Skoči na vsebino

BMW K 1200 S


Lindau

Priporočene objave

karbon je tudi meni bil jebozovan, vendar hudič precej prej pregori. Govorit o razliki v teži, na dirkalniku s1000rr na pisti, ajd, naj bo tudi to en argument. Na tem motorju pa totaln blef. No, ko sm z k1200s z originalom navijal gas skupaj z k1200gt z Akrapotom z Db-killerjem, jah. . . .kaj pa vem..... Hex je lep in huuud za videt.

Nevem kaj ti to pomeni JEBOZOVAN jaz imam karbonskega že 5-to sezono, pa še nikakršnih znakov pregorelosti nekaže in tudi,če bi pregorel bi ga Akrapovič sigurno brez problemov popravil.Kar pa se teže tiče pri motoju je vsaka kila minus dobrodošla pa nesamo na pisti tudi pri obtežitvi motorja in sploh pri vožnji, stem se bo vsak motorist strinjal!!Pa še tole nepozabi, da sigurno na Titan glušilcu sovoznik sežge če že ne leder,pa goratex ali pa vsaj dežni kombinezon upam,da seboš saj stem strinjal čeprav imaš vedno pripombe na moje poste.Prosil bite, da me daš na ignore kot sem te jaz še enkrat dal in spet tebom LP!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ima kolega na R-u zadevo homologirano?

Ce jo ima prosim za vec info. Kje jo je nabavil in kako je uredil papirje.

Hvala

Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem kaj ti to pomeni JEBOZOVAN jaz imam karbonskega že 5-to sezono, pa še nikakršnih znakov pregorelosti nekaže in tudi,če bi pregorel bi ga Akrapovič sigurno brez problemov popravil.Kar pa se teže tiče pri motoju je vsaka kila minus dobrodošla pa nesamo na pisti tudi pri obtežitvi motorja in sploh pri vožnji, stem se bo vsak motorist strinjal!!Pa še tole nepozabi, da sigurno na Titan glušilcu sovoznik sežge če že ne leder,pa goratex ali pa vsaj dežni kombinezon upam,da seboš saj stem strinjal čeprav imaš vedno pripombe na moje poste.Prosil bite, da me daš na ignore kot sem te jaz še enkrat dal in spet tebom LP!!!

Brumer? a tud to si ti? shizofrenik s kolk naslovi? kako pr pizdi nej človek ve, s kom naj se (ne)pogovarja če maš tolk nickov? Napisal sem slej kot prej. če voziš umirjeno na relativno nizkih obratih se to ne pozna tako hitro kot če motor živi na cca 8500rpm, ker ta motor resnično dobro živi.

@Rudi, oprosti da sem se umešal v debato, da ne izpadem neki jebator u glavo bi rad razjasnil par stvari: Brumer je nick človeka ki ima nemalo znanja, je pa POPOLNOMA nesposoben debate. Vsako nestrinjanje ljudi z drugačnimi izkušnjami glede česarkoli je vodilo do žolčnih izbruhov in nemalokrat tudi do nepotrebnega žaljenja. bil je tudi neznosen smetilec po malodane vseh temah. (BMW/Schuberth/Akrapovič je po njegovo absolutno najboljše. brez kakršnih koli debat.) Po dolgem opozarjanju je moderatorjem prekipelo in so ga prepovedali. kmalu po tem se je pojavil z nickom maco47 in očitno tudi Bremzer. kot vidiš, je "prijatelj" on sam. Kljub nemajhni količini znanja se včasih moti, tako kot naprimer z 4 cilindri 12ventili in 170 konji.

k1200s sem dal naprej, ker se mi motor niti pod razno ni zdel vreden denarja. O Akrapotu imam podobno mnenje. lep dober in nepotreben, drag izdelek.

aja, da ne pozabim : Jebozoven=zelo dober, odličen. bol jebozoven= boljši, všečnejši!

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

K1300S/R ima homologiran HEX izpuh za K1200S/R pa ne najdem podatka...

Dodatno vprašanje, ali je kdo dajal centralno stojalo gor?

Vem da je potrebno eno od plastik malo odrezat, zanima me bolj funkcionalnost.

Pri motorjih s ketno sem ga redno uporabljal za mazanje. Navado pa imam tudi, da pozimi dvignem motor na stojalo, da olajšam težo na gumah.

Prav tako pri pranju in zimskem ogrevanju motorja ko ga ogrevam tako da se zadnje kolo vrti, da premeče olje po getribih.

Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ima kolega na R-u zadevo homologirano?

Ce jo ima prosim za vec info. Kje jo je nabavil in kako je uredil papirje.

Hvala

Mitja

Ovalni ima homologacijo, samo motor pelješ v Lj.in ti vpišejo v prometno,stroški ca 35€.Kolega za svojega Hexagonalnega nima homologacije vozi se že tretjo sezono dozdaj brez problemov,s seboj vozi samo homologacijo(rumeni kartonček)in to kopijo od mojega kartončka ni pa dal vpisat v prometno dovoljenje.Ta kartonček vozi s seboj,če ga slučajno vstavi policija bo rekel, da dela na tem da bo homologiral!

Ps:namreč ovalni dušilec ima vpisano številko. Hexagonalni pa sploh nima številke zato se tudi homologacije neda narediti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ovalni ima homologacijo, samo motor pelješ v Lj.in ti vpišejo v prometno,stroški ca 35€.Kolega za svojega Hexagonalnega nima homologacije vozi se že tretjo sezono dozdaj brez problemov,s seboj vozi samo homologacijo(rumeni kartonček)in to kopijo od mojega kartončka ni pa dal vpisat v prometno dovoljenje.Ta kartonček vozi s seboj,če ga slučajno vstavi policija bo rekel, da dela na tem da bo homologiral!

Ps:namreč ovalni dušilec ima vpisano številko. Hexagonalni pa sploh nima številke zato se tudi homologacije neda narediti!

V prometno se ne vpisuje predelav pač pa v homologacijski kartonček... :slap:

Glede tega da dela na tem da homologira pa se bo policaj sam nasmehnil in položnico oz. nalog napisal...

Ko greš izpuh homologirat dobiš potrdilo medtem ko čakaš original homologacijski kartonček... brez enega ali drugega te reši samo policajeva dobra volja!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Živjo,

da malo obudimo temo...

Zvok na K1200S mi ne gre v ušesa in močno razmišljam o Akrapoviču.

Hexagonalna varianta mi je nekajkrat lepša od ovalne, vendar na njihovi spletni strani ni podatka, da se lahko dobi tudi hex slip on (bolt on imajo vendar je za tiste krivine prevelika razlika v ceni).

Rad bi slišal kakšnega, ki ima gor Akrapoviča, da bi se lažje odloču, če pa ima kdo informacijo o hex za K1200S l. 2007 pa bomm prav tako hvaležen.

Hvala in lp

Mitja

Kolega ima na K-1200-R Akrapoviča Hexagonal slip-on. ampak se vozi brez homologacije. Sam imam ovaljnega z homologacijo kolega pa je kar mojo fotokopiral,če ga policija ustavi(zgleda kor original)nima pa vgraviranih številk dalo bi se tudi to narediti pri kakem graverju (z jetkanjem v titan na obrobi) če je karbonski kar bi ti priporočal se zelo malo greje,da se ne sežge dežni kombi ali goratex hlače !!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Nujno potrebujem kaksno informacijo iz prve roke v zvezi pogostejsih napak, tovarniskih napak, obcutka v voznji za motor BMW k 1200s, saj sem tik pred nakupom motocikla letnik 2006 kupljenega v slo, s servino knjigo... Slisal sem ze za zavore, ki naj ne bi delovale, ce motor ne laufa, nekaterim se je pojavljal problem tudi na sklopki in celo na kardanu.

Vnaprej se vam zahvaljujem za vsakrsno informacijo, dam za pir :beer1: !

Hvala in lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nujno potrebujem kaksno informacijo iz prve roke v zvezi pogostejsih napak, tovarniskih napak, obcutka v voznji za motor BMW k 1200s, saj sem tik pred nakupom motocikla letnik 2006 kupljenega v slo, s servino knjigo... Slisal sem ze za zavore, ki naj ne bi delovale, ce motor ne laufa, nekaterim se je pojavljal problem tudi na sklopki in celo na kardanu.

Vnaprej se vam zahvaljujem za vsakrsno informacijo, dam za pir :beer1: !

Hvala in lep pozdrav!

K1200S letnik 2005 sem pred dobrim letom kupil v Italiji z 48.000 Km, od takrat sem naredil 10.000 Km. Motor deluje popolnoma brezhibno,brez kakršnih koli napak in se mi zdi da bo ob primerni negi brez težav zdržal še naslednjih 50.000.

Vožnja:

Vožnja je otročje enostavna, zato ga brez težav vozi tudi začetnik. Celodnevne izlete z več kot 10 urami vožnje odpelješ popolnoma brez bolečin v riti ali hrbtu, vetrna zaščitaje odlična (treba je gledati na števec, ker se pri 200 Km/hne dogaja še nič posebnega). ESA je odličen dodatek, zato kupi motor ki ga ima. V glavnem drži vse, kar je o motorju napisanega v številnih testih, ki jih najdeš na spletu.

Zavore:

Servo zavore ob ugasnjenem motorju ne delujejo. Kljub temu je motor možno za silo zavreti čemočno stisneš ročico, kar je uporabno pri manevriranju na mestu z ugasnjenim motorjem.

Napake in vpoklici:

Motor je imel kar nekaj vpoklicev, ki bi morali biti vpisani v servisno knjigo. Če kateri ni narejen, ti bodo napako brezplačno odpravili na BMW servisu.

Dober vir informacij: http://www.bmwsuperbikes.com

Če te zanima še kaj vprašaj !

Popravljeno . Popravil Janez123
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, zavore so bile povezane s servom v prvih serijah. Ob slabem akumulatorju naj bi obstajala možnost, da izgubi napetost in s tem servo zavora ne prime. Kolikor vem so servo v kasnejših serijah (že 2006) opustili. Enostavno preizkusiš s tem, da preveriš moč zavore ob ugasnjenem motorju.

LP,

A

Nujno potrebujem kaksno informacijo iz prve roke v zvezi pogostejsih napak, tovarniskih napak, obcutka v voznji za motor BMW k 1200s, saj sem tik pred nakupom motocikla letnik 2006 kupljenega v slo, s servino knjigo... Slisal sem ze za zavore, ki naj ne bi delovale, ce motor ne laufa, nekaterim se je pojavljal problem tudi na sklopki in celo na kardanu.

Vnaprej se vam zahvaljujem za vsakrsno informacijo, dam za pir :beer1: !

Hvala in lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K1200S letnik 2005 sem pred dobrim .....

......Če te zanima še kaj vprašaj !

Zanima me koliksni so kaj stroski vzdrzevanja(lahko tudi na PM), saj zna bit BMW v tem zelo drag(vsaj avtomobil). Vidim, da si zadovoljen uporabnik. Za dodatne informacije upam, da te lahko naslovim...

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me koliksni so kaj stroski vzdrzevanja(lahko tudi na PM), saj zna bit BMW v tem zelo drag(vsaj avtomobil). Vidim, da si zadovoljen uporabnik. Za dodatne informacije upam, da te lahko naslovim...

LP!

Stroški ?

Navaden servis na 20.000 Km je menjava olja in filtrov (cena takšna, kot za vse ostale motorje). To lahko narediš sam, na 40.000 Km pa se menjajo še svečke. Koliko stanejo servisi na uradnem servisu povprašaj tam. Stroški so torej predvsem bencin in gume.

Z motorjem sem jasno zadovoljen, glede na to da poznam kar nekaj voznikov BMW-jev pa se mi zdi da so z njimi nezadovoljni samo tisti, ki jih nimajo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stroški ?

Navaden servis na 20.000 Km je menjava olja in filtrov (cena takšna, kot za vse ostale motorje). To lahko narediš sam, na 40.000 Km pa se menjajo še svečke. Koliko stanejo servisi na uradnem servisu povprašaj tam. Stroški so torej predvsem bencin in gume.

Z motorjem sem jasno zadovoljen, glede na to da poznam kar nekaj voznikov BMW-jev pa se mi zdi da so z njimi nezadovoljni samo tisti, ki jih nimajo.

Kako je bilo na tvojem motorju reseno ročičje zadnje vzmetne enote, zaradi katere je BMW vpoklical okrog 20.000 motorjev? Si zadevo reseval sam, ali je zadeva bila ze resena pred tvojim nakupom???

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je bilo na tvojem motorju reseno ročičje zadnje vzmetne enote, zaradi katere je BMW vpoklical okrog 20.000 motorjev? Si zadevo reseval sam, ali je zadeva bila ze resena pred tvojim nakupom???

LP!

PS: Kaksen je pomen rumenega trikotnika(lucka) na armaturki???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je bilo na tvojem motorju reseno ročičje zadnje vzmetne enote, zaradi katere je BMW vpoklical okrog 20.000 motorjev? Si zadevo reseval sam, ali je zadeva bila ze resena pred tvojim nakupom???

LP!

Ročico zadnjega amortizerja so mi brezplačno zamenjali na servisu A-COSMOS v Ljubljani. Poseg traja 10 minut. Vsi vpoklici so brezplačni in so vpisani v BMW-jev servisni sistem, do katerega imajo dostop vsi uradni servisi, torej je zelo preprosto preveriti kaj se je dogajalo z motorjem (vpoklici so vpisani tudi v servisni knjižici). Pri ročici ni šlo za konstrukcijsko napako ampak za možnost da začne rjaveti v primeru da je izpostavljena vodi, zaradi česar lahko posledično ležaj na njej zariba. Moja stara je bila kljub skoraj 60.000 Km popolnoma nepoškodovana, zato se mi zdi da ne gre za hudo težavo.

Rumeni trikotnik je opozorilna lučka (pri večjih napakah je lahko tudi rdeč). Rumena naprimer sveti ob nizkem nivoju goriva, pregorjeni žarnici (kar se izpiše tudi na lcd zaslonu,...) Seznam napak je verjetno v navodilih za uporabo, sam se v to nisem poglabljal saj je med vožnjo lučka ugasnjena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Ročico zadnjega amortizerja so mi brezplačno zamenjali na servisu A-COSMOS v Ljubljani. Poseg traja 10 minut. Vsi vpoklici so brezplačni in so vpisani v BMW-jev servisni sistem, do katerega imajo dostop vsi uradni servisi, torej je zelo preprosto preveriti kaj se je dogajalo z motorjem (vpoklici so vpisani tudi v servisni knjižici). Pri ročici ni šlo za konstrukcijsko napako ampak za možnost da začne rjaveti v primeru da je izpostavljena vodi, zaradi česar lahko posledično ležaj na njej zariba. Moja stara je bila kljub skoraj 60.000 Km popolnoma nepoškodovana, zato se mi zdi da ne gre za hudo težavo.

Rumeni trikotnik je opozorilna lučka (pri večjih napakah je lahko tudi rdeč). Rumena naprimer sveti ob nizkem nivoju goriva, pregorjeni žarnici (kar se izpiše tudi na lcd zaslonu,.. .) Seznam napak je verjetno v navodilih za uporabo, sam se v to nisem poglabljal saj je med vožnjo lučka ugasnjena.

Kot si napisal rumena je samo opozorilna lučka (nivo goriva,ABS,pregorena žarnica,računalnik preklopil na pomožni program itd.) če pa zasveti rudeč trikotnik pa moraš vstaviti in mašino vgasnit:motor pregret ni hladilne tekočine,ni pritiska olja,napaka na zavornem sistemu itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Pogledujem za potovalnimi motorji, predvidoma bom večino časa s sopotnico. Seveda mi je v oko padel tudi K1200S, veliko elektronike, zelo sposoben agregat ipd. Skratka vsekakor bi želel imeti ABS in ESA ... Kaj pa glede ASC (Automatic Stability Control)? Je vredno malce doplačila, sploh za krotenje velike konjenice?

Trenutno ga imam v ožjem izboru, vendar bom moral najprej naredit kakšno testno vožnjo, da preverim držo in počutje za balanco. Nekdo ga je za vožnjo po mestu posrečeno imenoval Kravč™ - krava/kavč. :D

 

So kakšne večje hibe, na katere bi moral biti pozoren ... po tujih forumih so za začetne letnike 2005+ malce pojamrali glede trdega prestavljanja, sicer nisem našel nič posebnega. Bilo je kar nekaj vpoklicev, kar pa naj bi se dalo preveriti na BMW servisih preko št. šasije. Naredijo brezplačno popravilo za vpoklic tudi kasneje, če bi se za to odločil po nakupu?

 

Tule še trenutna ponudba, je kakšen poznan? Moto Hit ima verjetno uvoz, sem glede njega bil že opozorjen, da se najde tudi kakšna "cvetka". 

post-30907-0-90355600-1426948249_thumb.png 

 

Sploh tale modro-bel ima veliko bonbončkov za ugodno ceno, tudi nove gume - vendar je brez ASC. Pa še najlepše barve je. :D

En izmed sivih pa premore tudi ASC in nosilce stranskih kovčkov. 

 

Še eno mogoče malce butasto vprašanje: so nosilci kovčkov med seboj kompatibilni - torej jih je možno montirati istočasno, stranske in zadnjega?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pogledujem za potovalnimi motorji, predvidoma bom večino časa s sopotnico. Seveda mi je v oko padel tudi K1200S, veliko elektronike, zelo sposoben agregat ipd. Skratka vsekakor bi želel imeti ABS in ESA ... Kaj pa glede ASC (Automatic Stability Control)? Je vredno malce doplačila, sploh za krotenje velike konjenice?

Trenutno ga imam v ožjem izboru, vendar bom moral najprej naredit kakšno testno vožnjo, da preverim držo in počutje za balanco. Nekdo ga je za vožnjo po mestu posrečeno imenoval Kravč™ - krava/kavč. :D

 

So kakšne večje hibe, na katere bi moral biti pozoren ... po tujih forumih so za začetne letnike 2005+ malce pojamrali glede trdega prestavljanja, sicer nisem našel nič posebnega. Bilo je kar nekaj vpoklicev, kar pa naj bi se dalo preveriti na BMW servisih preko št. šasije. Naredijo brezplačno popravilo za vpoklic tudi kasneje, če bi se za to odločil po nakupu?

 

Tule še trenutna ponudba, je kakšen poznan? Moto Hit ima verjetno uvoz, sem glede njega bil že opozorjen, da se najde tudi kakšna "cvetka". 

attachicon.gif(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) k1200s.PNG

 

Sploh tale modro-bel ima veliko bonbončkov za ugodno ceno, tudi nove gume - vendar je brez ASC. Pa še najlepše barve je. :D

En izmed sivih pa premore tudi ASC in nosilce stranskih kovčkov. 

 

Še eno mogoče malce butasto vprašanje: so nosilci kovčkov med seboj kompatibilni - torej jih je možno montirati istočasno, stranske in zadnjega?

 

Glede na to, da iščeš predvsem potovalni motor za v dvoje, predvidevam s štirivalnikom in možnostjo treh kovčkov....mogoče samo namig: si gledal model K1200GT? Ta je za uporabo v dvoje mnogo bolj prijazen, imaš dva bočna orig. kovčka že serijsko in v nemčiji dobiš model 2007 z vso možno opremo (ASC, ESA, RDC, ABS, ksenon luči, gretj ročic in sedeža, tempomat,... ) že za 6.500€. To je samo 500€ več od tistega tvoje ga prvega na slikici.

 

http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/bmw-k-1200-gt-marktredwitz/182229340.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=K1200GT&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

 

Evo, samo v razmislek. Jaz sem ta model zelo resno gledal (imel sem iste preference kot ti), potemje bila pa dobra prilika in sem si RT-ja omislil :kva1: .......(moja najboljša odločitev ever :ninja: )

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah že za 5.000€ bi se moral kar stegnit, sem pa definitivno gledal tudi GT, ampak je že izven ranga, ki ga imam na voljo. Konkurenti so mi recimo Triumph Sprint/Tiger 1050, ki pa imajo le redki ABS in nič drugih bonbončkov, kakšna Fazer 1000 se še najde z ABS, tudi Varadero ipd.  
Kovčki so super, mogoče bi bila dovolj že samo 55l Maxia zadaj, ampak od viška ne boli glava. :) 

 

Na RT-ju imaš ASC? Zadovoljen? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam, nekajkrat je res pomežiknilo na armaturki, včeraj recimo kar dvakrat, pa ne zato ker bi zadnje kolo zdrsnilo, ampak zato, ker so proti Petrini na cesti dve "skakalnici", kjer te prvo nepripravljenega fino zabije in potem še v zrak katapultira....  :angryrant1:

 

Če ne bi bil zadovoljen, močno dvomim, da bi se mi dalo v zadnjih treh sezonah s mojim motorinom odmotorčkat skoraj 100Kkm  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

zdravo.

jaz pa imam k1300s pa nočem odpirat nove teme zanima pa me če je že kdo na tem motorju montiral oziroma povišal krmilo(balanco)

vse mi je prfektno samo na daljši furi pa si zelo na rokak in je kar nerodno. našel sem nekaj pa je svinsko drago

http://www.wunderlich.de/shop/de/wunderlich-ergo-lenkererhohung.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

prodam novo strehco-blatnik za K1300R ali S, k1200R ali S

Cena 120€

Tel: 041 741412

Mare

IMG_2186.thumb.JPG.5dea00b5101272a114f4dIMG_2187.thumb.JPG.95e23520f35f686a65eeaIMG_2188.thumb.JPG.98d39ae7a6a749aa8e3c7

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!