Skoči na vsebino

BMW K 1200 S


Lindau

Priporočene objave

A ve kdokaj več o tem :naughty: :hmm:

hefttitel_21_280_Grau.gif

Vsaj kolko se tukaj vidi ; zanimivo :devil:

Popravljeno . Popravil Lindau
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, tale K, pa ni tko švoh, kaj? Sam, cena pa verjetn ni nizka :D . Oblikovno je res ok. Sej če bom mel kej dnarja viška, je moj :D :D :D

Lp bLaZkO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, tale K, pa ni tko švoh, kaj? Sam, cena pa verjetn ni nizka :D . Oblikovno je res ok. Sej če bom mel kej dnarja viška, je moj :D :D :D

Lp bLaZkO

:lol1: :lol1: mislim da se tle usi strinjamo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam se malce brskal po spletnem Motorradu. Novega K bi naj uradno predstavili šele 2004 na INTERMOTU. Imel bi naj novo revolucionarno novost glede podvozja. :hmm: :hmm: Kakšno le ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ve kdokaj več o tem  :naughty:  :hmm:

hefttitel_21_280_Grau.gif

Torej, zadevo sem danes v Motorradu preštudiral... Najprej pol strani nakladanja o tem, kako je "Bralec Janez" stal na eni bencinski črpalki in zagledal kako je "Testni Joža" pripeljal z neko hudo makino... pa je potem "Bralec Janez" zagledal BMW znak in da je čisto slučajno v roki imel digitalno kamero, ki je "Testnega Jožo" posnela na motociklu, ki ga v tovarni bojda imenujejo "K 40"...

Mislim, who are they kidding? Saj ja vsi vemo, da tako že dolga leta bavarci forsirajo svoje motorinčke v Motorradu, japonci (Honda npr.) pa v angleškem Motorcyclenewsu itd... O:-)

No, kakorkoli že, zadeva izgleda nekako japonsko, v stilu Honde CBR 1100 XX. Visokovrteči se vrstni štiricilindraš. Kardan. Nova zadnja švinga. Želijo kos tržne pogače v segmentu japonskih sport-touringov. Seveda z BMW-jevskimi "varnimi" dodatki: ABS in elektronika proti zdrsu.

Pa še to: predstavitev na Intermotu 2004. :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, kakorkoli že, zadeva izgleda nekako japonsko, v stilu Honde CBR 1100 XX. Visokovrteči se vrstni štiricilindraš. Kardan. Nova zadnja švinga. Želijo kos tržne pogače v segmentu japonskih sport-touringov. Seveda z BMW-jevskimi "varnimi" dodatki: ABS in elektronika proti zdrsu.

Pa še to: predstavitev na Intermotu 2004. :yea2:

Pozabil si na :kva1: "tehnično poslastico" :OK: - prednjo vilco, ki je BTW sploh ne razumem :( , pa mislim da bo to neka fora, ki so jo testirali v 80ih :? , upam, da nisem zasral.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabil si na :kva1: "tehnično poslastico" :OK: - prednjo vilco, ki je BTW sploh ne razumem :( , pa mislim da bo to neka fora, ki so jo testirali v 80ih :? , upam, da nisem zasral.

Zakaj pljuvaš nekaj za kar sam praviš da ne razumeš. :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pljuvaš nekaj za kar sam praviš da ne razumeš.  :BUA:

Ne čitat postov na forumu pod vplivom psihoaktivnih snovi :angry: , prečitaj teks še enkrat in mi povej kje sem pljuval <_< . Navednice so zaradi Motorradove navdušenosti nad zadevo, kaj se pa tiče mojega tehničnega nepoznavanja BMWjevih patentov vzmetenja pa bog pomagaj pač nisem mehanik.

lp Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, ICE je nekako takole prevedel...

vseeno novi BMW ne skopari z inovacijami in to pri vzmetenju (oz. podvozju). cisto nova zadnja nihajka z zgoraj lezeco momentno oporo in prvic v serijski produkciji vodenje sprednjega kolesa z dvemi vzdolznimi premami (?!), podobno kot je to ze razvil Hossach v 80tih letih....

ze z teleleverjem se je BMW pri vzmetenju/podvozju proslavil kjer je dodobra odstranil slabosti teleskopskih vilic in je s tem znatno izboljsal komfort voznje in istocasno povecal varnost pri voznji. novo vodenje/obesa sprednjega kolesa gre celo korak dlje.

teleskopske cevi teleleverja odpadejo, namesto tega sestojijo prednje vilice iz enodelnega alu-"gussa" (vlivka ?!) katerega vodita dve vzdolzni premi (?!). to izboljsa tako odzivnost kot tudi stabiliteto voznje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW je vedno nekaj delal, kar pa se ni nikoli tako dobro obneslo, da bi to od njih prevzeli japonci. Tudi pred leti je Yamaha probala s telelever vilcami na modelu GTS 1000, pa so zadevo opustili. Če bi bilo tako dobro bi najbrž zadevo obdržali. Je pa vseeno po svoje dobro, da vendar nekdo razvija nekaj novega, boljšega kar bi nadomestilo staro in s tem vnesli nove pojme vožnje motociklov. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yamaha na GTS 1000 ni nikdar uporabljala telelever temvec aksialno vodenje (achsschenkellenkung po nemsko). podoben sistem uporablja/je uporabljal ducati pri modelu 907 i.e. tesi (npr.). telelever japonci ne uporabljajo zaradi prevelikih licencnih vsot, katere bi morali placati bmwju. sem parkrat peljal razne bmw modele in je od zacetka obcutek res malo cuden, ker se vilice nic ne posedajo pri zaviranju, vendar ko se navadis bi to kar imel. tudi obcutek pri vodenju krmila je bolj transparenten. prestop nazaj na motor z konvencionalnimi vilicami je skoraj ze razocaranje.

skoraj. ;)

ce japonci cesar ne prevzamejo se ne pomeni da ni za uporabo. v tem primeru bi telelever vsekakor preferiral napram navadnim vilicam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yamaha na GTS 1000 ni nikdar uporabljala telelever temvec aksialno vodenje (achsschenkellenkung po nemsko). podoben sistem uporablja/je uporabljal ducati pri modelu 907 i.e. tesi (npr.). telelever japonci ne uporabljajo zaradi prevelikih licencnih vsot, katere bi morali placati bmwju. sem parkrat peljal razne bmw modele in je od zacetka obcutek res malo cuden, ker se vilice nic ne posedajo pri zaviranju, vendar ko se navadis bi to kar imel. tudi obcutek pri vodenju krmila je bolj transparenten. prestop nazaj na motor z konvencionalnimi vilicami je skoraj ze razocaranje.

skoraj. ;)

ce japonci cesar ne prevzamejo se ne pomeni da ni za uporabo. v tem primeru bi telelever vsekakor preferiral napram navadnim vilicam.

Gepezeji so mel anti-dive, čist fajn zadevca... na začetku so delal mehanske, kasnej neke elektronske variante. Iz mojih izkušenj čist zakon zadevca. Sam so se drugi motorji tut brez tega prodajal, pa so nehal gor dajat... GPZ 1100 je bla tut ABS verzija, pa ne vem kako je zdej s tem... a jih še delajo sploh? V bistvu ZZR1100 z drugo plastiko.

Mislim da bo tale K dosegel neko ciljno skupino kupcev, ampak zaenkrat bi imel še vseeno raje japonskega konkurenta.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da nobeden ni omenil, da se kardan seli iz desne na levo stran motorja.

Kar pa se nove prednje vilice tiče - lepa prav gotovo ni. Učinkovita pa verjetno bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne pozabite na modne tehnične dodatke, ki jih je v zgodovini bilo kar nekaj. Strom je omenil Anti dive. Se spomnim zadeve - marketnng je bil v stilu: Vse motorje v smeti, če nimajo tega čudežnega sistema. Druga zgodba je iztrebljanje špic na kolesih (zadnji eliminator bo BMW na GS-u). Tretje iztrebljanje je bila uvedba monoamortizerjev zadaj. Vprašanje je, koliko je tu res tehničnega napredka na uporabnem nivoju. Po mojem mnenju je resničen tehnični napredek uvedba diskov namesto bobnov. Vse ostalo upgrade ali pa izumrtje.

Tehnično fensi pa je ponavadi drago kot žefran. Zato ni obstalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju je resničen tehnični napredek uvedba diskov namesto bobnov. Vse ostalo upgrade ali pa izumrtje.

..tud to je upgrade, sej bremze so že obstajale... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj grda bi bila verejtno samo še SMB verzija... :wacko: :wacko: :wacko: (za tiste ki ne veste katera je to - smeđe-maslinasta boja)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Evo vam ene morda malo boljše (pa še malce "rentgenske") slikce :D ...

Izgleda res hudo, ampak mene bolj zanima kako bo s kvaliteto in seveda voznostjo: a bo spet papal olje, kakšen bo menjalnik, kako bo delal kardan, pa tele prednje vilice... že telelever me ni prepričal (in tudi nikogar drugega ne - mislim drugih izdelovalcev motorinotov)...

MRD_22_2003_010_400.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabil: menda bo zadeva imela 1300 in ne 1200 ccm.

Fantje, dejte citirat kje kaj poberete.

Drugače pa je v novem Motorradu na kar nekaj straneh (4 ali celo 6) razložena tehnika novega BMW-ja... rentgenske slike in ne vem kaj še vse... (še nisem prebral, ne morem komentirati kaj več)

hefttitel_22_280.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:: nojz, tudi kakšen scan bo dobrodošel:: za pivo? ::

:notworthy:

priti pliz?!

:notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!