninjo.....

kdo pa bo imel 80 ccm kros če ne krosist začetnik....

hja ... zakaj predpostavljas, da sm mulc??? Pri svojih 26 letih in 95 kilogramih se zagotov ne kanim okrog vozakat z 80ccm "mopedom" ....

tolk ze vem, da bo od zacetka najprej treba spoznat motor in nacin voznje, ni vrag, da se nebi kmal tok navadu, da bom znal pelat.

Alpa ce po tvoje kupm kr kakega CTX-a pa se grem goridoli en dva tri do mehanika, ane???

-------------------------------------------

D.J. tnx ... velik si mi pomagu .. zej vem v kero smer razmisljat ...

mal sm clo zacel razmisljat, ce nebi bil zame mogoc res bolj primern kak hard enduro.

bomo vidli, casa je se dost, da si lahk ogledam neki modelov. Pred pomladjo ga itq ne mislim kupovat.

lp

OrlyTM

Share this post


Link to post
Share on other sites
BlazS

Za 95 kg bo pa 250 ccm lih prav za zacetnika. Jaz sem pred 250-ko mel atx-a pa mi je blo po enmu tednu navadn. Kva bos kupval 80 ccm prdulco. Sej ne recem, ce bi tekmoval. Ce mas pa velik dnarja si pa nabav Hondo CRF 450 :OK: Glej ce misles skakat pa ga tisat po gmajn pa kros progah je po mojem boljs da kupis kroslo. Ce se pa misls jt bl hard enduro pa raj hard enduro ane, kaksen KTM 520/525 exc al pa 450 exc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
OrlyTM

jah sj pravm ... gmajna it iz!! ;) pla mal offroad kolovozi, pa smucisce kobla, pa soriska planina pa taki heci :)

bom su mal pogledat modele, pol bom pa vidu ...

dnara pa itq nikol dost :) pac rabm neki za adrenalin kurt :D :D :D

lp

OrlyTM

Share this post


Link to post
Share on other sites
MAČKON
Pozdravljeni....

nekje do spomladi si kanim omislit eno krosko ... zanima me samo in zgolj kros motor (nc enduro pa to) niti ne rabim luci in podobnega, motor kanim imeti zgolj za offroad zdivjanje po okoliskih hribih in dolinah, k jih je pr nas dost.

Zanima me slednje, ker motor bi bil najbolj primeren za zacetnika (razn neki mopedov, se nism bil lastnik motorja), z cim manj vzdrzevanja.

Tezak sem 95kg zato trenutno ogledujem 250ccm modele, bi moral poseci visje?

Za motor nimam izpita (se) niti ga za krosko ne nameravam it delat, lahko pricakujem kake vecje probleme z milicarji?

Kolk priblizno pride komplet kros oprema (obleka, cevlji, celada) in na kaj morm bit pri tem pozoren?

hvala

lp

OrlyTM

Pravilno si se odločil za krosa 250.Tukaj ti govorijo neumnosti.125ka pa tvoje kile ne gredo skupaj ker si pretežek.Drugo je pa to da moraš na 125ki znat dosti več.,glede na to da si napisal da nimaš izkušenj.Tudi sam sem imel kar nekaj krosarov .Pri nakupu je pa tako malo denarja malo muzike dosti denarja dosti mozike.Pazi jaz ti to govorim samo za tekmovalnike.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MAČKON
Kakšna pa je razlika v teži med 125, pa 250 pa kolk koju majo modeli tam okoli letnika 98, 99.

Lp

Saj med njima ni neke velike razlike v teži.Je pa razlika v načinu vožnje. 250ka ima bolj tisto konstantno moč zato na njej ne rabiš toliko delat in ti tudi odpusti storjene napake. Na 125ki pa moraš već znat in zmeraj stat na menjalniku.Vsaka najmanjša napaka z menjalnikom pomeni izgubo obratov in padec hitrosti.Moram pa rečt da je 125ka bol šarf. Kakšne pa so sedaj cene teh motorjev pa ne bi vedel.Vem pa tudi to da vsak ki ga prodaja reče da motor ni bil nikoli na dirkah kar seveda ni res.Večina teh motorjev je pa brez papirjev.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gas gas
pa kolk koju majo modeli tam okoli letnika 98, 99.

Lp

Mislm da ma 125ka tm do 42km

250ka pa tm okol 50-55km! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
BlazS

Za mojo hondico pise da jih je 58(sam to ne na kolesu seveda). Se strinjam, da vsak, ki rece da krosla se ni bla tekmovana, se laze.

Ti sam glej da bos vzel s sabo enga takga k ve kaj pogledat pa kaj prasat pa bo vse kul. Drgac pa, ce hoces se kar vredu kroslo, pa najboljs da kupis od letnika 98 naprej od 450 000 naprej. Vedi pa da so hard endure drazje kot krosle, se posebej zarad tega k so v glavnem 4T(no vsaj 4T se bolj splaca kupit).

Pa se enkrat poudarjam, da ne sparat pri zascitni opremi!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
BlazS

mislim da to tud slučajno ni res!

250-ka je ful bol zahtevna za vozit,skoz ti vziguje sprednji konec in pol zgubiš stik s podlago,več je zdrsavanja zadej...tud bral sm da so 250 prezahtevne za začetnike.

pa tud o kšni konstantni moči se ne da govort :hmm: ...no res da se jo da lepo čist počas vozit,ampak še zmer je to navit zweitaktar! :P

če se pa motim me pa popravite! ;)

Kar tko ti ga pa tud ne dvigne no. Ce se prides iz ovinka z drugo na kaksen klanec, pa ga stisnes do konca poj ti ga kar dvigne drgac pa na makadamu ne. Ti velik prej zavrti zadnje kolo kot pa da gres na zadnjega. Sploh ni problama. Sam da leti :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
-pero-

...mene pa zanima ce mas lahk kake probleme ce se furas z neregistrirano croslo po šumah, smušiščih alpa nek k ni ne asfalta kajšele kakega prometnga znaka :hmm:

082103side2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • timi121
      By timi121
      Ravno sem se prijavil na izpit za kategorijo A1, in bi rad kake predloge glede prvega motorja 50ccm ali 125ccm.
      Najraje bi kaksenga nakeda ali sport, budget pa imam pri okoli 1300€
    • asdsa
      By asdsa
      Odločam se med 125 cross (kawasaki) in med pit bikom.
       
      Zanima me razlika med 4t in 2t kross morotjem. Pa stroški uzdrževanja sem slišal da so vrtoglavi pa me zanima koliko pride na sezono. Sam bi
      se vozil 1x do 2x na teden. Namen se pa imam voziti bolj po makadamskih poteh saj je proga precej oddaljena od mojega bivališča. 
       
      Zanima me tudi strošek na sezono pri pit bike motorju.
       
       
      Hvala za odgovore
    • Marko1389
      By Marko1389
      oj, zanima me kako se naredi vzmetenje in višina na crossarju in če se sploh da kaj narediti, kako in kaj? hvala
    • smasher
      By smasher
      podnaslov: Kako imeti motor če si škrtica ali imaš zelo malo denarja.
      Moje razmišljanje ne velja za 95% članov tega foruma, ampak smo ljudje ki si želimo imeti motor in ga občasno vozit ni pa to tako pomemben hobi da bi si sposojali denar, jemali kredite in je po domače rečeno jurja letno čisto preveč za tak hobi. Vem da je komu na tem forumu to nepredstavljivo ampak morda za začetnika ki ne ve še kam in kako, ali nekoga ki ne naredi več koj 2000km letno morda ni smiselno imeti komplet usnjene opreme, fensy škornje in še kaj...
      Čisto osebni začetek, ko  sem naredil izpit tik pred krizo, ko je še bil dnar in študentskega dela na pretek ampak motorja nisem takoj kupil ker mi je svetoval inštruktor naj ne kupuim 2 cilindraša ker tresejo in se  4 cilindraši v 600cc rangu zelo lepo in odpustijo marsikatero napako vozniku. Sanjal sem pa o ducati monstru in nisem vedel točno kaj bi, sem si rekel da bom pač še 1 leto šparal in se odločil. Glej ga zlomka prišla je kriza, denarja je bilo naslednej leto še manj, 2 leti za tem pa čista beda. Zadnjej poletje s študentskim statusom sem si rekel "po zadnji napotnici kupim motor", ker če bom čakal ga ne bom imel nikoli. Torej prišla je jesen in malo manj kot 1000€ na voljo da je motor doma v garaži in registriran, na netu čista beda, nič uporabnega pod jurja, tako ali tako je pa bila cena za motor cca max 800€ da mi ostane še za zavarovanje nekaj €€. 
      Od vseh začetnih želja in sanj ob delanju izpita, monster, CFB 650 pa še kaj bi se našlo v rangu nejked izdelano okoli leta 2005 (torej da bi kupil nekje 5 let star motor).. je prišel podrsan in slabo vzdrževan ZZR250, morem rečt da eden najboljših nakupov kar sem jih kadarkoli naredil, ok ko sem prišel domov se je iz motorja uscal bencin, zavore so bile trde.... ampak motor je imel tablico in registracijo, torej sem postal motorist  (o tem kakšna je bila vožnja konec novembra v slabi opremi v rahlem džju.... to je pač zgodba za poletne večere ob pivu)
      Zakaj je lahko star in švoh motor odličen nakup.
      Zakaj je bil tak motor zame, po mojem menju perfekten nakup čeprav sem to razumel šele kasneje. Pri starih motorjih na uplinjače/karburatorje/frgazerje je tehnologija še dokaj enostavna in dostikrat se da marsikatero popravilo opraviti z osnovnim orodjem (kovček gedor in multimeter), zato za nekoga k nima dveh levih rok je seveda letni servis pa še kaj več lahko čisto samostojno opravilo, zahteva nekaj časa, dosti volje in primeren nabor kletvic, dobra stran tega je servis vilic ni 150€+ ampak cca 30€ (dva semeringa in flaša olja), nastavitev ventilov cca 10€ (cena merilnih lističev) in en vikend preklinjanja, sinhronizacija upinjačev 1 teden večernega gledanja video navodil na jutubu in nekaj metrov prozorne cevke.
      Tako, da stara tehnologija ob pomankanju denarja pripomore k povečanju znanja in poznavanja tehnologije.
      Švohotnost motorja oziroma pomanjkanje navora, to predvem za kakšne 250cc (4T) ali 500-600 4 cilindraše pomaga predvsem neizkušenim motoristom ali takim kjer je minilo že nekaj let od zadnje vožnje, ker oprosti dosti napak, če z švoh motorjem zašaltaš sredi ovinka je verjetnost da te vrže vn iz ovinka dosti manjša kot močnejših motorjih, ker lahko pnevmatika prenese več moči (oz navora) kot je ima motor.
      Za poceni motoriranje je potrebno ignorirati mnenja 90% forumašev...
      Ko sem pogledal razne teme o nasvetih za prvi motor, če pustimo to da so neke prešle v skoraj kvatno fiziko in razna prerekanja, večina ne razume da nekdo pač ne želi investirat v motor ker je to eden izmed hobijev , ali pa preprosto nima financ. Marsikdo gradi hišo, ima več otrok, ostane brez službe... in bi imel motor za kratek vikend oddih 1-2 ure, ne za več dnevne fure po dolomitih, 2 tedensko potovanje po evropi...  Bil je članek na motosvetu o temu da so motoristi srečnejši, ne zabit želje po motorju in onemogočit veselja nakomu s kompliciranjem, če ima nekdo željo imeti motor in ga to veseli, ne ga obremenjevat s preveč podatki in detajli, videl sem ljudi ki so govorili kako brezveze in nevarni so motorji kako so se smejali do včeš ko majhni otroci ko so probali krog na avtomatiku, ali ko sem jim pokazal na mojam 125cc kršu kako se gre "sklopka - prva - druga".
      Za izboljšanje razpoloženja je lahko 50km fura za vikend, vem da kdo na forumu ne mara počasih vikend motoristov, ampak men se zdijo še vedno boljši taki kot pa "modeli" na 100+ konjskih mašinah v japonkah in sexy srajčki (dostikrat izvajajo vožnjo pozadnji gumi iz neznanega razloga).
      Če bo v vsaki družini  en motorist, je to najboljše osveščanje o motoristih na cesti.
      No sedaj, ko je prvo poglavje o tem da obstajajo nezahtevni motoristi končano lahko začnemo z analizo stročkov, oziroma kolko lahko škrtarim in imam vseeno motor, če damo kot predpostavko, da je pač motor želja za kratko vikend furo ali morda poleti 2x do morje se lahko visoke zahteve po opremi omilijo. Vsak ki kupi novega ajfona (ali nov drag telefon) lahko kupi motor, isto velja recimo za "zip25", če ima nekdo izpit za motor ga košta rabljen motor manj kot rabljen "25". Pred kratkim je kolega iskal nekaj za do službe in je rekel če najdem eno dobro 25-ko, tam okoli 600€ max 800, in nisem je našel, prej bi našel 250cc skuter v tem rangu. Torej če povzamemo ceno motorja po domače rečeno za 1000 do 1500€, je že kar nekaj izbire, če je hobi vrtenje gedor so motorji na voljo že od 500€ dalje.
      Kaj pa vzdrževanje..... Ne strašit ljudi z vzdrževanjem, kot sem omenil v osebnem uvodu je lahko vzdrževanje za nek osnoven motorčič, po možnosti zračno hlajen zelo poceni, če si lahko človek vzame čas (Čas = denar), torej če nimaš denarja imaš ponavadi čas, seveda marsikdo nima časa ker se mora v kafiču pritoževati nad stanjem v državi medtem ko sreba kafe/pivo ali sedi na kavču in gleda telenovele. Torej filtri in olje, če je treba kdaj še kakšen košček več lahko potegnemo povprečno 100€ letno, (torej nekje olje +filtri 30 -40€, natov poštevamo gume na cca 3 ali 4 leta odvisno od motorja ampak za nekaj nezahtevnega 150-170€ dovolj denarja za obe gumi in menjavo + nekje 80€ tisto leto ko je treba menjat kakšne zavorne stvari) torej nekje 300-350€ v  treh letih.
      Cena goriva: manj voziš=manj plačaš 
      Cena opreme je relativna, če imaš izpit verjento že imaš čelado, torej to je pokrito, za začetek so za na noge dobri eni usnjeni čevlji ki pridejo čez gleženj, jaz sem največ km prevozil v starih Dr. martens, ker so mi pač v avtošoli zatežili da mora bit malce bolj konkretna obutev in se z njimi strinjam (v HR tega baje ni, folk dela izpit kr v supergah in navadnih hlačah). Dobro je imeti moto hlače, ampak za prvih nekaj mesecev pazljive vožnje trše kavbijke niso tako slabe (itak pa potem poleti na cesti 100 ljudi, 100 čudi, japonke, kopalke, zgoraj brez, minice....)
      Moto jakna, to je pa res skoraj nuja, spet o ceni in kvaliteti.... tako ali tako motor ni za kolenčkanje, jakna služi predvsem za zaščito pred "okoljem" (raznimu mrčesu in kamnčkom ki priletijo v nas pri vožnji 100km/h). Sam se preizkusil polaganje po bankini do travnika v navadnih kavbojkah in moto jakni, in se mi je to zdela res minimalna oprema, če jakne nebi bilo bi verjetno pobiral marsikaj izpod kože, tako sem pa le otresel zemljo in kamenčke iz jakne.
      Ko seštejemo recimo strošek za začetke v motorizmu ob pomankanju financ:
      Motor: 1000€  (če škrtarimo in vzamemo nek podrsan motor 700€)
      Oprema: Jakna 150-180€, hlače nekaj podobnega verjeno se splača počakat razprodaje  (opcija B Hofer/Lidl oprema nimam pojma kolko stane)
      Gume: morda naslednjo sezono ali pa takoj cca 150€ (to velja recimo prednja od 90-100 širine R17 in recimo zadnja 130-140 širine)
      Zavarovanje: brez vez poznanstev "prijatu od prjatla ki je agent", greš do navadnega agenta, osnovno zavarovanje prosiš za malo škonta in ga spomneš da imajo marsikje motorji 40% popusta na nevračilo premije, za navadn motor do 50konjev nebi smelo priti preko 100€, seveda vsak popust od avta ali veza drastično zniža ceno tudi tja do 50€.
      Seveda vržemo zraven še en mali servis in menjava zavorne tekočine še 50€.
      Čisti začetek: 700€ motor, 150€ jakna, recimo 80€ zavarovanje in 50€ mali servis in lahko naredimo prvih 100km v svet motorizma za : 980€ (če je motor dražji lahko pridemo do 1500€)
      Naslednjo sezono si privoščimo nove gume in hlače  in spet mali servis je 350€ + zavarovanje 70€ = 420   (zavarovanje sem zmanjšal 
      Tretjo sezono pa redni servis pa morda servis zavor ali vilic 150€  in seveda zavarovanje  70€  = 220€
      Cena tehničnega in letne dajatve niso vključene ampak recimo za primer ER-5 je vse kar plačam na okencu tehničnih za tehnični podaljšanje prometne in taxa 31€ letno
      Torej po 3 letih smo opremljeni in veseli za 980+420+220 (+ recimo v primeru ER5 93€ takse in tehnični)= 1713€ oziroma kot sedaj pradi prodajajo avte v mesečnih zneskih manj kot 50€ mesečno, če vržemo vn prvi strošek nakupov torej motor in oprema, recimo da bi to naredili takoj so letni stroški za met "motor redi to go" doma zavarovanje in servis  100 do 200€ letno.
      Tak izračun zdrži za kašen ER5, zzr250, virago 250, XJ600, GS500, pegaso ...... v glavnem vse kar se da vozit z A2/neomejeno.
      Vsem želim veliko veselja na motorjih in motorista v vsako družino  
      Zelo vesel bom če kdo deli še kakšno ekonomično zgodbo ali nasvet da bi privabili v moto začetke čim več ljudi ki sanjajo in želijo motor pa se bojijo stroškov.
      (raznega "prepucavanja" na idejo to so jajca rabiš najmanj 100 konjev, al pa za vožnjo v dvoje rabiš vsaj 800cc, vse ostalo ima premalo navora, zgreši cilj)
      To razmišljanje ni namenjeno vsem ki potrebujejo motor da se pokažejo v kafiču ali tistim ki bi radi takoj cefrali gume do roba in rabijo vso moč tega sveta pod ritjo.
       
      ps: če sem se kje kaj zatipkal se opravičujem občasno me malo jebe vrstni red črk.
    • GULI
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!