Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Lindau

BMW K 1200 S

Recommended Posts

Lindau

A ve kdokaj več o tem :naughty: :hmm:

hefttitel_21_280_Grau.gif

Vsaj kolko se tukaj vidi ; zanimivo :devil:

Edited by Lindau

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

Hmm, zanimivo, zanimivo --- bo treba na motorrad počakat... še kakšen dan pa pride :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
blazekw8

Hmm, tale K, pa ni tko švoh, kaj? Sam, cena pa verjetn ni nizka :D . Oblikovno je res ok. Sej če bom mel kej dnarja viška, je moj :D :D :D

Lp bLaZkO

Share this post


Link to post
Share on other sites
marem
Hmm, tale K, pa ni tko švoh, kaj? Sam, cena pa verjetn ni nizka :D . Oblikovno je res ok. Sej če bom mel kej dnarja viška, je moj :D :D :D

Lp bLaZkO

:lol1: :lol1: mislim da se tle usi strinjamo..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guzzila

Tudi sam se malce brskal po spletnem Motorradu. Novega K bi naj uradno predstavili šele 2004 na INTERMOTU. Imel bi naj novo revolucionarno novost glede podvozja. :hmm: :hmm: Kakšno le ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
A ve kdokaj več o tem  :naughty:  :hmm:

hefttitel_21_280_Grau.gif

Torej, zadevo sem danes v Motorradu preštudiral... Najprej pol strani nakladanja o tem, kako je "Bralec Janez" stal na eni bencinski črpalki in zagledal kako je "Testni Joža" pripeljal z neko hudo makino... pa je potem "Bralec Janez" zagledal BMW znak in da je čisto slučajno v roki imel digitalno kamero, ki je "Testnega Jožo" posnela na motociklu, ki ga v tovarni bojda imenujejo "K 40"...

Mislim, who are they kidding? Saj ja vsi vemo, da tako že dolga leta bavarci forsirajo svoje motorinčke v Motorradu, japonci (Honda npr.) pa v angleškem Motorcyclenewsu itd... O:-)

No, kakorkoli že, zadeva izgleda nekako japonsko, v stilu Honde CBR 1100 XX. Visokovrteči se vrstni štiricilindraš. Kardan. Nova zadnja švinga. Želijo kos tržne pogače v segmentu japonskih sport-touringov. Seveda z BMW-jevskimi "varnimi" dodatki: ABS in elektronika proti zdrsu.

Pa še to: predstavitev na Intermotu 2004. :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajsi
No, kakorkoli že, zadeva izgleda nekako japonsko, v stilu Honde CBR 1100 XX. Visokovrteči se vrstni štiricilindraš. Kardan. Nova zadnja švinga. Želijo kos tržne pogače v segmentu japonskih sport-touringov. Seveda z BMW-jevskimi "varnimi" dodatki: ABS in elektronika proti zdrsu.

Pa še to: predstavitev na Intermotu 2004. :yea2:

Pozabil si na :kva1: "tehnično poslastico" :OK: - prednjo vilco, ki je BTW sploh ne razumem :( , pa mislim da bo to neka fora, ki so jo testirali v 80ih :? , upam, da nisem zasral.

LP Bajsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej
Pozabil si na :kva1: "tehnično poslastico" :OK: - prednjo vilco, ki je BTW sploh ne razumem :( , pa mislim da bo to neka fora, ki so jo testirali v 80ih :? , upam, da nisem zasral.

Zakaj pljuvaš nekaj za kar sam praviš da ne razumeš. :BUA:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajsi

Zakaj pljuvaš nekaj za kar sam praviš da ne razumeš.  :BUA:

Ne čitat postov na forumu pod vplivom psihoaktivnih snovi :angry: , prečitaj teks še enkrat in mi povej kje sem pljuval <_< . Navednice so zaradi Motorradove navdušenosti nad zadevo, kaj se pa tiče mojega tehničnega nepoznavanja BMWjevih patentov vzmetenja pa bog pomagaj pač nisem mehanik.

lp Bajsi

Edited by bajsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

Torej, ICE je nekako takole prevedel...

vseeno novi BMW ne skopari z inovacijami in to pri vzmetenju (oz. podvozju). cisto nova zadnja nihajka z zgoraj lezeco momentno oporo in prvic v serijski produkciji vodenje sprednjega kolesa z dvemi vzdolznimi premami (?!), podobno kot je to ze razvil Hossach v 80tih letih....

ze z teleleverjem se je BMW pri vzmetenju/podvozju proslavil kjer je dodobra odstranil slabosti teleskopskih vilic in je s tem znatno izboljsal komfort voznje in istocasno povecal varnost pri voznji. novo vodenje/obesa sprednjega kolesa gre celo korak dlje.

teleskopske cevi teleleverja odpadejo, namesto tega sestojijo prednje vilice iz enodelnega alu-"gussa" (vlivka ?!) katerega vodita dve vzdolzni premi (?!). to izboljsa tako odzivnost kot tudi stabiliteto voznje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

BMW je vedno nekaj delal, kar pa se ni nikoli tako dobro obneslo, da bi to od njih prevzeli japonci. Tudi pred leti je Yamaha probala s telelever vilcami na modelu GTS 1000, pa so zadevo opustili. Če bi bilo tako dobro bi najbrž zadevo obdržali. Je pa vseeno po svoje dobro, da vendar nekdo razvija nekaj novega, boljšega kar bi nadomestilo staro in s tem vnesli nove pojme vožnje motociklov. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

yamaha na GTS 1000 ni nikdar uporabljala telelever temvec aksialno vodenje (achsschenkellenkung po nemsko). podoben sistem uporablja/je uporabljal ducati pri modelu 907 i.e. tesi (npr.). telelever japonci ne uporabljajo zaradi prevelikih licencnih vsot, katere bi morali placati bmwju. sem parkrat peljal razne bmw modele in je od zacetka obcutek res malo cuden, ker se vilice nic ne posedajo pri zaviranju, vendar ko se navadis bi to kar imel. tudi obcutek pri vodenju krmila je bolj transparenten. prestop nazaj na motor z konvencionalnimi vilicami je skoraj ze razocaranje.

skoraj. ;)

ce japonci cesar ne prevzamejo se ne pomeni da ni za uporabo. v tem primeru bi telelever vsekakor preferiral napram navadnim vilicam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom
yamaha na GTS 1000 ni nikdar uporabljala telelever temvec aksialno vodenje (achsschenkellenkung po nemsko). podoben sistem uporablja/je uporabljal ducati pri modelu 907 i.e. tesi (npr.). telelever japonci ne uporabljajo zaradi prevelikih licencnih vsot, katere bi morali placati bmwju. sem parkrat peljal razne bmw modele in je od zacetka obcutek res malo cuden, ker se vilice nic ne posedajo pri zaviranju, vendar ko se navadis bi to kar imel. tudi obcutek pri vodenju krmila je bolj transparenten. prestop nazaj na motor z konvencionalnimi vilicami je skoraj ze razocaranje.

skoraj. ;)

ce japonci cesar ne prevzamejo se ne pomeni da ni za uporabo. v tem primeru bi telelever vsekakor preferiral napram navadnim vilicam.

Gepezeji so mel anti-dive, čist fajn zadevca... na začetku so delal mehanske, kasnej neke elektronske variante. Iz mojih izkušenj čist zakon zadevca. Sam so se drugi motorji tut brez tega prodajal, pa so nehal gor dajat... GPZ 1100 je bla tut ABS verzija, pa ne vem kako je zdej s tem... a jih še delajo sploh? V bistvu ZZR1100 z drugo plastiko.

Mislim da bo tale K dosegel neko ciljno skupino kupcev, ampak zaenkrat bi imel še vseeno raje japonskega konkurenta.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guzzila

Mislim da nobeden ni omenil, da se kardan seli iz desne na levo stran motorja.

Kar pa se nove prednje vilice tiče - lepa prav gotovo ni. Učinkovita pa verjetno bo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ceco

Ne pozabite na modne tehnične dodatke, ki jih je v zgodovini bilo kar nekaj. Strom je omenil Anti dive. Se spomnim zadeve - marketnng je bil v stilu: Vse motorje v smeti, če nimajo tega čudežnega sistema. Druga zgodba je iztrebljanje špic na kolesih (zadnji eliminator bo BMW na GS-u). Tretje iztrebljanje je bila uvedba monoamortizerjev zadaj. Vprašanje je, koliko je tu res tehničnega napredka na uporabnem nivoju. Po mojem mnenju je resničen tehnični napredek uvedba diskov namesto bobnov. Vse ostalo upgrade ali pa izumrtje.

Tehnično fensi pa je ponavadi drago kot žefran. Zato ni obstalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain
Po mojem mnenju je resničen tehnični napredek uvedba diskov namesto bobnov. Vse ostalo upgrade ali pa izumrtje.

..tud to je upgrade, sej bremze so že obstajale... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto

Bolj grda bi bila verejtno samo še SMB verzija... :wacko: :wacko: :wacko: (za tiste ki ne veste katera je to - smeđe-maslinasta boja)

Share this post


Link to post
Share on other sites
suzuki

Hola!

Evo vam ene morda malo boljše (pa še malce "rentgenske") slikce :D ...

Izgleda res hudo, ampak mene bolj zanima kako bo s kvaliteto in seveda voznostjo: a bo spet papal olje, kakšen bo menjalnik, kako bo delal kardan, pa tele prednje vilice... že telelever me ni prepričal (in tudi nikogar drugega ne - mislim drugih izdelovalcev motorinotov)...

MRD_22_2003_010_400.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
Pozabil: menda bo zadeva imela 1300 in ne 1200 ccm.

Fantje, dejte citirat kje kaj poberete.

Drugače pa je v novem Motorradu na kar nekaj straneh (4 ali celo 6) razložena tehnika novega BMW-ja... rentgenske slike in ne vem kaj še vse... (še nisem prebral, ne morem komentirati kaj več)

hefttitel_22_280.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

:: nojz, tudi kakšen scan bo dobrodošel:: za pivo? ::

:notworthy:

priti pliz?!

:notworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • bobi1001
    • ukica
      Tudi vse 2013+ nimajo abs-a.    Neki hudega problema naredit 500km jaz osebno nimam.. motor gre, mogoce ga je treba mickn bolj navijat kot V2. Stopalke so zelo sportno postavljene, tudi balanca je nizja ter ozja od prejsnih modelov.  Glede sopotnice nevem, ker imam zadi od rsv4 zadek, ter dol pobrane tacke..  Spraseval si glede servisa ter ventilov.. ja ventile je treba gledat(glede na servisno na 20k km), servisna podpora je v pizdi. Jaz osebno svojo ze 3 zaporedno aprilijo vozim v SMK(pozimi ko ima cas sraufat tole eksotiko ), vendar kar veliko izkusenj s sraufanjem tega ima tudi @marincspeedshop  Jaz bom mogoce prodal svojo, ce kupim dirkalca... in bo “kriza” po denarju  
    • Grut
      voc vrong vid ju ... 
    • Loba
      Segment športnih "SUV"-ov se povečuje, itak da končni izdelek ne bo tako futurističen, ko bodo dodali vso potrebno civilizacijo na motor, ampak zgleda tudi meni hudo ! to bo ene 210 kg? , cca 150 PS ? a je kdo že kaj več našel na netu?   
    • sergini
      Najboljša je ta pri temu vlogerju, da se lepo pred domačo garažo nakonc posnetka zapelje. Zgleda, da je sin po poklicu
  • Similar Content

    • SiR
      By SiR
      BMW je na Intermotu 2004 predstavil slečeno različico sportaša K1200S z imenom K1200R.
      Motocikel je zaenkrat koncept, v izdelavo naj bi šel v drugi polovici leta 2005. Obiskovalcem Intermota ga ne bodo kazali, prikazali so ga le novinarjem!
      Obenem so na tiskovni konferenci povedali, da custom motciklov serije R ne bodo več izdelovali, ker jih tekmeci močno prekašajo po zmogljvostih.

    • lorenz
      By lorenz
      Naredil sem (veliko) napako in se sel peljat z BMW K 1200LT . (sem bil opozorjen ,da zasvojuje sam kaj ces.)

      Zdaj sem tako not padel da nikakor ne morem ven in ga bo treba kupit , ceprav je bil nastudiran R1150 RT.
      Zanimajo me nasveti lastnikov , so kaksne slabosti oz. stvari ki jih spoznas skozi cas oz. skozi km.
      Da je motor tezki na mestu sem ze ugotovil , ampak ni take sile (prej R1100RS) in ce te prekipne 250kg ali 380kg je itak vseeno , ker ne zadrzis obojega , bolj me zanimajo kaksni nasveti oz. opisi ob nerodnih situacijah , v mestu , mocno bremzanje , ko se ustavis v kriziscu , speljevanje , udobje .
      Prosim za nasvete iz prve roke in ne iz teorije. (vem da se bodo nasli taki ki z cestne 600-tke ne segnejo do tal in jamrali da je pretezki in prevelik )
      Iz testnih vozenj lahko recem da se zadeva pelje tako lepo da to ni vec res, fenomenalno. (pa sem ze mel vse od cross,enduro,cestak,turing,chopper..)



    • Špilferderber
      By Špilferderber
      Na Intermotu bo predstavljen tale novi model:






      Pa še malce "originalnih" podatkov:

      K 1200 GT.
      K 1200 GT K 1200 GT72 kW/98 PS
      Motor
      Hubraum cm3 1 171
      Bohrung/Hub mm 70,5/75
      Leistung kW/PS 96/130 72/98
      bei Drehzahl min–1 8 750 7 000
      Drehmoment Nm 117 118
      bei Drehzahl min–1 6 750 5 500
      Bauart Reihe, liegend
      Zylinderzahl 4
      Verdichtung/Kraftstoff 11,5/S
      Ventil/Gassteuerung DOHC
      Ventile pro Zylinder 4
      &#216; Ein-/Auslass mm 26,5/23
      Gemischaufbereitung Motronic MA 2.4

      Elektrische Anlage
      Lichtmaschine W 840
      Batterie V/Ah 12/19
      Scheinwerfer W H 7/55 W
      H 3/55 W
      Starter kW 0,7

      Kraftübertragung/Getriebe
      Kupplung Einscheiben-Trockenkupplung &#216; 180 mm
      Getriebe 6-Gang-Schaltgetriebe
      Primärübersetzung 1,889
      Übersetzungen I 2,045
      II 1,6
      III 1,267
      IV 1,038
      V 0,9
      VI 0,82
      Übersetzung Hinterradantrieb 2,75

      Fahrwerk
      Rahmenbauart Aluminium-Gußrahmen
      Hinterradaufhängung BMW Paralever
      Federweg vorn/hinten mm 115/150
      Nachlauf in Normallage mm 124
      Radstand in Normallage mm 1555
      Lenkkopfwinkel in Normallage ° 62,8
      Bremsen vorn Doppelscheibenbremse &#216; 320 mm
      hinten Einscheibenbremse &#216; 285 mm
      Räder LM
      vorn 3,50 x 17 MTH 2
      hinten 5,5 x 17 MTH 2
      Reifen vorn 120/70-ZR 17
      hinten 180/55-ZR 17

      Maße und Gewichte
      Gesamtlänge mm 2 250
      Gesamtbreite mit Spiegeln mm 920
      Lenkerbreite mm 715
      Sitzhöhe mm 790/820
      DIN Leergewicht, fahrfertig kg 300
      Zul. Gesamtgewicht kg 500
      Tank l 20,5

      Fahrdaten
      Kraftstoffverbrauch
      90 km/h l/100 km 5,0
      120 km/h l/100 km 5,9
      Beschleunigung
      0–100 km/h s 3,7 4,1
      Höchstgeschwindigkeit km/h 245 225
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!