Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred 19 minutami, maus pravi:

saj.. na to sem bil pozoren ... "V" smrekica naj bi bila v smeri vrtenja, saj odvaja vodo ven, ne pa notr :? 

 

... naj bi bilo pravilno, da je smrekica spredaj kontra obrnjena kot zadaj...

..itak pa je oblika profila bolj kot ne lepotni dodatek pnevmatiki... bolj, kot je našpičena smrekica, bolj "rejs" guma izgleda...   :D 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Zivnorc pravi:

... naj bi bilo pravilno, da je smrekica spredaj kontra obrnjena kot zadaj...

pol pa naj bo .. saj so priznani gumarski strokovnjaki tako ugotovili, da je najboljše.... meni pa vseeno ni logično :P 

primer dežne gume, ki je meni logičen

Michelin Power Rain - Michelin Wets - Track Range tyre – newplymouth- motorcycles

vir : https://www.newplymouthmotorcycles.co.nz/products/michelin-power-rain-michelin-wets-track-range-tyre

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

41 minutes ago, maus said:

saj.. na to sem bil pozoren ... "V" smrekica naj bi bila v smeri vrtenja, saj odvaja vodo ven, ne pa notr :? 

A nima označeno smer vrtenja...

če je tako pravilno, potem res ni čudno, da imajo problem ob dežju 

Maus, to gre pocas, voda mal poklepeta, pol pa se obrne prot izhodu....

Nisem preverjal rotacije, komot recem da se s temi gumami v dezju cist dobro pocutim. In ga je blo res dovolj za temeljit razmislek o temu.  S sport force sm mel slab(ši) obcutek.  Terraforce so ble na mokrem zelo suverene, cez touring tudi nimam pripombe. Ziher so kaksne se bols, ampak katere?! 🤣

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

 Ziher so kaksne se bols, ampak katere?! 🤣

šaptnem ti tiho tiho, šapnem ti najtišeeee, da su Conti najboljšeeeee :lol1: 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

33 minutes ago, maus said:

pol pa naj bo .. saj so priznani gumarski strokovnjaki tako ugotovili, da je najboljše.... meni pa vseeno ni logično :P 

primer dežne gume, ki je meni logičen

Michelin Power Rain - Michelin Wets - Track Range tyre – newplymouth- motorcycles

vir : https://www.newplymouthmotorcycles.co.nz/products/michelin-power-rain-michelin-wets-track-range-tyre

Po internetnih odzivih sodeč, referenčna CIVILNA guma istih strokovnjakov. 

 

 

2BDDF1F0-5A5E-4759-9708-F86EAE0E012D.webp

1 minute ago, maus said:

šaptnem ti tiho tiho, šapnem ti najtišeeee, da su Conti najboljšeeeee :lol1: 

Hehhe. Trailattack sm mel.  Ne vem, nism se zaljubil.  Morda bi moral probat roadattack....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

Po internetnih odzivih sodeč, referenčna CIVILNA guma istih strokovnjakov. 

sem opazil, da je pri večini tako, kot je @Zivnorc napisal, da so obrnene, zadnje lepo v smrekico v smer vožnje, sprednje pa z odvajanjem navznotraj.... ko na kakšnem izvozi priletiš v globoko lužo se zaveš, kaj pomeni kvalitetno odvajanje Continentalove grde pnevmatike ;) (profil je res grd) ampak vodo odvaja .. mislim, da je ena redkih hypersport gum, ki ima oznako tudi dežna

CONTINENTAL - ContiSportAttack 4 – Colemans Motorcycles

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

E07 dobro odvaja vodo, drsi pa vseeno tut ko prasica :P Za Dakarco pišem 

943122.jpg.13bc6cb0797a837e4cf7fdc8b2f76a59.jpg

Res da se šalim, a mislim tudi resno, luknje je dovolj za odvajanje vode, je pa guma dokaj trda (teren pa to) in ne mara ravno spolzke jadranke. 

Hočem povedati, bolj kot "odvodnjavanje" je za dober filing pomembna silika in oprijem v mokrem. Je pa res, da v kolikor ni žlebov je lahko hitro akvaplaning.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

E07 dobro odvaja vodo, drsi pa vseeno tut ko prasica :P Za Dakarco pišem 

943122.jpg.13bc6cb0797a837e4cf7fdc8b2f76a59.jpg

Res da se šalim, a mislim tudi resno, luknje je dovolj za odvajanje vode, je pa guma dokaj trda (teren pa to) in ne mara ravno spolzke jadranke. 

Hočem povedati, bolj kot "odvodnjavanje" je za dober filing pomembna silika in oprijem v mokrem. Je pa res, da v kolikor ni žlebov je lahko hitro akvaplaning.

 

No zato pa sem jaz hotel probat Dunlop mission, ki naj bi dobro držala tudi na mokrem,

trxmission-hero.png.0a3a45fb94b1f27f4e76d59e0c636708.png

pa jih ni ni...

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, MARE 65 pravi:

No zato pa sem jaz hotel probat Dunlop mission, ki naj bi dobro držala tudi na mokrem,

trxmission-hero.png.0a3a45fb94b1f27f4e76d59e0c636708.png

pa jih ni ni...

Neki sem bral da tut niso preveč zadovoljni z njimi. Najbrz pa je boljša na mokrem kot 07dakar.

Sicer z mal pameti se da vozit, le ročica mora biti mirna na gasu. Preverjeno čez Delnice in cel dan v dežju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, MARE 65 said:

No zato pa sem jaz hotel probat Dunlop mission, ki naj bi dobro držala tudi na mokrem,

trxmission-hero.png.0a3a45fb94b1f27f4e76d59e0c636708.png

pa jih ni ni...

Sam to je res Tetris profil.  In? So ok? Baje dokaj tezka guma, a je trda? Mislim boke in to...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

Neki sem bral da tut niso preveč zadovoljni z njimi. Najbrz pa je boljša na mokrem kot 07dakar.

Sicer z mal pameti se da vozit, le ročica mora biti mirna na gasu. Preverjeno čez Delnice in cel dan v dežju.

No saj jaz tudi nimam slabih izkušenj z Mitasko, nazadnje me je dež na polno pral na ridah, navzdol, pa je šlo čisto OK, kot si rekel z občutkom in gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, MARE 65 pravi:

No saj jaz tudi nimam slabih izkušenj z Mitasko, nazadnje me je dež na polno pral na ridah, navzdol, pa je šlo čisto OK, kot si rekel z občutkom in gre.

Saj gre .. gre tudi s Supecorso .. sem se vozil ornk po nalivu po notranjosti iz Paklenice, ker je bila jadranka zaprta ... še sem živ ... če pa naredim razliko po vožnji v dežju med Pirelli Supecoso SP in ContiSportAttack (3 ali 4) pa ni primerjave, saj je občutek varnosti precej boljši pri Contiju .... pa sem kar veliko prepotoval tudi v dežju ;) 

itak ... tudi s plastičnimi pnevmatikami se da, če si full previden :P 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... sem že enkrat pisal, pa ne najdem kje..  :hmm:

Smer smrekice je pogojena s smerjo radialne obremenitve pnevmatike... koliko to kaj pomaga pri motornem kolesu ob normalni vožnji (ne mi zdaj spet o MGP dirkah) na mokrem asfaltu, niti ne vem, vem pa, da je recimo pri traktorju zelo pomembna smer smrekice, da ob primeru "spodkopavanja" koles blato rine ven izpod koles v stran, da kolo "grabi" v kompaktno podlago pod kolesi...in ne v narinjeno blato....

..pri motornem kolesu pa je nekako enaka logika: zadnje kolo z motornim navorom "grabi" v smeri vožnje in ob pospeševanju venomer minimalno zdrsuje.... prednje kolo pa ob zaviranju deluje ravno v nasprotni smeri..... torej se verjetno orientirajo po tej logiki.

Naj kdo doma ali pa na parkirišču poklekne za kakim avtom, pa pogleda smer dezenov  (utorov profila) v pnevmatikah. V 90% primerov imajo na eni strani obrnjene kontra, kot na drugi strani... to je na tistih pnevmatikah (večina) kjer na eni strani piše INSIDE na drugi pa OUTSIDE. Na pnevmatikah označenih s smerjo vrtenja, pa so "smrekice" obrnjene v isto smer....

... tko, da po tej logiki bi se moral avto, ko zapelje v lužo, z eno stranjo vkopati v vodo do asfalta... z drugo stranjo pa malo poglisirati - aquaplaning...

... tko... zdej pa bodite pametni...   :D 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Zivnorc pravi:

... sem že enkrat pisal, pa ne najdem kje..  :hmm:

Smer smrekice je pogojena s smerjo radialne obremenitve pnevmatike... koliko to kaj pomaga pri motornem kolesu ob normalni vožnji (ne mi zdaj spet o MGP dirkah) na mokrem asfaltu, niti ne vem, vem pa, da je recimo pri traktorju zelo pomembna smer smrekice, da ob primeru "spodkopavanja" koles blato rine ven izpod koles v stran, da kolo "grabi" v kompaktno podlago pod kolesi...in ne v narinjeno blato....

..pri motornem kolesu pa je nekako enaka logika: zadnje kolo z motornim navorom "grabi" v smeri vožnje in ob pospeševanju venomer minimalno zdrsuje.... prednje kolo pa ob zaviranju deluje ravno v nasprotni smeri..... torej se verjetno orientirajo po tej logiki.

Naj kdo doma ali pa na parkirišču poklekne za kakim avtom, pa pogleda smer dezenov  (utorov profila) v pnevmatikah. V 90% primerov imajo na eni strani obrnjene kontra, kot na drugi strani... to je na tistih pnevmatikah (večina) kjer na eni strani piše INSIDE na drugi pa OUTSIDE. Na pnevmatikah označenih s smerjo vrtenja, pa so "smrekice" obrnjene v isto smer....

... tko, da po tej logiki bi se moral avto, ko zapelje v lužo, z eno stranjo vkopati v vodo do asfalta... z drugo stranjo pa malo poglisirati - aquaplaning...

... tko... zdej pa bodite pametni...   :D 

conti ... ma tako nasrelan profil, da so v vse strani ... ne morš falit ... kr slikco poglej zgoraj  :ras: 

:P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, maus pravi:

conti ... ma tako nasrelan profil, da so v vse strani ... ne morš falit ... kr slikco poglej zgoraj  :ras: 

:P

 

Jebeš konti. Wosu za krmilom..pa se mu jebe za smrekco 😁, tip gume, tlak, vremenske razmere...samo da je jihaaaa. Preverjeno. Poznam enga osebno 🤣

 

20220811_133436_HDR.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slučajno ravno včeraj opazoval pri parkiranem motorju kaj je to za en hudič s sprednjo smrekco na SF+ 🤪 . Sem bil že prepričan, da je nazadnje serviser narobe montiral, ampak sem potem našel "direction" puščico in so očitno res prve kontra smrekca logiki... Vsak dan očitno nekaj novega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Rok8 pravi:

Slučajno ravno včeraj opazoval pri parkiranem motorju kaj je to za en hudič s sprednjo smrekco na SF+ 🤪 . Sem bil že prepričan, da je nazadnje serviser narobe montiral, ampak sem potem našel "direction" puščico in so očitno res prve kontra smrekca logiki... Vsak dan očitno nekaj novega.

... kot že napisano.... to je že od kar jaz pomnim.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdrav vsem,

zanima me, če je kdo nataknil Mitas gume na Hondo CBF1000?

Trenutno imam gor Dunlop RoadSmart 3 in jih bo potrebno zamenjati. Letno delam do 10 tkm, vozim se sam in nisem nek agresiven voznik.

Kateri model bi priporočili?

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jas imam sedaj mitas turing.do sedaj naredo okoli 500 km .do sedaj imel mitas sport .naredu 9000 tisoč ,mi je pobralo sredino ker se večino vozima dva zato sem sedaj dal gor turing gumo .tudi jas nisem agresiven voznik.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, honda 750 pravi:

jas imam sedaj mitas turing.do sedaj naredo okoli 500 km .do sedaj imel mitas sport .naredu 9000 tisoč ,mi je pobralo sredino ker se večino vozima dva zato sem sedaj dal gor turing gumo .tudi jas nisem agresiven voznik.

Jas uporabljam veliko zaćetnico in nimam Mitask. LP😁😂🤣

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, a-lex pravi:

Kateri model bi priporočili?

Jaz navijam za sport touring pnevmatike, ker so povsem dovolj za umirjeno pa tudi malo bolj dinamično vožnjo. CBF-ke niso narejene za hudo agresivno vožnjo, zmerno dinamiko pa zlahka prenesejo tudi ST pnevmatike.

Ko boš vozil na limitu zgoraj omenjenih pnevmatik, se boš tudi naveličal stalnega presedanja in drsanja stopalk. Z razlogom so izločili črko R pri poimenovanju tega motorja. To je moje mnenje, vozim pa 1000F na Pirelli Angel GT 2. 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... se strinjam z @XTR

CBF-ki boš prej odpilil tace (ne samo čepke) preden boš z gumo prišel do roba ( kolikor se še spomnim, ko sem jo vozil) ... tko da, če se boš odločil za Mitas, daš komot gor Touring Force.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Zivnorc pravi:

CBF-ki boš prej odpilil tace (ne samo čepke) preden boš z gumo prišel do roba ( kolikor se še spomnim, ko sem jo vozil) ... tko da, če se boš odločil za Mitas, daš komot gor Touring Force.

Visoko travo in cvetje sem čistil z motorja in škornjev  (še za špegli se je nabralo),... ko sem preveč korajžno zajadral v ovinek pa je že na vstopu grdo drsalo. Jaz bi pa šeee nagnil. Priznam pa, da sem bil malo len in se nisem presedel. 🙄 Tudi po travi so ST dobro opravile svoje delo. :)

Hudič je to, ko imaš senzorje nagiba (v glavi) skalibrirane na naked motor. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, a-lex pravi:

Pozdrav vsem,

zanima me, če je kdo nataknil Mitas gume na Hondo CBF1000?

Trenutno imam gor Dunlop RoadSmart 3 in jih bo potrebno zamenjati. Letno delam do 10 tkm, vozim se sam in nisem nek agresiven voznik.

Kateri model bi priporočili?

jaz sem tako na Superduku, kot na SXu kombiniral. 

Spredaj SF+ všeč mi je mehkoba, oprijem, občutek

Zadaj ToF (touringforce), ker je trša sredica, ker je za odtenek boljši oprijem v mokrem, nekoliko večja kilometrina in ker sva se veliko 2 vozila na motorju

Z obema sem naredil tja okrog 8 jurjev in tako tudi obe hkrati menjal.

vsaj ene 6 kompletov sem tako skuril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, hajamoto said:

Jas uporabljam veliko zaćetnico in nimam Mitask. LP😁😂🤣

Uporabljaš pa mekani č...  No ja. ;)

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!