Skoči na vsebino

BMW K 1200 S


Lindau

Priporočene objave

Hola!

Jest pa priznam, da sem padel na finto. Ko se je pred časom začelo govoriti o tem motorčku, je bil projekt opisan kot prvi BMWjev superšportnik, s katerim bodo prekinili tradicijo "težkih krav", saj bo imela zadeva le okoli 200 kg, tako kot se spodobi za to klaso. Čeprav nisem glih ljubitelj BMWjev pa me je zanimalo, kaj se bo izcimilo iz teh napovedi in sem spremljal celotno zgodbo. Od začetnega previdnega navdušenja so me slikce in tovarniške izjave že pripeljale do resigniranosti: BMW ne more iz svoje "težkokravje" kože: slikce so kazale vedno manj športa, težo pa je tovarna pri vsaki novi izjavi postavila višje: iz "okoli 200 kg" je zadeva skočila najprej na 218, pa na 235 in kot zadnji podatek je tovarna navedla kar 248 kg, kar je okroglih 25% več, kot so obljubljali. Upajmo, da ta cifra pomeni vsaj pripravljenega za vožnjo, z oljem, bencinom, vodo, zrakom v gumah... In da je v to vštet tudi ABS (npr pri GS 1200 ga niso všteli). Seveda je to velik korak napram stari K seriji, a obljube so bile precej drugačne. No ja, vsaj mašino so tokrat pravilno obrnili :-)))

Skratka dokaj klavrno, vsaj zame, ker bi lahko takoj rekli da bo to sporttourer, pa bi bil mir. Whatever, tale grdobija (se opravičujem, a takega malarja imajo moje oči) lahko "tekmuje" le z XXo in ZX12 R, Hayabuso, morda še FJR, kar sicer nikakor ni slabo, a ni po mojem okusu. Skratka, to je strel absolutno mimo (obljubljene!) tarče.

Mimogrede: zadeva se mi kljub >160 KM ne zdi primerna niti za osnovo za kak superšportnik, saj je zaradi zelo "položne" mašine zelo dolga, to pa zahteva veliko medosno razdaljo (ali kratko zadnjo nihajko), kar seveda ne gre skupaj s SS motorčkom. Škoda, pa sem mislil, da me bo morda le začel zanimati tudi BMW. Eh, morda kdaj drugič. Al pa tretjič.

In da ne bo pomote: tole bo najbrž čisto soliden in prijazen motorček. Le tisto ne bo, kar so obljubljali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In še enkrat tisto o vroči juhi..... Si pa drugače vse lepo in prav napisal, se kar v vsem strinjam stabo, pozabil si pa ceno omenit skoraj 15.000€ kaj je pa kar nekaj več od omenjene konkurence.

lp bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Ja bajsi, res je, se opravičujem, cene nisem niti omenil... tudi tu sem že resignirano sprejel očitno zakonitost, da so evropski motorčki pač vedno dražji od podobnih/primerljivih japonskih, za katere je treba poleg tovarniške cene plačati še carino...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri BMW ju zmeraj ciljajo na malo starejse kupce, ki lahko tudi malo globlje sezejo v zep.

Se zdaj se spomnim, kako se mi je pred 20 leti zdel vsak nor, ki je kupil takrat novega k 100.

Za tisti denar si lahko dobil kaj mnogo boljsega. Zdaj po 20 letih je BMW se vedno vreden nekaj denarja, vecina ostali pa se voznih ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa predvsem zanima, kako bi stvar izgledala brez plastike :) :) Jebiga, to me bolj impresionira, kot lepa barva pakunge...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Pri BMW ju zmeraj ciljajo na malo starejse kupce, ki lahko tudi malo globlje sezejo v zep.

Se zdaj se spomnim, kako se mi je pred 20 leti zdel vsak nor, ki je kupil takrat novega k 100.

Za tisti denar si lahko dobil kaj mnogo boljsega. Zdaj po 20 letih je BMW se vedno vreden nekaj denarja, vecina ostali pa se voznih ni.

trezno in predvsem gospodarno razmišljanje ! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še več slikic

p.s. predlagam moderatorjem, da spremenijo naziv tega mopeda v nazivu debate v pravilen naziv BMW K1200S in ne RS

pa še simpatična rita :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

znana (nemška cena) tega mopeda in njegove dodatne opreme

BMW K 1200 S

14.850,-€ (inklusive BMW Motorrad Integral ABS).

(zusätzlich 262,16 Euro für Fracht und Verpackung)

Sonderausstattung (ab Werk bestellbar)

Electronic Suspension Adjustment (ESA) 650,00€

Heizbare Griffe 180,00€

Diebstahlwarnanlage 170,00€

Niedrige Sitzbank ----

Modellspezifisches Sonderzubehör (zum Nachrüsten)

Stauraumprogramm

Kofferhalter 79,00€

(+) Satz Befestigungsteile für Kofferhalter 3,00€

Sportkoffer links 210,00€

Sportkoffer rechts 210,00€

(+) Satz Befestigungsteile für einen Koffer 1,5€

(+) Satz Schließzylinder komplett für zwei Koffer 21,00€

Schließzylinder für Fahrzeuggleichschließung nach Code (2 bestellen) 25,00€

Tanktasche, wasserdicht 123,00€

(+) Satz Befestigungsteile für Tanktasche 17,00€

Tankrucksack, wasserdicht 192,00€

Aufstellvorrichtung

Hauptständer 120,00€

(+) Satz Anbauteile für Hauptständer 39,00€

Ergonomie und Komfort

Fahrersitzbank schwarz 215,00€

Fahrersitzbank schwarz, niedrig (Sitzhöhe 790 mm) 215,00€

Elektrik

BMW Motorrad Navigator II 1980,00€

(+) Halter für BMW Motorrad Navigator II 58,00€

(+) fahrzeugspezifische Grundplatte für BMW Motorrad Navigator II 11,00€

(+) Anschlusskabel für BMW Motorrad Navigator II 99,00€

Akku-Pack im Gehäuse inkl. Ladegerät für BMW Motorrad Navigator II 185,00€

Navigatortasche 34,00€

Navigatortasche Function 55,00€

Diebstahlwarnanlage, Einbausatz 195,00€

Heizbare Griffe und Schalter 260,00€

vir: http://www.press.bmw.de/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vesela novica za izvenserijske.. tipa na fotografiji je baje velik 192 cm..

še več slikc iz uradnega tovarniškega testiranja na http://web20.server1.crasstar.de/mopped/th...ls.php?album=26

post-4-1090823583.jpg

Popravljeno . Popravil špilferderber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vesela novica za izvenserijske.. tipa na fotografiji je baje velik 192 cm..

in se ti res zdi, da dejansko ni videti, da mu je motor malček premajhen ... ? Če mene vprašaš: ni ravno luksuzno velik in udoben ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in se ti res zdi, da dejansko ni videti, da mu je motor malček premajhen ... ? Če mene vprašaš: ni ravno luksuzno velik in udoben ...

... ampak če bi tipota dal na kakšnega GSX-a, bi pa fotka malce drugače zgledala, a? <_<

Meni se zdi, da je motor za (kao :doze: ) cestni razred velik (luksuznosti se po moje od športnika verjetno niti pretirano ne pričakuje), je pa res, da bomo zdaj vlekli debato baba.čula.baba.rekla, dokler se ne vsedemo in sprobamo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ejga to je tisto kar IŠČEM ampak koliko bo pa potrebno cvenka za to mrcino!!!!!!

ali jo kdo pozna????? :wub: ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer vsaj 700k sit dražji od konkurence, ampak :wub: :devil: :wub:

potem enkrat, ko bomo starejši :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena motorja bo 3.760.000,00 SIT, brez ABS-a pa 170.000,00 ceneje.

Kje si to ceno dobil??

Meni so na BMW v gorici rekli da še ni točno definirana, vendar da bo okoli 4mio...

V vsakem primeru preveč :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Einherjar!

Nekoč si želel videti, kako bi K1200S izgledal nag. Našel sem eno slikco, ki tole približno pokaže, pa si poglej...

post-4-1092832855.jpg

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Einherjar!

Nekoč si želel videti, kako bi K1200S izgledal nag. Našel sem eno slikco, ki tole približno pokaže, pa si poglej...

Niti ni slabo... Ceprav hudo impresioniran pa tudi nisem.

TNX anyway

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

do sedaj prebal par testov, testnih vozenj in podobno. nobeden od testnih voznikov ni omenjal ABS-a v kaksni slabi luci; vse prej kot. vsi so hvalili odzivnost in efektivnost sistema. npr. reitwagen (sept. 2004) je "testiral" na nemski AC zaviranje iz 285 na ca. 90 km/h.

kaj se je dogajalo na voznji z testnim novinarjem motosi-kataloga bi me res zanimalo, ce ze objavi tako oceno kot je. se oproscam, samo testerjem reitwagen-a in motorrad-a bi prej verjel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj se je dogajalo na voznji z testnim novinarjem motosi-kataloga bi me res zanimalo, ce ze objavi tako oceno kot je. se oproscam, samo testerjem reitwagen-a in motorrad-a bi prej verjel.

mislim, da je tisti test napisal Ronald Brown, sicer meni zelo všečen angleški pisec. Le kaj mu je bilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Začasno imajo trgovci prepoved prodaje za ta model. Iz BMWeja so javili da je na agregatu neka napaka in do odprave pomanjkljivosti se ne sme več prodajat...

Ni kaj... novih modelov ni za kupovat. Je za počakat vsaj eno leto da poštimajo vse kot je treba :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Dobil sem ga v roke in nisem mogel verjet, da sedim na bmwju.... To je prvi njihov motor na katerem se med vožnjo čuje zvok motorja iz izpuha :OK:

Je zelo lahkoten med vožnjo in pospešuje ko hudič... najbolj se mi zdi praktično elektronsko nastavljanje vzmetenja, kjer samo s pritiskom na gumb nastaviš al sta na motorju dva ali eden... med vožnjo pa lahko izbiraš med tremi načini delovanja;

Comfort, Normal in Sport

Pohvala gre tudi zavoram :oK:ustaviš se v momentu....

Je pa res, da ima polno elektronike in bog ne daj, da ti kaj crkne... ker pol lahko greš samo na štop dalje al pa na avtobus :devil:

Popravljeno . Popravil IBA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavore (servo) so celo tako močne, da si jo komaj upaš kaj stisnit, saj daje občutek, kot da te bo od pojemka vrglo z motorja.

Sicer pa fajn motor, edino cena ni primerljiva z japonci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!