Skoči na vsebino

BMW K 1200 S


Lindau

Priporočene objave

saj tudi jaz razmišljam o varianti za BMWja (GSa konkretno) in upam, da tvoje navedbe veljajo. Slišal sem od nekaterih (tudi od enega avtoprevoznika, ki vsake toliko časa pripelje kak motor iz nemčije), da ima BMW nek poseben status v Nemčiji, in da so cene tud rabljenih visoke. Bom preveril ob priliki nemške oglase (autoscout24 - še kak zanimiv online oglasnik????)

naj te razsvetlim....niso cene rabljenih visoke samo v Nemčiji....tudi drugod....le zakaj? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem po internetu iskal par mesecev in nato naročil pri Valentinčiču ni mi žal namreč še danes večkrat pogledam cene in dobesedno se neizplača kupit v Nemčiji.Namreč še pri nas te nategnejo ne pa gor,to so motorji, ki so jih dajali za probe in ne najdeš,da ni bil na tleh.Pa še tole ti motorji so skoraj vsi z zelo malo dodatne opreme,namreč sam motor stane v Nemčiji enako kot pri nas v enem letu izgubi ca 15-20% .Še to nepozabite ti motorji so vglavnem brez obračunanega ddv-eja,pa še par hakelcev je npr:mora biti star eno leto in najmanj 6000 Km mora imeti,dodatni strošek je še homologacija in prevoz.Prpblem je tudi dvoletna garancija ker pri nas vas verjetno nebo noben serviser rad sprejel ,če bo videl,da je motor kupljen v Nemčiji. Vse to je mene odvrnilo od nakupa v Nemčiji!!!!!!!!! :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Dobro jutro.Da malo osvežimo temo,namreč tale K1200S,konkretno zanima frenda,pa bi prosil,kako se ta motor obnese v praksi?Ste zadovoljni z njim?Namreč v sosednji Italiji je zvohal eno varijanto za 6500evrov letnik 2006,verjetno bi se dalo še kaj zglihat,tako vsaj pravi.Mašina ima 22000km in je baje dobro ohranjena.Hvala za odgovore in lepe praznike

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro jutro.Da malo osvežimo temo,namreč tale K1200S,konkretno zanima frenda,pa bi prosil,kako se ta motor obnese v praksi?Ste zadovoljni z njim?Namreč v sosednji Italiji je zvohal eno varijanto za 6500evrov letnik 2006,verjetno bi se dalo še kaj zglihat,tako vsaj pravi.Mašina ima 22000km in je baje dobro ohranjena.Hvala za odgovore in lepe praznike

Cena je ugodna. Motor pri teh km 22000 mora bit ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro jutro.Da malo osvežimo temo,namreč tale K1200S,konkretno zanima frenda,pa bi prosil,kako se ta motor obnese v praksi?Ste zadovoljni z njim?Namreč v sosednji Italiji je zvohal eno varijanto za 6500evrov letnik 2006,verjetno bi se dalo še kaj zglihat,tako vsaj pravi.Mašina ima 22000km in je baje dobro ohranjena.Hvala za odgovore in lepe praznike

imho je ta motor vredn nakupa le, če ima vso doplačljivo opremo. vse tiste knofke za vzmetenje. brez njih se mi zdi, ta motor ni smiselen. zelo suveren stroj, velk, prostoren, in precej močan, in še čudno malo pije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš na ESA,to ima ja,za drugo pa ne vem,je pa črno rumene barve.Baje da potegne ku kugla in da je moj RT,kako se je že izrazl,kamion.Hm,bomo vidl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš na ESA,to ima ja,za drugo pa ne vem,je pa črno rumene barve.Baje da potegne ku kugla in da je moj RT,kako se je že izrazl,kamion.Hm,bomo vidl.

Še par stvari od dodatne opreme,kar bi lahko še dodatno imel:Zadnja feltna 6 col (guma 190),orig feltna 5,5 col (guma 180),gretje ročk,sredinski štender-nujn za menjanje zadnje gume, olja v dif.itd.,potovalni računalnik,paketreger zadaj,dve različni višini sedeža za italijana je bila sigurno nižja opcija (ca 3cm nižji sedež) vse to vam lahko malo pomaga, če bi sedalo šemalo znižati ceno.Kar se tiče pospeškov je pa takole; od 0-100 Km/h 2,8 sek,od 0-200 Km/h 8,6 sek(npr.V-max 14 sek) končna gar. 280 + km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še par stvari od dodatne opreme,kar bi lahko še dodatno imel:Zadnja feltna 6 col (guma 190),orig feltna 5,5 col (guma 180),gretje ročk,sredinski štender-nujn za menjanje zadnje gume, olja v dif.itd.,potovalni računalnik,paketreger zadaj,dve različni višini sedeža za italijana je bila sigurno nižja opcija (ca 3cm nižji sedež) vse to vam lahko malo pomaga, če bi sedalo šemalo znižati ceno.Kar se tiče pospeškov je pa takole; od 0-100 Km/h 2,8 sek,od 0-200 Km/h 8,6 sek(npr.V-max 14 sek) končna gar. 280 + km/h.

Sredinski štender bi verjetno pomenilo sredinsko stojalo,paketreger pa prtljažnik,ali kaj?Hvala za info.Še nekaj,ali je to isti motor kot ga ima K1200R?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sredinski štender bi verjetno pomenilo sredinsko stojalo,paketreger pa prtljažnik,ali kaj?Hvala za info.Še nekaj,ali je to isti motor kot ga ima K1200R?

Točno tako prtljažnik in stojalo, sicer pa je to popolnoma enak motor, okvir,vzmetenje in vse ostalo kot K-1200-R samo,da ima več veterne zaščite boljši dotok zraka v zračni filter,kar mu da + 5 Ps (168) pri višji hitrosti, sicer pa je v pospeških malo počasnejši od K 1200 R zaradi krajšega prenosa v dif.Seveda tudi drža je bolj športna in ožja balanca kot na K 1200 R.Končna testirana fabriško na K 1200 R je 268 in na K 1200 S 287 Km/h.Vse te meritve so brez Akrapoviča, ki naj bi dal dodatnih 11.5 Ps. :eek:

Popravljeno . Popravil maco47
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krucefiks,pol mi bo pa res kazal hrbet,če ga bo kupil.

zdravo! reci prijatelju ,da če je motor ohranjen,realni kilometri in da papirji štimajo naj le kupi,ker bo kupil dober stroj..

tudi jaz sem prestopil iz japoncev na švaba pa sem zelo zadovoljen!!Kar pa se tiče kazanja hrbta pa sploh ni pomembno ,važno je čim več varnih in lepih kilometrov narediti!!!!l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako prtljažnik in stojalo, sicer pa je to popolnoma enak motor, okvir,vzmetenje in vse ostalo kot K-1200-R samo,da ima več veterne zaščite boljši dotok zraka v zračni filter,kar mu da + 5 Ps (168) pri višji hitrosti, sicer pa je v pospeških malo počasnejši od K 1200 R zaradi krajšega prenosa v dif.Seveda tudi drža je bolj športna in ožja balanca kot na K 1200 R.Končna testirana fabriško na K 1200 R je 268 in na K 1200 S 287 Km/h.Vse te meritve so brez Akrapoviča, ki naj bi dal dodatnih 11.5 Ps. :eek:

maco, ali brumer, še vedno zavajaš in tolmačiš po svoje. Ti ki tako extremno rad dlakocepiš in se obešaš na napačno črkovanje si pač nebi smel privoščit takih očitnih laži. Prirastek z akrapo EVO line je manj kot 10 konj. tako vsaj oni pravijo.

natolcevanje je tudi popolnoma enak okvir. not true. R ima strmejši kot prednjih "vilic" in posledično krajšo medosno razdaljo. zadaj ima serijski pnevmatiko 180, in ne 190, kar je na S-u serijsko skupaj z drugačno pozo in drugačnimi razmerji med stopalkami stolom in belanco, je občutek na R nek čist drugega kot na S. Če bi vozil oba bi to vedel, dopuščam možnost, da si kerlc, in te malenkosti ne motijo, zato nisi čutil nobene razlike.

oba stroja sta, po mojem skromnem prepričanju, več kot dovol močna hitra in okretna. super kugle. kar mi na njih ni všeč in zakaj S-a ni (več) v garaži je subjektivno, in nemorm rečt da zato motorji niso dobri. feeling na bavarcih je pač drugačen od japoncev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nepričakuj pametnih odgovorjev!!!

razen seveda s tvoje strani.

Ps:kdor BMW-eja pohvali je podolgem in počez popljuvan !

vidis, spet in se vedno zivis v samosvojem svetu.

noben ne bo popljuvan, ker svojega hvali. OPOZORJEN in IZKLJUCEN bos zaradi konstantnega nabijanja v nesteto temah kako je samo bmw motor in samo K in nic drugega in noben sploh nima pojma o nic.

ustavi konje, zadihaj in spravi pritisk pod 130. z eno besedo zacni se obnasati primerno svojim letom in domnevnemu stazu starejsega obcana. ali si samo zagrenjen starec, ki ne more drugace kot da serje in scije vsepovprek?

odgovor (ce) na ZS. tukaj nobenega smetenja prosim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo! reci prijatelju ,da če je motor ohranjen,realni kilometri in da papirji štimajo naj le kupi,ker bo kupil dober stroj..

tudi jaz sem prestopil iz japoncev na švaba pa sem zelo zadovoljen!!Kar pa se tiče kazanja hrbta pa sploh ni pomembno ,važno je čim več varnih in lepih kilometrov narediti!!!!l.p.

Glede kazanja hrbtov,sem se samo pohecal,saj ko vemo,je itak zmeraj več morije po cestah in moraš bit previden.Kakor koli,Pajo,kako pa je kaj položaj za krmilom?Je lega na motorju ekstremno športna,ali se lahko motocikel pelje tudi ala turistika?Ful nas zanima,saj v Novi Gorici takega motorja nima nihče in ga v živo še nisem,vsaj jaz videl.Njemu je bolj všeč konjenica pod sedlom,jaz sem bolj umirjen in vozim RT-ja.Najprej je hotel GS-a,ma ko je videl tega K1200S-a,se je vanj dobesedno zaljubil.Bomo vidli kaj bo rekla njegova polovica,so bile že burleske v soboto in nosovi od žensk,čes da je mona in itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede kazanja hrbtov,sem se samo pohecal,saj ko vemo,je itak zmeraj več morije po cestah in moraš bit previden.Kakor koli,Pajo,kako pa je kaj položaj za krmilom?Je lega na motorju ekstremno športna,ali se lahko motocikel pelje tudi ala turistika?Ful nas zanima,saj v Novi Gorici takega motorja nima nihče in ga v živo še nisem,vsaj jaz videl.Njemu je bolj všeč konjenica pod sedlom,jaz sem bolj umirjen in vozim RT-ja.Najprej je hotel GS-a,ma ko je videl tega K1200S-a,se je vanj dobesedno zaljubil.Bomo vidli kaj bo rekla njegova polovica,so bile že burleske v soboto in nosovi od žensk,čes da je mona in itd.

Zdravo!!

lej drža na motorju ni ne športna ne potovalna,ampak je za oboje,lahko potuješ lahko pa voziš športno.tudi boljša polovica bo zadovoljna ,ko boš uklopil ESA-comfort(vzmetenje).Uglavnem zelo dober univerzalec.Ostale inf. me lahko pokličeš na tel. 041-554233

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Živjo,

da malo obudimo temo...

Zvok na K1200S mi ne gre v ušesa in močno razmišljam o Akrapoviču.

Hexagonalna varianta mi je nekajkrat lepša od ovalne, vendar na njihovi spletni strani ni podatka, da se lahko dobi tudi hex slip on (bolt on imajo vendar je za tiste krivine prevelika razlika v ceni).

Rad bi slišal kakšnega, ki ima gor Akrapoviča, da bi se lažje odloču, če pa ima kdo informacijo o hex za K1200S l. 2007 pa bomm prav tako hvaležen.

Hvala in lp

Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

da malo obudimo temo...

Zvok na K1200S mi ne gre v ušesa in močno razmišljam o Akrapoviču.

Hexagonalna varianta mi je nekajkrat lepša od ovalne, vendar na njihovi spletni strani ni podatka, da se lahko dobi tudi hex slip on (bolt on imajo vendar je za tiste krivine prevelika razlika v ceni).

Rad bi slišal kakšnega, ki ima gor Akrapoviča, da bi se lažje odloču, če pa ima kdo informacijo o hex za K1200S l. 2007 pa bomm prav tako hvaležen.

Hvala in lp

Mitja

Jaz ti lahko samo toliko povem, da na BMW-eja K-1200 R pašeta oba gor tako ovalen kot tudi hexagonalem slip-on glušnik.V garnituri poleg glušnika dobiš še; zadnji nosilec, krivino od lambda sonde naprej,dve vzneti in slip-on vložek,cena karbonskega kompleta(seveda brez prednjih cevi)je ca 540€ Svetoval bi ti če boš kupoval,da kupiš karbonskega ne titan to pa zato ker se karbonski dosti manj segreje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo!!

kolikor informacij imam za k 1200s ne opstoja hexso. slip on akrapovič,ampak samo oval slip on katerega imam tudi jaz na mojem motorju.tako , če te zanima zvok ga lahko slišiš!!!!!

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor.

Kje se ga pa da slisati?

Lahko na PM

Mitja

Kolega ima na K-1200-R-u Akrapoviča hexagonal slip-on gor, če paše na R-a paše tusi na S model je pa ca 100€ dražji od ovalnega slip-on dušilca.Svetoval biti, da kupiš Karbon,ker se zelo malo segreje v primerjavi z titanom,pa še lažji je! :hmm:

Popravljeno . Popravil Bremzer
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega ima na K-1200-R-u Akrapoviča hexagonal slip-on gor, če paše na R-a paše tusi na S model je pa ca 100€ dražji od ovalnega slip-on dušilca.Svetoval biti, da kupiš Karbon,ker se zelo malo segreje v primerjavi z titanom,pa še lažji je! :hmm:

karbon je tudi meni bil jebozovan, vendar hudič precej prej pregori. Govorit o razliki v teži, na dirkalniku s1000rr na pisti, ajd, naj bo tudi to en argument. Na tem motorju pa totaln blef. No, ko sm z k1200s z originalom navijal gas skupaj z k1200gt z Akrapotom z Db-killerjem, jah. . . .kaj pa vem..... Hex je lep in huuud za videt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!